Saturday, August 24, 2013

Babylove mildes shampoo - recenzija

Nepravedno je dugo čekao svoj red, budući da mi je ubedljivo omiljeni šampon! Probala sam profesionalne, više desetina vrsta dragstorskih, medicinske, litarske, sve moguće i nemoguće i zadržala se na Babylove šamponu. Sad već dobrih 5 bočica potrošenih, mislim da je sasvim realno da dam jednu lepu recenziju o ovom šamponu.

Babylove šampon je šampon bez sulfata što ga čini jednim od veoma retkih na široko dostupnom tržištu. Budući da je izbor šampona bez sulfata veoma oskudan, konkretno ovaj šampon mi je neizbežno dospeo u kolekciju proizvoda za negu kose.

Uopšteno o šamponima bez sulfata sam pisala ovde ali nije na odmet ponoviti zbog čega su šamponi bez sulfata preporučljivi:

1. ne sadrže agresivne čistače (SLS, SLES, ALS...) koji imaju tendenciju da isuše kosu
2. pogodni za osetljivu kožu glave
3. pogodni za tretiranu kosu koju nežno čiste i ne isušuju
4. ne ispiraju farbu sa dlake, svi profesionalni šamponi za farbanu kosu su bez sulfata
5. pogodan za često pranje
6. pogodan za kosu koja je prošla keratinski tretman


Sve ove stavke zadovoljava upravo Babylove šampon!

Cena mu je veoma povoljna, oko 180 dinara, i može se kupiti isključivo
u DM drogerijama, budući da je Babylove njihov brend.

Poprilično je tečan, lako se prosipa iz ruke, tako da treba biti oprezan pri nanošenju kako ne bi pola proizvoda bilo bačeno. Ne peni kao drugi šamponi sa sulfatima, ali to nikako ne znači da kosu ne opere.
Nakon pranja kosa je meka, sjajna i zadržava prirodnu formu, ako je kosa prirodno ravna, vlasi će se složiti u lepršavu kompaktnu celinu, ukoliko je kovržava - ovaj šampon će sačuvati formu prirodnih kovrdža. Nema efektra "tršave" kose, neposlušnih dlačica ni stepenova koji vode svoju politiku.

Sastav je fenomenalan, ne sadrži sulfate i silikone, kao ni veštačke boje, konzervanse ni sastojke bazirane na mineralnim uljima. Sadrži ekstrakt kamilice (umiruje kožu glave, daje sjaj kosi) i pantenol (hranljivi sastojak koji se koristi u svim proizvodima za negu kože i kose). Umivala sam se njime, čak sam i šminku s očiju skinula, nisu me oči pekle ni najmanje- toliko je blag.

Nakon njega nanesite hidratantni regenerator ili pakovanje kako bi češljanje išlo glatko, to ne izostavite nikad.

Mnoge drugarice kojima sam preporučila Babylove se klanjaju ovom šamponu i nakupovale su zalihe za godinu dana.


Da li ste vi probale Babylove i kako ste zadovoljne?


Ljubac, 

Monoklica

58 comments:

  1. Ja sam dugo koristila Babylove kupku od glave do pete i nerijetko sam prala kosu sa istom i bila je OK. Sad sam na Johnson baby šamponu i takođe je OK ali probaću ovaj čim prije..

    ReplyDelete
  2. Ja sam ga kupila po tvojoj preporuci i bas sam zadovoljna :)

    ReplyDelete
  3. I ja ga kupih po tvojoj preporuci i potrosila sam jednu bocicu. Sad sam malo na profi samponima,ali cu se uvek vracati babylove samponu. To je jedan od onih koje cu uvek kupovati. Cak sam par puta oprala i lice s njim i nikakvih iritacija nije bilo a imam izuzetno osetljivu kozu. Definitivno dobar proizvod.
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja, probaću sve, ali ovaj uvek imam :)

      Delete
    2. Zaboravih da dodam da ipak probas i Kosili od bebecih,meni je on na prvom mestu.
      :)

      Delete
    3. Moram probati, bas ga dugo nisam koristila :)

      Delete
  4. Sampon bez koga ne mogu bolji mi je i od profi i svih mogucih dragstore

    ReplyDelete
  5. Obozavam sve bebece proizvode, ali sampon nisam koristila, kupka njihova mi je na spisku, pa cu bas probati i sampon!

    ReplyDelete
  6. Ovo cu probati samo zbog tvoje preporuke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je odličan, kad ja kupim 5 puta za redom isto, to je to :D

      Delete
  7. Moja ćerkica od 6 godina, koristi ovaj od rođenja. Slučajno sam jednom ostala bez svog šampona i probala njen, prijatno sam se iznenadila kako je moja kosa reagovala na njega. Od tada delimo šampon i ne planiramo da ga ikad promenimo.
    Šta misliš o ovom dečijem conditioneru? Stavljam joj posle pranja na kosu, vrlo malo, tuba joj traje 2 godine, koristi ga samo zbog lakšeg rasčešljavanja. Nisam sigurna da li postoji nešto bolje za negu kose dece, odnosno da li bi neko ulje bilo bolji izbor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam na koji kondicioner mislis, mene je prijatno iznenadio Johnson leave in kondicioner za rascesljavanje! :)

      Delete
  8. http://www.johnsonsbaby.com/products/johnsons-no-more-tangles-leave-in-conditioner
    Zaboravih link u gornjem postu, sorry.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E na taj sam i mislila! Imam ga, odlican je!

      Delete
  9. Da li se kosa od ovog sampona brze masti?

    ReplyDelete
  10. Videla sam da pise, izvinjavam se. :)

    ReplyDelete
  11. Pitala bih i ovde za savet (izvini sto sam dosadna) - ne znam zasto mi kosa posle pranja ovim samponom bude pri temenu masna, kao da je nisam ni oprala, i jos dobijem perut. Isti slucaj i sa nekim drugim prirodnim samponima (Biomelem, Suncokret), s tim da mi posle njih kosa po duzini bude kao slama, a sa Babylove bude lepa mekana i lepo legne. Ne znam o cemu se radi. Nije valjda da jedino sulfati mogu da operu moju kosu. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vrlo je moguce, probaj da kombinujes jedno pranje sa sulfatima, jedno pranje bez. Mozda ne bi bilo lose da nabavis sampon sa blagim sulfatom, Alverde samponi imaju taj coceth sulphate, on je blazi od SLS i SLES :)

      Delete
  12. Odličan je. Pohvalila bih i Lilijevu masku u zelenom pakovanju za suvu i oštećenu kosu. Da li možeš da mi prpeoručiš neko šampon sa sulfatima da koristim naizmenično sa Babylobe? Imam suvu kosu i brzo mi cvetaju krajevi. Nikada nisam pravila razliku između šampona sa sulfatima i bez njih pa bi mi značila preporuka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Velnea sa matičnim mlečom ili macadmia nut :)

      Delete
  13. Koji Alverde sampon bi preporucila sa blagim suflatom? Kosa mi se masti i treba mi malo bujnosti.

    ReplyDelete
  14. Probala sam samo jedan sa Amaranth-om, ali nisam sigurna da bi ti odgovarao. Pogledaj onaj sa zelenom kafom i kofeinom, dosta je hvaljen. :)

    ReplyDelete
  15. U Lilly mozete kupiti njihov baby sampon (mislim da se zove mama & baby), isto je bez sulfata, meni bolji od babylove jer bolje cisti teme. Imam kosu koja se umasti za 2, 3 dana. Kosta 270 din, 500ml

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo sam ga kupila, treba mi i za tuširanje a i za kosu, ne sumnjam da je odličan :)

      Delete
    2. Super, jedva cekam da cujem tvoje utiske! :)

      Delete
  16. Kada potrosim zalihe i zalihe sampona, probacu Babylove, i jedva cekam :) Recite mi samo gde kupujete Johnson leave in kondicioner za rascesljavanje? Pozdrav!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ga uzimala u DM-u :)
      Probaj Babylove i javi :)

      Delete
  17. Na žalost, uz svu dobru volju, meni Babylove nije odgovarao. Kosa mi se brzo mastila i mnogo opadala, takko da ga sada koristim za pranje vunenih džempera. Isti slučaj i sa Alfaparf Oil. Trenutno koristim Biokap za suvu kosu i zadovoljna sam.
    Marija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš šteta... Izgleda ti ne odgovaraju šamponi bez sulfata. Opadala ti je, mogue,jer se mastila... Biokap je i meni sledeći na listi :)

      Delete
  18. Do neeba ti hvala za ovaj sampon! Pa ovo je nesto najbolje sto sam ikada koristila! Imam veoma tanku dlaku i kosa mi se nenormalno brzo masti, tako da moram da je perem maltene svaki dan, spasio me je peruti i isusivanja kose, i ne znam da li umisljam, ali cini mi se da mi kosa ima veci volumen O.o Uglavnom , jaaako blag za teme, mislim da mi nece isusiti kosu i pored svakodnevnog pranja

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je stvano najbolji, sve što sam skoro probala su vrhunski proizvodi, ali Babylove drži prvo mesto. :)

      Delete
  19. Kupujem prvom prilikom !!!

    ReplyDelete
  20. Meni se taj šampon toliko dopada al tako mi nekako slabo pere kosu,ne znam kako da objasnim,ne znam dal još neko ima taj problem? Pošteno se namučim dok operem kosu,a teme ostane masno kolko god da trljam i tako mi slabo peni.Inače kupka je fenomenalna koristim za tuširanje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj dva puta da šamponiraš, mada, meni kosu zaista dobro opere u jednom šamponiranju i kad je najmasnija (kad odložim pranje za jedan dan) :)

      Delete
    2. Meni je ovaj šampon dobar za krajeve i donji deo kose,dok mi je za koren katastrofa! Operem je i osušim i koren je masan,ne može se proći prstima kroz njega...Probala sam čak i da dva puta šamponiram ali ne vredi..jel moguće da je previše blag?

      Delete
    3. Moguće da ga pantenol mrsi, ne verujem da je preblag. Ali za svaki slučaj možeš probati sa Insight šamponima, oni su malo jači, ali i dalje neagresivni za kosu

      Delete
  21. da li je baby and love sampon isti kao i babylove? posto kod nas nema dm samo lily :) I nemam gde da kupim taj babylove sampon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lily ima Mama and baby šampon koji je sličan Babylove šamponu, odličan je :)

      Delete
  22. Nisam se dobro izrazila mislila sam da li je mamma and baby isti kao i babylove?

    ReplyDelete
  23. ^ Nije, mamma & baby je Lillyjeva marka, a Babylove DM

    ReplyDelete
  24. Videla sam da ima slicnih reakcija prilikom koriscenja babylov sampona, koji sam pocela da koristim nakon citanja tvog bloga, za koje sam htela da pitam. Vec posle 3,4 pranja na temenu, kod razdeljka po sredini, kosa deluje masno, kao da je nisam oprala. Ostatak je super, svidja mi se kako je mekana. Zbog cega se to desava? Koji bih drugi sampon mogla da probam? Hvala unapred na odgvoru :)

    ReplyDelete
  25. Zaboravila sam reci. Da me po malo tj cesce svrbi koza glave nakon pranja sa ovim samponom. Sto mi je cudno jer je veoma blag

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj da pređeš na Mama and Baby iz lilija, takođe je blag, možda ti više bude odgovarao :)

      Delete
  26. Koristim ovaj sampon oko mjesec dana, i za sad mi je odlican. Imam kovrdzavu kosu, suvu, ali se pri tjemenu brzo masti, Prije sam prala kosu svaki 3 dan, ponekad uspijem produziti jos jedan dan uz repic. Kosu samponiram 2x, pomjesam malo sampona sa vodom i rasporedim po tjemenu i lagano istrljam. Moram napomeniti da svako drugo pranje stavljam ricinusovo ulje na tjeme (zbog opadanja), a ponekad i maslinovo na kosu, i opere kosu savrseno. Sad mi se kosa dosta manje masti, perem je svaki 5-6 dan, mada ni tad nije toliko masna.

    ReplyDelete
  27. koji šampon mi preporučujete za kovrcavu, suhu kosu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uz Babylove obavezno uvedi co-wash metodu, ima tekst na blogu o tome :)

      Delete
  28. Da li se i dalje proizvodi ovaj sampon? U poslednjih par meseci kad sam otisla u DM nikad ga nema, pa sam kao zamenu uzela onaj u tubi sto je i za tusiranje i sampon za kosu. :)

    ReplyDelete
  29. imam plavu prirodnu boju kose,tanka dlaka i brzo se masti i ponavila mi se perut. koi sampon mi preporucujete?

    ReplyDelete
  30. Stvarno, gde nalazite ovaj šampon? Posetila sam više DM radnji i nigde ga nema, uzela sam kao potencijalnu zamenu babylove sensitive pfelgebad koji je kao neka preblaga kupka vrlo sličnog sastava kao ovaj šampon, čak bez parfema tako da uopšte ne miriše, ipak želela bih da probam ovaj šmpon koji i vi koristite... Jel se proizvodi još uvek, uopšte?

    ReplyDelete