Tuesday, August 20, 2013

Mixa baby - very mild micellar shampoo

Jedan novitet na našem tržištu. Mixa medicinska kozmetika je ovog meseca stigla u Srbiju i ja nisam odolela kako proizvodima za negu kože, tako ni jedinom šamponu koji su izbacili kod nas. U pitanju je veoma blagi micelarni šampon, iz kolekcije za bebe, a namenjen i odraslima za blago pranje kose. S obzirom na to da sam pravi zaljubljenik u medicinsku kozmetiku, i slepo verujem Francuzima i njihovoj tehnologiji, nisam našla ni jedan protiv argument da ovaj šampon ne kupim. Srećom, moja inicijalna procena pokazala se kao tačna, i Francuzi i medicinska kozmetika su me i ovaj put oduševili.

Potrošila sam 2/3 šampona i mislim da je sada pravo vreme za recenziju.

Šampon je žute boje, redak, ali ne previše redak, nije potrebna velika količina da bi se pokrilo celo teme. Lepo peni, predivno miriši. S obzirom na to da mi je trebao jedan šampon sa sulfatima da kombinujem sa mojim miljenikom Babylove šamponom bez sulfata (o kome će biti reči u narednom postu) ovaj šampon mi je zaista dobro došao u kolekciji.

Naziv zaista opravdava učinak, ovo je jedan veoma blag šampon koji odgovara svim tipovima kose. Moja je normalna kosa, sa suvljim krajevima, tretirana i farbom i blanšem, a ni sa toplotom ne zaostajem iako se trudim da je poštedim. Ne isušuje kosu, a mogu biti sigurna da je temeljno opere i ukloni sve naslage silikona i drugih supstanci koje su eventualno nataložene na dlaci.

Nakon pranja kosa je temeljno čista, lepršava i složena. Za razliku od nekih drugih šampona sa sulfatima ne daje frizzy efekat. Naprotiv, kosa je lepo složena, meka i sjajna.

Ovaj šampon sadrži micelarne čestice, ne sadrži silikone. sastav je veoma prost (kao što vidite na slici), tako da nema čime da oteža i umasti kosu, i smatram da je pogodan za ljude sa osetljivom kožom glave, masnom kosom, a posebno preporučujem onima sa suvkastom kosom kojoj ne treba dodatno isušivanje agresivnim čistačima.
Definitivno ću ga ponovo kupiti, ne prestajem da ga koristim, svi drugi šamponi su na čekanju koliko me je ovaj očarao! :)





Da li ste probali Mixa šampon i kakvi su vaši utisci?

Lep dan želi vam


Monoklica

21 comments:

  1. Uuu super zvuci!
    Bas mi treba tako nesto.. Cesto perem kosu, a u poslednje vreme mi je svaki sampon slepi (osim obicnih litarskih, ali mi oni na duze staze malo isuse kosu).
    Odlicna recenzija! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, nadam se da će zadovoljiti kriterijume, ja sam prezadovoljna! :)

      Delete
  2. Monoklice, da li sadrži sučfate i parabene? Silikon free je. Moje teme je jedino ako perem kosu sa šaponom bez svega toga skroz mirno. Meni je dermatolog dijagnostikovao atipični dermatitis na koži glave, a ustvari je bila u pitanju alergija na sve gore opisano što sam tek nakon izbacivanje jednog po jednog štetnog sastojka iz šampona shvatila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima sulfate i parabene. Ali parabeni u kozmetickim proizvodima su u jako malim koncentracijama i sluze kao konzervans. Ne znam na koji nacin oni mogu da smetaju, ali ako ti smetaju defenitivno i potvrdjeno, onda bolje nemoj ovaj da uzimas.

      Pogledaj sledecu recenziju za Babylove sampon ovih dana, stavicu i sastav, on nema ni sulfate ni parabene.

      Delete
    2. Hvala ti Monoklice, pogledaću i Baby love.
      Baš po tvom savetu sam uzela MM moj pvi šampon bez silikona. Upotrebom njega mi se iritacija smanjila. Onda sam uzela Biokap bez silikona, sulfata i parabene i konačno nisam imala ni jedan jedini problem sa temenom.

      Delete
  3. Babylove volim i koristim a bas sinoc sam u Ideji gledala ovaj sampon i njihovu micelarnu, taman cu da ih probam oboje :) Sta mislis dal bi ovim samponom moglo da se ispere kokosovo ulje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi moglo sa dva samponiranja :)
      I micelarna je predobra!

      Delete
  4. Meni ne odgovara Mixa baby sampon. Isusuje mi kosu. Bolji mi je Bablove,ali najbolji bebeci sampon mi je Kosili. Bez obzira sto ima sulfate meni ne isusuje kosu i nekako je slozi .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bezveze. Bitno da je Babylove super ;)
      Ja Kosili jako dugo nisam probala, ne znam kakav mu je sastav.

      Delete
  5. Nisam probala, ti znas da ja ne obracam paznju puno na sampone, al ovo mi zapravo zvuci bas dobro. Cekam i recenziju za taj babylove :*

    ReplyDelete
  6. Koliko svi hvale ovaj sampon - moracu da ga uzmem :) Poslednjih mesec dana sam postovala tvoje savete vezane za pranje i pustanje kose i mogu ti reci - rezulati su fenomenalni! :D Kosa mi dobija na duzini, krajevi nisu preterano suvi, teme mi se manje masti i lepsa je nego ikadaaaa! Jedno enormno HVAAAALA :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago sto to cujem :*
      Prati me i dalje, biće svega ;)

      Delete
  7. Jedva cekam sledeci post, jer ja koristim babylove. Mozda i ovaj probam. Pozzzzzzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uporediću ih u sledećem postu, nadam se da će koristiti :)

      Delete
  8. Bas mi se dopada recenzija i mislim da vredi da ga kupim ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad je na akciji u Liliju, vredi probati :)

      Delete
  9. Hm, sad cu ja da postavim jedno uzasno glupo pitanje : kako se cita Mixa, kao Miksa, ili ne? U mom gradu sam ovu kozmetiku uocila u jednoj apoteci, pa da se ne izblamiram kad budem pitala :D

    ReplyDelete
  10. Monoklice, zbog cega kombinujes sampon bez sulfata sa samponom sa sulfatima (mixa i babylove)? Ja to ne razumem bas pa ako bi mi objasnila. Planiram da ofarbam kosu i da koristim babylove, pa reko da vidim ima li potrebe da i ja kombinujem? Hvala ti unapred na odgovoru, mnogo mi znaci. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najbolje je da sama vidiš kako ti odgovara. Mnogima se od šampona bez sulfata posle nekog vremena krene fronclati kosa i gubiti na volumenu. Meni lično ne, volim da kombinujem isključivo zato što volim neke sulfatske šampone, i volim efekat koji mi daju. Ti probaj samo šampon bez sulfata, ako osetiš da ti kosi fali bujnost i lepršavos, operi sa sulfatskim šamponom jednom u par pranja.
      Od sulfatsih odlični su : Velnea, Balea, Garnier ultra doux, ovaj upravo Mixa...
      :*

      Delete
  11. Sigurno cu probati jedva cekam !

    ReplyDelete