Thursday, August 29, 2013

Pakovanje za more - omiljeni proizvodi za kosu












Jedan brzinski tekst dok se pakujem za more i sedam na kofer pokušavajući da ga zatvorim. Većinu kofera mi je, kao što možete pretpostaviti, zauzela kozmetika. Ovo je moja lista proizvoda za kosu koje sam odlučila da ponesem. Smatram da sam svela sve na zavidno skroman nivo (ovo je za mene minimalac), izmene su do ponedeljka vrlo moguće, ukoliko vidim upražnjeno mesto u nekoj od torbi, još će neki proizvod da se pridruži popisanim. :)











1. Šampon

Izabrala sam mog miljenika Babylove kao najblaži šampon za svakodnevno pranje. Nema sulfate, ne mogu dovoljno naglasiti koliko ga preporučujem za nošenje na more kada je neophodno kosu prati svaki dan od soli, peska itd.
Drugi šampon je Velnea sa macadamia uljem kao odličan hidratantni šampon sa SLS jer je potrebno nešto za jače pranje, par puta u toku 10 dana planiram da ga koristim. Takođe je veoma kremast i hranljiv, mislim da će se mojoj kosi ova kombinacija dopasti.



2. Regenerator
Odabrala sam tri komada, od kojih su dva noviteta. Ovo je savršena prilika da ih isprobam. Balea oil repair je moj stari drugar i jedan od najhranljivijih hidratantnih regeneratora koji sam probala. Druga dva ću tek da isprobam i jedan i drugi su kombinovani hidratantno-proteinski što je odličan izbor za more i situaciju kada nemamo mnogo vremena za držanje mazalica na glavi. Ozrene sam probala jednom, blago rečeno me je oduševio na prvo korišćenje, tako da od njega mnogo očekujem na moru.

3. Pakovanje
Macadamia masku nosim iz prostog razloga kako bih joj dala priliku da se pokaže. U redovnoj upotrebi me nije oduševila, čekam da se na moru desi neko čudo . Konačna recenzija ove maske - kad se vratim.

4.Silikonski serum
Macadamia ulje. Nema potrebe za dodatnim objašnjavanjem. Celu recenziju imate ovde. I prošle godine je bio moj saputnik na moru i tada je pokazao svoje najbolje karakteristike - vratila sam se sa mora bez ijedne ispucale vlasi.

5. Leave in
Ove proivode nosim jer ih jako volim, planiram da ih mackam na plaži, posle plaže, na suvu i mokru kosu, jer mi je potrebno nešto za raščešljavanje. Kosa mi se nenormalno mrsi u svim mogućim i nemogućim uslovima, a ovo su moji čudesni pomagači.

6. Dodaci
Nosim mali fen kako bih prosušila kosu ukoliko noći ne budu jako tople. Iskreno, celo leto sušim kosu fenom jer nemam vremena 6 sati da čekam da mi se osuši kosa (da, toliko mi je potrebno, verovali ili ne). Prošlo leto sam je prirodno sušila, ali tad sam još uvek bila bezbrižni student bez brige na pameti i sa tonom slobodnog vremena. :)

Gumice za pletenice i obavezna krofna za sock bun govore vam koje ću zaštitne frizure praviti na moru. Obožavam da se zezam sa "morskom" kosom, talasima, punđicama i pletenicama.


Šta je u vašoj kozmetičkoj torbici spakovano za more?

Ljubac,

Monoklica

4 comments:

  1. Od svih proizvoda probala sam samo Babylove,Macadamia masku i ulje..I obozavam ih, kosa mi je tako mekana posle njih.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slobodno probaj i ostale, svi su fantazija. Ovih dana pišem recenzije za Macadamia masku koja jedina nije zadovoljila kriterijume, i za dva nova regeneratora koji su dodati na Omiljeni spisak :)

      Delete
  2. Moj spisak čine:
    Still Malina pakovanjmd za zaštitu kose na plaži;
    Serical Latte pakovanje za negu nakon pranja;
    Šampon Velnea matični mleč ili Ultra Doux avokado, nisam još odlučila;
    Gliss Kur žuta prskalica;
    Elseve silikonski serum;
    Balea mango mleko za kosu.

    To je moj lični minimum. Verovatno ću poneti i neki brilijantin da je zaližem kad je vežem. Na moru najviše volim da je nosim visoko podignutu i zategnutu, znam da to nije dobro za kosu, ali neisfenirana nema nikakav oblik i ne volim je puštenu u morskim uslovima :)

    Pozdrav
    Htina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan spisak, sve sam probala i svi su veoma dobri proizvodi. Ja sam se vratila, moram priznati da sam preterala sa proizvodima jer sam još dodavala kako sam se pakovala. Sve u svemu poslužilo je, kosa mi je netaknuta :)

      Delete