Friday, August 16, 2013

Revlon Unique One

Naveliko hvaljen Revlonov čudesni 10 u 1 proizvod, koji obećava kule i gradove. Dugo sam se opirala da ga kupim vodeći se mišlju da je precenjen.

Napokon sa ga pre dva meseca kupila i ovo su moji konačni utisci, sabrani i sređeni.

Obećali su 10 preparata u jednom:

1. Obnavlja oštećenu kosu
2. Kontroliše sjaj i kovrdžanje kose
3. Termalna zaštita
4. Pruža svilenkasti osećaj i mekoću
5. Zaštita bojene kose od UVA i UVB filtera
6. Lakše raščešljavanje i peglanje kose
7. Neverovatna razmršenost kose
8. Dugotrajna frizura
9. Zaštita na krajevima
10. Daje kosi volumen



Moja relana ocena je 8 od 10.
Obećanje da neki proizvod "obnavlja" oštećenu kosu je vrlo arogantan. Generalno u te magične oporavke ne verujem, ali je red da na pomenem, jer se pri kupovini devojke često vode tim krilaticama koje se olako koriste u kozmetičkoj industriji. Dakle ovaj proizvod ne oporavlja kosu, jer mu to nije ni namena, hranljivih sastojaka u sastavu je vrlo malo, prvenstveno je akcenat na zaštiti i poboljšavanju opšteg izgleda kose.

Time potvrđujem da je sjajan, možda i najbolji proizvod za zaštitu od toplote koji sam probala. Kosa je nakon peglanja, feniranja ili pak samo malo urednijeg sušenja - fantastična. Meka, rastresita, nema lepljivog osećaja kao kod ostalih preparata za zaštitu od toplote.
Ovaj preparat ima poprilično veliku koncentraciju silikona tako da time opravdava stavke 2, 7, 4 i 6 kosa je neverovatno laka za češljanje, sija se, svilenkata je i zaglađena.

Moram osporiti poslednju stavku, prosto nemojte ni slučajno da očekujete da ovaj proizvod da volumen, štaviše, vrlo je dobar u spuštanju i otežavanju kose, za uredniji i mirniji izgled peglane kose. Tako da volumen nula, da ne kažem u minusu. :)




Proizvod nije klasična tečna prskalica, već je u kremastom stanju. Meni je potrebno oko 5-6 šprickanja da bih ga ravnomerno rasporedila po dužini. Ne stavlja se na koren, najviše do 10 cm od korena, a krajevima, sa posebnom koncentracijom na krajeve kako su oni najporozniji i najpodložniji oštećenju od toplote.

Ovaj proizvod preporučujem svakome ko voli da oblikuje kosu feniranjem, peglanjem, ili figarom, zaista možete biti sigurni da je vaša kosa fino zaštićena.

Da li ste probali Unique One i kakvi su vaši utisci?

Ljubi vas

Monoklica

35 comments:

  1. I ja sam bacila oko na njega. A sve se dvoumim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se dvoumila od kad je izašao, ali meni je stvarno dobar, skroz je drugačija kosa po rukom ispeglana bez preparata i sa Revlonom :)
      Pegla i ja smo u ljubavi opet :D

      Delete
  2. Apsolutno se slazem sa svim navedenim :)
    Zelela bih jos da probam i u kokos verziji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ću sigurno, čim ovaj potrošim. Al se dosta sporo troši, potrajaće godinu dana najmanje :)

      Delete
  3. Meni je super, sad mi se cini nezamislivo feniranje bez njega :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno drugačiji efekat s njim! :)

      Delete
  4. Koristila sam ga. I iskreno, ja nisam odusevljena. Za moju dugu, tanku, ravnu i svilenu kosu, nije uradio puno toga. Ne sporim da je dobar, samo sam ja ocekivala mnogo vise. Sad se razmisljam da li da ponovim kupovinu samo u obliku onog sa mirisom kokosa ili ne. Realno kupila bih samo zbog mirisa :(

    ReplyDelete
  5. Obozavam ga!!! Moju kosu zaista cini mnogo laksom za oblikovanje, ukroti je i cini je jako svilenkastom na dodir ;) Zagladi dlaku tako da nema onih sitnih "antenica" koje strce ;) Meni su dovoljne dve pumpice, ponekad cak i jedna. Kada nanesem malo vise zamasti mi i oteza kosu. Inace nemam bas gustu kosu, pa verovatno je to razlog ;)
    I ja zelim da probam novi od kokosa, ali s obzirom koliko se sporo trosi...bice za neke dve godine ;D :P

    ReplyDelete
  6. Dobar je to proizvod za osobe koje se feniraju i peglaju kosu. Ja sam ga neko vreme koristila samo za krajeve i stvarno ih je stitio o d cvetanja. Ali posto se ne feniram trebale bi mi godine da ga potrosim pa sam ga prosledila.

    ReplyDelete
  7. Devojke, a jel neko koristio ove Revlon Equave prskalice? Monoklice, ako jesi - može li recenzija :) ?

    Htina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravih da stavim link ka slici http://tiny.cc/an4y1w

      :)

      Delete
    2. Nazalost nisam, samo kod frizerke. Jednog dana cu probati, privlaci me ona plava dvofazna bas dugo :) Mozda kad potrosim ovu :)

      Delete
  8. Imam potpuno iste utiske o Uniq 1 tretmanu kao i ti... jedino da napomenem da ne treba preterivati u nanosenju, kao sto se meni desilo poslednji put... bas sam ulepila kosu njime i efekat je bio potpuno suprotan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja stalno povecavam kolicinu, vec vidim da cu i ja imati jedno lepljivo iskustvo uskoro :I

      Delete
  9. Koristim ga oko godinu i po. Ja mu osporavam tacku 8. , jer efekat ispravljene kose mi ne traje duze od jednog dana.
    Ostalo je super. Kazes da je on dovoljna zastita od toplote?

    Patrik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mislim da jeste. Sadrži sve što je potrebno.

      Delete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan je, ne masti ni malo kosu, a stavlja se na duzinu, ne na koren. :)

      Delete
    2. Ako nastavim da citam kako je super proizvod, moracu ga kupiti uskoro. :D

      Delete
  11. Ja sam izgleda jedna od retkih kojima ovaj proizvod ne odgovara. :( Steta, mozda sam i imala prevelika ocekivanja ali definitivno mislim da je proizvod precenjen :(

    ReplyDelete
  12. Ovaj crveni je bolji od onog crnog (sa kokos mirisom)? Mene samo zanima da li stvarno promaze oko rascesljavanja kose? Samo mi je to bitno i koji je bolji od ta dva U1?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po sastavu je bolji crveni, po efektu ne znam jer ja nisam lično probala oba, ali po recenzijama kažu da je ipak crveni bolji u svakom smislu :)

      Delete
  13. Mene zanima da li koristite iskljucivo i samo ovaj proizvod prije tretiranja kose fenom/peglom? Je li moguce da je efekat bolji uz jos neki leave-in preparat? U dilemi sam, bas sam se radovala kupovini ali na kraju i nisam preodusevljena rezultatom.. a pritom sam dobila i ovaj od kokosa tako da imam oba :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskustvo je takvo da je najbolji pre tretiranja toplotom, jer se neki sastojci očiglodno toplotom i aktiviraju. Probaj da na krajeve pored uniq-a dodaš i malo silikonskog seruma :)

      Delete
    2. Da da, slazem se da ga treba nanositi prije feniranja. Probacu ga u kombinaciji sa serumom, hvalaa :-)

      Delete
  14. Da li preporucujete istovremeno stavljanje Velnea ulja i Unique 1 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno, ukoliko ti kosa nije jako tanka i retka, u tom slučaju možda zamasti krajeve :)
      Doziraj količinu :)

      Delete
  15. najgenijalniji preparat koji sam ikad probala!

    ReplyDelete
  16. Kolika mu je cena? I gde ima da se kupi. Ja sam od ovih uniqe1 videla samo neko veliko pakovanje u tubi, u dm-u :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oko 12, 13e u DM. To u tubi je balzam za pranje kose ;)

      Delete
  17. Monoklice hvala vam na predivnom tekstu!

    Narucila sam Uniq 1 iako sam prvo htela jojobine ampulice, ali nema veze, sacekace.
    Sad kad citam tvoj post mislim da sam se zeznula, ja ne koristim ni fen ni peglu, a to prvenstveno od toplote stiti. Verovatno nece skoditi ako stavim ponekad za obicnu zastitu, umesto silikonskog ulja?

    Nastavite sa divnim savetima, slusam vas sve, obecavam :D

    Sanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veliko izvinjenje na kašnjenju sa odogovorom, blog nije bio aktivan.
      Hvala na lepim rečima, nadam se da si se snaša sa Uniqom. On je meni bio dobar i sam, bez feniranja, samo što sa feniranjem dođe efekat do izražaja :)

      Delete
  18. Probala sam Uniq 1 od kokosa i, nažalost, meni nije uopšte odgovarao. Imam dugu i tanku kosu, i totalno mi je bila slijepljena poslije upotrebe ovog proizvoda. Mislila sam da sam možda pretjerala s količinom, pa sam sledeći put manje stavila, ali opet isti, slijepljeni efekat, kao da nisam ni prala kosu. Preparat koji najtoplije preporučujem za zaštitu kose od toplote je Kerastase Ciment Thermique (Resistance linija). Dok sam se fenirala, stalno sam ga koristila, i za 6 mjeseci mi kosa nije nimalo ispucala, tako da nisam ni morala da se šišam (spas za one koji puštaju kosu). Dosta dugo traje, i efekat je fenomenalan, tako da se može opravdati malo jača cijena. Pozdrav.

    ReplyDelete
  19. Ocigledno je dobar samo za bujnu, kovrdzavu kosu koju treba ''smiriti'' i za rascesljavanje...Ja takodje imam dugu i tanku kosu pa cu posle ovih komentara odustati od kupovine jer sam takodje nakon mnogo toga procitanog mislila da je neko cudo od proizvoda a ispade samo dobar regenerator. Pff...

    ReplyDelete