Tuesday, October 1, 2013

Inovacije na blogu: fejsbuk stranica sa savetima, pridružite se!

Drage devojke,

konačno sam našla vremena da se pozabavim nečim što planiram odavno. Zapravo, ceo smisao otvaranja bloga je bio da dajem savete i pomažem svojim iskustvom i praksom koja se tokom godina dobro pokazala. Krenula sam sa davanjem saveta drugaricama koje su to tražile, da bih shvatila da uspevam da dijagnostikujem problem vrlo uspešno, pa tako i preporučim savete koji će taj problem sanirati.

Tako, sa timom divnih stručnih devojaka punih znanja i iskustva, otvorila sam fejsbuk stranicu Saveti za lepu kosu - vi pitate, mi odgovaramo koja je zamišljena kao interaktivna komunikacija između vas i nas. Vas koji imate neku nedoumicu ili problem u vezi sa kosom, i nas koje ćemo se potruditi da na svaki brižljivo osmislimo odgovor i damo adekvatan savet.

Ako tražite savet za:
- negu kose
- farbanje kose
- šišanje
- stilizovanje

Ako imate;
- nedoumice oko proizvoda i njegovog sastava
- fotografiju boje koju želite ali niste sigurne kako da do iste dođete
- problem koji niste uspele same da rešite
- želju da nas pitate bilo šta u vezi sa kosom

TU SMO!

Slobodno postujte svoje pitanje na wall, mi ćemo odogovriti u najkraćem mogućem roku.

Lajkujte stranicu i uključite se u naš projekat!
Saveti za lepu kosu - vi pitate, mi odgovaramo

Veoma smo nestrpljive da čujemo vaša pitanja!

Kissez

5 comments:

  1. Divno...lajkovana stranica :D ko jos ucestvuje u blogu, neka devojka sa foruma mozda? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. htedoh reci, stranici :)

      Delete
    2. Učestvuju Snorkijevka i Angelic, samo nam se Angelic još nije pridružila,nema je na netu :)

      Delete