Tuesday, October 1, 2013

Omiljeni proizvodi 1. Garnier shea butter i avokado

Ne bih čekala više ni dan da vam predstavim već naveliko hvaljen regenerator Garnier sa shea butter-om i avokadom. Budući da sam potrošila preko 5 (možda čak i preko 10) bočica ovog regeneratora, i ubedljivo mi je omiljeni proizvod u kolekciji već godinama, red je da ga analiziram za vas i toplo vam ga preporučim.

Regenerator dolazi u pakovanju od 200ml, što je ujedno i moja jedina zamerka, volela bih da ovaj regenerator postoji lepo u jednom galonskom pakovanju kako ne bih svakih par nedelja trčkala da kupujem novi. :) Veoma se brzo troši, kad smo kod toga.

Sastav ovog preparata je odličan, predstavlja veoma VEOMA hranljiv regenerator, daleko od toga da služi samo za lakše raščešljavanje. Posle isprobanih na desetine, da ne kažem i više preparata, ovaj odnosi ubedljivu pobedu u odnosu na sve, uključujući kako profesionalne preparate, tako i dragstorske. Ovaj preparat nema silikone, tako da sav efekat koji postigne je isključivo zahvaljujući hranljivim sastojcima, a ne silikonima koji hoće da stvore privid lepe i glatke kose.

Kada ga stavljam ne štedim na količini, uglavnom se koncentrišem na dužinu, s tim da ne izbegavam da odem i malo više - kosa mi se ne umasti. Nakon sušenja kosa bude neverovatno glatka i svilena, pramenovi kose bukvalno beže iz prstiju, kosa je smirena, pomalo otežana, složena i fenomenalno sjajna.

Najbolji efekat ćete postići dubinskom hidratacijom ovim regeneratorom, na opranu kosu stavite pozamašnu količinu, uvijte kosu u plastičnu kesu ili kapu za tuširanje i zagrevajte oko 30 minuta. Nakon toga temeljno isperite samo vodom i videćete koliko ćete obradovati svoju kosu. Meni je ovo omiljeni tretman koji priuštim svojoj kosi minimum jednom mesečno. Probajte i javite utiske. :)

Namenjen je suvoj i oštećenoj kosi, ali verujem da bi mogle da ga koriste devojke i sa zdravom kosom, bez obzira na to što piše. Jedino, nisam sigurna da li bi odgovarao retkoj kosi koja se brzo masti s obzirom na to da je veoma ja i koncentrovan, i kosu hoće da oteža.

Sastav: Aqua / Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil / Palm Oil, Behentrimonium Chloride, CI 15985 / Yellow 6, CI 19140 / Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethilamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima / Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum / Fragrance (FIL C39789/1).

Sastav predstavlja kombinaciju masnih alkohola, prirodnih ulja u dobroj koncentraciji, i shea buttera koji je u kozmetici jedan od najhidratantnijih sastojaka.

Da li ste probale ovaj regenerator i kako vam se čini?


P.S. Ne zaboravite da lajkujete novu fejsbuk stranicu gde ću sa još par veoma stručnih devojaka odgovarati na sva vaša pitanja u vezi sa kosom. Dakle, šta god vas muči, samo KLIK KLIK i vaš problem je rešen.


Voli vas


Monoklica

31 comments:

  1. Koristila sam davno šampon iz ove linije i bio mi je baš dobar. Nisam ljubitelj Garniera, ali za ovaj šampon moram da im odam priznanje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prosto moraš da probaš i regenerator, meni je bolji od svih hidratantnih pakovanja i regeneratora koje sam probala :)

      Delete
  2. Znaci da ti je ovaj bolji i od Balea oil repair regeneratora? Posto sam njega kupila po tvojoj preporuci i odlican mi je,sto bi znacilo da je ovaj jos bolji!?! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oba su stvarno odlična, u istom su rangu po efektu, ali meni je Garnier ipak malo bolji :)

      Delete
  3. Koliko košta taj regenerator? Trenutno koristim Garnier Goodbye Damage i super mi je :D ali bih probala i ovaj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je bolji ovaj od GD, al dobro, drugačiji su, ovaj je potpuno hidratantan. Kupih ga baš juče opet u DM-u, često je na akciji, 175 dinara. :)

      Delete
  4. Savrsen je ovaj balzam, ali i sampon. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sampon sam davno koristila i nije mi se dopao, ali mogla bih opet da probam, tad mi je kosa bila "navucena" na silikone :)

      Delete
  5. Obozavam taj balzam. I uzela sam ga po tvojoj preporuci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad sam nevidjeno smarala koliko je dobar :)))

      Delete
  6. Replies
    1. Obavezno, i javi utiske na fejsbuk stranici :)

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Iskorišćen popust u DM, večeras proba. Do sada sam bila verna Balea Oil-u, ali malo promene neće škoditi. Sledeći put probam tvoju kuru sa grejanjem, da uporedim rezultate sa običnim kratkim držanjem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno javi utiske! Efekat je veoma sličan Oil repair od Balee, ali je meni ipak za nijansu bolji :)

      Delete
    2. Probala tretman za grejanjem i još u nepoverenju pipkam svoju kosu, malo je reći da sam oduševljena izgledom. Rezultat je neverovatan, jeste da je bilo smaranje grejati kesu, ali vredelo je truda. Kosa je mekana, svilenktasta, sjajna... ma savršena. Razlika između grejanja i običnog držanja je velika, ko ima vremena i volje, obavezno neka proba duže držanje i grejanje.
      Prva stvar koju sam pomislila bila je koliko bi mi tek prijalo profi hidrantno pakovanje kad mi je ovaj dragstorski regenerator toliko osvežio kosu.

      Delete
    3. Jako mi je drago što si zadovoljna, ovo je ubedljivo najbolji proizvod za dubinsku hidrataicju :)
      On mi je čak bolji od mnogih profesionalnih, tako da ne mora da znači. :)

      Delete
  9. upravo probala po tvojoj preporuci, odusevljena! lako se isfenirala, nije mi ogromna glava, kosa svilenkasta, hvala puno!!

    ReplyDelete
  10. Molim te usporedbu ovog i davines-ovog za hidrataciju. Dal da trosim novce za davines ...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za početak nema potrebe, sasvim solidnu hidrataciju pruža Garnier shea i avokado regenerator. Ako osetiš da ti kosa u jednom momentu nije dovoljno nahranjena i da ti se zasitila Garniera, onda ipak uzmi Davines, njegov sastav je bogatiji i dugoročnije može da oporavi kosu.

      Delete
  11. Hvala na odg.
    Kupila sam garnierov pa kad ga potrosim onda cu davines jer sam frik za proizvode za kosu. I super me veseli suradnja sa kolegicama pa da saznam jos i vise za njegu guste kose kakva je moja. Puno pozz iz Dalmacije;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, nadam se da ćeš biti zadovoljna. Puno pozdrava za Dalmaciju :*

      Delete
  12. Ne mogu da verujem da ste sve zadovoljen sa tim...ne znam kakvo seriju sam ja zakacila ali ovaj sampon je uzasno sranje. Posle prvog pranja i obilnog ispiranja mislila sam da je do regeneratora...ali posle drugog i treceg ( kad nisam koristila nikakav regenerator ) kosa mi se jedva cesljala, i tokom susenja i posle na dodir je masna i slepljena... kao da ima neki vosak u sebi. Prosto ne mogu da isperem sampon sa kose dok ne upotrebim neki drugi. Ja sam jako jako razocarana ovim...Kosa mi je na dodir jako neprijatna i masna. Uzas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi smo pohvalile balzam, kao sto pise, a ne sampon. Procitaj malo bolje. Pozdrav!

      Delete
  13. Koliko najvise puta mesecno sme da se radi dubinska hidratacija?
    Hvala unapred na odgovoru i nemam reci kojima bih pohvalila tvoj rad i trud na ovom blogu, kao i sam blog i tekstove, savete i sve ostalo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa radis dubinsku kad osjetis da ti je kosa bezivotna. Ako ti je bas suva, uradi nekoliko puta zaredom, pa onda pauziraj. Vidi kako ti kosi odgovara :)

      Delete
  14. A kako se zagreva? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovako :)

      http://sjajnakosa.blogspot.com/2014/02/foto-tutorijal-dubinska-hidratacija.html

      Delete