Wednesday, October 2, 2013

Omiljeni proizvodi 2. Davines Vegetarian miracle i Hairbuilding Pak - uporedna recenzija


Odlučih da nastavim seriju svojih omiljenih proizvoda za kosu. Duo koji je neprevaziđen, Haibuilding pakovanje koje bukvalno "gradi kosu" kako mu i naziv kaže, i Vegetarijansko čudo koje ga nadopunjuje svojim hidratantnim svojstvima.

Ova dva pakovanja su po svojstvima, efektu i sastavu suprotna, ali je svaki u svojoj oblasti top proizvod koji svakako vredi probati i imati. Tako da ovo nije toliko uporedna recenzija, koliko zajednička.


Pisala sam ranije o potrebi za hidratantnom i proteinskom negom u zavisnosti od tipa i stanja kose, možete se podsetiti ovde  pre nego što nastavite čitanje ove recenzije.



Hairbuilding pak (u daljem tekstu HBP) je visokokoncentrovano proteinsko pakovanje. Sadrži keratin, hidrolizovani keratin, proteine pšenice i aminokiseline. Ovo pakovanje pomaže oporavku kose, nadgrađuje pukotine u vlasi, odlaže šišanje, sprečava pucanje krajeva, dobro je za stavljanje nakon farbanja ili nekog agresivnijeg tretmana. Svoj vrhunac efekta postiže na oštećenoj i tretiranoj kosi. Ovo je zaista najbolje pakovanje za rekonstrukciju koje sam probala. 
Za zdravu kosu može biti prejako, hoće da udrveni kosu ako se koristi prečesto ili ako se dugo drži. To se rešava prostim stavljanjem hidratantnog kondicionera nakon pakovanja kako bi češljanje bilo olakšano. Ja lično imam tretiranu ali zdravu kosu, i koristim ga kad osetim da je to potrebno, odprilike jednom mesečno.
Tako korišćen služi za povremenu dubinsku regeneraciju. Uz tako povremeno korišćenje meni jedno pakovanje traje već godinu i po dana. A ako vam je kosa oštećena, kida se i puca, onda je ovo pakovanje MUST HAVE! Cena ovog pakovanja je oko 2000 dinara.

Vegetarian miracle je nazvan kondicionerom. Zapravo, u inostranstvu se termin "conditioning" ne koristi samo za omekšavanje kose i olakšavanje češljanja, već redovnu ishranu vlasi. Tako da nemojte misliti da je ovo običan balzam koji služi da razmrsi kosu, ovo je poprilično koncentrovano hidratantno pakovanje koje će dubinski nahraniti vašu kosu. Dakle, Vegetarijansko čudo privuklo me je odavno svojim imenom, ali sam se dugo razmišljala da li je ono pravi izbor za mene. Zato sam prvo isprobala HBP i tek se skoro dočepala i ovog Čuda. Ovo pakovanje spada u grupu hidratantnih pakovanja, bogato je prirodnim uljima i masnim alkoholima. Sadrži i protein riže, ali je i dalje pretežno hidratantno pakovanje i ne zamenjuje koncentrovano proteinsko pakovanje kao što je HBP. 
Kosa je posle njega nahranjena, veoma sjajna i glatka, lako se češlja i veoma poslušna za oblikovanje ako se fenirate. Ovo pakovanje, za razliku od HBP može da se koristi često, posle svakog pranja, i vidno poboljšava elastičnost i sjaj kose. Odgovaralo bi svakom tipu kose, jedino, kao samostalna nega, ne bi bio dovoljan veoma suvoj i oštećenoj kosi. Zato je najbolje kombinovati ga sa HBP. Cena je nešto niža u odnosu na HBP ali se i brže troši, 1350 dinara.

Sastav HBP: 
aqua/water/eau, cetearyl alcohol, glycerin,palmeth-2 phosphate, glycine,cetrimonium chloride, cetyl chinensis seed oil/simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, behenyl alcohol, creatine, arginine, hydrolized wheat protein, serine, glutaminic acid, propolis cera/propolis wax/ cire de propilis, threonine, alanine, lysine, proline, betaine,sodium pca, tocopherol, behentrimonium chloride,propylene glycol, dimetricone, sorbitol, disodium edta, hydrogenated palm glycerides citrate, phenoxyethanol, methylparaben, ethylparaben, propylparaben, potassium sorbate, citric acidm parfum, fragrance

Sastav VM:
aqua/water/eau, cetrimonium chliride, cetearyl alcohol, glycerin, cyclomethicone isostearyl avocadate, hydrolysed rice protein,  di-c12-13 alkyl malate, hypnea musciformis/ hypnea musciformis extract, c30-45alkyl methicone, dimethconol, octyl cocoate, phenyltrimethicone, lecithin, glycolipids, dimethicone, tocopherol, hydrogenated palm glycerides citrate, butylene glycol, trirthanolamine, disodium edta, methylparaben, ethylparaben, propylparaben, butylparaben, imidazolidinyl urea, prafum/ fragrance, ci 19140/ yellow 5


Da li ste probale ove lepote i kakvi su vam utisci?

Poljubac

Monoklica

36 comments:

  1. Najbolja pakovanja :) Odlična ti je recenzija! Nisi morala da se mučiš da kucaš sastav mogla si da prekopiraš od mene :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Našla sam na netu :) Prećorava sam za prekucavanje ;)
      Naše ljubavi <3 :)

      Delete
  2. Gde kupiti ovo pakovanje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Hair shopovima (Cvrle, Planet hair) ili u salonima koji rade sa Davines brendom :)

      Delete
  3. Uh uh, ovo Cudo me mami, samo ne znam kako bi se ponasao na kovrdzavoj kosi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svako hidratantno odgovara kovrdžavoj (pretpostavljam prirodno suvkastoj) kosi jer joj nadoknađuje prirodnu vlažnost koja nedostaje. Dovoljno je lagan da ne oteža i ne ispravi lokne. Vredi probati :)

      Delete
  4. Jaoj, meni HBP uzasno dobro zvuci, i imam u planu da ga probam, ali plasim se da mi ne bude prejak (a vrv hoce), posto mi cak i Latte i Still med i coko udrvene kosu. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bice ti prejak i udrvenice kosu ako ne stavis hidratantnu masku ili regenerator nakon. Isprobaj to isto sa Still med i coko, ako bude ok, mozes preci na HBP, ipak je ta dubinska regeneracija neprevazidjena, posle mekocu i izgled kose regulise hidratantni balzam :)

      Delete
    2. Ok, hvala, probacu pa ako uspe kupujem HBP :D

      Delete
  5. Super da si oba uporedila. Ja sam imala to Vegetarijansko cudo i bilo je super. Prije nekih, pa ne znam ni sama koliko godina sam stavljala crnu kanu, i sloj po sloj, kosa mi je bila kruta i grozna, ta maska me je spasila. Sad bi mi bila prejaka, ali sjecam se da je tad bila super. Jesi vidjela da su im promijenili pakovanje. Inace obozavam Davines energetski sampon, to je nesto za jacanje kose, ali kako to mirise, meni savrseno.
    Kupila sam farbu po tvom savjetu, farbam se u petak :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam da je pakovanje promenjeno, moram proveriti da li su menjali formulu. Svakako mi ne gine novi HBP jer mi je ovaj pri kraju, tamo krajem godine kupujem novi. Ne mogu zamisliti da bi Vegetarijansko cudo nekom bilo prejako, zaista je lagano kao pero, a lepo hrani. Ako zbog farbanja osetis da ti je suvkastija kosa - eto prve pomoci.
      Javi kako je proslo farbanje, mozes postaviti sličicu i na ovu našu novu fejsbuk stranicu, otvoriću folder sa gostujućim kosama :)))

      Delete
  6. Replies
    1. Toliko se kunem u njega da bih se ponudila da ga otkupim ako ne bude odgovarao :D
      Ako bude problema sa krutom kosom (zbog velike koncentracije proteina) samo posle stavi hidratantni balzam :)

      Delete
    2. Ja definitivno mislim da sam to pakovanje pogresno koristila. Nisam tada znala da treba nesto hidrantno da stavim preko njega da omeksa kosu, nego sam ga kritikovala jer ju je ukrucivalo. Ipak, koliko se secam, ja sam tada kosi svasta radila a nije delovala tako lose kao sada... mislim pre svega na krajeve, a vec dugo ne koristim nijedno dobro proteinsko pakovanje.

      Delete
    3. Prosto je neophodno dobro proteinsko. Meni ne igra samo ulogu izgled kose nakon pranja vec i cinjenica da se nisam sisala 6 meseci a nisam imala ispucale vlasi. To je definitivno dejstvo HBP-a, jer sam i tad bila blajhana (pramenovi), dakle tretirana do krajnje granice :)

      Delete
  7. Meni zaista nije bilo ništa posebno,nisam imala utisak da mi gradi kosu iako mi je kosa dosta tanka ,potrošila sam ga i nebih da ponovo nikad kupila ali zato mi je VM mnogo,mnogo bolje,kosa mi izgleda podebljano,ako da se bukvalno napila vode,elastična i puna volumena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni ne igra ulogu samo izgled kose nakon pranja, vec konkretno dokaz da se nisam sisala 6 meseci i da nemam ispucale vlasi, a to definitivno pripisujem HBP-u :)

      Delete
  8. Meni su oba dobra. VM mi je prva ljubav . Cudno mi je sto se mnogi zale da im HBP udrveni kosu . Meni ne . Kosa mi je posle njega meka ,glatka ,sjajna,zdrava. Ne treba mi hidrantni balzam posle njega ,mada ga po navici stavljam,ali ne uvek . Izgleda da mi vise prijaju proteinski balzami i maske.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni kako kad. Nekad mi bude meka i glatka, a nekad malo grublja, zavisi od potrebe vlasi u tom trenutku. :)

      Delete
  9. Fenomenalno zvuče, moram da probam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da negde imaju i testere, trebalo bi pozvati dobavljača i raspitati se :)

      Delete
  10. Super ti je recenzija :) HBP kupujem obavezno, ali se razmišljam oko VM. Koristim Macadamia masku, nije loša, ali bih uvela još jedno hidratantno pakovanje. Je l' si koristila Revlon Orofluido? Da li je jače od VM?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nažalost nisam još, ali mi je u planu. Pokušaj da nađeš testere, znam da postoje, nisam sigurna gde, da li kod Cvrleta ili u Planet hair-u :)

      Delete
    2. Hvala, potražiću ih. Radujem se budućoj recenziji Revlon proizoda! I javljam svoje utiske ukoliko se odlučim za njih :)

      Delete
  11. Nisam probala ali super zvuce, razmislicu da kupim. :))

    ReplyDelete
  12. Postoje li testeri za ove proizvode ili neka manja pakovanja, ili samo ova velika? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebalo bi da postoje, ali nisam sigurna gde. Pozovi Cvrleta i Planet hair i pitaj :)

      Delete
  13. A gdje ima u CG da se kupe?

    ReplyDelete
  14. Gde ovi proizvodi mogu da se kupe u Novom Sadu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mogu nigde, pokušaj da kontaktiraš distributera i da pitaš da li postoji neki salon koji radi sa Davinesom i koji može da ti proda :)

      Delete
  15. Nigde na blogu ne videh temu o kovrdžavoj kosi.. Monoklice jesam li previdela nešto ili još nisi stigla i na tu temu da nas edukuješ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nazalost, moracu da nadjem nekog ko ce iskustveno da mi potvrdi ono sto znam u teoriji. Evo obecavam da planiram tekst o kovrdzavoj kosi :)

      Moj najbolji drug ima dugu kovrdzavu kosu, mislim da ce da mi bude zamorce :D

      Delete
    2. Hvala puno. :) Sviđa mi se tvoj rad!

      Delete
  16. Koliko cesto smem da koristim HBP? Imam procvetale krajeve i bele tackice, nije toliko strasno ali ja zelim savrsenu kosu :-) Cesto koristim presu, naravno uz zastitu od toplote, jako pazim, ali dlaka mi je tanka i sklona pucanju. Da li smem ovo pakovanje da koristim svako drugo pranje? Perem kosu na 3 dana

    ReplyDelete