Wednesday, October 9, 2013

Orofluido Mask - recenzija i ponovo inovacije na blogu

Drage, 
u ovom periodu dešavaju se neke značajne promene na blogu, ovoga puta promene podrazumevaju nove koleginice koje su mi se pridružile u radu na blogu. Veoma su iskusne u poznavanju proizvoda, kao i vične naučnom istraživanju određenih supstanci i njihovog dejstva na našu kosu, i mislim da ćemo ovako udružene napraviti pravu stvar. Uživajte u postu divne Lajf :)

"Prvo da zahvalim Monoklici na pozivu da podijelim neka moja iskustva kad su proizvodi za kosu u pitanju. Za prvu recenziju (ikad), odabrala sam Orofluido masku za kosu koja mi je posle kratkog vremena postala omiljeno hidrantno pakovanje. Zahvalila bih Danijeli sa našeg foruma sto me ohrabrila da je probam. :)


Na prvi pogled ambalaža izgleda luksuzno i skupo. Moje je u pakovanju od 250ml, a takođe postoji i u pakovanju od 500ml. Miris pakovanja je divan, srednje čvrste konzistencije i sadrzi zlatkaste čestice. Cijena takođe varira, može se naći u rasponu od 13, 14e do 20 koliko košta u frizerskim salonima u Crnoj Gori, dok je u Srbiji cena 1900 dinara, nešto manje u salonima koji rade sa Revlonom. 

Što se tiče sastava, ovo pakovanje spada u čisto hidrantna. Na samoj ambalaži piše da se u pakovanju nalazi mješavina 3 ulja- arganovog, ulja papirusa i lanenog. Ono što se moze pročitati iz sastava je da se na početku nalaze voda i masni alkoholi, zatim silikoni i parfem, a onda i prirodni sastojci tj. ulja.







Čim sam prvi put stavila ovu masku znala sam da ću je zavoljeti. Moja kosa koja je inače tanka i svilena, nakon pramenova je imala svoju ''divlju,, fazu sto i nije čudno jer sam stavila pramenove 4 puta za manje od godinu dana. Nakon stavljanja ove maske kosa bude mekana, a opet ne leti na sve strane. Antenice se zaglade, omekša mi čak i povrsinski sloj kose koji je najizloženiji i najviše strada pri feniranju. Osim toga kosa mirise divno i bude mekana do sledećeg pranja. Vjerujem da ću ostati zadovoljna ovom maskom do kraja kao što sam sada.
 
Nadam se da vam se svidjela moja prva recenzija, i da ćemo se i dalje družiti.
Poljubac od Lajf!"

33 comments:

  1. Mislim da bi mi se mogla svideti, nego kakva je kod raščešljavanja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posto je moja kosa tanka i svilenkasta, a opet dosta tretirana, meni nije problem posle ove maske da cesljam mokru kosu ali svakako bih birala da je sesljam rijetkim cesljem. Kosa bude bukvalno svila posle stavljanja ove maske :)

      Delete
  2. Nadam se da će biti na sajmu ove maske jer kod Cvrleta je baš skupa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam moju kupila na jednom sajtu, sa nekim popustom je izasla oko 13e, dok se kod nas u CG prodaju po 20e. Velika je razlika

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Draga,drago mi je da si kupila ovu masku i da ti odgovara.
    Ja sam veoma zadovoljna,danas sam je stavila i kosa je stvarno divna,rastresita,umerena a nije slepljena.
    Jedino sto sam je ja pladila 2200 pa mi dodje da se ubijem :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kosa je predivna posle te maske, ja ne vadim prste iz nje. Rekli smo sledeci put, strpljen spasen :). Ljubi te Lajf :*

      Delete
  5. Trenutno koristim Orofluido sampon i jako sam zadovoljna,koristila sam i ulje i bila sam jako zadovoljna tako da i ovu masku planiram da probam,obozavam miris Orofluido proizvoda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago sto ti se dopadaju njihovi proizvodi. Ja imam jos dvije vrste njihovog ulja, budite uz nas, bice jos recenzija :) Lajf

      Delete
  6. Super je orofluido,ima u DMu da se kupi mislim da je oko 1800 dinara :)

    ReplyDelete
  7. Probala sam njihovo ulje i to je najdivniji proizvod za kosu, ne samo sto predivno mirise vec i solidno neguje. :)

    ReplyDelete
  8. obožavam orofluido ulje, a i maska stvarno zvuči privlačno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ubrzo ce biti i recenzije vezane za ulje :)

      Delete
  9. Odlicno zvuci, mogla bih da probam, i njihovo ulje mi je na listi. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobra stvar je sto je namijenjena svim tipovima kose, cak i meni koja imam pramenove, kao sto se vidi na slici :) A ulje mi je prva ljubav, koristim ga skoro godinu dana, pa ce ubrzo i recenzija ;)

      Delete
  10. Moze li neka devojka koja je iz Novog Sada da mi kaze gde se moze kupiti Aminokeratin maska i Orofluido maska? I jos neka maska koja je proteinska? Znam za Dahlia crno pakovanje. I Kallos keratin (dve vrste valjda) i Serical keratin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potraži u salonima koji rade sa Selective ili Revlonom. Orofluido je stiglo i u DM. Proteinska je i Davines HBP, najbolja.
      Sericam keratini Kallos keratin se ne mogu računati u proteinske maske jer jako malo proteina imaju, više su hidratantno-proteinska.

      Delete
  11. malo je offtopic, ali moram da pitam-sta kazete na amika proizvode? danas sam koristila njihovu masku (kupila sam najmanje pakovanje, cisto radi probe) i svidja mi se jako i mekoca kose i miris, ali ne mogu da nadjem nijednu preporuku, nista...kontam da je zato sto se ovaj brend nedavno pojavio, ne znam.. jel je koristio iko nesto iz njihove linije?

    ReplyDelete
  12. Lajf, da li Orofluido imaju u Cosmetics Marketu ili u Kuci Hemije? Gdje je u CG najpovoljnije kupiti masku (i eventualno ulje)? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ih kakvi su :(
      Probacu da izguglam po toj cijeni od 15ak eura, hvalaa :*

      Delete
    2. Hvala puno :-):-)

      Delete
  13. Kolko je držite na kosi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od 5 minuta do pola sata, u zavisnosti od vremena.
      Najbolje je što duže :)

      Delete
  14. Orofluido ili Davines VM ,koja ti je bolja:-)?

    ReplyDelete
  15. Monoklice, gde u Beogradu je najjeftinija Orofluido maska? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uhvati neku akciju, ali svugde je manje više isto, oko 2000 :)

      Delete
    2. Onda moze i DM, hvala ti! :)

      Delete
  16. very good product within relative price helped to rescue my hair from totally damage :)

    ReplyDelete