Thursday, October 31, 2013

POKLONI za čitateljke i recenzija Loreal Elseve Fibralogy linije

Na tržištu se pojavila nova linija iz Loreala namenjena tankoj kosi kojoj nedostaje volumen. Najsjajnija tačka ove kolekcije je sastojak Filloxane koji nadgrađuje dlaku i čini je punijom. Ovaj sastojak, kažu iz Loreala, ranije nije korišćen u kozmetici, ali sam pronašla da je korišćen u profesionalnoj Loreal liniji kao i u Vichy decros liniji za oporavak kose (što je po mom mišljenju plus, svakako). Ovaj sastojak prodire u dlaku, vrši njenu ekspanziju i svaku dlaku čini punijom.

Lično, kada sam čula "bujnost" i "gustina" u opisu proizvoda, očekivala sam da su ovi preparati na bazi proteina koji nadgrađuju pukotine u dlaci i pružaju prividnu gustinu, ali sam se prevarila. Ovo je zaista nova tehnologija koja pruža potpuno drugačiji efekat od proteinskih pakovanja. Na testiranju sam tri nedelje isprobala šampon, regenerator i masku i prenosim vam utiske.





Šampon


Kako ja zapravo nemam tanku kosu, mogu da napišem recenziju sa svog stanovišta guste kose a tanke dlake. Ono što prvo gledam kod šampona je sastav. Moj idealan šampon ne sadrži silikone, i ne sadrži sulfate (protiv kojih nemam ništa lično ali volim kakav efekat postižem šamponima bez sulfata).
Ovaj šampon nema silikone, ali ima sulfate, previše bi bilo da od Loreala očekujem oba, ali je u odnosu na ranije ovo značajan napredak jer je ovo tek drugi šampon bez silikona u njihovoj kolekciji. Posle ovog prijatnog iznenađenje usudila sam se da probam šampon i čak da ga koristim 3 nedelje konstantno.

Dakle, obećanje su ispunili. Kosa se čini mnogo gušćom, bukvalno je prečnik konjskog repa povećan minimum za trećinu. Kada prolazim prstima kroz kosu pri temenu osećam kao da nema praznog mesta gde dlake ne rastu. To bi trebalo da je efekat filloxana jer ovakav efekat nisam srela ni kod kog drugog šampona. Devojke sa tankom kosom će sigurno biti prezadovoljne kada osete ovaj efekat, ja sam, jednostavno začuđena. Volumen mi ne treba jer mi je kosa poprilično gusta, ali lepo je osetiti lavlju grivu na ramenima makar na momente. Ovo ne očekujem da je trajni efekat (i nije, čim operem kosu drugim šamponom ovaj osećaj prestaje). Šampon kao šampon je dobar, kosa se lepo sija, ne masti prevremeno, površina dlake je zaglađena i mirna, ne leti i ne beži na sve strane.

Regenerator i pakovanje


Ova dva preparata svrstaću u jedan, prosto zato što im je efekat gotovo identičan. Regenerator je malo slabije koncentrovan, ali je efekat isti. Generalno odavno upoređujem efekte pakovanja i regeneratora iz iste kolekcije i dolazim do nekih zaključaka o kojima ću vam pisati u nekom od narednih postova.

Pakovanje i regenerator su takođe bez silikona, što nije iznenađujuće, i ranije je Loreal imao praksu da hidratantna pakovajna ostavi čisto hidratantna sa eventualno jednim silikonom koji je rastvorljiv u vodi. Pošto sam u poslednjih mesec dana u gužvi nisam imala vremena da ih dugo držim na kosi, svega sam po par minuta izdržavala. Pakovanje i regenerator su hidratantnog sastava i sadrže filloxane u velikoj koncentraciji i rade upravo ono što i šampon - podebljavaju dlaku i čine je punijom. Efekat ova dva preparata me je oduševio pri samostalnom korišćenju sa drugim šamponima jer ipak pri temenu volim lakši osećaj dok na dužini volim puniji efekat, mirnu i zaglađenu kosu bez mnogo pokretljivosti. Nakon ovih preparata kosa je veoma lagana za feniranje i poslušna, ne lete dlake na sve strane, elektriciteta nema ni u tragovima.

Generalni utisak je dobar, Loreal je kod mene popravio raniju sliku o šamponima definitivno, budući da sam pre više od 4 godine prestala da koristim šampone sa silikonima. Pakovanje mi je bolje od nekih koje sam ranije probala, ali ne mogu da tvrdim jer ostala Loreal pakovanja nisam probala godinama, osim crvenog, koji mi nije odgovarao.

Budući da su ovi preparati dobili solidnu prolaznu ocenu, za vas smo spremile nagradnu igru. Podelićemo čak ŠEST poklona - dva šampona, dva regeneratora i dve maske za naše drage čitateljke iz Srbije.

Sve što treba da uradite je da nas zapratite preko Google friend connect-a i lajkujete našu fejsbuk stranicu. Na fejsbuk stranici podelite sa vašim prijateljima post o ovoj nagradnoj igri, i u komentaru na fejsbuku napišite svoj mejl preko kog ćemo izabrati buduće vlasnike poklončića.

Dakle pravila su sledeća:
- Zapratite preko GFC-a
- Lajkujete facebook.com/savetiza.lepukosu
- Share-ujete post o nagradnoj igri sa svojim prijateljima
- Ostavite komentar na fejsbuku sa svojom e-mail adresom

Ova naša mala igrica traje do četvrtka, 7. novembra, 00:00 časova, kada ćemo dobitnike izabrati preko random.org sajta. Rezultate ćemo objaviti sutradan, 8. novembra na našoj fejsbuk stranici i na blogu.
*pokloni se dele random, prvo delimo šampone, pa regeneratore pa maske.

Srećno! :)

74 comments:

  1. Zvuči dobro ako šampon zaista povećava gustinu kose ili obim dlake ili šta god da čini. Moja kosa nije gusta, a tanka je, tako da mi je rep prilično mršav :D Takođe mi odgovara što ne sadrži silikone jer mi silikoni samo pogoršavaju seboreju.
    Koristim od jula L'Oreal Nutri Gloss Crystal šampon i njime sam zadovoljna pa ću i ovome rado dati šansu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lajkuj nas na fejsbuku i ostavi mejl, možda dobiješ šampon već sledeće nedelje :)

      Delete
  2. Rado bih ucestvovala u nagradnoj igri ali mi se ne svidja sto moram da pisem svoji mail tako javno,ipak ne bih da mi neko hakuje fb (malo sam paranoicna sto se toga tice)
    Svidja mi se utisak o samponu,kupicu ga verovatno

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaprati nas putem gfc-a i pošalji nam na mejl monoklica@gmail.com

      srećno :)

      Delete
  3. Ostavite adresu koja vam nije vezana za Fb nalog, mada je mala sansa da ce vas neko hakovati jer nas prate samo opsednuti kosom :) adrese smo trazili, da bi tako na random.org izvukli dobitnike

    ReplyDelete
  4. Lajkovano preko stranice, podeljeno na stranici, a evo i mejla katarina.stamenic.katty@gmail.com :)
    Prema šamponima sam malo skeptična, jer mi je koža glave preosetljiva, zato bih masku rado probala. :)

    ReplyDelete
  5. Jeste da imam milion sampona, ali ovo cu morati isprobati i to cijelu liniju. Mada, bacila sam oko i na novi Vichy sampon za proguscavanje kose, pa je ili jedan Vichy ili to troje :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ili sve :D
      Podeli naš post i možda jedno makar dobiješ džabaka ;)))

      Delete
    2. Ma predaleko sam vam da mi saljete ako dobijem, znas da sam ja inostranstvo, dosla bi skuplja pita od tepsije :-)
      Ja cu samo da citam, neka druge cure ucestvuju ;-)

      Delete
  6. idealno za moju kosu bez volumena,
    zokaletic@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo bi idealno da nas zapratite na nasoj Fb stranici podijelite post i u komentaru ostavite vasu adresu, da bi imali bolji uvid :)

      Delete
  7. ja te redovno pratim preko blogovina, ali nemam facebook, pa ne mogu da ucestvujem, ali su super pokloni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidjecemo da izadjemo u susret i vama koji ne mozete da nas pratite na stranici ;)

      Delete
    2. prijavila sam se preko maminog fejsa:)

      Delete
    3. Zapratite nas preko GFC-a ili Blogovina i ostavite e-mail adresu ovde u komentaru :)
      Pozdrav

      Delete
  8. Zapratila preko blogovina, moze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Može!
      Lajkujte nas na fejsu, podelite post i ostavite e-mail adresu u komentaru :)
      Srećno!

      Delete
  9. pratim te preko blogovina, mail jelena2810@hotmail.com, a odjavila sam se preko maminog fejsa da ne bi ispalo da sam se dva puta prijavila:)

    ReplyDelete
  10. Marija Ilic - masacz48@gmail.com
    FB- Marie Ilic
    GFC-Marie Ilic

    ReplyDelete
  11. Ovo dobro zvuci!

    Biljana Grujic
    biljana.ggrujic@gmail.com
    www.facebook.com/biljana.ggrujic

    ReplyDelete
  12. Lajkovala na fejsu, podelila post i zapratila preko GFC-a. Ako ima jos negde, rado cu i na jos nekoj drustvenoj mrezi. :)
    Jelena Djurdjevic
    https://www.facebook.com/jelenadjurdjevic90
    jelenadjurdjevic90@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. Zvuče dobro, kakvi su kod raščešljavanja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Solidno, pakovanje i regenerator dosta omekšaju kosu pa je laka za raščešljavanja. Kod moje mislim da deluje jer mi je tanka dlaka, lako se mrsi, pa kad je podeblja lako se raščešljava :)

      Delete
  14. zanimljivo, mislim da jos nisam probala ove sa silikonima..
    gfc:suzana
    fb: Suzana Petrovic
    suzanasezovem@yahoo.com

    ReplyDelete
  15. Podeljeno na fejsu i ostavljen komentar tamo a evo i ovde. Pratim te preko fejsa i gfc pod imenom Suzana Sakovic
    Mejl sam tamo ostavila. :D

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. Lajkovala stranu ,podelila ovu igru
    Jasmina Tosic
    tosicjaca@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Lajkovano, podeljeno, moze ovde mejl? snezanaciric91@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Sve odradjeno, drzim palceve :D
    gfc:zoka
    fb: Zorana Jondzic

    ReplyDelete
  20. Sve uradjeno, evo ovde maila - sanja.cvejic@gmail.com, posto na FB-u ne mogu da prokomentarisem.

    https://www.facebook.com/sanja.cvejic

    Pozdrav :)

    ReplyDelete
  21. Valentina Radovanovic
    valentinica00@gmail.com

    ReplyDelete
  22. I meni zvuci zanimljivo. Mozda bih kupila regenerator. Odavno vec planiram ali nisam jos uzela jer mi uvek nesto drugo privuce paznju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao Dani, kakva ti je kosa na tom avataru :)))
      Ostavi nam mejl da te ubacimo u nagrdnu igru ;)

      Delete
  23. Zapraćneo na GFC :-)
    Gordana Bogdanovic
    fb: https://www.facebook.com/gordana.bogdanovic.39
    mail: gordanabogdanovic

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-)
      I ja želim sreću svim učesnicima :-)
      Joj samo da dodam mail ne vidi mi se ceo ne znam što
      gordanabogdanovic51@gmail.com

      Delete
  24. Nagrada je super .Svako bi voleo da je dobije
    Marina Pantelic
    nidzalaza@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Uvek korisna nagrada!
    Katarina Kaća Borić
    mail: dancinglady033@yahoo.com
    Facebook: http://facebook.com/katarinaboric951

    ReplyDelete
  26. Mojoj nesretnoj, ostecenoj kosi nista zivo ne pomaze.. :( Nisam probala nista od Elseve preparata, pa eto da okusam srecu. Sretan rad Vam zelim, a svim citateljkama puno srece!
    Sandra Boric
    mail: veverica753@yahoo.com
    FB: sandra.boric@facebook.com

    ReplyDelete
  27. prelepo..........takodje mucim istu muku sa kosom :) danijelaskoro@yahoo.com https://www.facebook.com/danijela.skoro

    ReplyDelete
  28. Dragana
    gaga.gasica@gmail.com
    Prelep poklon
    Srecno svima

    ReplyDelete
  29. Velickovic Marija marija1989velickovic@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Poklon je fantastican.Svako bi zeleo da osvoji ovaj pokloncic
    Zoka
    zorulezoki111@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Lajkovala,podelila:-)
    Fb: Nikolic Marija
    Gfc: Marija Nikolic
    Bloglovin: marija.nikolic1987@gmail.com
    Email: marija.nikolic1987@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Lajkala, dijelila :-)
    FB Marija Krešić Bandić
    Pratim blog preko Bloglovina (a ne GFC) kao Marija ( da li može ovo umjesto GFC?)
    e mail marija.bandic1@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Lajkovano i podjeljeno :D
    FB Dzenita Rezic
    e-mail:slatkica_17@hotmail.com
    bloglovin:dzenita86@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Lajkano i podijeljeno :)
    pratim preko blogovina, facebooka i gfc-a
    Marina Fulir, marina.fulir@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Svi bi voleli da dobijemo vase poklone ,zato like i share pa do pobede
    Dragana Pantelic
    pantela77@gmail.com

    ReplyDelete
  36. super pokloni,koristim ih!Goran Suzana Zivkovic

    gosanks@gmail.com

    ReplyDelete
  37. Super poklon za moju suprugu
    Igor
    igorpantelicza@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Prelepi pokloni
    Jasminaaaaaaaaaaaaaaa
    ivanjasmina656@yahoo.com

    ReplyDelete
  39. Mono, kada možemo da očekujemo ovo "Generalno odavno upoređujem efekte pakovanja i regeneratora iz iste kolekcije i dolazim do nekih zaključaka o kojima ću vam pisati u nekom od narednih postova" :) ? Ili bar, dok čekamo tekst, možeš li mi reći da li ima potrebe da kupujem pakovanje, ili i sa balzamom iz ove kolekcije mogu da vidim ovaj neobični efekat podebljavanja dlake :) ? Moram da probam nešto, crći ću ako ne probam, pa se razmišljam da li balzam ili pakovanje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće :) Kupi pakovanje, samostalno daje bolji rezultat :)

      Delete
  40. Pakovanje je fantasticno, moram probati i sampon. U kakva ovo pakovanja spada, hidrantna ili proteinska?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene ovo zanima, negde sam procitala da sadrži neki protein, ali iz gore navedenog kontam da je hidratantno...

      Delete