Thursday, October 17, 2013

Uporedna recenzija: Orofluido ulje i Velnea macadamia nut ulje

Nastavićemo recenzije u znaku Orofluida. Ovog puta uporedna recenzija dva proizvoda, jedan skuplji, drugi jeftiniji, a namjena ista. Riječ je o Orofluido i Velnea macadamia nut ulju.

Orofluido ulje


Pakuje se u bočici od 50ml, guste konzistencije, žućkaste boje i jakog mirisa koji se ne zadržava dugo na kosi posle nanosenja. Proizvođač kaže da je to zlatna mješavina tri ulja - arganovog, ulja papirusa i lanenog ulja. Iz sastava se vidi da su ulja tek na četvrtom mjestu. Za nanosenje na kosu je potrebna manja količina koja se stavlja na vrhove. Funkcija mu je žastita od spoljašnjih uticaja, naročito pri feniranju. Ja praktikujem da stavljam ovo ulje i na mokru kosu prije sušenja kao i nakon sušenja, na isfeniranu kosu, za postizanje glatkog izgleda. Prezadovoljna sam njim prvenstveno jer je ono bilo jedan od proizvoda koje mi je pomoglo da kosu vratim iz mrtvih.




Pozitivne strane ovog proizvoda:
- Lijepa mješavina 3 prirodna ulja,
- Divan miris,
- Sporo se troši,
- Definitvno njeguje i štiti kosu.

Negativne strane:
- Cijena (plaćeno 20e),
- Miris se ne zadržava dugo na kosi.

Velnea macadamia nut ulje


Ulje dolazi u bočici u 100ml, žućkaste je boje, srednje guste konzistencije. Proizvođač kaže da je ulje namijenjeno slaboj kosi koja se lomi. Što se tiče prirodnih sastojaka, na trećem se mjestu nalazi ulje suncokreta, a tek posle silikona i ulje makadamije. Otkako sam kupila ovo ulje, nakon svakog pranja mackam na vrhove prije i poslije feniranja. I baš prija mojoj kosi, ne otežava je i ne masti, ma koliko da stavim. Po efektu na mojoj kosi, može da parira čuvenom Orofluidu. Na duže staze ne mogu da tvrdim ali do sad sam prezadovoljna njime.

Pozitivne strane:
- Cijena (oko 3e),
- Sastav koji nije prepun silikona,
- Ima prelijep efekat na kosu,
- Veće pakovanje.

Negativna strana je to što mora više da se stavi u odnosu na Orofluido. Što opet i nije toliko strašno jer je pakovanje dva puta veće.

Da li ste probali ova ulja i kakvi su vaši utisci?







31 comments:

  1. Jaimam orofluido od 100ml i nikako da ga potrosim, traje bas dugooo, sta od da sam probala posle njega nije mi to to,obozavam ga !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si zadovoljna, kao i ja. Ali iz mog iskustva mogu da kazem da je Velnea dostojna zamjena ukoliko neko nije spreman da izdvoji odredjenu sumu novca za Orofludo ;)

      Delete
  2. Nisam probala nijedno od oba dva, a zanimaju me oba, Velneu ću svakako uskoro kupiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Provaj Velnea prvo, ukoliko ti bude odgovarala, nema sumnje da ce ti biti dobar i Orofluido

      Delete
  3. Jesi li koristila Baleino ulje? Ja sam planirala njega da kupim, pa ako si koristila da uporedis sa Velneom? :)

    ReplyDelete
  4. Nisam jos Baleu probala ali je i to ulje hvaljeno :)

    ReplyDelete
  5. Orofluido mi je na spisku ali mogla bih prvo ovo Velnea da isporbam. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, ima dobar sastav, a cijena smijesna ;)

      Delete
  6. Mogla bih i ja Velneu za pocetak ,mada nesto i ne koristim ulja za kosu jer je prirodno ravna ,a ako je neko ulje lagano onda je to ok .
    Super postovi. Samo tako natavite :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dani, draga, ulje je bas lagano, ne mozes pogrijesiti.
      Zahaljujemo na podrsci :D

      Delete
  7. prvi put sam na tvom blogu, pregledala sve postove, i zao mi je sto ga nisam prije pronasla, nikad nije kasno , predobar je , divni savjeti =D

    ReplyDelete
  8. Orofluido je savršenstvo, Velneu nisam probala.

    ReplyDelete
  9. Drage zene pisala sam ja vec i pitala ali verujte da me ne strpljenje nego tik tak tik tak radi hlor na mojoj kosi
    Molim vas da sto pre skockate negu kose na bazenu, mazem se i maskiram sa cim stignem samo ne bi li odrzala kako tako hidrataciju....ali pod prstima je vec drugi osecaj
    HELP!

    ReplyDelete
  10. Jel ima u Dm-u Velnea ulje ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, samo u Liliju, Velnea je njihova robna marka :)

      Delete
  11. Ja imam Orofluido od 100ml i Balea repair proffesional sa arganovim uljem(425 din) . Orofluido mi je nekako lepljiv i od mirisa me glava boli, pa ga samo stavljam na mokru kosu pre sušenja, dok ovaj iz DMa stavljam kad god se setim jer ne masti kosu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvar je ukusa ali ja bas volim taj jaki miris Orofluida. Cini se da je lepljiv ali ga meni kosa bas upije, a i malecko ga treba staviti

      Delete
  12. Probala sam orofluido, ali nisam velneu. Meni je miris ulja trajao skoro ceo dan, sto je meni super, a i stvarno je divno ulje. Probala sam i Gliss ulje koje je isto dobro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se ulje dopada, kao meni ;)

      Delete
  13. Koristim valnea ulje vec neko vrijeme, zadovoljna sam. Stavljam samo na vlaznu kosu 2-3kapi, inace kosa mi bude masna. Lijepo mirise, a jako se sporo trosi. Ona bocica moze sigurno biti min 6mj, da se koristi svaki drugi dan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tebi ne treba velika kolicina ulja jer ti kosa nije suva. Odlican odnos cijene i kvaliteta ;)

      Delete
  14. Pre neki dan sam kupila Velneino ulje, i stvarno sam odusevljena, meni uopste ne masti krajeve, posle sat-dva sve upije a mogu vam reci da ne stedim na njoj, onako malo vise stavim..pa sam htela da te pitam Monoklice, ili bilo ko ko je malo upuceniji, da li skodi stavljati jednom dnevno na krajeve? Jel to previse cesto? Posto znam da sadrze manju kolicinu silikona, pa cisto da znam da li da proredim ili da nastavim da stavljam svaki dan. Hvala unapred! :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti prija, stavljaj svaki dan ali vodi racuna da koristis povremeno neki sampon sa sls-om da bi sprala silikone natalozene. Kad se silikoni ne ispiraju, obloze dlaku tako da ona postaje gruba od tih naslaga. Samo prati stanje ;)

      Delete
  15. sta mislite o garnier goodbye damage ulju,serumu? jel nema alkohole ili nesto sto steti i da li ste ga probale?

    ReplyDelete
  16. uzela sam macadamiu po vasoj preporuci,i super mi je kosa,boja 7.77 :))

    ReplyDelete
  17. U poredjenju sa Velnea macadamia uljem, kakav je Balea oil repair serum sa arganovim i suncokretovim uljem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nismo koristile Balea, ali po sastavu bih rekla da je i efekat slican Velnea

      Delete