Tuesday, November 12, 2013

O blogu Monoklica u svetu kose - NOVO NOVO NOVO

Drage i dragi moji,

odlučila sam da napišem jedan kratak tekst kako bismo se bolje upoznali, i kako biste znali ko vam se sve obraća sa ovog bloga. Od skoro ste mogli primetiti različite vrste tekstova, za različite tipove kose.
Nove izmene u "uredništvu" ovog bloga nastale su kada su mi se pridružile divne devojke u pisanju recenzija i stručnih tekstova o nezi kose. Pišemo iz tri različite države, imamo tri puta više iskustva, tri puta više recenzija i proizvoda, i obuhvatamo sve tipove i stanja kose. Nije li to odlična vest? :)

Kako sam odlučila da taj koncept negujem od sada pa na dalje, upoznaću vas sa "stručnjacima". :)
Life is great pisaće tekstove o tretiranoj, blahanoj kosi, o nezi takve kose kao i proizvodima koje preporučuje.
Angelic je devojka sa popriličnim iskustvom sa profesionalnim proizvodima za kosu, pisaće između ostalog stručne tekstove i najnovija otkrića.
Na kraju, mene već znate, ja sam Monoklica, i iz dosadašnjeg ličnog iskustva sam naučila da dijagnostikujem probleme kose i ponudim rešenje. Isprobala sam mnogo proizvoda, i ne zaustavljam se :) Prisustvovala sam nekoliko kolor seminara tako da sam tu i da vam pomognem da izaberete odgovarajuću farbu za željenu boju kose. Razumem se u sastav proizvoda i dejstvo određenih sastojaka na nju.




Na početku svakog narednog teksta stajaće legenda za tip kose na koji se određeni savet ili proizvod odnosi. Složićete se, nije isto preporučivati proizvode za tanku dlaku, debelu dlaku, gustu kovrdžavu kosu ili tanku i tretiranu, tako da smo odlučile da to razgraničimo na sledeći način.








Kako vam se dopadaju ideje? 
Ako imate neku ideju za nas rado ćemo je razmotriti i uvažiti. :)



38 comments:

  1. Jako mi se sviđa ideja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, drago nam je da su reakcije sve pozitivne :)

      Delete
  2. Super vest! : ) Lepa vam je ideja!Nadam se da cete cesce pisati,radujem se kad vidim nesto novo i uz kaficu citam vase recenzije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, biće nas češće, to je jedan od ciljeva :)

      Delete
  3. Super....Jedva čekam nove sadržaje i molim vas pišite nam češće...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoćemo, trudićemo se, to je jedan od ciljeva :)

      Delete
  4. Legenda je mnogo slatka. Sto je sa normalnom celava? :D
    Da dodate dio jos za probleme, poput peruti, opadanje i sl.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Marcipa naša :)
      Normalna je ćelava da se razlikuje od ostalih, suviše su slične :D
      Dodaćemo jednu po tvom predlogu, ako želiš možeš i da je nacrtaš ;)

      Delete
    2. Nesto ovako mozda:
      http://www.dodaj.rs/f/21/H7/3Z1M03l5/untitled-1.jpg

      Delete
  5. A sta cemo mi sa dugom nefarbanom recimo normalnom kosom? Gde je nas predstavnik? :)
    Pozz za sve citamo se!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recimo da je to jednostavno - normalna kosa :)

      Delete
    2. Normalna kosa, eventualno masna, ako se masti koren, ili suva ako su krajevi suvlji. Svaki proizvod će biti namenjen više tipova kose, tako da ćeš se negde pronaći sigurno :)

      Delete
  6. Olična ideja. Legenda je hit, posebno ova za stajling :)

    ReplyDelete
  7. Hahahaha, a ima nas koji spadamo u 4 od 8 ovih ikonica: farbana i tratirana, suva, tanka i talasasta kosa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je i cilj, da se u legendi pri tekstu prepoznaš makar u jednoj sličici, što više sličica sa kojim se poistovećuješ to će proizvod više da ti odgovara :)

      Delete
  8. Odlicna ideja :) . Nesto sasvim novo u svetu blogerki.
    Naravno ,i ja uvek cekam nove postove

    ReplyDelete
  9. Divna ideja! :D Vec sam se pronasla u delu "tanka kosa"!

    ReplyDelete
  10. Divno! Radujem se novim tekstovima i iskustvima :)
    Znam da će biti kvalitetni i korisni, baš kao i vaši saveti na Ana forumu.
    Želim vam uspešnu saradnju i još mnogo pratilaca!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na lepim željama, mngo nam znače :)

      Delete
    2. Nema na čemu. :) Hvala vama, koje nam bez zadrške pružate savete i informacije. Bez vas bi bilo mnogo više suvih i procvetalih krajeva ;)

      Delete
  11. Monoklice treba mi savet. Imam kovrdzavu, gustu kosu, preko ramena, skoro do pola ledja, koristim babylove sampon, i neki velnea balzam, gliss kur prskalicu za rascesljavanje crnu, balea kremu za kovrdzavu kosu i pantene serum za krajeve. E sad pitanje je: posto mi je balzam pri kraju ne znam koji balzam da kupim ili pakovanje za kovrdzavu kosu, i da li posle pranja trebam da stavim uvek balzam ili uvek pakovanje ili treba da kombinujem oba? I sta mislis da li je previse da posle pranja stavim leave in gliss kur za rascesljavanje i balea za kovrdze i serum za krajeve, mada mi samo tako kosa lici na nesto, suva je pa je ovo kao nahrani. Veliki pozdrav. (I koji mi sampon preporucujes a da je slican kao babylove, jer mi je on za sada najbolji?) Pratim te i na Ani, uvek imas najbolje savete.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, pre svega :)
      Sto se kose tice, ja bih se na tvom mestu zadrzala na BL ako ti odgovara, uskoro cu isprobati jos neke bez sulfata pa ako ti nije hitno sacekaj moje iskustvo da ne pricam napamet. :)
      Kupi balzam garnier shea i avokado ili Balea oil repair, fantasticni su za hidrataciju a to tvojoj kosi treba. U susutini nije bitno da li je proizvod "pakovanje" ili "balzam" ako je sastav dobar i ako je efekat dobar. Nije uvek pakovanje stvarno pakovanje, niti je balzam namenjem iskljucivo rascesljavanju. Ne preterujes u proizvodima, znam da kovrdzava kosa zahteva toliki broj perparata, samo pre toga je obavezno dobro hidriraj. Pogledaj po blogu, pisala sam o dubinskoj hidrataciji, obavezno je probaj i primenjuj makar 2 puta mesecno. Pozdrav :)

      Delete
    2. a koja bi bila najbolja kombinacija sampon-maska ili regenerator-leave in od drugstore brendova, farbana kosa, masna, ne preterano gusta?

      koncept deluje ozbiljno! samo napred!

      Delete
    3. Recimo ovako:
      Sampon: Velnea macadamia nut kombinovati jedno pranje njega jedno Babylove bez sulfata
      Pakovanje: Kombinovati Garnier shea butter i avokado regenerator, i Dahlia pakovanje sa keratinom
      Leave in: Unique One (malo je skuplji ali jako dugo traje i isplati se)
      Serum: Balea oil repair ulje ili Velnea macadamia nut ulje ili Garnier goodbye damage ulje

      Kombinuješ šampone i pakovanja kako želiš, a leave in ako ti je masnija kosa ne kombinuj više, dakle ili unique one ili neko ulje, pa smenjuješ.

      Pakovanja i leave in nigde ne stavljaj blizu temena ni slučajno.

      :)

      Delete
  12. Hvala puno na odgovoru, kupujem garnier shea i avokado, mada BL necu d amenjam razmisljam se da sledeci put uzmem Keune ultra mild. Citam te i dalje... :))) POzzzzzzzz

    ReplyDelete