Monday, November 4, 2013

Omiljeno u oktobru - kosa i još ponešto

Dragi moji, za danas smo pripremili malo drugačiji post nego inače, pa se nadam da nam nećete zamjeriti ;) Radi se o omiljenim proizvodima u mjesecu oktobru, koji se neće odnositi samo na proizvode za kosu nego na kozmetiku uopšteno. Priznaćete, lijepa kosa ne dolazi do izražaja ako lice i koža nisu njegovani.


1) Listu počinjemo sa proizvodom za kosu (gle čuda :)). Ono što sam ja najviše voljela tokom ovog mjeseca je Orofluido maska za kosu. Pošto smo već imali recenziju o njoj, samo da potvrdim da mi je i dalje savršena i pakovanje No.1.


2)  Velnea macadamia nut šampon, koristim ga vec neko vrijeme, kao alternativu između Garnier kajsije i Babylove. Ovaj šampon je blag, a opet ima sulfat koji skida naslage silikona sa dlake. Inače, čitava linija Velnea macadamia nut je odlična i očekujte njihovu recenziju vrlo brzo.

3) Orofluido ulje zakosu, o kojem je već bilo riječi u jednom postu. Predivno silikonsko ulje koje sadrži i mješavinu tri ulja, koja stvarno njeguju kosu. Osim odlične njege, divno miriše i traje baš dugo.

4) John Frieda tone correcting conditioner, balzam za plavuše. Odličan je za osvježavanje pramenova između farbanja i divno miriše. Imam još par proizvoda ovog brenda i zadovoljna sam njima, a nisu skupi. Mana što se ne može nabaviti kod nas, ali su dostupni online.


5) BC repair&rescue maska za kosu, kombinovano hidratantno-proteinsko pakovanje koje djeluje baš dobro na dlaku i sprečava oštećenja. Koristim je više od mjesec dana, kosa nakon ovoh pakovanja bude meka, a vidljivo i nahranjena jer suvih krajeva nema. Uskoro ćemo recenzirati i ovo pakovanje zajedno sa kremom za vrhove iz iste linije.


6) No tangle četka za kosu od Macadamia-e, otkriće! Naizgled totalno čudnog dizajna poput igračkice, dok ne probate da očešljate kosu. Četka jednostavno klizi, ne čupajući kosu, a samim tim ne kidajući je. Oduševljena sam i ne koristim više četke od ranije.

7) Serical latte pakovanje, vrlo hvaljeno, sa razlogom. Kilogram pakovanja košta oko 3-4e, a učinak dobar. Divno miriše, na slatkiše, ujedno ostavljajući kosu pravom bez feniranja (ovo važi za ravnu kosu koja ima tendenciju da se izuvija). Preporučljivo je nakon držanja pakovanja 30min, na kosu staviti i neki hidrantni balzam ukoliko se kosa učini krutom - to je pozitivno dejstvo proteina.

8) Još jedan proizvod za kosu koji mi je postao drag za kratko vrijeme jeste sprej za zaštitu od toplote i lakše feniranje, čuveni Uniq1. Sa njim je feniranje lakše, smanjuje se oštećenje kose i isfenirana kosa duže  ostaje prava.



9) Sledeći proizvod koji koristim duže od mjesec dana na mojoj mješovitoj koži lica jeste Lumene 24h Balancing Moisturizer. Odlična lagana krema, koja se upije u roku odmah i ne ostavlja film na koži. Preporučuje se kao podloga jer matira. Ja sam moju kupila na akciji za oko 6e, sad je mislim duplo skuplja. Ali bez obzira, planiram je kupiti ponovo.

10) Moje otkrovenje je Missha BB krema u nijansi 23. Pošto nemam problematično lice, samo T zonu koja prosijava, za dnevnu varijantu mi je odlična. Koristim je duže od mjesec dana, prekriva solidno, odgovara svim podtonovima kože. Ja je koristim i za večernju varijantu, ali je fixiram kamenim puderom. Mana je što nije dostupna kod nas ali sam ja moju naručila sa Ebay po cijeni od oko 8e za 50ml.

11) Ono bez čega ne bih mogla je korektor za podočnjake. Imam malo tamnije podocnjake, tako da mi je taj preparat vrlo bitan pri sminkanju. Imam nekoliko njih koje koristim ali najčešče posežem za ELF All over cover stick. Nije težak, masniji je što odgovara koži oko mojih očiju jer je u tom predjelu suva. Nije dostupan kod nas ali se može poručiti sa njihovog sajta i cijena mu je oko 2,5e.

12) Eucerin lip aktiv- odlično labelo za usne. Hidrira dobro, ne isušuje usne, sporo se troši iako mažem po čitav dan. Jedva sam našla kremicu za usne koja radi baš ono što mi treba. Nije ni skupo, oko 2e, a trajaće dugo. Odlično je i kao podloga za mat ruževe o kojima ću pisati sledeće.

13) Neutrogena krema za ruke, trosim već drugu tubu. Koncentrovana krema koja odmah daje vlažnost i uklanja zatezanje kože ruku. Potrebno je vrlo mala količina i sporo se troši. Nju sam uzela jer sam muku mučila  da nađem kremu za ruke koja ne isušuje. Dovoljno je namazati je jednom dnevno, i ruke će biti glatke i hidrirane.

14) Za skidanje šminke, koristim Eucerin 3 u 1 micelarni losion, sve fino očisti, divan sastav, blag prema
koži. Mana mu je što se brže troši ali ga ja kombinujem sa još jednim sredstvom, pa je izdržljiv tempo trošenja.
Kosristan savjet- nakon čišćenja micelarnim, možete preći tupferom na koji ste prethodno nanijeli aktivni kiseonik ili termalnu vodu da bi uklonili eventualne ostatke šminke i osigurali dezinfekciju lica.

15) NYX mat ruževi. Postojani na usnama, u posjednje vrijeme samo njih mažem. Imam u dvije nijanse- Natural i Audrey. Planiram da kupim jos nijansi ali do tada ova dva ispunjavaju moje zahtjeve što se tiče  svakodnevne šminke.






Podsećamo vas da je i dalje u toku nagradna igra, 
- Zapratite nas preko GFC-a
- Lajkujete facebook.com/savetiza.lepukosu
- Share-ujete post o nagradnoj igri sa svojim prijateljima
- Ostavite komentar na fejsbuku sa svojom e-mail adresom



12 comments:

  1. Sto se tice kose koristim uniq, late i orofluido eliksir od tvojih favorita, moram i masku orofluido da probam :)

    ReplyDelete
  2. Dosta toga koristim sa spiska ,ali me bas interesuje BC maska.
    Pozdrav od Danijelee :D
    Opet mi se nesto desilo sa mail adresom :)))

    ReplyDelete
  3. Bice ubrzo recenzija, mislim da bi ti se svidjelo ovo pakovanje. Dani, sad si nam anonymus :D

    ReplyDelete
  4. Cini mi se da je sad sve ok :D
    Jedva cekam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste :*** ubrzo mi stize i Fiber force ;)

      Delete
    2. Zaboravih da pitam kakva je ova druga nijansa ruza? Da li je u boji usana?

      Delete
    3. Malo je tamnija od usana, postavljala sam swatch, cim nam proradi forum, saljem ti :*

      Delete
  5. Bas si me zainteresovala za ovu kremu za lice. Je l' komedogena?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije uopste, prelagana je, cak i za toplije vrijeme odgovara. Naznaceno je i da matira i moze da se koristi kao podloga za sminku. Ako si u prilici, probaj je ;)

      Delete
  6. Monoklice gde da nadjem u Bg No tangle cetku za kosu?

    ReplyDelete
  7. Trebalo bi da ima u Alexandar cosmetics-u ;)

    ReplyDelete