Thursday, November 28, 2013

Redken All soft linija - recenzija






Normalna kosa

Farbana i tretirana kosa

Kovrdžava kosa
Suva kosa









Drage moje, danas ćemo pisati recenziju Redken All soft linije koja obuhvata šampon, balzam i heavy cream odnosno masku. Ja sam poručila travel size pack iz prostog razloga što nisam htjela da kupim full size, a da nisam sigurna da li će mi odgovarati. Inače, u ovom mini pakovanju dolazi po 50ml od svih preparata i cijena je nesto malo više od 8e.















Šampon je blag što je i logično jer mu je funkcija da zajedno sa balzamom i maskom omekša kosu. Jedino što meni ne odgovara su silikoni koje sadrži ali ako uzmemo u obzir da su mi ostali šamponi svi bez slikona i sa sulfatima. Povremeno pranje šamponom sa silikonima nije problem ako pored toga koristite šampone sa SLS-om, o tome smo detaljno pisale ovde. Ipak, često njime operem samo dužinu, a ne korijen.













Regenerator je malo rjeđe konzistencije od maske, što je i očekivano. U poređenju sa maskom, u balzamu
se nalazi više prirodnih ulja. Neki jači efekat nisam primijetila jer sam ga pretežno koristila zajedno sa maskom. Kvalitetan sastav opravdava izuzetnost ovog brenda, pa tako u vrhu sastava sadrži bogata prirodna ulja i masne alkohole, koji su odlika hranljivog hidratantnog preparata.












Heavy cream maska je preparat koji opravdava, u najvećem dijelu, sam naziv kolekcije. Gušće je konzistencije, dovoljna je mala količina da se nanese da bi djelovala. Iako se čini da maska nije dovoljno "masna", ona ima odlično dejstvo na omekšavanje kose, u mom slučaju krajeva. Probala sam masku u kombinaciji sa drugim preparatima i moj utisak je da nije to to. Rekla bih ovaj trio korišćen zajedno, daje najbolje rezultate. Po sastavu liči na regenerator (masni alkoholi i prirodna ulja) ali je koncentracija sudeći po konzistenciji daleko jača. Na kraju sastava se nalaze i proteini čime opravdava namenu "maska" ali mu je namjena pretežno hidratantne prirode.













Opšti utisak je da se radi o odličnoj liniji za omekšavanje kose i mekoća traje do narednog pranja. Balzam i maska u svom sastavu pored masnih alkohola za ishranu kose sadrže i neka prirodna ulja, što je meni posebno bitno kad su preparati za kosu u pitanju. 
Nakon korišćenja ovih proizvoda, jasno mi je zašto je Redken u vrhu kad se radi o profesionalnim proizvodima za kosu. Odlična je opcija što postoji mini pakovanje da bi se vidjelo da li uopšte odgovaraju proizvodi, jer priznaćete, cijena full size nije zanemarljiva, još ako vam ne odgovaraju proizvodi, to je bukvalno bačen novac. Meni je ovo bilo dovoljno da poželim proizvode u punoj veličini i nadam se da ću brzo ispuniti to, barem se ograničila samo na balzam i masku J
Uz ovo sam dobila i maleno Diamond oil koje još nisam probala, nešto mi žao jer je premala količina, pa ga čuvam kao suvenir :).


Da li ste vi probali nešto od Redken-a i kakvi su vaši utisci?  

10 comments:

  1. Imam sprej za volumen od Redkena (Body Full Volume Amplifier) i dopada mi se šta radi sa kosom :) A ovaj diamond oil meni nikako ne bi mogao ostati kao suvenir, nestao bi veoma brzo :)

    ReplyDelete
  2. Daje li volumen? Vječito sam u potrazi za nečim takvim. Pa neće dugo biti suvenir ali mi je stvarno preslatko :D

    ReplyDelete
  3. ova travel size pakiranja su super za isprobavanje proizvoda :)
    zvuče zanimljivo, zasad od redkena imam samo šampon za dubinsko pranje i njega jako volim :)

    ReplyDelete
  4. Probaj i neko pakovanje, eventualno balzam, da upotpunis ugodjaj ;)

    ReplyDelete
  5. Secam se da sam pre dosta god.probala neki blagi sampon i balzam . Zajedno sa samponom i balzamom sam dobila i dozer jer kako su mi u tom salonu rekli da moram razblazivati sampon jer je izuzetno koncentrovan. To su mi bili prvi profi preparati za kosu i smatrani su jednim od najboljih.Tad ih je bilo u Beogradu i bila sam izuzetno zadovoljna. Steta sto ih sad nema,ali eto,mogu se naruciti.
    I bolje je za mene sto ih nema ovde :))) ,verovatno bih opet nesto uzela i mozda bas tu liniju :)

    ReplyDelete
  6. Moras ih opet probati, posebno ovu ili Diamond oil liniju :)

    ReplyDelete
  7. Moras ih opet probati, posebno ovu ili Diamond oil liniju :)

    ReplyDelete
  8. cao! Gde se mogu nabaviti Redken proizvodi?
    Fenomenalni su ....ali odkad ih nema u Bg-u retko uspevam da ih nabavim.
    Pozz!
    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema Redkena u Srbiji uopšte, možeš da naručuješ sa velikih sajtova za online prodaju kozmetike, npr. strawberrynet.com ili lookfanastic

      Pozdrav Anna :)

      Delete
  9. Postoji parfimerija na Zelenom vencu koja ih prodaje. Cena nije zanemarljiva :-) pozz

    ReplyDelete