Saturday, November 23, 2013

Schwarzkopf Bonacure repair rescue linija - recenzija


Tretirana i oštećena kosa
Farbana kosa



I konačno prva recenzija dva proizvoda iz profesionalne linije Schwarzkopf-a,  Bonacure repair rescue maske i kreme za vrhove.


Schwarzkopf Bonacure repair rescue mask


Prvo nešto o samoj ambalaži. Pakovanje dolazi u lijepoj bijeloj kutijici sa crvenom trakom koja je simbol repair rescue linije i ima 200ml. Po sastavu ovo pakovanje je proteinsko, sa masnim alkoholima na vrhu liste sastojaka. Miris je lijep, kao i kod svih profesionalnih pakovanja ali se, nažalost, ne zadržava u kosi. 

Potrošila sam više od pola pakovanja i moji utisci su da se radi o jako lijepom proteinskom pakovanju koje je korisno svima nama koji farbamo kosu ili izvlačimo pramenove. Nakon upotrebe, kosa bude mekana ali nema efekta spustanja i podebljavanja dlake, što bi meni bilo jako korisno s obzirom da imam puno mlade kose koja leti na sve strane. Ono što sam primijetila, a po utiscima i drugih članica foruma koje su ga koristile, jeste da je bijelih tackica bilo manje, znam da je nemoguće da nestanu ali nekako ih ovo pakovanje učini manje vidljivim. Ovo je proteinsko pakovanje posle kojeg vam ne treba hidrantni balzam kao posle većine proteinskih. 
Ovo pakovanje je u vrhu po kvalitetu i svakako ga vredi kupiti. Od prednosti bih izdvojila omekšavanje kose iz rekonstrukciju bez neophodnog hidratantnog balzama i smanjenje naznaka kidanja dlake, dok bih mu zamjerila cijenu (oko 17,5 evra), dostpunost i nedostatak prirodnih sastojaka u sastavu.



Schwarzkopf Bonacure repair rescue seal ends

Krema za vrhove dolazi u tubi od 75ml. Takođe prijatnog mirisa koji izvjetri odmah. Stavljam je i na mokru i na suvu kosu i ima efekat kao svi leave in proizvodi, s tim što  ova kremica nakon BC pakovanja ima najbolji efekat. 

Što se tiče efekta na mojoj kosi, mislim da je preslaba za moje potrebe jer je proteinskog sastava, a meni bolje prijaju kremice koje imaju hidrantne sastojke. Cijenim da će odgovarati nekom kome kosa zahtijeva proteine. Kao pozitivne strane bih izdvojila omekšavanje kose trenutno i zaglađene krajeve, ali bih joj takođe zamjerila cijenu, dostupnost i nedostatak prirodnih sastojaka. Takođe, pun efekat se postiže uz korišćenje maske tako da bi ovaj duo bio prilično velik izdatak za prosječan budžet.

13 comments:

  1. Bas sam cekala ovu recenziju. Mislim da i meni ne bi odgovaralo ovo pakovanje . Previse bi je mozda omeksalo. Mislila sam da ce je otezati,ucvrstiti.
    Kremica bi mozda bila pun pogodak!

    ReplyDelete
  2. Kad pišeš da ti više odgovaraju kremice sa hidrantnim sastojcima, na koju konkretnu kremu onda misliš? Mene privlači ova kremica zbog toga što je za ispucale vrhove, ali moja kosa ne zahteva toliko proteina (barem je to moje laičko mišljenje). Značila bi mi neka preporuka za hidrantnu kremu sa istom/sličnom funkcijom.

    ReplyDelete
  3. Ja trenutno koristim Macadamia leave in, Alfaparf nutri leave in i Label.m od hidrantnih i najbolji mi je Alfaparf, tako da je to moja preporuka za kosu kojoj treba hidratacija, a ne proteini ;)

    ReplyDelete
  4. mojoj farbanoj kosi trebaju i proteini i hidratacija, tako da koristim puno proizvoda.probala sam ovu masku,iskoristila je,i bila mi je divna..omeksava kosu,meni je nije zamastila, i iskreno dugo se miris zadrzavao u kosi. Imam i ovu kremicu,mogu reci nije losa,al sad ne vidim neke tolike efekte omeksavanja,tako da mi je maska puno bolja. Ponovit cu kupovinu ove maske definitivno,ali sam sada uzela bonacure fibre force, ali mi nimalo ne omeksava kosu. Valjda zato sto je namjena kao vise za prodiranje u srz dlake,nego sto joj je omeksavanje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakovanje je kombinovano, zato ti i odgovara :) a kremica nema efekat kao klasicni leave in da olaksa cesljanje i da omeksa kosu vec sa maskom sprecava pojavu bijelih tackica i pucanje kose. Drago mi je da ti se dopada

      Delete
  5. Mislite li da je efikasnije ovo pakovanje ili kombinovano od Insight-a? :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. To su dva pakovanja sa potpuno razlicitim dejstvom. Jedan ima silikone, drugi ne... ako ti je kosa farbana i ostecenija onda BC, a ako nije previse ostecena onda Insight

      Delete
  6. ja sam uzela bonacure fibre force crnu je li imao neko iskustva sa njom :))) na snizenju je u cm-u pa rekoh zasto da ne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bravo :) jesam imala iskustva, tipicno proteinsko pakovanje ako ti ih kosa voli, uzivaces u pakovanju ;)

      Delete
    2. jess znaci pun pogodak :D proteinsko mi i treba hvala mnogoo :)

      Delete
    3. samo da javim utiske za BC fibre force kosa je mekana glatka lagana za oblikovati vrhovi su bili samo cm ( a inace budu suhi vece zapremine) super je hvala Monoklice preporucujem svima sa ostecenom kosom :)

      Delete
    4. Odlicno, bas mi je drago sto ti odgovara ;)

      Delete