Friday, December 13, 2013

Blogoprojekat - PUŠTANJE KOSE & NAGRADE

Pošto sam imala ružno iskustvo poslednji put kad sam se šišala, ja sam dosla na ideju da napravim projekat gdje ću pokušati da smanjim štetu. Naime, stepen pri licu mi je do brade samo, gledajući me od naprijed izgleda kao da mi je kosa na paž ošišana. Džabe se trudim da je pustim da malo samo poraste, kad mi je otkinula puno više nego je trebalo. Iako nisam nešto opsjednuta dužinom kose, potrebno mi je da poraste kako bih imala frizuru koju sam zamislila.
Projekat je zamišljen kao moj dnevnik gdje ću jednom mjesečno napraviti post u kome ću opisati šta sam radila proteklog mjeseca, koje sam preparate koristila i td uz sliku moje kose u tom trenutku. Radiću ono što inače radim kosi, ponekad ću je sušiti fenom ili presovati, farbati jednom mjesečno, navijati na viklere ili ispravljati uz pomoć lepljivih viklera, šišati ukoliko bude potrebno.
Predvidjela sam da projekat traje 6 mjeseci, negdje do ljeta, kako bih tada imala željenu frizuru. Na kraju ćemo uporediti prvu i poslednju sliku i kontatovati da li je moj projekat bio uspješan.




                                                                     
Slika sada
                                           (ne obraćajte pažnju na boju, loše mi je svijetlo  :D)

Takođe, pozivam vas da mi se priključite. Pravila igre su sledeća:

1) poštujte korake za puštanje kose iz ovog blog posta Kako pustiti dugu zdravu kosu
2) slikajte svoju kosu u toku 6 meseci
3) vodite nasumični dnevnik njege i šišanja (savjete za preparate potražite među recenzijama, nikada ne recenziramo nešto što i same ne koristimo)
4) sva pitanja ili nedoumice nam šaljite u komentarima da bismo se posavjetovali kako bi puštanje bilo efektivno
5) u JUNU 2014. pošaljite nam vaše slike prije i posle, malu priču o procesu puštanja kose i...

NA KRAJU PERIODA OD 6 MJESECI BIĆE OBJAVLJENI PROJEKTI, FOTOGRAFIJE, PROGLASIĆEMO POBJEDNICU KOJU ČEKA LIJEP POKLON. 


23 comments:

  1. Mislim da se pridružujem projektu :) bit će zanimljivo pratiti promjene na kosi kroz 6 mjeseci!

    ReplyDelete
  2. Radujem se druzenju i pracenju rasta kosice :D

    ReplyDelete
  3. Identicna situacija, frizerka se malo zanijela sa makazama :/ htjela sam promjenu, dobila sam je :p

    ReplyDelete
  4. Pa pridruzi nam se u projektu, da zajedno ispravimo njihove greske ;)

    ReplyDelete
  5. I ja bih da se pridruzim,super ideja.:))

    ReplyDelete
  6. Ko god zeli da ucestvuje, neka vodi neki svoj dnevnik i neka slika kosu sada. I tako svaki mjesec do juna, pa da vidimo koliko nam pomazu kvalitetni proizvodi :)

    ReplyDelete
  7. Baš me je obradovao ovaj projekat sad kad su zaključali omiljenu mi temu "Puštanje kose" na Ana.rs :'( Već imam slikice iz novembra i decembra pa ću samo nastaviti sa praćenjem :)

    ReplyDelete
  8. Sigurna sam da cu da ucestvujem u ovom projektu, taman mi je u junu matura i bas sam razmisljala da pusta kosu do mature :)

    ReplyDelete
  9. Jao devojke devojke...nateracete me da osisam sve sto zapravo treba da se fikne, a ja ga cuvam ko siroce koricu hleba :)

    ReplyDelete
  10. :D kakvo poredjenje hahaha. Ma ajde da pustimo kosu zajedno, bice nam lakse ovako grupno ;)

    ReplyDelete
  11. Kako mislite da vodimo dnevnik njege? Biljeziti svako pranje sta se koristilo, ili samo u tom mjesecu?

    ReplyDelete
  12. Tokom mjeseca sta se najcesce koristilo, ne moraju detalji :). Za mjesec dana cu ja napisati moju stranicu dnevnika, o tome sta sam ja radila, da li sam farbala, fenirala se i sta sam stavljala od preparata :*

    ReplyDelete
  13. Mislim da se pridruzujem :D jer taman sam pre mesec dana osisala kosu... cekamo januar <3

    ReplyDelete
  14. Dobrodosla! Pa da nam kosice brzo porastu <3

    ReplyDelete
  15. Pridruzujem se! Sisala sam se pre 2 meseca, pa se nadam da cu izdrzati do juna, U svakom slucaju, slikala sam se, negujem kosu i izbegavam frizera do daljnjeg! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicno, jedva cekam da vidim kako svi napredujemo... Ja necu izbjegavati sisanje, mada imam ocajna iskustva sa frizerima

      Delete
    2. Sto li sam ja pogresno procitala da se ne sisamo do juna... :D
      Ja sam se toliko odusevila idejom o dnevniku, da svaki put kad operem kosu zapisujem koje pakovanje sam koristila i koji sampon. :D

      Delete
  16. Inace vazim za nekoga kome brzo raste kosa, ali sam nedavno radila tretman izvlacenja lose Koja je farbana 5 meseci pallete farbom, pa moja duga kosa vise nije tako duga. Vec sve godine sigurno slusam tvoje savete za negu lose, tako da sam u svom drustvu poznata kao mag sto se te theme rice, ali bolna tacke su mi boje za kosu jer tu nisam bas strucna jer se farbam na svoju ruku, u kucnim uslovima. Od ovog trenutka, uzimam svesku u Ruke I pisem dnevnik pa cemo videti zajedno u junu gde sam stigla. Samo tako nastavi podrzava te zenski Samson :)

    ReplyDelete
  17. I izvini na greskama u kucanju, preko telefona sam pisala I auto correct sam radi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma u redu je, razumijela sam sve ;) samo blag sampon, pranje tjemena, naizmjenicno proteini i hidratacija, tretiranje svesti na nuzno i primijetices razliku

      Delete
  18. Monoklica, ovo na fotki je tvoja kosa? Ako jeste, bez ljutnje, ostecena je. Obzirom da se toliko bavis kosom i raznoraznim preparatima, trebalo bi da imas savrsenu kosu, zdravu, zdravu, savrseno zdravu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije Monoklicina nego druge autorke bloga, i iz prve ruke ti mogu reci da nije ni malo ostecena ;) Zbog neodgovarajuce boje i pramenova, pod neonskim svetlom mozda ti izgleda tako na slici ali vjeruj mi na rijec da je kosa sasvim ok :) Nema ispucalih krajeva, samo lose osisana frizura. I nije prema svima genetika blagonaklona, tako da ne mozes ocekivati od svakog da ima kosu sa reklame, bez obzira koliko se vodi racuna o njoj. A Monoklica ima predivnu kosu, tako da mozes da odahnes :D

      Delete
    2. http://sjajnakosa.blogspot.com/2013/10/nega-tretirane-kose-preporuceni.html a evo i malo informacija o tome kako se ponasati prema tretiranoj kosi i slike koje mozes vidjeti izbliza ;) Lijepo bi bilo jos i da se predstavis da znamo od koga dobijamo kako pohvale, tako i kritike :)

      Delete