Wednesday, December 11, 2013

Insight maska za suvu kosu- recenzija




                                 kovržava kosa     farbana kosa      suva kosa            tanka kosa

Pošto se na forumu napravila prava mala pometnja vezano za ovu liniju pakovanja, osjetila sam potrebu i dužnost da napišem recenziju :)


Insight pakovanja  za kosu pripadaju liniji proizvođača Rolland, italijanska kozmetika sa kojom, priznajem, nisam imala ranije prilike da se upoznam. Obzirom na moje utiske vezane za ovo pakovanje, ne planiram da se zaustavim na jednom.









Pakovanje dolazi u ambalaži od 500ml i košta 6e i na prvi pogled uopšte ne liči na preparat za kosu. Miris mu je, po meni, baš onako egzotičan jer se osjeti kokos i srednje je gustine. Iako sam veliki fanatik za preparate za kosu, nisam ni pomislila da ću kupiti još jedno pakovanje i to u toj mililitraži.





Ono što me oduševilo jeste sastav koji je prepun ulja i hranljivih sastojaka za kosu, neki od njih su kokosovo i bademovo ulje, organske žitarice i butteri. To znači da je čisto hidrantno pakovanje. Takođe, naglašeno je da je proizvod bez mineralnih ulja, parabena, boja, silikona i alergena.
Sve to skupa je bilo dovoljno da me primami da probam.Kad su moji utisci u pitanju, mogu slobodno reći da su izvrsni. Ovo pakovanje je predivno, kosa bude mekana, složena, krajevi hidrirani, daje sve ono što čini da kosa izgleda odlično. Kako nema silikone, sigurna sam da mi kosa nije samo zamaskirana njima vec stvarno hidrirana. Posle Orofluida, ovo pakovanje mi je postalo drugo omiljeno i namjeravam da ga kupujem dok god ga proizvode. Za tu cijenu, potpuno je opravdao moja očekivanja. Štaviše, jeftinije, a bolje pakovanje nisam nikada imala prilike da probam, tako da ga preporučujem svima.

Pošto ima nekoliko vrsta ovih pakovanja, svako može naći nešto za sebe, a meni je u planu da probam i šampon iz iste linije.

Više informacija o Insight proizvodima naći ćete na zvaničnom italijanskom sajtu.

Drage moje, da li je neka probala neko od ovih pakovanja i kakvi su vam utisci? ;)

35 comments:

  1. Gde se moze kupiti maska?

    ReplyDelete
  2. Je li ti bolje od Macadamie?

    ReplyDelete
  3. Meni jeste trenutno bolja od Macadamie, spusti mi mladu kosu, dok Macadamia cini da se razleti. Mada mi je mekana kosa od obije, prednost dajem Insight

    ReplyDelete
  4. Dje moze da se kupi u CG?

    ReplyDelete
  5. A cosmetics, City kvart u Podgorici, nisam gledala u istoj radnji u Budvi da li imaju

    ReplyDelete
  6. a koju od njih da izaberem za nefarbanu kosu, i cvetaju mi brzo krajevi? hvalaa :)

    ReplyDelete
  7. Ima jedna kombinovana hidrantno-proteinska, Insight za ostecenu kosu. Mislim da ce ti ona biti super ;)

    ReplyDelete
  8. Koliko kosta ovo pakovanje i gde kod nas ima da se kupi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kosta 540 dinara i ima da se kupi u Alexandar cosmetics :)

      Delete
  9. Jeste li probale samo ovu ili jos neku njihovu masku? Ne znam koju da uzmem, kosa mi je farbana u neku med nijansu, nije u losem stanju, negujem je, ali su krajevi uvek suvlji, sisala sam se pre 15ak dana i vec imam bele tackice po krajevima :( Ne znam vise sta da radim sa kosom :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probale smo tri vrste. Nećeš pogrešiti ni sa jednom, ali najjače su ova za suvu i za oštećenu kosu, izaberi jednu od te dve :)
      Uporedno nabavi neko proteinsko pakovanje, pucanje kose za tako kratak period je znak nedostatka proteina. :)
      Pročačkaj po postovima, radile smo recenzije, takvo pakovanje su Davines hairbuilding pack, Selective aminokeratin, Selective ampule protein infuse i ostale (ima ceo post Tretmani za ostcenu kosu)...
      Od dragstorskih mozes probati Dahlia pakovanje sa keratinom.

      Delete
  10. Kupila sam ga zbog tvoje recenzije i malo je reći da sam ODUŠEVLJENA! Ni od jednog pakovanja mi kosa ne bude ovakva, premekana, ali se ne razleti, glatka je skroz, nema naelektrisanja i nekako mi lepše pada nego inače...Čak sam i zaspala sa mokrom kosom, a kada sam se probudila, izgledala je odlično, što mi se do sad nije dešavalo. Inače su mi krajevi oštećeni, suvi, međutim, to se uz posle ovog pakovanja uopšte ne vidi... Razmišljam da probam i ono za oštećenu kosu :) Hvala ti od <3 na ovoj recenziji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago nam je da si oduševljena koliko i mi. Prati i dalje naše recenzije, i ostale vrste su fenomenalne :)

      Delete
  11. Je l' treba da se zagreva i koliko si je dugo drzala na kosi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Može da se zagreva da bi bilo efikasnije, trebalo bi da je držiš 30 minuta za optimalni efekat.

      Delete
  12. Da li neko zna ima li negdje u BiH da se kupi? hvala..

    ReplyDelete
  13. Nisam sigurna da ima, ako budem saznala, javljam ovdje

    ReplyDelete
  14. Po tvojoj preporuci sam kupila ovu masku i sinoc je isprobala. Kosa je meka, hidrirana ali neposlusna, nije zagladjena, krajevi lete na sve strane. Ono sto mogu da primetim da je kosa malo dobila na volumenu. Inace pre maske sam oprala kosu sa babylove samponom, tako da ne znam da li sampon ili maska daju to da se kosa razleti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imas kosu koja je po prirodi neposlusna i frizzy, onda moras i neki silikonski leave in da stavis jer pakovanje nema silikone i onda ne moze da ukroti i zagladi kosu iz prvog puta

      Delete
  15. U tvojoj recenziji pise da kosa bude mekana, slozena .... za mene slozena znaci zagladjena, a ne zagladjena uz pomoc leave in preparata.
    Monoklice, moja kosa nije neposlusna, tanka je, prirodno ravna i tek malo na krajevima se izvija. Koristim i druge maske bez silikona, ali efekat je skroz drugaciji. Cak i cisto nerafinisano kokosovo ulje sa kojim prespavam celu noc i ujutru samo pranje sa Velnea mm samponom, daje fantasticne rezultate.
    U svakom slucaju, dacu mu jos jednu sansu ali bez Babylove sampona koji sam takodje sada prvi put probala i sve nesto mislim da je do tog sampona.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraš imati na umu da su sve kose drugačije. Nekom je kosa zaglađena samo sa pakovanjem, neko mora i leave in preparat da stavi.
      Kokosovo ulje meni, recimo, ne da ne odgovara, nego mi je kosu isušilo gore nego bilo koji hemijski tretman. Sve je individualno, ove recenzije su tu da mnogima pomognu u odabiru, uglavnom u odnosu na opšti tip i stanje kose. Neće svima isto sve dlake stajati posle istog pakovanja.
      Isprobaj kako misliš da treba, a ako ti ne odgovara, prodaj ili pokloni - makar ja tako radim.

      Delete
  16. Cudi me da ti je kokosovo ulje isusilo kosu jer ono toliko hrani i hidrira kosu kao ni jedno drugo pakovanje. Mozda si koristila kokosovo ulje koje je sumnjivog kvaliteta ili nije 100% nerafinisano, cega su pune prodavnice zdrave hrane. A taman sam htela da probam to ulje iz prodavnice zdrave hrane posto je mnogo jeftinije, ali sada ostajem pri ovome Manna ulju.
    Mnogo ti hvala na savetima, na tvom blogu sam mnogo toga naucila o kosi. Pakovanje kose u kesu i zagrevanje sa fenom, stvarno daje mnogo jaci efekat.

    ReplyDelete
  17. Nisam koristila nekvalitetno, 100% nerafinisano i organsko.
    I greška, ulja nisu hiratantna, ona su hidrofobna odnosno teraju vlagu iz dlake, zato se kosa isušuje prečestom i nepravilnom upotrebom ulja - a to je stavljanje na suvu neopranu kosu kao što većina radi, pa i ja nekada. Koristila sam ga baš dugo i uništilo mi je kosu. Zato postoje pažljivo formulisani preparati sa uljima, masnim alkoholima i ekstraktima biljaka koji dobo deluju na kosu, nema potrebe samo stavljati čista ulja na kosu.
    Nema na čemu, evo jedan najnoviji tekst o štetnim sastojcima u preparatima za kosu :)
    http://sjajnakosa.blogspot.com/2014/03/nepozeljni-sastojci-u-preparatima-za.html

    ReplyDelete
  18. Nikako ne mogu pronaći način da naručim Insight proizvode u Hrvatsku, a tu ih također nema za kupiti :( Ako itko ima kakvu informaciju bila bih vrlo zahvalna!

    ReplyDelete
  19. Jedno pitanjce, da li bolji efekat da se maska koristi prije ili posle pranja kose? Pošto čitam dosta recenzija i jedni koriste prije jedni posle... Ja uzeh ovo antioksidans jer nesto ne mogu da se svrstam ni u jednu kategoriju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pravilo je da se maska stavlja nakon pranja kose samponom ;)

      Delete
  20. Je li neko probao antifrizz i za kakvu je on kosu,koja je razlika izmedju njega i dry?

    ReplyDelete
  21. Sad sam citala recenzije Insight sampona i maski i ne mogu da se odlucim za jedno. Je l' mozes da mi napises koji sampon i maska su najdelotvorniji? Hidratantna me zanimaju, samo ne znam koje je hranljivije. :))

    ReplyDelete