Monday, December 9, 2013

Nivea diamond volume linija za negu i stajling kose

Normalna kosa
Stajling
Suva kosa - šampon
Farbana i tretirana kosa - šampon









Prema rečima proizvođača, linija je namenjena za sjaj kose, a proizvodi iz linije će vašoj kosi dati sjaj i volumen ne čineći je teškom.

Moj subjektivni osećaj nakon nekog vremena korišćenja ove linije proizvoda potvrđuje ovo obećanje, kosi daju sjaj bez otežavanja uz dobijanje volumena. Sastav im je pretežno hidrantan i sadrže čestice dijamanta, koji u kombinaciji sa hidrantnim sastojcima, silikonom iz balzama daju sjaj i mekoću kosi, ostavljajući je glatkom.




Šampon
Radi se o šamponu koji nema silikone, a ima SLS ali možemo slobodno reći da je blag za teme, nešto poput Velnea šampona o kojem smo pisali u prethodnom postu. Nakon pranja kose ovim šamponom imam osećaj lagane kose koja dobije na volumenu. Pošto je meni bitno da kosa ne bude otežana i bude dobro oprana, kad je šampon u pitanju, ovaj je ispunio moja očekivanja i zadovoljna sam njime. Preporučila bih ga osobama sa tankom, farbanom, normalnom ili suvom kosom jer je dosta blag.







Balzam
Kada je reč o balzamu, radi se o proizvodu koji je ne otežava kosu, sa solidnom hidratacijom koji u svom sastavu ima silikone. Kako je moja kosa farbana, samim tim zahteva jaču hidrataciju, moj utisak je da je ovaj balzam preblag u odnosu na mog miljenika Garnier shea butter i avokado. To znači da će ovaj balzam odgovarati normalnoj i netretiranoj kosi ili eventualno posle proteinskog pakovanja. Gušće je konzistencije, pa se sporo i troši.

Lak Pošto moja frizura ne zahteva neko jako učvršćivanje, utisci za ovaj lak su pozitivni jer ne ulepljuje kosu, a sasvim solidno učvršćuje.

11 comments:

  1. Probala sam sampon i bas mi se svidja. Isti efekat je na mojoj kosi je bas onakav kavog si ga opisala.
    Mnogi ne vole Niveu,ali ,ako bih birala od dragstor brendova izabrala mi Niveu i samo Niveu. Godinama sam koristila i meni se svidjaju samponi. Narocito za normalnu classic i ovaj sad za volumen. Nikakva losa iskustva nisam imala sa tim samponima.Balzami su mi preslabi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je ovaj sjajan, kao i onaj za ispravljanje kose :)

      Delete
  2. Devojke, jesu ovi proizvodi Pr uzorak? Ako nisu oprostite mi, a ako jesu moja dobronamerna sugestija je da naznačite, pošto svi naznačavamo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesu, ali to kod nas ne igra nikakvu ulogu. ne recenziramo nikad ništa što iskreno ne preporučujemo i ne koristimo.

      Delete
    2. Pročitaj na drugim blogovima, svi naznačimo da su proizvodi PR uzorak, ali da to ne utiče na našu objektivnost i recenziju (što i jeste tako). Malo je glupo svi znaju da su Pr proizvodi, a kod vas ne piše. Mislim, uradite kako želite, ja ti kažem iz najbolje namere, nadam se da ti uviđaš :)

      Delete
    3. Pročitala sam, ali imam neko svoje viđenje "svih" koji to stavljaju. Mi ne prihvatamo sve ponuđene PR uzorke, već samo one koje iskreno želimo da probamo, koristimo, a onda i preporučimo i koje bismo i inače kupile i da nismo dobile kao što sam ovaj lak imala i ranije. Zbog toga to da li je ovo dobijeno ili kupljeno ne igra ama bas nikakvu ulogu. Ko šta zna ili smatra je daleko od relevantnog :)

      Delete
    4. Ako ne igra apsolutno nikakvu ulogu, zasto vam je onda toliki problem naznačiti da se radi o pr proizvodu??-meni to ne bi nista znacilo, jer sam vam dosad potpuno vjerovala, ali sad cu vec malo opreznije i kriticnije razmatrat i gledat na vase dojmove i recenzije...

      Delete
    5. Pa ako citaocima ne znaci, kao sto ste naglasili, ne znaci ni nama apsolutno nista jer je to jedan jedini uzorak koji smo dobili na taj nacin. Neko ko non stop dobija pr proizvode, naravno da treba da naznaci, a mi sve nase proizvode osim ovog smo kupile parama koje smo zaradile nezavisno od bloga. Ovo je nas hobi, a ne blog koji je napravljen sa ciljem zarade ili dobijanja proizvoda za dz. Svako ima pravo da vjeruje ili ne vjeruje nasim postovima, izbor je na vama. Pozdrav!

      Delete
    6. meni znaci kad vidim da pise da je pr, i treba uvek naznaciti.

      Delete
  3. Hoce li biti post o novoj frizuri? :)

    ReplyDelete