Sunday, December 1, 2013

Noviteti u novembru

Jedna od stvari koja može najviše da me obraduje je paket proizvoda za negu kose. Deo ovog, pre svega, je stigao iz Crne Gore od moje drage ko-autorke bloga, izbor smo napravile zajedno, a mogu vam reći da nismo ni jedan jedini proizvod omašile. Deo sam ja pokupovala kod što kod svog frizera, što po drogerijama, a predstaviću ih ovako u paketu, i ujedno najaviti recenzije svakog od njih.




1. Label.m colour stay shampoo

Sa ovim brendom sam se upoznala skoro, jer je skoro i uvezen u Srbiju. Oduševljena sam idejom, ambalažom i sastavim ovih proizvoda jer se koncentrišu na gomilu prirodnih ekstrakata, imaju i Organsku liniju koju sam već poručila. Ovo je konkretno color stay šampon, odličnog sastava, sa SLS i bez silikona. Isprobala sam ga 10ak puta i mogu reći da je sjaj kose odličan, i hidratantni efekat ovog šampona zaista za divljenje. Nikada od šampona ne očekujem tako nešto, ali ovaj je obavio posao.

2. Label.m volume mousse

Ovo je najhvaljeniji proizvod ovog brenda. Ovaj brend je zvanični hair care proizvod London fashion week-a, a ovo im je jedan od top proizvoda, tačnije BACKSTAGE FAVOURITE. Stavlja se u koren i stvara volumen kod kose koja ga nema. Još uvek ga nisam probala, čekam neki svečani događaj i očekujem zanosni volumen bez ulepljivanja kose, moji frizeri tvrde da se sa ovakvim proizvodom još nisu sreli.

3. Bioclin pakovanje

U Srbiji ga još uvek nažalost nema, a ja sam za samo 2 nedelje potpuno očarana efektom ovog pakovanja. Savršen balans proteinske i hidratantne nege, kosa fantastično izgleda i ima booolestan sjaj! :)

3. Alverde Amaranth šampon

Nemam objašnjenje zašto mi je ovoliko dugo trebalo da probam Alverde šampone. Sadrže blag sulfat, lepo peru kosu, kosa je glatka i lagana, sjajna od korena. Dlačice nove kose su obuzdane. Od mene dobija najvišu ocenu, planiram i ostale Alverde šampone da probam.

4. Selective Aminokeratin i Selective prskalica

Za Aminokeratin sam nebrojeno puta čula da ga porede sa mojim miljenikom Davines HBP, i nije bilo šanse da ga zaobiđem. Probala sam ga samo jednom i mogu da kažem da je po prvom efektu veoma blizak HBP-u, čini mi se, malo manje koncentrovan, ali sasvim dovoljna proteinska bomba za svaku kosu.
Prskalica mi je sumnjiva na prvih par korišćenja, na početku sastava ima Alcohol denat koji je poznat da zna da isuši kosu. Do sada nemam takve utiske ali ga držim na oku i pratim efekte. Za sada mogu reći da se kosa lako raščešljava i miriši neverovatno.

5. Wella enrich self warmng treatment

Nikada nećete pogoditi šta je ovo čudo! Maska, koja kad se stavi na kosu zagreje se sama u roku od 30 sekundi i ispere. Nisam mogla da je zaobiđem i kupila sam je. Prezadovoljna sam efektom, kosa je prelagana i svilena, a efekat se postiže za samo 30 sekundi. Predobar je osećaj kad krene sama da se zagreva, tačno znam da, eto, NEŠTO radi :)

6. Wella oil reflecitons

Malo zakasnela Wella professionals izbacila je i svoje ulje (ima još jedno iz SP kolekcije, ovo je povoljnije). Koristim ga već par nedelja, moram priznati da je mog miljenika Macadamia ulje  bacio u drugi plan. Tečnije je strukture, ne može da se pretera i umasti kosa, ne otežava i kosa se sa njim prelako fenira.


To je to za sada, sutra mi stižu još neki noviteti ali o njima ćemo drugi put.

ANKETA

Koji od navedenih proizvoda želite da prvo recenziramo? Odgovor ostavite u komentaru, a preparat bude imao najviše glasova će biti recenziran prvi! :)


16 comments:

  1. Wella enrich self warming treatment :D

    ReplyDelete
  2. Label.m volume mousse. I gde moze da se kupi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam kupila u friz. salonu, ID Hair Academy

      Delete
  3. alverde šampon!
    baš sam pre neki dan uzela isti. nisam još počela da ga koristim, ali nadam se da ću biti zadovoljna, jedva čekam da čujem i tvoje utiske :)

    ReplyDelete
  4. Wella enrich self warmng treatment. :)

    ReplyDelete
  5. Wella enrich self warmng treatment :)

    ReplyDelete
  6. Selective Aminokeratin..:-)

    ReplyDelete
  7. Wella enrich self warmng treatment!!

    ReplyDelete
  8. Wella enrich self warming treatment.
    A poslije odmah i ulje, vidim da ti je macadamiu "pomeo" :D, golemo!
    Ljubac
    Lacica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće ubrzo sve, a izgleda prvo ide Wella Enrich self warming ;)
      :*

      Delete
  9. Zanima me tvoje misljenje u vezi moje kose, koja je kovrdzava suha po dužini a masno teme, kako bi mi odgovarao amaranth sampon i regenerator? Dobro bi mi došla neka preporuka!

    Jer muku mučim sa suhu i oštru frizzavu kosu, a teme masno već drugi dan, inače kupujem kreme za kovrdzavu i pakovanja ali sampon nikako da mi se pogodi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probala sam samo amaranth šampon, ali je i regenerator hvaljen pa možeš probati. Ako ti je dostupan brend Insight mogla bi kupiti pakovanje za suvu ili za oštećenu kosu.

      Delete