Saturday, December 21, 2013

OSMO Berber oil mask - recenzija

Gusta kosa
Masna kosa
Normalna kosa
Kovrdžava i talasasta kosa

Farbana i tretirana kosa
       
                                          
Suva kosa
Tanka kosa/Tanka dlaka
                                                       





U skladu sa mojim mišljenjem da hidratacije nikad dosta, i danas sam pripremila recenziju jednog hidrantnog pakovanja. Kako sam naziv kaže, radi se o OSMO pakovanju koje se na mojoj skromnoj rang listi nalazi na skromnom trećem mjestu, tačno iza Orofluida i Insight pakovanja za suvu kosu . Ovo je i ujedno prvo hidrantno pakovanje bez silikona koje sam probala. Pošto se radi o relativno nepoznatom brendu kod nas, ja sam se naravno prije poručivanja konsultovala sa mojom drugaricom koautorkom i dobila zeleno svijetlo (naravno ;) ).




Maska dolazi u braon tubi i moje je u količini od 75ml, a postoji i u količini od 200ml. Praktikujem ukoliko je moguće, da prvo probam sve u što manjem pakovanju jer tako sprečavam gomilanje proizvoda ukoliko mi ne odgovaraju. Kremaste je konzistencije, srednje gustine i slatkastog mirisa koji se ne zadržava u kosi.
Ono što je meni na prvu loptu bilo zanimljivo jeste sastav prepun ulja. Nakon masnih alkohola, sastojak koji je u vrhu jeste ulje ricinusa. Mislim da je ideja proizvođača bila da zbog toga što nema silikone, može da se stavlja i na tjeme. Doduše, ja to nisam probala pa vam ne mogu reci da li se taj efekat postiže. Osim ulja ricinusa, u sastavu se nalaze i agranovo, kokosovo i avokadovo ulje.




Ja ga koristim kako i inače koristim hidrantna pakovanja, nakon šamponiranja nanasem skoro do korijena jer nema silikone, držim na glavi 30tak minuta, uz zagrijavanje povremeno. Pri ispiranju kosa nije onako premekana kao posle silikonskog pakovanja. Mene je to pri prvom pranju malo začudilo jer me je brinuo krajnji efekat. Međutim, izgleda da je to bilo nepotrebno jer je kosa posle njega bila mekana kao i posle mojih ostalih omiljenih pakovanja. Meni je bitno da mi preparat zagladi površinski dio kose koji je uvijek naizloženiji i da spusti antenice nove kose, tako da je zbog tog efekta ovo pakovanje dobilo samo pozitivne kritike od mene. Mislim da bi bio odličan i za efekat neotežavanja kose jer uopste ne slepljuje, samo učini da kosa izgleda prirodno lijepo. Mislim da osim suvoj kosi, može odgovarati i kosi koja se brže masti, ukoliko neko ima problem sa suvim krajevima. Jeste bogato uljima ali maska uopste nije masnjikava kako bi se očekivalo. Tako da je slobodno mogu preporučiti svim tipovima kose, ukoliko je potrebna hidratacija.




Loša strana koju bih ja navela jeste dostupnost, maska se proizvodi u Velikoj Britaniji, tako da je moguće doći do nje samo putem online naručivanja. Pakovanje od 75ml je oko 5e, a od 200ml oko 10e. Planiram ga kupiti opet kad potrosim ovo manje pakovanje, ali ovog puta full size.

Da li ste se vi nekad susreli sa ovim brendom i kakva su vaša iskustva?

No comments:

Post a Comment