Friday, December 27, 2013

TOP 5: Preparati za hidrataciju

Hidratacija je ključna za zdravlje kose. U zimskim danima kosa je sklonija gubitku vlažnosti usled suvog vazduha, elektriciteta, hladnoće i ostalih spoljašnjih uslova. Predstavljamo vam top 5 preparata za hidrataciju.












1) Garnier Shea butter i avokado regenerator

O njemu smo pisale ovde i to je ujedno i omiljeni proizvod za hidrataciju. Ne sadrži silikone, deluje isključivo hranljivo, idealan je za suvu kosu i dubinsku ishranu, radi posao bolje od mnogih profesionalnih pakovanja kose smo isprobale.

2) Balea oil repair regenerator

Takođe jedan odičan proizvod za sitne novce koji će ispuniti svačija očekivanja. Odgovara i potpuno dehidriranim kosama, veoma je hranljiv i koncentrovan. Takođe ne sadrži silikone, te je njegovo dejstvo isključivo hranljivo.

3) Orofluido pakovanje za kosu

Ubedljivo najbolje hidratantno profesionalno pakovanje za kosu. Pisale smo o njemu već ovde, i ostajemo pri tome da je ovo pakovanje apsolutni ljubimac među pakovanjima. Deluje gotovo odmah, omekšava kosu, hidrira, a zahvaljujući silikonima u sastavu daje izuzetan sjaj i zaštićenost od spoljašnjih uslova.

4) Insight pakovanja za kosu

Recenziju jednog od njih smo odradile u jednom od prethodnih postova, a u međuvremenu smo kupile i probale još tri vrste. Ova pakovanja su izuzetno hranljiva, vrste se razlikuju po jačini  i prirodnim sastojcima u sastavu, ali im je funkcija ista - dubinska ishrana vlasi. Uskoro očekujte recenzije Insight Daily, Antioxidant i Damage maski. Insight antiox, podećamo, možete osvojiti u aktuelnom blogodarivanju. KLIK za link i učestvujte. :)

5) Davines Vegetarian miracle

Još jedno pakovanje iz reda profesionalnih o kom smo pisale, a koje zaslužuje mesto u ovih top 5. Nešto je slabije od Orofluida ali mu je sastav fenomenalan, divno hidrira kosu i ne otežava je. Osim hidratantnih sastojaka sadrži i dva protina koji će pomoći i rekonstrukciji dlake ukoliko je potrebno. Ovo pakovanje biram često, jer obezbeđuje ishranu na duže staze, efekat je trajno hidrirana, zdrava i elastična kosa.

Monoklicina kosa :)



Koji je vaš omiljeni preparat za hidrataciju?

21 comments:

  1. Meni je Alfaparf luxury mask ali cu morati da probam i Orofluido.. :-) Gdje ima Davines da se kupi u CG?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaci je Orofluido od Alfaparf maske ;) Davines ima u frizerskom salonu Zoran

      Delete
    2. A gde ima u Novom Sadu?

      Delete
    3. Nema Davines u Novom Sadu, ostaje ti samo da zoves distributere i pitas koji salon radi sa Davinesom u Novom Sadu pa da preko njih porucis odnosno da ti oni prodaju.

      Delete
    4. Verovatno cu poruciti preko neta od Cvrleta... Nego, koja je bolja, veg.miracle ili hbp? Kosa mi je farbana, peglam je ponekad, nije preterano ostecena, osim naravno na krajevima... Hvala !!!

      Delete
  2. Draga Monoklice, moje pitanje nema mnogo veze sa ovim postom ali mi je pomoc hitno potrebna, pa ti se obracam ovako: U poslednja dva mjeseca pojavila mi se nekakva nova kosa (od milja je zovem: kosa na kosi- eto koliko lose izgleda)- prvo sam mislila da je samo frizzy zbog vremena, ali kako je vrijeme prolazilo vidjela sam da je to u stvari stvarno nova kosa, ili kao da mi je neko preko noci odsjekao taj povrsinski sloj do par centimetara uz kosu (trenutno je malo duze, nekih 5 cm) I to izgleda neuredno, podivljalo, nicim ne mogu da smirim, cak mi se cini da nanosenje malo pravog kokosovog ulja na mokru kosu posle pranja (sto sam inace radila) jos vise pogorsa stanje. Znam da ce to porasti ako je u pitanju nova kosa (a i sta god da je u pitanju), ali ja ne znam kako trenutno da je smirim, imas li neki savjet? I da li ti se to desavalo, ili bilo kome? P.S. Mnogo mi se svidja tvoj blog, zaista se razumijes! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na komplimentu :)
      Pokusaj da nabavis neki leave in preparat koji će malo zagladiti kosu i reflektovati sjaj sa površine kose. Obavezno bi trebalo da bude silikonski (istovremeno zaglađuje kosu i štiti je od spoljašnjih uticaja) bilo serum, krema, sprej ili nešto četvrto. Kokosovo ulje nemoj da koristiš u tu svrhu, ne valja. Naneseš potrebnu količinu na dlanove i pređeš po površini kose. Uskoro će biti opširan tekst o leave i proizvodima, ako možeš strpi se do tada, ako ne, pročačkaj po blogu, pisala sam o mnogim, Macadamia ulje, Revlon uniq One, Orofluido, Velnea kapi... Meni najbolji efekat daje Johnsons leave in u kremi jer mi je kosa poprilično gusta pa je ono smiri. Utisci za Johnsons su podeljeni, ali meni je sjajan proizvod! :)
      Ubuduce baci pogled na fejsbuk stranu, nju smo namenile za postavljanje pitanja o razlicitim problemima i nedoumicama oko kose na koja svakodnevno odgovaramo :)

      Delete
    2. Hvala tebi puno na ovom opsirnom i korisnom objasnjenju! :) Pokusacu, i ja imam dosta gustu kosu pa se nadam da ce mi odgovarati, jer mi je kosa sad zbog svega toga jako divlja. :/

      Delete
  3. Aj da te cujem sad: za ishranu na duze staze: avokado ili vegetarijanac?
    :)
    Meni avokado nije hidrirajuca bomba kao tebi..ali to je mozda do mog pogresnog dojma o hidrataciji :) nekako uvek pomislim da mi je kosa hidrirana kad je meka i svilenkasta iako je mozda puna silikona. Meni je posle dugogodisnjeg prebiranja po pakovanjima i balzamima no1 definitivno lorealov crveni balzam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm... teško pitanje :) Prema sastavu bih rekla Vegetarijanac, prema efektu i jedno i drugo. Ja ih kombinujem, nema greške :)

      Delete
  4. Koja ti je boja kose? Prelepa je..

    ReplyDelete
  5. Sve se slažem s tobom, već smo većinu toga skupa s tobom apsolvirale na temama, pa bih samo da pohvalim tvoju fotku i s a v r š e n u kosicu <3
    Moj omiljeni proizvod za hidrataciju je orofluido maska.
    Ljubac od lacice.

    ReplyDelete
  6. Najvise mi hidrira Still maska za kosu sa malinom i ona mi je definitivno favorit sto se tice proizvoda sa ovom svrhom. :D

    ReplyDelete
  7. Still malina je sasvim solidna hidrirajuća maska :)

    ReplyDelete
  8. Avokado je nesto najlosije sto postoji

    ReplyDelete
  9. Slazem se, na mojoj kosi nema nikakav ucinak :(

    ReplyDelete
  10. I meni je avokado odlican, tj. tako mi izgleda kosa bude savrseno mekana, svilenkasta samo nisam sigurna na duze staze da li stvarno hidrira ili je trenutni efekat...

    ReplyDelete
  11. meni je Avokado odlican, tako bar izgleda..meka kosa, svilena, jedino nisam sigurna da li je stvarno radi nesto ili je samo trenutni efekat

    ReplyDelete