Friday, December 6, 2013

Velnea Macadamia Nut linija proizvoda

Farbana i tretirana kosa
Normalna kosa
Suva kosa
Gusta kosa
Kovrdžava i talasasta kosa




Pošto sam dosta čitala na forumu o Velnea šamponima, koliko su dobri, blagi za kosu i td. bila sam jako srećna kad su došli u Crnu Goru i jedva sam čekala da ih probam. Naravno, pošto sam luda za preparatima koji u sebi sadrže ulja, ja sam kupila cijelu liniju proizvoda sa makadamijinim uljem. 

U liniji se nalaze šampon, balzam i silikonsko ulje. Nije ovo prvi put da govorimo o ovim proizvodima, već smo ih pominjali ovdje  ali sada ću im pokloniti više pažnje. 






Šampon spada u red šampona sa sulfatima ali nije agresivan, štaviše jako je blag. Moji utisci su da lijepo opere kosu, bude mi čista 3,4 dana kao i obično mada i ne očekujem od njega da bude jak čistač, za to imam Garnier ultra doux kajsiju. Sadrži i ulja i to pri vrhu liste sastojaka što je svakako plus kod mene. Još kad na to dodate cijenu od 1e, ovaj šampon je nešto što bi trebali svi da probaju. Posle ovog šampona kosa bude glatka, složena bez ikakvog otežavanja.








Balzam iz ove linije takođe ima odličan sastav ali sam otkrila da mi nije dovoljno jak i mastan kao Garnier
shea i avocado, obzirom da mi je kosa usled tretiranja jako suva. Mojoj drugarici odnosno koautorki bloga ovaj balzam odgovara, tako da mogu reći da je pretežno za normalnu kosu koja nema problema sa suvoćom. 
Jedna od primjena ovog balzama je što je odličan za omekšavanje kose poslije proteinskog pakovanja ili ampule.












Ulje, odnosno serum za krajeve, je ono što bih izdvojila kao najbolje u ovoj liniji. O njemu smo pisali ovdje, a evo i nakon nekog vremena korišćenja od tada i dalje tvrdim da je odlično, za cijenu koja je sasvim prihvatljiva. Čitala sam dosta pozitivnih iskustava djevojaka sa foruma i mislim da bi trebali da probate i da se uvjerite, bilo da imate suvu ili normalnu kosu. 













Jeste li koristili nešto iz ove linije i da li ste zadovoljni?

14 comments:

  1. Već sam pisala da nisam koristila ništa oi ove linije. Ali, kako šampon sa matičnim mlečom obožavam i ovaj ću morati da probam :)

    ReplyDelete
  2. Samo naprijed ;) Obavezno i ulje probaj, ukoliko budes u prilici

    ReplyDelete
  3. Balzam je meni odlican, mada ja imam masnu i zdravu kosu, pa mi ne treba mnogo oporavka..Sampon i ulje cekaju da budu probani :)

    ReplyDelete
  4. Probala jedino sampon i daje stvarno lep sjaj kosi i malo volumena. Jedino sto mi je malo prejak za teme i brze mi se masti kosa .
    :)

    ReplyDelete
  5. Koristim ulje i to po preporuci sa foruma i odlicno je :)

    ReplyDelete
  6. Ja sam na forumu opasno lobirala za ulje, stvarno je odlicno ;)

    ReplyDelete
  7. Koristim ulje i balzam. Ulje mi je skroz oporavilo krajeve koji su bili ispucali, i velika preporuka za ove proizvode. :)

    ReplyDelete
  8. Moram nabaviti ulje deluje baš privlačno :)

    ReplyDelete
  9. Ulje je FANTASTIČNO!!! Na vašu preporuku sam uzela sva tri preparata(btw valnea proizvodi za kosu su na sniženju trenutno pa su baš smešne cene), šampon i balsam čekaju na red, a ulje tamanim... E sad nisam iskusna, jel može da bude problem ako svaki dan ili svaki drugi umasiram par kapi u krajeve kose, tj. koliko često je preporučljivo da se koristi, samo posle pranja/sušenja kose ili češće?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Količinu i učestalost moraš da odrediš sama, naškoditi ti ne mogu. Samo se može javiti kontraefekat od nagomilavanja silikona, pa kosa postane neposlušna. Uglavnom se to rješava dubinskim pranjem tjemena i dužine nekim šamponom sa sls ili coceth sulfatom

      Delete