Monday, December 16, 2013

Wella Professionals Enrich Self warming treatment

Suva kosa

Farbana i tretirana kosa
Tanka dlaka/gusta kosa




Za ovaj preparat ste izglasali da prvo recenziram kada samo ovde pisale o novitetima, pa tako ispunjavam obećanje.

Prvo, kako sam se odlučila za njega. Farbam se u frizerskom salonu koji koristi Wellu i ragledajući police videh nešto što se zove "self warming". Pitala sam "Šta ovo znači?" frizerka je rekla "Samo se zagreva".






"Shut up and take my money" je blag izraz za moju reakciju. :))) To je bilo sasvim dovoljno da ga kupim i nisam se pokajala.

Dakle, u pitanju je pakovanje za kosu, pretežno hidratntnog sastava i sa silikonima (uz neke sastojke koje uopšte ne prepoznajem) i čudne konzistencije. Bele je boje, nešto između gelaste i obične kremaste strukture sa sitnim česticama koje su, ja pretpostavljam, zaslužne za taj obećani efekat samozagrevanja.
Iako fascinirana samom pomisli da nešto može da se samo zagreva na mojoj glavi (znate od ranije koliko sam zaneta zagrevanjem svih preparata radi boljeg delovanja) bila sam i skeptična.

Ispoštovala sam uputstvo, normalno oprala kosu šamponom, obrisala je peškirom (moram da napomenem da to gotovo nikad ne radim pre pakovanja, iskreno, iz lenjosti) obrisala ruke peškirom i suvim rukama nanela pakovanje na dužinu. Potrebna je malo obilnija količina jer je zbog tih čestica malo gušća maska, a vodom je ne bi trebalo razblaživati. Uputstvo kaže da je potrebno oko 30 sekundi da se pakovanje zagreje i tako je i bilo! Zagrejalo se poprilično, ja sam ga isprala posle samo jednog minuta.
Ovo pakovanje je veoma ekspresno delujuće i nema potrebe da se drži duže.

Kosa je posle sušenja divna, hidrirana, ravna, kao fenirana bez feniranja. Lako se raščešljava, a posle ove maske nije potreban nikakav leave-in, iako ja bez toga ne posežem ni za četkom i fenom.
Osim hidratacije ovo pakovanje ima i silikone među prvim sastojcima tako da je 2 u 1 - i ekspres solidna hidratacija i zaštita. Zaista sam opčinjena ovim proizvodom, čini mi se da u kolekciji nemam ništa što brže deluje, a toliko dobro! Efekat je kao da sam zagrevala neko drugo hidratantno pakovanje, što je velika prednost ovog Wellinog čuda. Rado mu pribegavam kad imam malo vremena a želim i dalje vrhunske rezultate, a to je veoma često s obzirom da nekad imam svega 15 minuta za pranje kose pre nego što se sručim umorna u krevet.
Pored svih visoko hranljivih pakovanja, organskih sastava, proteinskih rekonstrutora, zaista mi je ovakav preparat potreban u kolekciji, tako da ću ga ponovo kupiti sigurno.

Kako vam se čini ova mazalica?

8 comments: