Thursday, January 16, 2014

Bioclin pakovanje za kosu


Farbana i tretirana kosa
Normalna kosa
Tanka kosa/tanka dlaka
Suva kosa
Gusta kosa











Recenziju ovog pakovanja sam najavila još pre više od mesec dana, i konačno je sad došlo na red. Jedno od trenutno najaktuelnijih u kupatilu, potrošila sam ga do pola i imam konačno iskristalisanu sliku šta bih vam prenela.Za početak jedno razočarenje, pakovanje ne može da se nabavi u Srbiji. Ja sam ga dobila od moje drage koautorke iz Crne Gore, tako da ako imate nekog da vam odatle donese - gnjavite ga kao što sam ja nju gnjavila. :)
Pakovanje me je prvo privuklo zbog sastava. Bez silikona, parabena, štetnih alkohola, a pritom hranljivo i bogato prosto je moralo biti isprobano.

Kao što vidite na slici, sastav je vlo jasan: prepun hranljivih ulja koje obožavam da vidim u pakovanju (nasuprot tome što imam loše iskustvo trpajući ih na kosu nasumično!) jer sam sigurna da su odlično formulisani i pažljivo ukombinovani sa drugim sastojcima. Tako, u sastavu vidite i nekoliko masnih alkohola koji su neohodni za hidrataciju. Pored toga, sadrži i proteine koji imaju gradivnu funkciju, služe da obnavljaju dlaku.


Što se efekta tiče, ovo pakovanje me je na prvo korišćenje oduševilo. Savršen balans hidratacije, hranljivosti i proteina, ne zdrveni kosu ni kada se dugo drži, kosa je divna, nahranjena, glatka, a istovremeno čvrsta i mirna, bez previše razletanja. Ukoliko vam je kosa prirodno ravna ali ipak traži oblikovanje, ovo pakovanje će je oblikovanja vrlo verovatno poštedeti.
Koristim ga veoma često, mojoj  kosi prijaju ovakva kombinovana pakovanja, a efekat znam da je isključivo efekat hranljivih sastojaka jer silikone ne sadrži. Ovo pakovanje na duže staze može oporaviti suvu i oštećenu, tretiranu kosu. Naravno, ne moram da vas podsećam, silikone naknadno stavite kako biste zaštititli ovako nahranjenu dlaku od gubitka istih tih hranljivih materija. 

Preporučila bih ovo pakovanje svima. E sad zašto svima - vrlo je jednostavno: suvoj,  oštećenoj i/ili tretiranoj će vratiti vlažnost i nadoknaditi joj proteine, normalnu kosu, pogotovo onu dugu, će dubinski hraniti i održati lepom i sprečiti pucanje. Masnu kosu neće dodatno umastiti ukoliko se ne stavlja nigde blizu temena, dakle, od vrata pa na niže. I, ovo pakovanje je i za gustu i za tanku kosu jer ne otežava kosu, lepo je složi i ishranjuje.

Da li ste probali ovo pakovanje i kakvi su vaši utisci?

11 comments:

  1. Gde ga je kupila u Cg? :)

    ReplyDelete
  2. Da li sve preparate stavljas samo od vrata pa nanize?I kada radis dubinsku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako su silikonski preparati da, jer silikoni nema sta da traze blizu tjemena. Ako je dubinska u pitanju, tada koristim nesilikonski preparat koji stavljam cak i blizu tjemena. Mada, ko ima prirodno masnu kosu ne bi trebao ni tada preparat blizu tjemena da stavi jer se na taj nacin moze ubrzati mascenje

      Delete
  3. I mene ovo zanima kad stavljate maske jel prebacite kosu na dole ili pustite normalno da pada sta je lakse

    ReplyDelete
  4. Hvala na brzom odgovoru,kad stavljs pakovanja prebacis li kosu napred ili je pustis normalno da pada sta je lakse

    ReplyDelete
  5. Ja bih rekla da je ovaj peti sastojak ipak silikon (cyclopentasiloxane), izmedju ostalog je to glavni sastojak Goodbye damage seruma...

    ReplyDelete
    Replies
    1. U pravu si, po nekim informacijama koje smo imale, stajalo je da je rastvorljiv u vodi, medjutim citala sam malo vise o njemu i ipak je nerastvodljiv. Bice tekst izmijenjen, hvala na sugestiji i izvinjavamo se na propustu ;)

      Delete