Tuesday, January 14, 2014

Blogoprojekat PUŠTANJE KOSE: Prvi mjesec

Prije mjesec dana smo najavili projekat puštanja kose, u kojem smo pozvali sve zainteresovane čitateljke da nam se pridruže, a na kraju i učestvuju u dobijanju nagrade. Potrebno je samo da vodite dnevnik korišćenih preparata, slikate kosu jednom mjesečno kako bi pratili vaš napredak i na kraju donijeli odluku ko je bio najuspješniji u projektu.



Da bi uklonili sve nedoumice oko izgleda dnevnika njege kose, predstaviću vam moj mjesečni dnevnik. Gledala sam da bude što jednostavniji, kako bi lako mogli da postignemo ujednačenju shemu.


  • 13. decembra 2013 - otpočeo proces puštanja kose

  • 14. januar 2014.

Korišćeni preparati u proteklom mjesecu:

Šampon

Koristila sam Lush kruti sampon, Foltene i Babylove naizmjenično. Pošto sam sprovodila ogled i prala kosu samo šamponima bez sls i sa slabim sulfatima, uočila sam da moja kosa ipak treba da bude jednom u 10 ili 15 dana oprana šamponom sa sls. U tu svrhu sam koristila Garnier ultra doux kajsiju.


Balzam

Balea oil repair i jednom Balea mango. Hvaljeni Garnier shea&avocado mi se potrošio pa sam se bazirala na Balea balzame. Nekada sam zagrijavala, nekada ne. U procentima, od svih pranja u 70% slučajeva sam zagrijavala Balea oil repair.


Maska/pakovanje

Rotirala sam sva hidratna koja imam-Macadamia, Orofludo, OSMO i jednom sam držala 5 minuta HBP. Sinoć sam prvi put probala novo pakovanje Desert essence ali o njegovom efektu je još rano da govorim. Takođe sam zagrijavala maske u 70% slučajeva.


Tretmani prije i posle pranja (ampule i tretmani za tjeme)

Jednom sam prije pranja stavljala ricinusovo ulje ali sam jedva isprala tako da mislim da ću rijetko potezati za njim ubuduće. Već tri puta do sada sam stavila Paul Mitchell Tea Tree Hair and Scalp Treatment. Koliko je efikasan ne mogu da sigurnošću da kažem jer je još rano. Ampule koje sam koristila su Alfaparf nutri seduction koje se ispiraju i Biopoint nourishing phials za suvu kosu bez ispiranja. Sinoć sam prvi put stavila Queen Helene Jojoba hot oil treatment ampulu, za krajnji sud će trebati još nekoliko korišćenja.


Leave-in proizvodi

Koristila sam naizmjeničnoone koji su pobrojani u ovom postu, u zavisnosti šta mojoj kosi u tom trenutku treba plus nekoliko puta Uniq1.


Tretiranje kose (toplotom, farbom)

Jednom sam se ofarbala i to cijelu dužinu jer pokušavam da pređem u tamnoplavu ili svetlije smeđu boju. Nažalost, boja se isprala tako da ću morati da nastavim sa tretiranjem dužine farbom nadalje. Dva puta kosa sušena fenom, a inače sušena prirodno. Nisam ni jednom koristila presu.


Napredak u rastu

Izmjerila sam napredak od 1,5 - 2cm.Dužina najkraćeg pramena mi je na početku puštanja kose bila 33cm, sada je 35cm ali pošto su mi krajevi tanjeni, uzeću da je porasla 1,5cm što je kod mene prosječna brzina rasta kose.


Kosa prosušena fenom
Kosa izbliza























Kako izgleda vaše puštanje kose?
Pridružite mi se u blogoprojektu, vodite dnevnik, fotografišite kosu u procesu puštanja, na kraju projekta vas čekaju lepe nagrade :)

28 comments:

  1. Šampon
    Koristila sam Nivea long repair šampon, Babylove. Već duže vreme imam problem sa perutanjem kože glave, napokon sam otvorila uzorak Head and shoulders, dva puta koristila i sve je nestalo. Koža glave mi se brže mastila posle njega, ali sad je sve ok.

    Balzam
    Nivea long repair. Posle ispiranja šampona, nanela, ostavljala duže da stoji i isprala. Kosa je posle njega mekana, ravna, lagana i miriše prelepo.


    Maska/pakovanje
    Koristila sam Serical keratin masku. Nisam zagrevala. Kosa je lagana, zaglađena, mekana, ravna. Oduševio me je ovaj proizvod. Jedva čekam da probam da zagrejem, da vidim kakav će efekat biti.


    Tretmani prije i posle pranja (ampule i tretmani za tjeme)
    Par puta sam posle pranja na vlažnu kosu nanosila argan ulje Destiny boutique. Nanosila samo na vrhove kose. Davao je mekoću i sjaj. Stavljala sam ponekad i na suve krajevee, kako bi ih zagladila.

    Leave-in proizvodi
    Koristila sam Uniq1. Ja sam prijatno oduševljena ovim proizvodom. A miris koji ostavlja do narednog pranja kose je WOW. Tečni kristali Seri Crystal liquid koristila sam kada mi se kosa osuši, pa da definišem krajeve.


    Tretiranje kose (toplotom, farbom)
    Jednom sam se ofarbala i to celu dužinu, već godinu i po dana pokušavam da pređem postepeno u tamniju, sve zbog oporavka kose i puštanja, i tek sad je uspelo. Boja mi se brzo ispira, jer sam bila plavuša (bela). Boja jeste tamnija, ali donela sam zaključak da mi svetlija boja lepše stoji. Dva puta kosa sušena fenom uključeno na hladno, a inače sušena prirodno. Nisam ni jednom koristila presu.


    Napredak u rastu
    Skroz sam zaboravila da izmerim kosu pre početka vođenja dnevnika, tako da sve pada u vodu :)

    ReplyDelete
  2. Odlican dnevnik! Vidi po izrastku i slikaj, tako se najbolje prati razvoj situacije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Negde oko 1 cm. Tačno sam se na pola meseca farbala. Ali dosta se toga sam usvojila od tebe. Pozdrav :* :)

      Delete
    2. Bas mi je drago sto nasi savjeti pozmazu :)*

      Delete
  3. Life, jako ti je lepa kosa, iako je farbana. :)

    Ni ja nisam izmerila kosu pre mesec dana po duzini, ali mericu po izrastku, to se valjda ok?

    Sisala sam se pre 3 meseca, u fazi sam pustanja kose (fali mi jos 10cm), pa odlazem sisanje koliko mogu, videh da su krenuli krajevi malo da pucaju i zelim da je skratim 2 cm, mada svi koji su me videli kazu da mi je kosa zdrava. Sta mi je ciniti? Plasim se da, ako odlozim sisanje, jos vise popuca i napravim jos vecu stetu... Pomagaj. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne sisaj, izdrzi :)
      evo kljucnih saveta :)

      http://sjajnakosa.blogspot.com/2013/07/kako-pustiti-dugu-zdravu-kosu.html

      Delete
    2. Uh, pokusacu da izdrzim, ali ako krene bas da se vidi, moracu da secnem. :)

      A je l' mi treba da ostavimo ovde svoj dnevnik ili to da uradimo na kraju projekta?

      Delete
    3. Kako god vam je lakse, mozete da nas obavjestavate ovdje ili na kraju, svejedno je ;) najbitnije su slike koje ce pratiti tekst i koje nam saljete na kraju

      Delete
    4. Ok, onda cu ja to na kraju. Jedva cekam kraj. :D

      Delete
  4. Life, kosa ti je preeelepa prelepa :)

    ReplyDelete
  5. Prelijepa kosa :). Citala sam dosta pozitivnih recenzija za orofluido ulje, zbo moguce narudcbe mozes li mi odg dali je ulje u staklenoj ambalazi ili plasticnoj? Hvala

    ReplyDelete
  6. Hvala lijepo ;) U staklenoj je, mogu ti reci odakle sam ja porucila, sa sajta feelunique.com

    ReplyDelete
  7. Sampon- Tokom celog meseca Plantur 21, imam manjih problema sa opadanjem, perem iskljucivo teme

    Balzam- Garnier Shea&Avocado, jednom zagrevan

    Maska- Orofluido, proteinska mi ne prijaju nikako posto se ne farbam duze od pola godine, i trudim se da je ne izlazem toploti, pakovanje je zagrevano par puta

    Tretmani pre i posle pranja- 2 puta Alfaparf plava ampulica

    Leave in- Johnsons leave in krema u zelenoj tubi, odusevljenje njome ne jenjava vec dug period, koristim je posle pranja kako bih je rascesljala, kao i izmedju pranja da bih osvezila frizuru, jer nosim prirodno osusenu talasastu kosu, ili uvijenu na trakicu. Od ulja koristim Macadamia, jako mi se dopada, pogotovo miris

    Tretiranje kose- Odlucila sam da prestanem da se farbam, u junu sam na ispranu trojku uradila blans pramenove sa prelivom kako bih izasla iz crne, i od tada je nisam dirala, sada to polako prelazi u ombre i sve lepse i lepse izgleda. Jednom sam se malo profenirala i dva puta ovlas uvila figarom kosu. Cesljala sam se samo posle pranja i to Macadamia cetkom, izmedju je nisam dirala jer je talasasta, pa bih pokvarila lokne :)

    Napredak u rastu- Takodje sam zaboravila da izmerim, a izrast mi je velik pa mi je malo teze da pratim, ali po mojoj proceni i dosasadasnjem rastu, to je negde oko 1 1,5 cm, sto je po meni sasvim ok

    Ja takodje pustam kosu, nisam se sisala oko 7 meseci, ali je maksimalno negujem i stitim, samo sto joj ne pevam pred spavanje :) pa se to i ne primeti toliko.

    ReplyDelete
  8. Odlicno! Bas ti zanimljivo zvuci friz, jedva cekam slikice da vidim :) Koristimo slicne preparate ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoj, pa slicne preparate koristimo jer te citam i na ani, i ovde, pa hvatam fazone :) Kosom nikad zadovoljnija

      Delete
  9. Da li je kasno ili mogu da se prijavim?
    Sanja

    ReplyDelete
  10. Mozes, naravno :) ali odmah slikaj i kreni da vodis dnevik, pa se javi za mjesec dana sa rezultatima. Srecno ;)

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. naravno da nije, samo ćeš u junu pokazati svoje rezultate i reći koliko meseci je bilo potrebno i kako si negovala kosu :)

      Delete
  12. Ponosna sam na tebe :))! Bravooo! S

    ReplyDelete
    Replies
    1. :*** Drago mi je da si ponosna na drugaricu :D

      Delete
  13. s kojom farbom se farbas? prelepa je boja

    ReplyDelete
    Replies
    1. To su nekada bili pramenovi i sad sam ih prefarbala tj trudim se da potamnim kosu, da odmori od tretranja :)

      Delete
  14. tek sam sad otkrila ovaj divni blog! da li je kasno da se prikljucim ovoj akciji? ja nemam karakter (kad je pustanje kose u pitanju), treba mi pomoc!:)
    Olja

    ReplyDelete
  15. prikljuci se ;) pocni da vodis dnevnik, vec danas slikaj kosu

    ReplyDelete