Saturday, February 15, 2014

Alfaparf Nutri seduction: Leave-in i Tretman u ampuli

Gusta kosa/debela dlaka
Kovrdžava i talasasta


Tetirana kosa
Suvkasta kosa
Tanka kosa/tanka dlaka





Lijepi dani me inspirišu da pišem o proizvodima koji imaju samo pozitivno dejstvo na moju kosu. Zato ću vam danas pisati o mom omiljenom leave in proizvodu popularnije prozvanom ljubičasti Alfaparf leave in i tretmanu u ampuli koji takođe uvijek imam među preparatima. Već sam vam u ovom i ovom postu pobrojala moje omiljene i ne tako omiljene leave-in proizvode. Ostala sam dužna ovu recenziju i dodala ampulu da upotpunim moj utisak o ovoj liniji.
Generalno, od svih linija Alfaparf proizvoda, mojoj kosi najbolje odgovara Nutri seduction. Glavni razlog zbog čega je to tako jeste to što su njihovi proizvodi mahom svi hidrantni, što posebno odgovara mojoj dehidriranoj kosi. Moram vam napomenuti da ja imam staro pakovanje odnosno formula leave in je stara, pošto su mijenjali i unaprijedili formulu, sada je i pakovanje drugačije, a sastav ,,pročišćen" od nekih balastnih materija, poput raznih konzervanasa.


Leave-in preparat






Ovaj proizvod dolazi u ambalaži od 250ml, srednje guste konzistencije, predivnog mirisa koji se zadržava u kosi i žućkasto narandžaste boje. Proizvođač kaže da se radi o proizvodu za suvu kosu koji sadrži formulu baziranu na kašmiru i da ima dovoljnu količinu minerala i hranljivih materija, djelujući na taj način da čini kosu smirenom i poslušnom.










Što se tiče sastava, na početku se nalaze masni alkoholi, silikoni, zatim proteini, pa prirodni sastojci poput ekstrakta ovsa koji hidrira i ekstrakt bambusa.






Moji utisci su vezani za ovaj leave in su pozitivni, efekat koji daje na kosi je predivan. Kosa odmah bude zaglađena, smirena i hidrirana. Ono što je takođe dobro jeste da osim trenutnog ima i dugoročni efekat tj korišćenjem se dlaka samo ne maskira već bude baš nahranjena. Iako sadrži i neke proteinske materije, što ga čini kombinovanim proizvodom, mojoj kosi ne smeta, čak naprotiv. Miris je takođe divan i ostaje u kosi do narednog pranja. Ja ga najčešće stavljam na vlažnu kosu, a može i na suvu jer upija odmah na ostavljajući masni trag na kosi. Za dužinu kose do pola leđa je dovoljna količina dva lješnika.






Kako sam gore napomenula, došlo je do redizajna ambalaže i unapređenja formule ali kako čujem iz iskustva drugih, efekat na kosi je isti kao kod starog tj. ovog koji ja imam.










Tretman u ampuli


Radi se o hidrantnom tretmanu koji dolazi u ampuli u količini od 13ml. Proizvođač kaže da se radi o proizvodu koji dubinski hidrira dlaku. Ja ovaj tretman koristim na isti način kao i svaku masku. Nakon šamponiranja nanesem određenu količinu proizvoda i umasiram, stavim kesu, pa peškir. Nekada i zagrijavam. Držim oko 30 minuta i isperem. Mislim da je za kućnu upotrebu taj način korišćenja najbezbjedniji. Čula sam da postoje smjernice koje preporučuju korišćenje ovog tretmana u salonima, po određenom postupku uz korišćenje pegle i toplote kako bi preparat prodro dublje u slojeve vlasi. Ja nisam na taj način koristila tako da vam ne mogu ništa više o tome reći. Količina koju stavim pri jednom pranju je trećina ampule, a vi shodno potrebama vaše kose i gustine dozirate onoliko koliko mislite da je potrebno. Nakon ispiranja kosa će vam biti mekana i sjajna, jedino bih preporučila onima koji imaju baš suve krajeve da stave i malo balzama poslije jer se nakon ampule krajevi razlete i teže ih je smiriti.



Ja sam veoma zadovoljnima Alfaparf proizvodima za njegu kose jer su mi se uvijek pokazali odličnim. A da li ste vi probali nešto od njihovih proizvoda i da li imate predlog šta bi mogli da recenziramo od Alfaparf proizvoda za njegu kose? Sve vaše predloge nam napišite u komentarima, a mi ćemo se potruditi da isto nabavimo i istestiramo na našim kosama ;)

54 comments:

  1. Gde moze da se nabavi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima u nekim Lilly radnjama, na sajtu saloninfo.com... ;)

      Delete
  2. Probala sam i ja te proizvode i bas su dobri...

    ReplyDelete
  3. koja je cena ampulice ?

    ReplyDelete
  4. Imam Alfaparf silikonske kapi koje mi se nisu dopale pa sam izbegavala da probam ostale proizvode. Sad ću definitivno probati ovaj Leave in, jer mi zvuči primamljivo to što dejstvo nije samo trenutno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekad su te kapi bile odlicne ali sam cula da su im mijenjali formulu. Leave in moju kosu napravi kao svilu glatku :)

      Delete
  5. Molim te postoji li neki leave in bez silikona?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima Label.m sa rastvorljivim silikonom, ima prskalica Selective feel the difference ali on ima alcohol denat koji isusuje kosu. Uglavnom svi imaju silikone zato jer imaju zastitnu funkciju

      Delete
  6. Joj, kakva divota! Reci mi, da li moze ovaj balzam da se koristi i kao zastita od toplote, s obzirom da ima silikone? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze, moze mada nisam sigurna za bas neke visoke temperature :*

      Delete
    2. E super. Ma ne peglam se, a kad se feniram, sto je retko, uvek na nizoj temperaturi. Hvala! :*

      Delete
  7. Koristim masku od bambusa, zelena tuba, odlicna je, mozete to da probate od Alfaparfa ;)
    Ako se ne varam ima ih i u Mauricujus parfimerijama kao i proizvodi italijanskog brenda Helen Seward, mogli biste i te proizvode da recenzirate, deluju mi jako interesantno pa me zanima vas utisak ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, vec nam je na listi zelja ta maska od bambusa, pa cim isprobamo, pisemo ;)

      Delete
  8. sta mislite o sastavu ovog tretmana: aqua, cetearyl alcohol , glycerin, isopropyl palmitate, hydrolized keratin, helianthus annuus seed oil, trehalose,hydrolized wheat protein, amodimethicone, dimethicone, gluconolactone, isopropyl miristate, lysine HCL, stearamidopropyl dimethylamine, oleic acid, parfum, PEG-7 propylheptyl ether, polyurethane-39, silica, sodium chloride, sodium sulfate, adipic acid, lactic acid, trideceth-5, benzoiv acid, dehydroacetic acid, sodium benzoate, ethylhexylglycerin, phenoxyetanol, potassium sorbate, DMDM hydantoin, iodopropynyl butylcarbamate, alpha-isomethyl ionone, benzyl alcohol, benzyl saliculate, butylphenyl methylpropional, citronellol, hexyl cinnamal, limonene, linalool? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sastav nije los, kombinovano hidrantno proteinski. A koji je proizvod u pitanju?

      Delete
    2. sunsilk keratinology. mislis da ovaj sulfat ne bi mogao da mi isusi kosu? kupih 2 flasice, sto, pojma nemam o.O

      Delete
    3. Ne bi trebalo jer mislim da nije velika kolicina, u drugoj polovini sastava je. Bitno da nema isusujucih alkohola

      Delete
  9. Od kad zelim da kupim live in i masku iz te kolekcije!
    Lepo napreduje kosa . Tu smo negde sa duzinom,cini mi se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tvoja je ljepsa i duza :) moras kupiti ovaj leave in, odlican je :*

      Delete
  10. mono, da li mozes da mi odg na post iznad? hitno mi je. unapred zahvalna :*

    ReplyDelete
  11. Koliko ti je ovaj proizvod bolji od Baleinog mlijeka s mangom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dosta bolji :) Hidratantniji, malo manje umasti i ufroncla kosu, a više omekša i zagladi :)

      Delete
  12. Koristila sam masku od bambusa,
    kosa mi je posle nje bila kruta i teska

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerovatno jer je proteinska, ne odgovaraju svima ta pakovanja

      Delete
  13. Nasla sam od Alfaparf Lisse design keratin therapy leave inn. Da li si probala to i da li je slicno Alfaparf nutri leave inn?

    ReplyDelete
  14. Koja je cena ovog ljubicastog leave in proizvoda i gde se moze kupiti? Ne farbam kosu,ne peglam je,ne feniram i slicno,ali mi je u zadnje vreme uzasna,cini mi se da mi je frizerka previse stanjila krajeve. Leti na sve strane,nakostresena je,suva,ne mogu nikako da je zagladim i sredim. Trazim neki leave in proizvod koji bi i u tome pomogao. Pa jel mislite da bi mi mozda ovaj odgovarao? Ili mi preporucite neki drugi ali ne mnogo skup? Izvinite na duzem postu i hvala unapred na odgovoru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad sam na recenziji o drugom proizvodu nasla ovu sliku,bukvalno mi kosa ovako izgleda posle pranja pogotovo

      https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSI2HvjciuRn0YuqpYOcqAPwYH9SzJzJ1CAJBS0LcUa9CQFMqNK9g

      Da kazem da koristim balea oil repair balzam i garnier shea butter i avokado naizmenicno. I radila sam i dubinsku hidrataciju i nista ne pomaze. Mislila sam da uzmem insight damage masku. Jel mislite da bi mi odgovarala?
      Svaki savet je dobrodosao.

      Delete
  15. Ja se feniram stalno i peglam povremeno. Kosa mi je tanka nažalost. Koristim Uniqe1 pre feniranja i zanima me da li treba i ovaj leave-in proizvod da koristim? Bojim se da bi bilo previše. Hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozes ih koristiti naizmjenicno, tako da ti se kosa ne zasiti jednog preparata

      Delete
  16. Ti si nesto najbolje sto sam nasla o nezi kose blog ti je genijalan.sve sam iscitala,nabavila i krecem u oporavak:-),zanima me posto mi je kosa tsnka i izmaltretirana farbom i feniranjem a najgori je povrsinski sloj kako da izbegnem kada nanosim pakovanje ili radim dubinsku dami ne ode na tjeme jer mi se brzo masti a opet taj dio je bas ostecen pa ga moram mazati moze li da steti s obzirom na silikone

    ReplyDelete
  17. I kada stavljam aminokeratin smem li da ga nanosim na taj deo,frizer me unakazio trazila siske a dobila repove po celom povrsinskom delu koji pucaju i lome se ma uzas tako da mi je bitno da to oporavim a bojim se kafa to mazem ode mi sve do korena posebno kad stavim kesu i peskir,unapred hvala:-)i divnaaaaa siiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Radi dubinsku na tom dijelu preparatima bez silikona. Ako ti je samo suv taj gornji dio, nema potrebe da stavljas AK jer ima silikon nerastvorljiv u vodi. Ako zelis proteine bez silikona, onda pokusaj sa Insightom.

      Hvala ti sto nas citas ;)

      Delete
  18. Ma suva mi je trenutno sva kosa i lomi se bas,ali taj dio mi je najgoro,insight kod nas u gradu nema,kupila sam babylove sampon selective aminokeratin garnier shea i avokado i BC kremu za zastitu od toplote,pa ne znam sad sta da stavljam na taj deo povrsinski:-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je taj povrsinski dio presuv ali sam ga ja samo hidrirala, tek sad ponekad stavim AK ali samo na vrhove tog gornjeg dijela jer sam osisana na stepenasto

      Delete
  19. Ja tih vrhova sada imam po celom povrsinskom delu :-)hvala ti punoooo,evo sad kupih i still med i mleko kako ti se ono cini?izvini sto te gnjavim ali sam u fazi ocaja i opsednutosti kosom uzas

    ReplyDelete
  20. I meni je takva kosa tanka i ostecen mi povrsina a taj stepen mi do usiju dodje pa i ja zamazem sve kad stavljam pakovanje,znaci hidriranje i ponekad proteini ,a meni taj deo puca najvise:-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silikonska pakovanja nikako do tjemena, vec ako ti je kratka kosa onda pakovanje bez silikona i to ni tad direktno na tjeme vec nije strasno ako slucajno naneses

      Delete
  21. Kupila sam i ja still med i mleko evo sastava:agua,cetearyl alcohol,cetrimonium chloride,helianthus annus(sunflover)Seed oil,ricinus communi()castor)seed oil,parfum,citric acid,propylparaben.pise da se stavlj do korena nema silikone pavaljda smem nisam jos koristila pa me zamima sta mislite o njemu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema silikone, sastav je solidan ali Still nije dovoljno jako pakovanje za tretirane kose vec za kosu koja ne zahtijeva previse njege

      Delete
  22. Koja jos proteiska maska ima osim insight da nema silikone a ima proteine i ja muku mucim sa tim povrsinskim stepenovima koji su kratki zelim da ih pustim da izrastu a oni pucaju li pucaju pa zato mislim da mi trebaju proteini ne znam sta da radim imam aminokeratin a sad videh da ga ne smem stavljati tako blizu korena:-:-(

    ReplyDelete
  23. Imas i Bioclin pakovanje, bez silikona je

    ReplyDelete
  24. Gdje Ima Bioclin da se se kupi farbana sam plavusa pa mi treba svega i proteina i hidriranja i silikona i bez silikona:-)a kosa mi je izuzev tog povrsinskog da lopatica pa da nastavim sa aminokeratinom na taj duzi dio?

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Crnoj Gori ima u Cosmeticsu, tamo ga i kupujemo :)

      Delete
  25. Moze li se raditi dubinska sa ovim stilom sto kupih?

    ReplyDelete
  26. Kupila pre dve nedelje i naprosto sam prezadovoljna! Jos jedan od preparata koje ste preporucile da sam odusevljena kako mi deluje na kosu, a sad vec zahvaljujuci vasim recenzijama imam pozamasnu kolekciju svega i svacega...:) sjajne ste devojke :*

    ReplyDelete
  27. Jel mi možete reći gde u Novom Sadu ima da se kupi ovaj leave in? Ni u jednom Liliju nisam našla.

    ReplyDelete
  28. Ne bi bilo lose da ubuduce kada pisete postove, stavite i informaciju koliko proizvod kosta i gde ste konkretno kupile to sto koristite.

    Unapred hvala.

    Veliki pozdrav od Sanje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ćao Sanja :)
      Znamo da je to često pitanje, ali mi ne prodajemo proizvode, i ne reklamiramo ih, samo smo kupci koji recenziraju proizvod kojim su zadovoljne ili ne :)
      Možemo odgovoriti na upit samo iz sopstvenog iskustva, ali desi se da ne znamo ni mi sve, i da je informacija netačna jer se ne sećamo svega kada pišemo recenziju :)
      U Novom Sadu ne znam da li ima da se kupi, za takve informacije bi trebalo pozvati distributera :)
      Pogledaj takođe saloninfo sajt, tu ima sve :)

      Delete