Friday, February 7, 2014

Foto tutorijal: Kako ispraviti kosu bez toplote i oštećenja

U prijethodnom postu pisala sam vam o uvijanju kose bez upotrebe toplote, a sada ću vam pisati o ispravljanju kose.
U tu svrhu koristim viklere na čičak velikog prečnika koji mogu učiniti da kosa izgleda kao fenirana, a od tanke i ravne kose napraviti kosu sa volumenom.


Ja u tu svrhu koristim ove najveće koje sam mogla da nađem. Dovoljno je da se na skoro suvu kosu stave i to na površinski dio kose, drži 30ak minuta, po mogućnosti da sjedite blizu izvora toplote ili jednostavno 5 minuta sušite fenom sa malo veće udaljenosti. Mana im je što mislim da nisu dovoljni da isprave kosu koja je uvijena, no možda i griješim. Cijena-3e šest komada.








Postupak se svodi, kako već rekoh, stavljanjem viklera na gornji dio kose. Ne znam kako bi funkcionisalo na ravnoj kosi bez stepena ali na moju stepenasto ošišanu kosu  zaista ima efekta. Otprilike stavim 3 viklera i pokupim taj gornji stepen.








                           





                                          A ovo je rezultat koji dobijem




Nekoliko praktičnih savjeta:


- Da bi vam kosa bila mekša potrebno je da stavite leave-in u formi kreme ili ulja, kosa će biti lakša za oblikovanje
- Silikoni iz leave-in preparata zaštitiće dlaku od trenja i elektriciteta
- Stavljajte ih na 90% osušenu kosu kako bi se lakše i brže oblikovala
- Ja viklere držim pola sata, ali imajte u vidu da nije teška i da je stepenasto ošišana
- Kada skidate viklere obratite pažnju, budite nježni prema svojoj kosi, ne vucite već držite kosu pri korjenu i lagano izvucite vikler
- Ukoliko se desi da koja dlačica pobjegne, stavite kap silikonskog ulja da je smirite i dodate malo sjaja

18 comments:

  1. Draga,ja to cesto radim. Nocas mi se kosa prelomila i morala sam danas da ih stavim. Ja to radim vec godinama. Umesto fena koristim viklere.
    Danijelaa :*

    ReplyDelete
  2. Odlicno rjesenje za volumen i ispravljenje kose, ljubim te :*

    ReplyDelete
  3. Nisam jos nikad probala, a imam viklere... Posle sledeceg pranja cu morati. :)

    ReplyDelete
  4. Ovo cesto radim, stvarno odlicno resenje za volumen! Htela bih da pitam nesto, sta mislite o Schauma šamponima, Syoss i Gliss proizvodima? Moja drugarica koristi DAILY PLUS masku za kosu, non stop je hvali, zanima me i o tome misljenje? Izvinite na ovolikim pitanjima :) Blog je fenomenalan, sve sam iscitala! R. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shauma Syoss i Gliss imaju jako loše preparate za kosu, trebalo bi ih zameniti drugim. Daily plus je fantastično pakovanje, tvoja drugarica je u pravu. U istoj radnji, Aleksandru, možeš kupiti odlične Insight šampone i maske, veoma isplative, maske od 500g su oko 500 dinara, kao i šamponi od litar. :)
      Hvala :*

      Delete
  5. Mene zanima da li moze da ispravi i tesku kosu? :) Svidja mi se tvoj blog, vidim da volimo (i ne volimo) iste proizvode :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nista te ne kosta da probas, moja je gusta i nemirna, bude sušta suprotnost posle ovog tretmana. I ako ne ispravi, svakako će biti lakša za oblikovanje nego inače, a i nahranjena :)

      Delete
  6. Godinama koristim ove viklere, fantasticna stvar, kosa kao isfenirana, dobija na volumenu i za kratko vreme lepa frizura.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super :)
      Pogovoto odgovaraju tankim kosama :)

      Delete
  7. Da li vikleri mogu ostetiti kosu ako se precesto koriste na ovaj nacin ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne moze, samo ako ih koristis pravilno, znaci da ne vuces i cupas prilikom skidanja :)

      Delete
    2. Definitivno cu paziti jer mi je kosa sa njima mnogo lepsa nego sa peglom ili figarom :)

      Delete
  8. Ja to povremeno radim i bude mi lepa kosa sa volumenom, ali nazalost efekat kratko traje. Sta da radim da mi se kosu odrzi "odignuta" od temena? Da li da ispod viklera naprskam lak za kosu?

    Svaki savet je dobrodosao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za takve zahteve postoje proizvodi koji se zovu "Texture spray". Znam da ga imaju Amika, Lee stafford, Label.m i služi za postizanje volumena i teksture kose pri stilizovanju.
      Takođe Volume mousse od Label.m brenda je naveliko hvaljen proizvod :)

      Delete
  9. Koji leave in za ispravljanje preporucujes? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda BC repair rescue kremicu? Meni je kosa prilicno prava samo se lako prelama, tako da mi svaki dobro djeluje uz ove viklere na cicak ;)

      Delete