Monday, February 24, 2014

Proizvodi koji su nas razočarali

Teško nečemu ne možemo da nađemo primenu, retko grešimo sa proizvodima od kad smo naučile da čitamo sastave, ali nekad se zadesi da nas nešto toliko razočara da moramo na isti proizvod da upozorimo naše čitatelje i čitateljke da se slučajno u impulsivnoj kupovini ne uhvate za neki od njih. Neki od ovih razočarenja vuku korene iz starih dana, ali nije na odmet spomenuti ih uz podsećanje da se to ne uzima nikada i nikako, pa i da vam neko da za džabe. ;)


1. Gliss kur i Syoss šamponi

Nekada sam verovala reklamama i kupovala ove "čudesne šampone za opravak", međutim kad mi je kosa postala kao slama, a mastila se u temenu, znala sam da nešto nije u redu. Ovi šamponi su izuzetno štetni za kožu glave, puni su silikona koji začepljuju folikul dlake, otežavaju je i maste. Nikada se više neću uhvatiti za neki Gliss ili Syoss šampon.

2. Syoss farbe

Ubedljivo najgore farbe na tržištu. Pigmentacija jako loša, amonijaka previše, nijanse potpuno promašene. Kada čujem onaj "profesionalna" pridev uz Syoss - naježim se.


3. Selective feel the difference leave-in sprej

Mnogo volimo Selective proizvode, tako da je jedna od nas bez prethodnog istraživanja kupila ovaj sprej, verujući da će opravdati ime tog proizvođača. Međutim, desilo se nešto potpuno suprotno, alcohol denat je u prevelikom procentu u ovom proizvodu, tako da nam je jako žao što nije ispunio očekivanja, obzirom da je, ako izuzmemo denat, bogat prirodnim sastojcima i bez silikona.

4. John Frieda luxurious volume blow dry lotion

Ovo je sprej namenjen za postizanje volumena i prvi proizvod ove vrste sa kojim sam se susrela. Imala sam prevelika očekivanja ali, nažalost, sam bila puno razočarana. Daje mali volumen koji je kratkotrajan. Već sutra je kosa bez volumena i masnjikava jer se sprej prska direktno na teme, a pošto ima nekih alkohola u sebi verovatno utiče negativno na lojne žlezde.

5. Keune ampule za vrhove kose

Vodeći se pozitivnim recenzijama na netu, kupovala sam jedno vreme ove ampulice. Moje iskustvo je veoma loše, ne da ne rade na rekonstrukciji, pa ni na šminkanju oštećenih krajeva, već dlaka bude kao plastificirana, jedino kako umem da objasnim je - kao kod Barbike.


6. Garnier ultra doux cranberry balzam

Povedena pozitivnim iskustvom sa Garnier shea butter i avokado, mislila sam da ću od ovog balzama dobiti finu hidrataciju. Međutim, potpuno suprotno od toga. Kosa kao slama, ulepljena, suva. Završio je kod sestre koja ga je sa mukom potrošila.


7. Genera pakovanje za kosu

Generalno o ovim pakovanjima nemam dobro mišljenje, mislim da posao rade gore od prosečnog balzama. Ali iz isukstva, Genera pakovanje sa crvenim poklopcem ima užasno dejstvo za kosu, kosa prosto upija vlagu iz vazduha, izgleda suvo i naduveno, tršavo, a prirodno nije ni blizu takva. Nisam ga potrošila do kraja, na kraju sam ga bacila.

8. Orofluido ulje na pumpicu


Za razliku od njegovog brata blizanca, ulja koje smo hvalili ovde, ovo razblaženo ulje nema ni 30% učinkovitosti na kosi. Razblažen alkoholom, tako i miriše, namenjen za sjaj ne opravdava ime Orofluida. Ne mogu reći da je potpuno loš ali izbegavam da ga koristim često i hvala Bogu brzo se troši tako da će brzo otići u zaborav.

9. Loreal hulie extraordinary

Osim što ništa ne pozitivno ne doprinosi, još i vidno i rapidno isušuje kosu. Za razliku od svog brata sa žutim poklopcem čiji je sastav sasvim solidan, a i iskustva sa interneta sasvim ok, ovaj crveni sadrži isušujući Alcohol Denat na samom početku sastava.

10. Lilly ljubičasta maska

Ponesena pozitivnim iskustvom sa Velnea preparatima za kosu uzela sam ovo pakovanje po principu "ne može biti toliko loše" dok sam bila negde u gostima i zaboravila svoje mackalice. Taman i da namirim radoznalost, uzela sam ovu masku. Jedna maska koja se maskom ne može ni nazvati, ništa ne radi, kosa je ne upija, ne hidrira, prosto jedno veliko ništa.


Šta je vas razočaralo u poslednje vreme, podelite sa nama kako bi znali svi čega da se klonimo ;)



56 comments:

  1. Ali ja koristim gliss kur color protect šampon već 7 meseci možda,i kosa mi je uvek mekana i održava mi boju,ali perem kosu možda 2 puta nedeljno sa njim..
    Jedno vreme pre 2 godine možda sam koristila Keune ampule za vrhove kose i kosa mi se neverovatno oporavila za to vreme korišćenja..... ja ne znam u čemu je fora :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam da li taj koji ti koristis ima silikone ali ovi koje smo mi koristili su definitivno bili uzasni :/

      Delete
  2. Pantene samponi (kosa mi je nenormalno opadala), Avon argan maska, Silikonski serum Kozmetika Alisa. Seticu se sigurno jos stvari, bilo je tu dosta nasedanja na reklame. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah te proklete reklame i glumice sa jakom kosom punom umetaka :D

      Delete
  3. Ja baš volim Gliss Kur šampone. Probala sam sve linije izuzev one za farbanu kosu i samo mi se ljubičasta (za volumen) pokazala kao grozna, tj. kosa mi je bila isušena i užasna. Ostali, pogotovo beli sa keratinom su mi sjajni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A meni je taj sa keratinom bas bio uzasan, jedva sam oporavila tjeme od peruti :(

      Delete
  4. Ja se uvek vraćam Syoss repair&fullness samponu i Gliss leave in sa sedam hranljivih ulja. Ne znam kakvi su ostali Syoss i Gliss (u stvari verujem na reč da ne valjaju), ali konkretno ova dva proizvoda meni savršeno odgovaraju. Sampon je bez parabena, parafina i silikona. Sadrži SLS (iz tog razloga ga koristim samo povremeno, kad želim da mi kosa bude posebno lepa). Lepo opere, kosa ima volumen, ravna je, jednostavno izgleda zdravo, čisto, negovano. Ni sa jednim drugim šamponom ne postižem bolji efekat. :) Bila bih vam veoma zahvalna kada biste mi pojasnile sastav, odnosno šta je u njemu konkretno štetno: Aqua, SLS, Disodium Cocoamphodiacetat, Laurth 2, Panthenol, Niacinamid, Sodium Chlorid, Cytric Acid, PEG 7 Glyceril Cocoate, Sodium Benzoate, Polyquaternium10, parfum,Hexyl Salicylat, Benzyl Salicylat, Hexyl Cinnemal, Linalool, Limonene, Propylene Glycol. Uhhh :)
    Evo i sastava Gliss prskalice: Aqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicon, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europea Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcus Oil, Prunus Armeniaca Kernel oil, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Sesmum Indicum Seed Oil, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Dimethiconol, Cetyl PEG/PPG 10/1 Dimethicone, Lactic Acid, Polyquaternium16, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Cetrmonium Chlorid, Parfum, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Hexyl Cinemal, Benzyl Salicylate, Phenoxyethanol, Citronellol, Benzyl Alcohol, Geraniol, Cl15985, CI47005. Uhhh :)(ovi alkoholi mi se ne sviđaju, ali se nadam da ih ima malo s obzirom da su na kraju liste). Inače, prskalica je solidna, trenutno oživi kosu, omogući lakše raščešljavanje i ostavlja lep miris u kosi. Proizvodjac obećava dugotrajan učinak koji je pod znakom pitanja;), a ja sam zadovoljna onim realnijim trenutnim efektom:) Eto, mene oni nisu razočarali, kupovala sam ih već po nekoliko puta. A pošto je tema potpuno suprotna - Razočarana sam Nivea samponom i balzamom od kojih mi je kosa počela opadati, ali sam srećom na vreme prestala da ih koristim. Ne zamerite na kilometarskom komentaru i maloj digresiji sa teme. ;) lskoristicu ovu priliku i da pohvalim vaš blog, samo tako nastavite.
    Milica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vezano za sastav sampona, nista u njemu nije toliko stetno ali nama dvijema ne odgovaraju ti samponi, zasto ko zna :) mozda nije odgovarajuca kolicina sastojaka, pa neki ne odgovara nasem tjemenu i onda ono reaguje pretjeranim mascenjem ili pojavom peruti. Generalno je problem u tim prskalicama sa alkoholom, ova ima ok sastav, ako ti odgovara samo nastavi ;).
      Evo nama npr Nivea nije napravila nikakve probleme na tjemenu, tebi ne odgovara sto govori da su kose toliko razlicite da je tesko ustanoviti neko pravilo i sve je individualno... Hvala puno na pohvalama, drago nam je da nas citate :)

      Delete
    2. Hvala puno na odgovoru. :) čitam i primenjujem ;) Divne ste.

      Delete
  5. Sajos za sjaj kose, roze, u providnoj bočici mi je odgovara, kada mi je potrebna ekstra ravna kosa, bez dlačica koje štrče, koristim silikonski i to sajos.Lilijeva ljubičasta maska mi je takođe pun pogodak, za te pare i više nego što sam očekivala. Odmrsi kosu, kad se ispeglam bude mi ravna, a rastresita, ne slepi je. Genera mi nikako ne odgovara, nijedna, takođe nijedan nivein šampon ni maska. Od velnee mm mi se perut pojavila i svrbi me teme, a njihova makadamija mi je savršena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Velnea mm vazi da jaci sampon od Velnea macadamia vjerovatno jer ima vecu kolicinu sls... Nama ne odgovaraju silikonski samponi i sad vec tesko da bi ijedan koristile. Kod mene konkretno je bio problem sa nenormalnim mascenjem i pojavom peruti vec na pola flasice silikonskog sampona. Tek kad sam ih izbacila iz upotrebe, to se normalizovalo. I od masnog tjemena sam dobila normalno tjeme

      Delete
    2. Ja koristim jako dugo velnea mm i sjajan mi je,pu pu da ga ne ureknem,ali kupicu i babylove bez sls-a,iako ja uvek razblazim sampon kad perem kosu,pomesam ga sa vodom pa tek onda na glavu:)

      Delete
    3. Ps.velnea macadamia je takodje bez silikona?:)probala bih onda i taj jos ako je blazi sls ,za moju kosu bi bio odlican,moram da koristim te sampone za suvu,oprala sam kednom pantenom aqua light,blagi uzas:(

      Delete
  6. Syoss samponi od njih mi je kosa redovno bila masna i kao da se nije mogao oprati sa kose.Syoss boje jedina koja je bila dobra i nikada se nije ispirala svetlocrvena lava se vise ne proizvodi pa skupljam zalihe.Garnier samponi takodje maste kosu.Iz svog iskustva bih jos dodala i sve Balea sampone.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mojoj drrugarici je opadala kosa u pramenovima od Sajos sampona, i dobila je alergiju. Uzas nad uzasima.

      Delete
    2. Nama odgovaraju Garnier 5 trava i kajsija :) ja kajsiju koristim za dubinsko pranje cak, bude mi kosa cista po 4, 5 dana. Balea samponi su blagi, tako ako imas masno tjeme, onda i treba da ih se klonis, dok oni sa suvom kosom bi trebalo da ih koriste jer ne isusuju dodatno

      Delete
  7. Nisam sve sa spiska probala, ali bar znam da ih trebam zaobici. Zahvaljujem. :) :)
    Dodala bih na spisak isto avonove sampone.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto sam i ja htjela staviti ali kad bi krenuli samo sampone da nabrajamo, dobio bi se jedan dobar post :D

      Delete
  8. Slazem se za Syoss i Gliss i dodajem mnogo hvaljeni Uniq One,koji je meni ispao jedno veliko razocarenje..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moguce da je zbog pantenola koji sadrzi, nekom kosa jednostavno ne trpi to :)

      Delete
  9. Meni su generina pakovanja skroz lepo prijala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja dugo vec koristim narandzastu, sa kokosom, i mojoj kosi prija :)

      Delete
    2. Za nezahtevnu kosu nema lošeg proizvoda, samo bolji i malo manje bolji ;)

      Genera meni ništa nije radila, meka je kosa bila samo dok sam je ispirala, od propratnih aktivnosti, ama baš ništa. Nit lakše češljanje, nit sjaj, zaglađenosti, ništa :)

      Delete
  10. Ja bas sad koristim Crvenu generu i vidim da mi je kosa mnogo suvlja i imam mnogo vise antena po povrsini kose. Nisam bila sigurna zbog cega , ali izgleda da sam sad saznala. Da li mozda mozes da mi kazes sta je stetno u njihovom sastavu?
    Hvala puno na odgovorima, samo tako nastavite. Citam vas i na Ana.rs :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :)
      Nema ništa posebno stetno u sastavu, samo je jako slabo i sadrži jeftine sastojke koji ne mogu da nahrane kosu. Promeni pakovanje, ima čak i jeftinijih a boljih pakovanja :)

      Delete
  11. Te Lili maskice, u zelenom, ljubicastom i narandzastom pakovanju, za Lili proizvodi Stevan Stil... dobro je da nisam uzela ljubicastu, a htela sam mami da uzmem...:(( Koristim narandzastu, sa maticnim mlecom, i isto mi se, lepo, pokazala kao njihova sa medom i mlekom (isti misris, struktura, samo drugacija nalepnica) Inace, godinama je koristim, lepo neguje kovrdzavu kosu :)) To je moje iskustvo...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam relativno dobro iskustvo sa Stillom i šamponima i pakovanjima, to mi je bila još jenda referenca da ipak probam. Ali eto, ništa od ove maskice. Možda bi za nezahtevnu kosu bila ok, ali opet, ima toliko boljih... :)

      Delete
  12. Sta je mene razocaralo paaa hm serical placenta.nikakav efekat.ne znam zasto:(preslabo mi je valjda...Kupila sam i serical latte i testiram ga,kad uvijem kosu i drzim ga pola sata i jace daje fine rezultate ali steta sto mu nije dovoljno manje vremena...no nmvz :)Takodje zelim da probam sampone bez sls-a jer uvek perem velneom mm samo ga razblazim prvo:) ali probala bih i bez sls-a a silikonske sampone sam odavno izbacila:)odlican vam je blog,sve sam iscitala i definitivno kupujem Orofluido pakovanje:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nekome su baš slaba Sericam pakovanja, meni su solidna bila, ali do kraja kilograma izgube dejstvo, moraju se kombinovati sa nečim, a pritom zagrevati na glavi, tada daju baš lep efekat, kosa bude hidrirana.
      Hvala ti puno na komplimentima :*

      Delete
  13. Za Sayoss se slazemu potpunosti. U prvom mahu mije bio odlican, ali posle mesec dana teme mi je bilo u katastrofalnom stanju, stavljala sam samoinicijativno maslinovo ulje i kokosovo i nisam mogla da ga oporavim, uvek je perut bila sto na glavi, sto na garderobi, ali uvek!A da ne pricam da nikad nisam imala problem sa perutom. Na kraju sam morala otici kod dermatologa kojimi je prepisao jednomesecnu terapiju sa dijagnozom seroricni dermatitis, wtf, i tek sam tada oporavila kozu glave.Znaci za Sayoss ogromno NE. Interesuje me kakvo je tvoje misljenje za Lorealove proizvode, konkretno koristim Arganine resist sampon i masku, ok su ali ne znam da li su i oni agresivni ili ipak rade svoj posao

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da i taj sampon ima silikone :( budi oprezna, ako ima dimethicone, amodimethicone, dimethiconol, nemoj ga koristiti, napravice ti isti problem kao Syoss :/

      Delete
  14. Ima syoss samponebez silikona, bas su blagi, ja ih volim i dugo traju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko smo upućene, ima samo jedan, ali na duže staze svakako nisu dobri ovi ostali. Ali ako tebi odgovara već duže vreme, koristi, što da ne :)

      Delete
  15. Dodajem na listu:
    Syos sprej za zaštitu od toplote koji užasno isušuje kosu i ne radi joj apsolutno ništa osim što očajno smrdi, Keune šampon za ubijanje žutila-također, isušuje - moje je veliko razočarenje, a nije nimalo jeftin. Avon šamponi. I svi litarski afroditini šamponi. Gliss kur crna maska s keratinom. Genera zelena (svaki balea balzam je bolji od nje) koja mi se na duge staze nije pokazala učinkovito.
    Ako se sjetim još nečega, javljam. Ali to je to, sad za sad. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imamo materijala za još tri ovakva teksta :D
      :***

      Delete
    2. Haha, znam. Nisam spomenula, mačka ti je HIT :D

      Delete
  16. budući da ste ekspertice za sastojake, puno bi mi značilo ako biste mi mogle malo prokomentirati ovu masku ( http://bit.ly/1jysXMz ) i šampon ( http://bit.ly/1fEks1I ) - sastav je označen pod tabom inhaltsstoffe. za šampon vidim da sadrži sulfat, ali mi oni ne smetaju toliko, nego me zanima da li ovi ostali sastojci (keratin, ulja, i sl) imaju ikakvog smisla u jednom šamponu, s obzirom da se šampon obično kratko drži na kosi, i zapravo ni nema vremena nešto konkretno odraditi na kosi...?
    osim toga, već neko vrijeme sam u potrazi za nekim dobrim proteinskim pakovanjem/maskom, ali kako mi sveopće hvaljeni HBP nije dostupan, zanima me što mislite o ovoj varijanti...?unaprijed puno hvala na odgovoru i pozz iz graza :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ćaos! Drago nam je da se čitamo i u Grazu ;)

      Ovo je sasvim lepo pakovanje, sviđa mi se sastav, ali nažalost ne može zameniti koncentrovano proteinsko jer je kombinovano. Ali ako ti kosa nije mnogo oštećena, poslužiće u tu svrhu :)
      Pogledaj da li Selective imaš negde da kupiš, Aminokeratin je sjajna zamena za HBP ;)
      Šampon je takođe super!

      Delete
    2. hvala puno na odgovoru, super ste :)
      nažalost, ni selective mi nije dostupan, ali ću pogledati malo kad za koju sedmicu budem putovala u BiH jer mi se čini da sam tamo nekad snimila po nekim drogerijama njihov asortiman...inače mi kosa nija jako oštećena (ili se bar ja tako tješim, haha), ali bih voljela isprobati neki malo jači proteinski tretman, pošto ih vi stalno hvalite :) dosad sam koristila jedino Goldwellov Kerasilk Ultra Rich tretman, ali iskreno ne mogu reći da sam primijetila neko ekstra djelovanje...a možda kupim i ovu douglasovu liniju, jer se jako teško suzdržavam od kupnje kada je kozmetika u pitanju, pogotovo ako vi dajete zeleno svjetlo :D :D

      Delete
    3. Mi se više ne suzdržavamo, već uživamo bankrotirane :)

      Delete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. Kada je u pitanju Loreal hulie extraordinary imamo isto misljenje,
    ja sam dosta ocekivala od ovog ulja,ali sem lepog mirisa nista drugo
    me nije odusevilo.Kada ga razmazem po rukama osecam efekat alkohola,
    puno su mi bolji kristali od Alfaparta.

    ReplyDelete
  19. Moje NAJGORE iskustvo sam imala sa SHAUMA i NIVEA šamponom i SYOSS farbom za kosu...Dok sam koristila Shaumu stvarao mi se perut u obliku grudvica, a od Nivea šampona kosa mi je bila premasna i imala sam seboreju..I oni sprejevi od Gliss-a su čisto bacanje para...kosa mi se ulepi ili nema nikakvog efekta. Sada koristim Garnier Fructis šampon protiv peruti, italijansku masku za kosu marke SERICAL sa mlekom i karamelom (koja košta 350 din, a ima 1000ml), farbu Palette i obično čičkovo ulje i prezadovoljna sam...krajeve skraćujem mesečno i kosa mi raste nenormalno brzo...pre 3 god. sam imala paž frizuru, a sada mi je kosa do kukova...Tajna je u tome sto je ne tretiram previše presom za kosu i ne feniram je često..i farbam se uglavnom na 3 meseca zato sto mi je kosa crna i farbam se samo da eto malo ''osvežim boju''...

    ReplyDelete
  20. Meni je Gliss,(tecna svila,svetlo rozi)odlican,Kosu bude mekana,lepo oblikovana ,ima lep sjaj .A Panten mi je ne daj boze,teme sam posle njega jedva opravila

    ReplyDelete
  21. U potpunosti se slazem sa Vasim misljenjem.Meni takodje vecina ovih proizvoda je losa da ne kazem grozna.Poslednji put sam kupila sampon garnier butter&avokado i mogu reci da je jako los tj.ne opere kosu nego je slepljena uzassss.......Kao da nije ni oprana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj šampon je za suvu kosu odličan, samo tvoja nije suva, budi srećna :)))

      Delete
  22. evo i ja da dodam,sve zavisi od kose,ti sam se uverila na svom primeru.Dok sam farbala kosu u plavo,najvise mi je odgovarala cela kolekcija loreal elseve bela ambalaza sa crvenim poklopcem(sampon,rekenerator,pakovanje). Medjutim krenem da pustam svoju prirodnu boju,da napomenem da mi je kosa tanka,ravna i sklona mascenju. I dalje ja ne odustajem od tog loreala,kako je moja kosa pocela da preovladava,kad god je operem,ona je slepljena,i odmah je nekako masna. Onda sam krenula da menjam sampone,sve sam isprobala,najgore iskustvo loreal elseve roze ambalaza,nivea i syoss,blaga rec je uzas. Na 15 dana sam kupovala sampone,nebi li nasla odgovarajuci,silne pare sam potrosila,na razne prevare. I gle cuda,AFRODITA BELI LUK,pun pogodak,kosa nikad lepsa. Regenerator koji koristim i super sam zadovoljna ALFAPARF SEMI DI LINO DIAMANTE,a maska je iz lilija zelena,nije losa. Ako biste mogli da mi preporucite za ovakvu kosu neku ok masku. Unapred hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj odeljak Omiljeni proizvodi, sve maske su za taj tip kose :)

      Delete
  23. Ja bih dodala i Gliss zuto pakovanje, da li obnavlja kosu i slicno nisam sigurna, ali cak ni moja suva kosa je posle njega izgledala masno. Ja jednostavno nisam mogla isprati to sa kose. Crno mi je odlicno.

    ReplyDelete
  24. Garnier fructis šampon protiv peruti sa mirisom jabuke...ne da mi nije uklonio perut...očaj.Sad koristim afroditin šampon, izgleda da ni on nije kako treba.S druge strane ultra dux sa glinom se odlično pokazao, kao i na moje iznenađenje, orzene sa pivom i pšenicom, lepo pere i hidrira kosu.Takođe i garnier narandžasto pakovanje sa kerafilom.Kosa upija vlagu i znoj kao luda i nekako je teška, a jednostavno ne hidrira dovoljno.Nivea balzami su mi jednostavno fenomenalni, imaju jačinu pakovanja, posebno oni sa česticama za sjaj.

    ReplyDelete
  25. A da, umalo da zaboravim, syoss sprej za suvo pranje kose...kosa mi je opadala u pramenovima a bila je čista svega još 2 sata.

    ReplyDelete