Monday, February 10, 2014

TOP 5: Šamponi za kosu

Pošto je jedno od najaktuelnijih vaših pitanja upućeno nama upravo "Koji šampon preporučujete?", odlučile smo da sastavimo jednu jednostavnu listu sa najboljih 5 šampona koje smo ikada koristile. Ovo će biti miks šampona bez sulfata, sa sulfatima, sa blažim sulfatima, i kako koji deluje na kosu, pa je na vama da odaberete. Ovde smo pisale o odabiru adekvatnog šampona, a sa ove liste, ni sa jednim nećete pogrešiti.




1) Babylove

Već smo pisali o njemu ovde, meni lično šampon broj jedan već oko godinu dana. vrlo bliska zamena za njega je i Mamma&Baby, takođe nema sulfate, i divan je. preporučujem ih svim tipovima kose, s tim, ako osetite da vam nije dovoljan, nikad nije na odmet kombinovati ih sa nekim šamponom sa sulfatima.

2) Insight šamponi

Ne usuđujem se da preporučim sve vrste, moj miljenik je Insight za oštećenu kosu, recenzija je ovde, a moramo napomenuti da je za veoma suvu kosu i kožu glave jako hvaljen Insight dry hair šampon.

3) Alverde šamponi

Jedan isproban, vrlo blizak gorepomenutom, zaslužio je i mesto u favoritima, i podstakao me da sigurno probam nešto još od Alverde. Sadrži blag sulfat, lepo opere, ne razleti kosu, ne isuši je, i da izvanredan sjaj. Odličan za suvkastu i normalnu kosu.




4) Velnea šamponi

Šamponi sa SLS, sali veoma blagi i neagresivni prema dlaci i temenu. Daju divan sjaj, lepo slože kosu, daju joj i volumen. Za sitnu cenu toliko odličan šampon, beskonačno puta bolji od Loreal, Gliss i sličnih šampona koje nisam takla već godinama.

5) Garnier Ultra doux šamponi

Takođe sadrže sulfate, ne isušuju kosu, pogodni su za sve tipove kose. Čak i za kosu koja se brzo masti i za kosu koja je sklona isušivanju. Isprobani i fenomenalni: 5 trava, Lavanda, Nar, Kajsija, svi dečiji...


Da li ste probale nešto od navedenog? Koji je vaš omiljeni šampon?

52 comments:

  1. Da li znas da li je ovaj sampon dobar? http://ba.oriflame.com/catalog-images/product/global/22701_1.png Hvalili su sa limunom,ali ja imam amsno teme,brzo mi se masti kosa bas,pa me zanima da li je dobar ovaj sampon da ga porucim? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja mama ga je kupila pre nekoliko nedelja, oprala kosu njime jednom i sad ga koristi samo kad pere ves na ruke, umesto omeksivaca. :D

      Delete
    2. Nisam ga probala, a i ništa nisam dobro čula o štamponima iz Orilame ponude. Ako imas, postavi sastav pa cu prema tome analizirati :)

      Delete
    3. Ja sam bas pozitivnih komentara cula u vezi sa ovim samponom,mislim nije svakome kosa ista,nekome ce da odgovara a nekom ne. Evo sastojaka: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, SORBITAN SESQUICAPRYLATE, PARFUM, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, LIMONENE, CITRIC ACID, HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, HEXYL CINNAMAL, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1, 3-DIOL, LINALOOL, SODIUM CITRATE, PROPYLENE GLYCOL, URTICA DIOICA EXTRACT, CITRUS LIMON PEEL OIL, METHYLPARABEN, PHENOXYETHANOL, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, CI 19140, CI 61570

      Delete
    4. Ako mozes da mi kazes i za ovaj sampon da li je dobar? U pitanju je oriflame med i mleko sampon. Evo njegovog sastojka AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCOL DISTEARATE, HYDROXYPROPYLTRIMONIUM HONEY, SODIUM CHLORIDE, LAURETH-4, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, PARFUM, HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, IMIDAZOLIDINYL UREA, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, SODIUM CITRATE, FORMIC ACID, MEL, SINE ADIPE LAC, SORBIC ACID, CI 47005, CI 14700

      Delete
    5. Običan šampon, nema šta, ima SLS, nema silikone, možda bude malo agresivan, zavisi koja je koncentracija sulfata. Nije loš po sastavu, vredi probati.

      Delete
  2. Moj omiljeni Alverde je crni muski sa hmeljom (pivom ) i gomilom nekih biljcica. Ali prestali ga uvoziti u BiH, ne znam ima li ga kod vas. Od njega mi kosa dobije takav volumen kao da je imam duplo vise. Od ostalih njihovih volim jedino onaj breza/zalfija. Volim i : Balea kofeinski u pink tubi, Foltene, Klorane sampon od kinina, Klorane od peonije, Davines energetski. Ti su mi omiljeni. Volim i bebece, najvise volim Babylove i Bübchen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne sumnjam da su svi Alverde dobir, posle ovog imam želju da probam svaki! :)
      Foltene je probala Life, kaže da je odličan protiv opadanja. Sledeće sezonsko opadanje ću da se prebacim na njega ili na Reigenforte :)
      Bubchen mi je takođe na listi, i ja obožavam bebeće!

      Delete
    2. veleda deciji sampon sa kalendulom..potpuno prirodan i afroditin sampon za kosu i telo sa lavandom su najbolji..

      Delete
    3. Weleda je u planu da se proba, a Afroditinim samponima nikako nismo zadovoljne...

      Delete
  3. ultra doux samo lipo mirisu.

    ReplyDelete
  4. Da li je neko probao Insight sampon za dehidriranu kosu ili ti frizzy kosu?Volela bi da cujem misljenja.Nadam se da su i kao ostali Insight samponi hvaljeni,posto mi je potrebna jaka hidratacija,sto bi rekli neka hidratantna bomba,posto mi je dlaka jako tanka i sklona isusivanju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nismo probale, ali ne sumnjamo da mu je sastav dobar. Skoncentrisi se na hidrantna pakovanja i balzame, uradi dubinsku hidrataciju... ;)

      Delete
  5. Zanima me kakav je po teksturi Insight sampon?Da li je kremast ili onako bistar ?Super blog :)

    ReplyDelete
  6. Imam baby love, danas sam prvi put probala velnea sampon i balzam sa makadamijom moja kosa vise nije ista vrhunski

    ReplyDelete
  7. Da mi ne opada kosa prvi koji bih stalno koristila je Velnea Makadamija. Divan je . Takav sja ,tako lepa kosa.
    Ne vredi ,danas idem po Plantur za zene protiv opadanja :-/
    Danijelaa
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ću da se baicm na neki protiv opadanja kad krene nenormalno sezonsko opadanje, kako ga mrrrrzim, iz dna duše -.-

      Ljubac za tebe :*

      Delete
  8. Moja zakletva je babylove! Pet trava mi isušuje kosu, ali mi je zato njihov od avokada super, lijepo je zagladi i složi.
    U planu mi je da probam ovaj alverde o kojem ste i ranije pisale. Insight mi nije dostupan, nažalost.
    Odličan ste odabir napravile! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo je gusto, ali ovi su zaslužili pobedu :)
      I meni je Babylove na ubedjlivom prvom mestu, zaista mi je najbolji šampon od svih! :)
      :***

      Delete
  9. Da li uzeti Alverde ili Insight? Tanka i svilena kosa, probala sam 5 trava ali se od njega kosa razleti na sve strane. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Efekat je gotovo isti, odluči šta bi više volela da imaš :)

      Delete
  10. Imam pitanje,da li bi svi Insight samponi,balzami kao i maske odgovarale tretiranoj kosi(mislim na farbanu kosu ili sa prelivima)?Samo da neispiraju farbu to je bitno i da ona nemenja boju,jer samponi ne namenjeni tretiranim kosama urade grozote na kosi :) Treba mi nesto blago,a efikasno da cisti,a da neisusuje :) Mislim da svi imamo taj problem.Posto vidim da si isprobala maske INsight jel one trenutno rade posao ili na duze staze.Sjajan ti je blog,sve pohvale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imas posebno pakovanje za farbanu, a i za ostecenu i suvu kosu.Koje god uzmes nema greske jer imaju odlican sastav koji daje dugorocni, a ne samo trenutni efekat. Nemaju sls ni samponi tako da nece ispirati boju

      Delete
    2. Hvala na odgovoru,znam da ima posebno za farbanu kosu,al sam mislila posto nema SLSa damogu koristiti i druge sampone Insight,takodje i maske,ma problematicno mi je sa samponima,na nista blago nisam naisla,cak mi je i Babylove prejak.Samo se nadam da samponi neisusuju kosu,jer mi babylove sasusi,kao i ostali samponi sa slsom ili bez slsa.

      Delete
  11. Koristim kolekciju Milk & Honey iz Oriflame-a i prezadovoljna sam. Inace, farbam se u plavo ali kosa mi je zahvaljujuci ovim preparatima mekana i zdrava. Hvala vam na divnim savetima! :)

    ReplyDelete
  12. Dvoumim se izmedju garnier 5 trava i od kajsije. Koji bi mi vise preporucila? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gotovo su isti po efektu, Kajsija malo više prija suvim kosama, dok je 5 trava više za volumen i sjaj :)

      Delete
  13. da li je sastav ovog sampona dobar: AQUA, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMYDOPROPYL BETAINE, PARFUM FRAGANCE, HYDROLIZED ELASTIN, PANTHENOL, OLIVE FRUIT OIL, SACCHATMYCES/MAGNESIUM FERMENT, SACCHATMYCES/IRON FERMENT, SACCHATMYCES/COPPER FERMENT, SACCHATMYCES/SILICON FERMENT, SACCHATMYCES/ZINC FERMENT, PROPYLENE GLYCOL, GLYCOL DISTEARATE, COCAMIDE MEA, LAURETH-10, DISODIUM EDTA, VP/DMAPA ACRYLATES COPOLYMER, LAURYL PYRROLIDINE, CITRIC ACID, SODIUM CHLORIDE, AMYL CINNAMAL, BENZYL ALCOHOL, BUTYLPHENYL METHYPROPIONAL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, IMIDAZOLIDINYL URTEA, METHYSOTHIAZOLINONE, METHYCHLOROISOTHIAZOLINONE? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ono, nije los, ima sulfate, nema silikone, vidi kako ti odgovara :)
      Ipak je procena sampona vise na individualnom iskustvu, pakovanja i regeneratore mozemo pretpostavljati u osnosu na sastav :)

      Delete
  14. Izgleda da u Beogradu vlada nestasica ovog Alverde sampona :) da li alverde ima jos neki slican ovome, tj. da je proteinski a ne sa uljima? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Načula sam da ga povlače :(
      Možda ga vrate u novom pakovanju... Nadam se tome.
      Sličan i hvaljen je Alverde Sensitive :)

      Delete
  15. Jesam ovaj prvi, babylove. Kosa mi se sva ucebala, pa sam moralala staviti regenerator, imam tanku i redju kosu... Pa ne volim te balzame jer mi otetazava dlaku, i vezivotna mi je odmah sutradan. Probacu sutra od balea mango+ aloe vera

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta, Babylove je sjajan šampon, ali ne odgovara svima. Moguće da ti smeta pantenol u sastavu
      Balzam ili pakovanje su neophodni pri svakom pranju, moraš onda naći neko koji hrani a ne otežava

      Delete
  16. Meni je ovaj babylove odličan; probala sam alverde šampon sa šipkom za smeđu i crvenu kosu (pošto je moja prirodno smeđa) i nije mi se dopao, lepo opere kosu, ali mi nakon njega kosa bude nekako slepljena i od tada zaobilazim njihove šampone, iako koristim tonu drugih alverde proizvoda :) Ovaj insight me mami već neko vreme, ali nisam potpuno oduševljena sastavom, poslednja dva sastojka su diskutabilna, ali s obzirom da su poslednji na listi, trebalo bi da su zastupljeni u veoma maloj količini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To su samo konzevansi, nema potrebe da se brineš za to :)

      Delete
    2. Još bolje ako je tako, sigurno ću ga probati :D

      Delete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. kupila sam babylove sampon nakon citanja ovog posta, sinoc sam oprala kosu prvi put sa njim i odlicna ja sam prezadovoljna nadam se da cemo i u buduce suradjivati :))) mozda mi godi sampon bez silikona i sulfata hvala monoklice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlican je i meni, obozavam ga :)
      Nema na cemu :)

      Delete
  19. Ja sam kupila Johnson's sampon za bebe, jer se mucim vec godinu dana da nadjem koji mi je odgovara, ali ne znam da li je dobar? Kupicu i Babylove posto ga svi hvalite :))
    Ne znam koji regenerator da koristim bez silikona, jer sam do sada L'orealov i ne svidja mi se ni malo!

    Hvala na svim savetima!
    Pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Garnier shea i avokado, Balea oil repair ili Balea mango i aloa ako imas suvu kosu, ako imas normalnu Velnea makadamia ;)

      Delete
  20. Posto sam ovdje cula tolike pohvale za Babylove uzela sam ga prije nekih mjesec dana i moram priznati da mi je odlican :) lijepo mi opere kosu, primjetila sam da su mi i kovrce ljepse, prije toga su uvijek bile nekako bez forme, uvijek sam mislila da je to samo zbog toga sto mi je kosa gusta i dosta duga, sad vidim da je vecinom zbog krivog sampona, uglavnom odlican sampon za male pare :)

    ReplyDelete
  21. gde mogu da se kupe ovi samponi sa prve slike? :)

    ReplyDelete
  22. Mono, sta mislis o pranju kose sapunima umesto samponima? Naravno, ne bilo kojim sapunima vec blagim, prirodnim koji ne isusju kosu kao sto su npr Manna sapuni, All herbal itd... Cula sam da su jako dobri jer ne sadrze nikakve sulfate pa cak ni one najblaze i neke devojke su koriscenjem sapuna oporavile bas kosu i progustile. Sta mislis ti o tome, i je l' si koristila neki? Hvala unapred i pozdrav! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala, tako da ne bih se usudila da preporucim :)
      Ne znam kako je moguce da ne sadrže nikakve sulfate, pre svega bih volela da vidim sastav :) Koji čistači se koriste :)
      Zvuči zanimljivo

      Delete
  23. meni treba savet,znaci od pantenola iz baby-love sampona dobijam perut,a logone alwerde i rigenfortea mi se kosa zasitila jako se masti u korenu mi buknu lojnice...inace imam alergiju na Propylen Glycol,od SLS-a se ceskam i to jezivo a da ne pominjem da mi je kosa tzv suva i trazi tone pakovanja...da ne duzim dalje razmisljam o insight liniji sampona ali nemogu da odlucim izmedju onog antifrizz (protiv antena koje imam u izobilju) ili za ostecenu kosu,jel njima miris isti...znaci da sam vas iz-google-la pre 10 god kad su mi pocele alergije na parabene i propylen,ili bar pre 5 god,pa da nisam morala da oprobavam sve i svasta na jadnoj glavi i jadnim pramiccima ove moje grive

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš nam je žao što nisi ranije otkrila alergiju, svakako da bi imala manje problema danas... Od ta dva preporučila bih ti Damage, jer je za dan duže kosa čistija, samo zato. Inače je Antifrizz odličan za te antenice. Takođe, ne bi škodilo da probaš Mama and Baby šampon iz Lilija, veoma je povoljan, blag kao Babylove (čak i blažo) a ne sadrži pantenol :)
      Veliki pozdrav :)

      Delete
  24. Mene zanima kakav je Garnier Fructis grapefruit tonic sampon?
    pise da nema silikona ni parabena, inace je za normalnu kosu bez sjaja..
    Hvala puno!

    ReplyDelete