Saturday, February 1, 2014

Volimo i preporučujemo: Januarski favoriti

Prvi mesec nove godine obeležili su proizvodi koje bih preporučila svima, imala sam dobar period da ih koristim, testiram i zavolim. Top 10 u mojoj kolekciji u januaru zauzeli su:



Selective Aminokeratin pakovanje


O ovom pakovanju se priča i piše svugde, zaista je vredno pažnje. Tuba neugledna a unutra milina proizvod. U pitanju je koncentrovano proteinsko pakovanje koje, kao što vidite u samom nazivu, sadrži i aminokiseline neophodne za sjaj i čvrstoću kose. Dovoljno je koncentrovan, i povoljniji od Davines HBP, tako da ga preporučujem svima. Iskreno, češće se hvatam u poslednje vreme za njega nego za HBP jer mi izuzetno prija, i efekat i izgled kose posle pranja je savršen.












Insight šampon za oštećenu kosu


Recenziju sam radila skoro (klik), nema potrebe da ga opet hvalim, samo ću reći da se vrlo se lako našao među omiljenim.


Alverde Amaranth šampon


Po efektu jako sličan Insight šamponu za oštećenu kosu, smenjujem ih već 2 meseca, druge nisam koristila. Fino zagladi kosu, ne razbacuje dlačice, kao i Insight, jedan od najkorišćenijih proizvoda u januaru.

Balea mango aloe vera regenerator


Jedna vrlo jeftina stvarčica, a fenomenalna. Dodajem ga na listu omiljenih regeneratora među Garnier shea i avokado i Balea oil repair balzame. Izuzetno je hidratantan, sadrži glicerin i masne alkohole, može da se koristi i samostalno i u kombinaciji sa proteinskim pakovanjem. Mali tip od moje koautorke: koristite ga svako pranjne, bez obzira na pakovanje koje koristite, da biste osigurali mekoću i dodatno nahranili kosu. Hidratacije nikad dosta!

Moroccanoil treatment



Ovo je moj novi ljubimac, moj novi holly grail, ovde ga ubrajam jer je preuzeo vođstvo nad mojom armijom leave-in preparata. Cena opravdava učinak, ovde je samo da vam dam mali teaseer, biće jedan oooopširni tekst o njemu vrlo uskoro.
















Serical Frutta pakovanje


Obožavam jeftine učinkovite stvari, i o njima uvek radije pišem nego o skupljim a učinkovitijim jer zaista
zaslužuju svaki naklon. Jeftina a efikasna formulacija prepuna masnih alkohola, dovoljna da hidrira suvu kosu. Idealna kilogramska količina za dugokose, za prirodno suve, za tretirane kose, ma za sve! Obožavam ovakva pakovanja da natopim kosu, upakujem u kosu i započnem ritual dubinskog hidriranja.







Fen Ardes M355 2000W



Moj mezimac među tehnikom, osim za sušenje kose vrlo efikasno zagreva manje prostorije. :)
Veoma je jak, za moju gustu kosu u ovim zimskim hladnim danima idealan, jer ga protrčim preko temena i suvo je za 5-10 minuta. Ovo je zaista zavidno vreme jer sam se malim užasnim fenovima nammučila za života, zaista sam sebe zaticala da sat vremena neumorno duvam u kosu, a ona i dalje mokra. Ovaj fen bi bio idealan i za feniranje nekom ko ume, ja ne umem, ali meni kosu ispravi samo sušenjem "odgore" i češljanjem istovremeno.


MUA kozmetika


Malo da se udaljim od preparata za kosu, stigao mi je paket MUA kozmetike, i presrećna sam! 3 Palete i 3 ajlajnera, i moji utisci su sledeći.
Paletama sam blago rečeno oduševljena, nisam očekivala tako nešto jer se ovde pisalo da su male, da se potroše u par korišćenja, a ono - ni blizu. Sasvim dovoljna količina, i kod okruglih, a kod mat da ne pričam, ne znam kad ću uspeti da potrošim ovoliko senki. Pigmentovane su intenzivno, sa bazom traju do 12 sati.
Gel lajneri su odlični, crni je crn i mat, solidno postojan (posle 12 sati se obriše sa unutrašnjeg ugla oka, ali to je i očekivano), braon je lepa mat braon boja, ono što nisam očekivala je da ću moći da ga koristim za obrve. Četkicom koja je u poklopcu samo pipnem gel lajner od gore i lepo precizno razmažem. Ne mrda nikuda, ne razmazuje se. Za plavi bi bila potrebna baza, ili dva sloja da bi bio skroz pigmentovan kao u bočici.


Eveline BB krema


Ukratko, najbolja BB krema koju sam probala. Zadovoljna sam Garnier BB kremom za masnu kožu ali je Just pretty nails, osim predivnih lakića piše i o ovakvim sjajnim proizvodima, rado isprobavam njene preporuke.
imala jak alkoholni miris, Deborah koja je malo hranljivija i ne prekriva toliko, ali Eveline ubedljivo ima najlepši finish, jako lepo prekriva, ujednačava ten i matira moju mešovitu T zonu. Dehidrirane delove lica ne ističe. Jedino, svetla nijansa mi je malo svetla, ali ništa drastično. Planiram da kupim i tamniju i da mešam. Od mene ocena 10. Još jednom hvala Šmizli sa bloga




Avon UCR ruž, nijansa Red 2000



Omiljeni crveni karmin, tako maziv, nosiv, mat, ekstra trajan, prema mom mišljenju top zvezda Avon kozmetike. Volim Avon i koristim dugo njihovu dekorativu i ponešto od preparative, ali ovaj ruž je apsolutni šampion.


Da li ste koristile nešto od navedenog i da li se i vama pokazalo ovako odlično kao meni?

41 comments:

  1. Ja sam ovaj Ardes fen zamenila Temaso fenom za kosu... takodje imam jako gustu a pri tom i duuuugacku kosu :) cuda pravi i sa cetkom i bez nje! Kosta oko 50€.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovaj toliko dobar da nemam potrebu da ga menjam, ako se pokvari u rekordnom roku onda ću druge uzeti u obzir. Nije mnogo ni 50e, al ovaj za 3000 radi posao sjajno! :)

      Delete
    2. Slazem se. Meni je moj malo oslabio, pa sam kod sestre slucajno probala Temaso i nema mu ravnog... tako da za malo vise para se dobije mnogo bolji kvalitet i veeelika usteda vremena prilikom susenja kose.

      Delete
  2. Hej drage :*
    Koristila Aminokeratin i dobije je momentalni efekat s njim. Frutta mi je jedno od omiljenih jeftinijih pakovanja.
    Balzam Balea mango je takodje divan.
    Sad me mamis Eveline bb kremom. Gde si je uzela?
    Danijelaa . Ps.obozavam vase postove i blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mi obožavamo tebe, ti si naš specijalista za profesionalnu negu kose :)
      :*
      BB kremu sam uzela u Liliju kad je bila akcija 3. za dinar, al ima je na sajtu ekozmetika da se poruči, i svugde u Pharmacity apotekama po Beogradu :)

      Delete
    2. Hvala ! Onda cu da pogledam u Liliju :)

      Delete
  3. Moroccanoil treatment gde ovo ima da se kupi? :D I bez recenzije bih ga odmah kupila. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koji sajt?Dostavljaju u Srbiju?:)

      Delete
    2. Ima ga svugde, lookfantastic, strawberry.net, feelunique

      ja sam ga isporučila u Britaniju pa mi je drugarica poslala kao poklon sa MUA šminkom. :)

      Delete
  4. Gde moze da se nabavi Selective Aminokeratin pakovanje? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. koja je cena?

      Delete
    2. Evo ja cu da odgovorim, 1172 dinara za 300ml. :)

      Delete
    3. Moze li nekako da se naruci? Posto nisam iz BG :(

      Delete
    4. Pozovi Planet hair i pitaj ;)
      Ili kontaktiraj direktno distributera Selective i pitaj gde možeš da kupiš u svom gradu. Obično se prodaju u salonima koji rade sa tim brendom :)

      Delete
    5. Hvala umetnice.
      DiK :)

      Delete
  5. Da li si pisala o Balea hranljivom mleku za kosu? Kupila sam malu kesicu da isprobam prvo. Sa mangom i aloe verom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam pisala ali sam koristila. Odlično je, samo zna da ufroncla kosu ako se pretera sa količinom. Ali sjajan proizvod, ja generalno volim leave-in u kremi najviše.
      Na pola bočice poklonila sam drugu koji ima dugu kovrdžavu kosu, jako su mu od tad lepe lokne, hidrirane i definisane :)

      Delete
    2. da li stiti od toplote to mleko? Da li mozda moze da bude jeftinija zamena za revlonov uniq one?

      Delete
  6. Znaci Moroccanoil treatment zelim! :D Takodje zelim da probam sampon, samo nikako da uzmem :) I drago mi je da ti se dopala bb krem :*

    ReplyDelete
  7. Gde moze da se nadje Serical Frutta pakovanje i koliko je?

    ReplyDelete
  8. Na pijacama, 300 dinara, ili u Unitech-u, oko 350.

    ReplyDelete
  9. Aminokeratin, ole, oleee! :D Probala sam Fruttu kod sestre, iznenadjujuce pakovanje za tako malo para!

    ReplyDelete
  10. MUA palete jako volim, no gel lineri mi se nisu nešto iskazali :/
    možda su ih sad poboljšali, imala sam staro pakiranje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam veoma zadovoljna, bolji su mi od Maybeline gel lajnera (više su mat i postojani). Ali nisam imala priliku da probam čuveni Essence koji je hvaljen, tako da do tad meni je ovaj odličan :)

      Delete
  11. koristim baby love i savrseno mi odgovara. da li bih trebala da ubacim jos neki sampon, ako da, koji i koliko cesto? inace, imam pomalo suvu i ostecenu kosu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema potrebe da menjaš, jedino, ako posle nekog vremena osetiš da ti se kosa brže masti, ili da je malo oklembešena (u nedostatku boljeg izraza :)) kupi na primer Velnea sa matičnim mlečom koji je malko jači :)

      Delete
  12. Super ti je blog,redovno ga pratim.Imala bi par pitanja,oko hidratantnog pakovanja Serical jel bolje planceta ili ta frutta,latte je proteinsko i znam da jedino on nema silikona u sastavu i da sva ostala pakovanja serical imaju,pa me zanima koje je bolje od ova dva hidratantna za tretiranu kosu(farbanu),drugo sto bi te pitala je koliko si platila ovo maroccan oil?I trece koju masku preporucujes i sampon koji jako hidriraju kosu jer joj fali hidratantnost,moze i skuplja neka varijanta :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala pre svega na komplimentu za blog :)
      Meni su Serical Placenta i Frutta gotovo iste po efektu, nećeš pogrešiti ni sa jednom :)
      Moroccanoil sam platila oko 43e :)
      Maske preporučujem sve što sam recenzirala, ali eto najbolje mi se pokazala Orofluido za instant efekat, Davines VM odličan za hidrataciju, ishranu i sjaj, i Insight pakovanja za dubinsku hidrataciju. Takodje neces pogresiti ni sa Balea regeneratorima, mango i aloe i Balea oil repair, Garnier shea i avokado, svu su odlični hidratantni. Pogledaj naredni post o dubinskoj hidrataciji, na slici su svi moji hidratantni preparati i sve ih od srca preporučujem pa izaberi :)

      Delete
    2. Da li Davines VM ima silikone u sastavu,citala sam o njemu al nisam nigde videla sastav mozda i ima negde al sam projurila :) ?Jel su sva Insight pakovanja hidratantna uglavnom?

      Delete
    3. http://sjajnakosa.blogspot.com/2013/10/omiljeni-proizvodi-2-davines-vegetarian.html

      Evo ovde ima :)
      Ima silikon jedan, to je dobro u pakovanju :)
      A insight su sva hidratantna,samo je ono za ostecenu kombinovano, al pretezno hidratantno :)

      Delete
  13. Volim kad vidim da je moj voljeni Aminokeratin na prvom mestu :)
    Samo jeste mu neugledna ambalaža, meni se nijedna ambalaža od profi ne sviđa, ali bitno da rade posao :)

    Čitam vas redovno, super ste!

    djusdjus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :*
      Aminokeratin je zasita sjajan, nije preskup a odlično radi posao rekonstrukcije :)

      Delete
  14. Nestade mi komentar, o Boze. :D Kad ce biti recenzija Aminokeratina? :) Cekam je k'o ozeb'o sunce :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jupiiii! :D
      Jedva cekam, citam, pa pravac u shopping! ;)
      P.S. Super mi je sjela ona insight maska za ostecenu kosu, za koju si pisala da je mjesovita - proteinska i hidratantna, kontam da ce mi proteinsko pakovanje isto biti super. Kosa mi je inace napacena, dosta suva i farbam se u narandzasto, tako da mi treba sva moguca pomoc. :/

      Delete
    2. AK jeste proteinsko pakovanje ali nije prejako, tako da mislim da ce ti savrseno leci :). Samo se drzi nasih savjeta i ne brigaj za kosu :DD

      Delete
    3. Tek sad vidjeh tvoj odgovor. Danas cu isprobati AK, nadam se da si u pravu. Velika pusa :)

      Delete