Saturday, March 29, 2014

AMIKA keramička presa za kosu

Od decembra posedujem ovu divnu šarenu spravicu i mislim da je konačno vreme da o njoj nešto napišem.
Kako sam svoju Remington presu prodala (jer sam zaključila da mi ne treba) tako sam se pokajala, i iz radoznalosti napustila svoj dotadašnji Remington trend (dve Remington prese, jedan kupasti figaro i jedan fen) i odlučila se za Amika presu za kosu.




Ova presa je deo brenda za negu kose, ali nije jedini stajling uređaj u njihovoj kolekciji. Uvoznik je Alexandar cosmetics, gde sam presu i kupila, svaka druga metoda pribavljanja ove prese mi ne bi bila isplativa, s obzirom na to da je poručivanje električnih uređaja sa interneta strašno neuređeno u Srbiji, i veliki je trošak.

Kao neko ko je ranije imao iskustva sa presama i ko ih neizmerno voli, morala sam ipak da imam presu kod sebe, makar je ne koristila redovno.

Ono što bih naglasila svakome ko se upusti u priču sa presama - morate da poznajete svoju kosu, njene granice izdržljivosti, i prethodno stanje. Presovanje kose može dovesti do potpunog uništenja kose za samo nekoliko nedelja, a može i da prođe bez oštećenja godinama. Sve zavisi od tipa kose, dlake, od nege, zaštite, i generalno, vašeg odnosa prema nezi kose.



Amika presa ima divan dizajn, i odličan kvalitet izrade. Ploče su keramičke, a pored ove keramičke, Amika u kolekciji ima i presu sa titanijumskim pločama. Ono što je meni bio ključan faktor u izboru ove prese je činjenica da se ova presa zagreva na temperaturama od 60 do 230 stepeni, što je ujedno čini i najslabijom presom na našem tržištu. (Ako ste našli neku slabiju, informišite me, molim vas :))

Toliko je blaga da sam pri jednom peglanju nespretno naslonila prst na ploču, ali se nisam opekla. Kako sam ranije imala slične incidente sa Remington aparatima, prvenstveno sa kupastim figarom (koji sam upravo zbog toga prestala da koristim!) ovo je bio pravi šok za mene. Ako je toliko nežna prema koži, mislim, mora i da je prema kosi.

Temperatura od 60 stepeni sasvim je dovoljna da mi zagladi onaj frizz efekat koji guste kose - tanke dlake imaju (ako imate ovaj tip kose, vrlo dobro znate o čemu pričam!). Pošto osušim kosu, pređem presom u debelim pramenovima 10 centimetara od krajeva i kosa mi je savršeno oblikovana.

Ali, ako mi se krajevi izviju tokom spavanja, ipak moram da je pojačam do 100 stepeni kako bi imala jačinu da brzo ispravi ovakve vrste neposlušnosti. Da napomenem, nikad nisam bila temeljna u presovanju kose, najdraže mi je da je ne delim na slojeve, već da hvatam deblje pramenove. Ovo nije moguće kod talasastih i kovrdžavih kosa, ali je za prirodno ravne ali nemirne - sasvim dovoljno.

Za lokne presom sam poprlično smotana, ali verujem sestri na reč koja kaže da na 100 stepeni pravi odlične lokne.

Presu koristim nekoliko puta mesečno, tek toliko kada kosa treba da mi izgleda savršeno, bez mane. U ostaim slučajevima sasvim se dovoljno sama složi dobrim preparatima, ali za pravi gladak dugi bob bez ijedne dlačice - ipak koristim presu.

Ono što naglašavam uvek: da biste sebi mogli da priuštite presovanje kose bez oštećenja, nega mora da vam bude besprekorna, silikoni u preparatima za negu kose su obavezni, a leave-in preparati specifično napravljeni za zaštitu od toplote neizostavna stavka u svakom oblikovanju kose.


21 comments:

  1. Da li se sećaš možda cene prese? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oko 5500 je bila, znam da mi je falilo tih 500 pa sam žickala od sestre :)

      Delete
  2. a kako štitiš kosu? koji proizvodi? Možeda ne bi bilo loše napraviti pravi post na ovu temu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo šta sa silikonima. Biće post o tome, ali suština je da silikoni štite kosu od toplote najbolje.
      Svi silikonski serumi, prskalice, leave in u kremi...
      Biće post posebno o tome, dobra ideja :)

      Delete
  3. Ja koristim Braunovu presu koja je oko 7 000 i zaista vredi svaku paru, pre nje sam koristila neku italijansku ona je bila oko 3 000. Kosa mi je i posle 7 godina peglanja zdrava,i nista joj ne fali. Pisacu o njoj(kosi i pegli) u svom blogu,pa ces se i sama uveriti!! :) Inace od Amike planiram da kupim onaj kupasti figaro,pa cu videti!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super što je tako, treba biti oprezan ali presa ne šteti kosi koja je dobro negovana i zaštićena, što verujem da tvoja jeste :)

      Delete
    2. Nista joj specijalno ne radim,ali sam bas zadovoljna!! :)

      Delete
  4. Ja sam totalni laik, zanima me u čemu je tačno razlika između keramičkih i titanijumskih presa? I da li postoji još neka vrsta?
    Ranije sam koristila neku šlj, tada sam najviše i upropastila kosu, no tada nisam koristila zaštitu, ćurka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna za titanijumske, jer je to novitet i nisam probala. Rekla bih da je keramička pogodnija za kućnu upotrebu, titanijumska mi zvuči kao nešto pržeće, brzo, upravo za stiliste u salonima :)

      Delete
  5. Sad si me podsetila da sam razmisljala o amika figaru :D Kad dodje na red.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mnogo skup, a verujem da je dobar, ako je dobar kao presa :)

      Delete
  6. Sta mislis kako bi ispravljala kovrdzavu gustu kosu? Imam skoro 3 godine Remington s2002, ali vec osecam da je pocela da slabi i malo se rasklimala, ali je fantasticna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da da, na višoj temperaturi od minimuma. Nisam je probala na najvišoj temperaturi, ali na sredini negde vidim da ima tu jačinu kao moja Remington 2014. Verovatno je tako i na višim temperaturama :)

      Delete
  7. da li ova presa ima podesavanje toplote,neko dugme, hvala mono.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima, temperatura prese se podešava od 60 do 230 stepeni :)
      Nema na čemu :)

      Delete
  8. Sta je dovoljno dobro kao zastita a da moze lepo na suvu kosu da se stavi pre peglanja?Stavim neko silikonsko ulje na mokru kosu pre nego sto je osusim fenom (ili prirodno sada) ali pretpostavljam da to nije dovoljno za peglanje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dovoljno je, ali mozes uvesti recimo Unique 1 koji je bas namenjen za to :)

      Delete
  9. Kada peglam kosu, je l' mogu da stavim i Unique 1 i Johnson's leave in? Ako moze, kojim redom bi trebalo da ide? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj izbor bi bio johnsons na skroz mokru, a unique pre peglanja kad se kosa ohladi od fena i kad je potpuno suva :)

      Delete
    2. Primljeno k znanju. :D Hvala ti. :*

      Delete
  10. Drage, mozete li mi reci kakva je Makeover essentials pegla za kosu? Prilicno je skupa, a bas me zanima kakva je (dobicu je iz inostranstva).
    Radujem se vasem povratku blogovanju ♡
    N.

    ReplyDelete