Wednesday, March 5, 2014

Foltene šampon za rekonstrukciju i protiv opadanja

Već neko vrijeme kroz postove pominjem ovaj šampon, a kako ga koristim već neki period, tačnije, pri kraju mi je, mislim da je zaslužio recenziju.

Foltene je proizvođač kvalitetnih proizvoda za kosu koji se bazirao na proizvodnju šampona i balzama koji obnavljaju kosu, sprečavaju opradanje, blago čiste i sprečavaju perut. Među proizvodima postoji podjela na šampone za muškarce i žene, što je vrlo dobro ako mene pitate, jer uzroci opadanja i peruti kod muškaraca i žena mogu biti totalno različiti, tako je proizvođač šampone prilagodio različitim uzrocima.

Nakon pohvala koje sam pročitala na par domaćih blogova (Na blogu od Snow prvenstveno :)), pritom sam kuburila sa pojačanim opadanjem kose, odluka je pala da kupim neki od šampona od ovog proizvođača. Pošto je moja kosa dosta izmučena raznim tretiranjem, trebalo mi je nešto dovoljno blago, a opet dovoljno efikasno da dobro opere kosu. Tada sam odlučila da to bude šampon za restruktuiranje kose, namijenjen kosi koja je izmučena raznim spoljašnjim uticajima, počev od zagađenosti vazduha do tretiranja farbom.
Što se tiče ambalaže, bijela bočica od 200ml veoma podsjeća na medicinski preparat, što se meni naročito sviđa jer uz učinak upotpunjuje dojam da se radi o šamponu koji bi mogao da djeluje.



Ako govorimo o sastavu, ovaj šampon spada u one bez silikona i SLS, odnosno u grupu blažih šampona koji nisu agresivni. Kao čistač sadrži Sodium coceth sulfat, koji se za razliku od SLS, dobija iz prirodnog kokosovog ulja. Aktivne materije su ekstrakt lipe i ulje pirinča, koji se ipak nalaze tek negdje po sredini sastava.

Sva ova teorija mora biti provjerena i dokazana u praksi, i što se tog dijela tiče, potpuno je opravdao očekivanja. Šampon je izrazito blag, kako za tjeme, tako čak i za dužinu kose. Nakon kratkog vremena, opadanje kose je prestalo, a svuda po glavi je počela da raste nova kosa. Kako rotiram nekoliko šampona, ovaj djeluje iako se desi da ga ne koristim baš svako pranje. Kosa bude čista 3 dana, što je kod mene prosjek kad su šamponi bez sls u pitanju. Ne isušuje kosu dodatno, štaviše, daje joj sjaj i živost, što je za šampone rijetkost. Uz to, ne ispira farbu, što je meni jako bitno jer sam u procesu potamnjivanja plave boje.

Cijena mu je malo jača, oko 7,5e kod nas ali moja očekivanja je nadmašio tako da mislim da je ta cijena opravdana.
Iz svog iskustva, preporučujem svima koji imaju neke probleme sa tjemenom da obrate pažnju na ove šampone, jer ih vrijedi probati.



Koje ste vi ,,medicinske" šampone koristili, da li je među njima i Foltene?

11 comments:

  1. Ja sam koristila onaj Energizing sampon. A tog za farbanu kosu nema kod nas. Bas sam gledala. Drago mi je da ti je pomogao.
    Od medicinskih sam svasta probala:Vichy ,Eucerin ,SebaMed,Rigenforte,Foltene ,Phyto. Ne znam koliko je Phyto medicinski? Ali najbolje mi se pokazao sampon za farbanu kosub,takodje Phyto joba za suvu .
    Poz od Danijele

    ReplyDelete
    Replies
    1. Phyto jos nismo koristile, ne znaci da necemo 3:) ljubimo te

      Delete
  2. Ovaj sampon sam koristila svojevremeno pre dve godine na preporuku dermatologa.Dijagnoza je bila TE i mogu reci da je nadmasio svaki sampon koji sam ikada koristila! Dugo traje, jer je kosa od njega 3,4 dana cista, ne mrsi se, nezan je za kozu glave i ucinak mu je fantastican. Takodje je i meni prestalo opadanje kose od njega.Cena mu mozda jeste malo jaca, ali mislim da vredi.
    Probala sam jos neke sampone iz kolekcije Folten, ali mi je on daleko najbolji.Preporucujem i ja svima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas ovaj ? Ne mogu ga naci u Bg-u . Meni je bio uzasan Energizing :(
      Danijela

      Delete
  3. Drago mi je da ti odgovara. Ja trenutno koristim Rigenforte i nije mi bas nesto, masti mi kosu, valjda jer u sebi ima i arganovo ulje. :-/
    Kupicu opet Foltene jer mi najbolje djeluje na mascenje, a meni cim se puno masti, krene i opadati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad sam tek skontala da to na slici nije isti kao moj. Moj je bas za zene, energetski, za volumen i protiv opadanja. U svakom slucaju, dobro da ti i taj odgovara, to je najbitnije. :-)

      Delete
    2. Ma odlican mi je, mada bih mozda mogla da vidim i neki za volumen ako nadjem :D

      Delete
  4. Ima li ovog sampona u Beogradu,pribojavam se sezonskog opadanja :/ Koristila sam u te svrhe Allin i bila zadovoljna ali moze se reci da on nije bas blag ali meni je odgovarao,hvala mu:)Volela bih zlu ne trebalo da znam gde se ovaj moze naci,jer mu je recenzija zaista odlicna.Pozdrav,J.

    ReplyDelete
  5. Drage moje, ja sam svasta koristila protiv opadanja . Jedino sto se pokazalo vrhunsko je ŠAMPON PROTIV OPADANJA KOSE 200 ML 475 din i AMPULE PROTIV OPADANJA KOSE 4 x 15 ml 1800 dinara , Yvesh Rocher, kataloska prodaja. Sve informacije mozete dobiti na tel.0112491-999 ili na www.avior.rs. Pozdrav

    ReplyDelete
  6. Toliko ti je pomoglo da si nam i kontak telefon ostavila. ;)

    ReplyDelete