Tuesday, March 25, 2014

Macadamia leave in cream-recenzija

Odlučila sam da pišem ovu recenziju jer se moja kremica skoro potrošila, iako su možda mišljenja o njoj vrlo podijeljena. Ovu kremicu sam već pominjala u postu o leave in preparatima, a smatram da vrijedi da joj se posveti jedan zasebni post.

Ja sam kupila kremu u pakovanju od 60ml po cijeni 5,40e. U početku nisam umjela da je doziram, priznajem i mislila sam da je to bio još jedan promašaj u nizu, pritom mi kosa nije bila toliko tretirana i manje suva nego sada. Stajala je tako neki period, nisam je koristila dok jednom prilikom nisam mogla da obuzdam kosu i posegla za njom jer je masnija nego svi ostali leave in preparati koje imam. Od tada je moje oduševljenje njom samo raslo. Kako već rekoh, ona spada u masnije i gušće leave in kreme koje gode samo veoma suvoj kosi. Čitala sam da ima dosta negativnih iskustava sa ovom kremom ali ono što primjećujem jeste da nekom ili jako odgovara ili ne. Moje mišljenje jeste da neće odgovarati kosi koja nije jako suva i dehidrirana jer će biti jaka i slepljivati je.







Što se tiče sastava, oni zanimljivi sastojci su u drugom dijelu ali bitno je da ih ima i malo jer onda ima kakav takav njegujući efekat. Ima i silikone, tako da spada u kreme koje i štite kosu od spoljašnjih uticaja i toplote.






Moj je utisak i zapažanje da mi nakon ove kremice vrhovi budu hidrirani do narednog pranja što mi je vrlo bitno jer moja kosa ,,ždere" sve. Pritom ima savrsen miris koji takođe ostaje do narednog pranja.
Preporučila bih svakom ko ima problema sa suvim krajevima da proba jer je moguće kupiti u kesici, pa iako se desi da ne odgovara, ne štetuje se full size proizvod. Stavim veličinu lješnika na dužinu kose do pola leđa, a svako može shodno potrebama svoje kose da dozira koliko mu je kremice dovoljno samo nemojte pretjerati.. Ja ću je opet kupiti, to je sigurno jer je najjača leave in krema koju sam probala, a nekih dana mi je potrebno jako zaglađivanje jer se sa suvom kosom nikad ne zna.


Kakvo je vaše mišljenje o Macadamia proizvodima?

36 comments:

  1. meni je ovaj proizvod odlican. imam da negde od nove godine, isto imam jako suvu kosu. ne mogu da kazem da mi je nesto poboljsao kvalitet, ali barem ovako bolje izgleda kada ga stavim. potpuno se slazem da je mozda prejak/premastan za normalnu kosu (hm, kakav li je osecaj imati normalnu kosu:) ). za bas suvu kosu, pise da moze da se pomesa sa malkice macadamia ulja, pa i to nekad cinim. jako lepo mirisu njihovi proizvodi i jako sam zadovoljna ucinkom. olja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sve se slazemo ;). Jedino sto moram priznati jeste da nisam stavljala kremu i ulje zajedno jer se uvijek opredijelim za samo jedno. Medjutim, svakako se moze probati i vidjeti da li kosi odgovara

      Delete
  2. Cao, redovno pratim tvoje postove, jer se ispostavilo da mi odgovaraju preparati koje ti hvalis :) e, sad, imam jedno pitanje :) naime, kosa mi se pri temenu brzo masti, dok je celom duzinom suva (satiranje, pa jedno farbanje). Trenutno koristim balea sampon sa kokosom, cini mi se da je blag, medjutim, pojavila mi se perut :( balzam koristim, i to onaj koji preporucujes, velnea, maske serical latte i keratin, orofluido ulje i crveni 10 u 1 leave in (revlon, mislim) :) da li nesto od toga utice na mascenje kose (perem na 4-5 dana) i sta mi preporucujes? :) hvala :)

    ReplyDelete
  3. Vidi sampon Velnea maticni mlec ili Babylove. Ako ne stavljas pri korijenu onda to ne moze da utice na brze mascenje. Samo vodi racuna da te leave in preparate i maske stavljas na krajeve i da kosu jednom u 10 dana operes svom duzinom da skines naslage silikona :)

    ReplyDelete
  4. Imam dosta toga od macadamie...ulje, leave in itd itd ali maska mi je najbolja.Sampon koristim iskljucivo iz Dm-a Babylove (kao sto si preporucila ) i jos jedan naravno bez sulfata :) .Meni je macadamia spasila kosu kad sam je bila sprzila, drzala sam cak preko cijele noci i zagrijavala fenom.Mogu samo preporuciti, vrijedi!
    Opet sam odusevljena, odlican blog, rado citam ;)!!Velik pozdrav :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago, i meni odgovaraju njihovi proizvodi. Koristim masku, ulje, kremu i cetku i svime sam prezadovoljna ;)
      Hvala ti puno, imas puno pozdrava od nas dvije :*

      Delete
  5. Meni nikako ne odgovara, slepi mi kosu i umrsi, ulje i masku obozavam, mada i generalno imam utisak da kremasti proizvodi tako deluju na moju kosu, jednostavno ne mogu da se ocesljam, svi osim uniqa tacnije :). Super vam je blog, pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je zao sto ti ne odgovara, mada to moze znaciti da ti kosa nije suva :). Za masku i ulje se slazem, super su. Hvala ti, puno pozdrava od nas :*

      Delete
  6. Ohohoho, Life, pa ovo zvuči kao nešto što je za moju kosu duuuušu dalo :)

    Htina :*

    ReplyDelete
  7. Ulje dugo koristim i jako sam zadovoljna,probacu i kremu prvom prilikom:)Mislim da bi mojim duvim krajevima odgovarala,bas sam trazila tako nesto:)

    ReplyDelete
  8. Ulje dugo koristim i jako sam zadovoljna,probacu i kremu prvom prilikom:)Mislim da bi mojim duvim krajevima odgovarala,bas sam trazila tako nesto:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imas u kesici prvo da kupis, ako ti odgovara, onda i vece pakovanje :)

      Delete
  9. Draga Monoklica, što misliš o sastojcima ovog šampona:
    Cosmel-šampon, posebno blag, bez sulfata
    sastojci: aqua, sodium cocoamphoacetate, glycerin, lauryl polyglucose sodium cocoyl glutamate sodium lauryl glucose carboxylate, lauryl glucoside, sodium chloride, hydrolyzed wheat gluten, equisetum arvense extract, leuconostoc/radish root ferment filtrate, citric acid, vanilla planifolia oil, cymbopogon nordus oil

    hvala punoo, Martina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Solidan sastav, nema silikone, nema sulfate, ja bih ga rado koristila :)

      Delete
  10. Macadamia ulje i masku obozavam:)

    ReplyDelete
  11. NIsam probala ovu kremu,al jesam Baleinu od manga i aloa vere,i neodgovara mi,slepi i ukruti kosu bude kao metla,ne znam ni da opisem :) AL svakako bi probala ovu macadamiinu.Mislim da je to dobro koristiti tokom letnjih perioda .na moru itd.Sumnjam da ima neka negujuca svojstva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja je koristim preko citave godine, tako ko ima suvu kosu moze bas tako. Bitno da ne isusuje kosu dodatno vec ostaju hidrirani krajevi i nakon pranja. Meni dovoljno :)

      Delete
    2. Balea je toliko bila hvaljena,pa resila da probam,al bolje da nisam,mozda ce posluziti za letnji period,ako ne kanta :) Isto je hidratantna krema kao i ova makadamiina,ima silikone u sastavu mislim da je sastav skoro isti.Al meni posle te kreme kosa ninasta nelici,kao da sam stavila neki gel na kosu.Probacu ovu ako ima u kesici kao tester pa cemo videti,al za leto mislim da treba koristiti takve stvari samo da neisusuje.

      Delete
  12. sta mislis o ovoj kremi kao zastiti od pegle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posto sadrzi silikone, moze posluziti kao zastita ali ipak budi oprezna, nista nije toliko svemoguce da zastiti kosu od cesrog peglanja. Za povremeno ce biti super

      Delete
    2. Pa eto, ne moze jedna stvar svakom odgovarati, imao je svako od nas promasaja uprkos svim pozitivnim recenzijama :D ali dok ne probas, ne mozes znati ;)

      Delete
  13. gde moze da se nabavi ova krema?

    ReplyDelete
  14. Da li je previse svaki dan na suvu kosu stavljati neki leave in tipa unig ili ulja sve maske su mi bez silikona pa na ovaj nacin da je zastitim perem kosu dva pita sedmicno i bar malo je isfeniram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti je tanka kosa, ja ne bih svaki dan stavljala, samo nakon pranja. Ako je gusta mozes, nece joj biti nista, samo sto moras onda cesce oprati duzinu zbog silikona koji se nataloze

      Delete
  15. Tanka mi je kosa,tjeme perem sa babylove samponom a jel prejak garnier pet trava za duzinu jednom u deset dana?Ako ne stavim nista imam nekih hiljadu dlacica sto strce na sve strane:-):-):-)

    ReplyDelete
  16. Bolje mozda da uzmes Velnea macadamia nut, ima manju kolicinu sls

    ReplyDelete
  17. Planirala sam probati tu kremu,al sad misljenja su podeljena,mozda samo za leto koristi za neku ishranu,mada sastav je kao i sa vecinom takvih prizvoda,a vidim i parabene :) macadamiino ulje je jako loseg sastava,mislim to su silikoni sa malom primesom ulja,samo brend placen ,pa otuda i cena tolika :) Sta mislis po tvom misljenju,jer bolje macadamia ova krema ili johnson koji imas u recesijama jer njega nisam probala,a namenjen je decojoj kosi prema svemu gledajuci i po radnjama stoji kod decije kozmetike :) pa me zanima koji je po tebi bolji :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te dvije kreme koristim u razlicite svrhe, Macadamia kad ne uvijam, a Johnsons kad uvijam. Iskreno, parabeni mi ne smetaju za vrhove uopste. Macadamia mi se vise svidja, iskreno

      Delete
  18. Imam jedno pitanje za tebe :) posto pustam kosu inace sam farbana crnka i nisam se farbala vec 3 meseca posto mi se farba velikom vecinom isprala , pa sam je i ja skidala c vitaminom, zelela sam da predjem u brinete, al sam se ponovo uzelela crne kose -.- i pored redovne nege maska, ulje, bas vodim racuna o kosi ona je i dalje suva, to je pogotovo sada vidljivo kada krene farba da mi se ispira, ponovo cu se uskoro ofarbati u crno, a zelela bih da mi kosa ponovo sija da ne bude bas mat, i da ne bude toliko suva ne znam vise koji preparat da pobam

    ReplyDelete
  19. imam pitanje,nadam se brzom odgovoru,moja kosa je jako gusta,jako krta neznam kako da opisem to,bez sjaja,suva bez masnoce i uz to kovrdzava...da li zasigurno makadamia krema omeksava?meni je bitno da mi se kosa opusti i omekne...i da li je iko probao makadamiu kremu za lokne unapred zahvalna
    Miljana

    ReplyDelete