Sunday, March 2, 2014

Preporuka meseca: Queen Hellene Jojoba Hot Oil Treatment


Gusta kosa/debela dlaka
Kovrdžava i talasasta
Masna kosa
Tanka kosa/tanka dlaka

Tetirana kosa
Suvkasta kosa



Ovaj tretman sam vam pominjala nekoliko puta kroz postove vezane za puštanje kose, a pošto smo obije oduševljene njime, red je da sam vama podijelimo naša zapažanja i utiske.
Nikako nismo pristalice mazanja prirodnih ulja na kosu jer smo imale negativno iskustvo, tako da i ne čudi reakcija moje koautorke bloga koja je bila skeptična u vezi sa ovim tretmanom. Obzirom da ne sadrži samo čisto ulje već još neke dodatne sastojke, procijenila sam da bi odgovarao mojoj kosi iako nisam imala prilike ranije da čujem nešto više o ovom proizvodu. Ono što me privuklo jeste cijena od nešto preko 3 dolara, pa je odmah bilo dodato na gomilu u korpi na iHerb sajtu.





Tretman se sastoji od tri ampule od 30ml, tako da tretman ima 90ml
proizvoda. Jedna ampula se može koristiti 3 ili više puta, tako da vam ne moram govoriti o isplativosti.
Proizvođač kaže da se radi o tretmanu koji sprečava slabljenje, lomljenje i cvetanje krajeva, namijenjen da prodre u dublje slojeve vlasi i tjemena kod kose koja je oštećena, tretirana, sklona pucanju, naznačavajući da nakon upotrebe ostavlja kosu punom, jačom i zdravijeg izgleda.






Sastav čine ulja, pantenol, keratin, aminokisjeline. Malo mi smetaju konzervansi ali pošto proizvod ne stavljam na tjeme, ne mogu mi naškoditi.
Namijenjen je da se koristi nakon šamponiranja, na peškirom prosušenu kosu. Prije toga se ampula mora staviti u vruću vodu barem minut. Proizvod se nanese na kosu, ko želi može i na tjeme i umasira. Zatim se preko toga stavi kesa, pa zagrijani peškir i po uputstvu drži 3 minuta. Ja držim 30minuta, kao pakovanje jer volim da budem sigurna da je kosa upila sve ono što joj treba.






Mnogo obećanja i pohvala ali bez probanja, nema ni pravog uvida u kvalitet proizvoda. Da li moram reći da me ovo malo čudo toliko oduševilo da planiram da napravim doživotne zalihe. Kosa bude odmah pri ispiranju divna i mekana, kao da je stavljeno neko ultra hidrantno pakovanje. Ja nakon toga dodam i malo hidrantnog balzama na vrhove jer mi je navika da kosu omekšam do mlitavosti :). Ono što je meni malo čudno jeste osjećaj nakon skidanja peškira, kosa kao da djeluje škriputava ali ne i suva zbog toga. Cijenim da je to zbog proteina koje moja kosa baš i ne voli ali u ovoj kombinaciji joj ni malo ne smetaju. Krajevi budu stvarno hidrirani, ne samo zamaskirani. Dužom upotrebom kosa postaje samo ljepša na izgled i dodir i baš se može pod rukom osjetiti pozitivni učinak na kosu.
Moram da napomenem i da je moja skeptična koautoka sa početka posta oduševljena ovim tretmanom, tako da možemo zaključiti da odgovara kako suvoj, tako i kosi koja naginje ka normalnoj.
Ukoliko ste u mogućnosti, probajte ovaj tretman, sve su šanse da ćete biti zadovoljne kao mi.

P.S. Ukoliko je nekom potreban kod za kupovinu na iHerb-u, za popust od 5$ pri prvoj kupovini, može iskoristiti moj GLC461

Da li imate želju da probate ovaj fenomenalan tretman?


17 comments:

  1. Naravno da imam želju da ga probam i probaću ga zahvaljujući pomenutoj skeptičnoj koautorki bloga #smajli-koji-tapše# :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neskepticna autorka se raduje tome :D

      Delete
    2. I ja i jaaaaaa! :smajlikojitapse: :D :D :D Beskrajno hvala Monoklici! Lajf, divna recenzija! :**

      Delete
  2. Super recenzija, bas si me zaintrigirala... Ja,inace, korisitm bar jednom nedeljno maslinovo ili kokosovo ulje, kao obavezan tretman, pa mi je upalo u oci ono tvoje "imale smo lose iskustvo sa prirodnim uljima" u kom smislu? Bas me interesuje, posto meni deluje ok,ali ne i da sam nesto odusevljena da mi je kosa nakon istog kao svila itd, ali definitivno ima boljitka u samoj strukturi i kvalitetu kose nakon duzeg koriscenja, tako da sam nastavila da ih koristim zbog toga sto ima efekta. Kakvo je tvoje misljenje i iskustvo (pored toga sto je lose)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bice poseban tekst o tome, ali evo ukratko. Kosa je hidrofilna i lipofilna, ima određeni udeo vlage i lipida. Ulja su po prirodi hidrofobna znaci molekuli ulja teraju vodu od sebe. I tako kada se ulja stalno stavljaju na kosu i stalno se hrani kosa masnim kiselinama one teraju vodu iz dlake teraju samu vlagu kose, a bez vlage se isušuje :)

      Delete
  3. Draga Monoklice!
    Redovno pratim tvoje blogove, i da znas ustedela si mi mnogo novca svojim savetima! Obozavam svoju kosu i stalno je mackam!
    Elem, vidim da si narucivala neke stvari sa iHerb sajta, pa sam htela da te pitam kakvo je tvoje iskustvo? Koliko se placa carina, porezi, shipping? :) Proucaval sam njihov sajt i svasta bih nesto kupila, ali nemam iskustva sa net-kupovinom!
    Unapred hvala
    Tatjana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Iskustvo porucivanja sa ovog sajta je odlicno i svakom bih preporucila. Proizvodi su im jako kvalitetni. Shipping je 4$ ako odaberes opciju bez broja za pracenje, tu sam ja odabrala. Carina se ne placa do 50e, samo PDV, znaci na tu cijenu 20% i to placas pri preuzimanju paketa. Ukoliko iskoristis ovaj kod gore, dobijas popust 5$, a ako ti je iznos preko 40$, dobijas 10$ popusta ;) i nas dvije cemo uskoro porucivati opet

      Delete
    2. Hvala ,Monoklice na detaljnom odgovoru :) Stvarno na njihovom sajtu ima svega, a ja sam prava kupoholicarka :) Cim budem nesto porucila, i to vrlo brzo,javljam ti moja iskustva :) :)

      Delete
  4. Jao,a juce sam narucila sa Iherba.Samo da sam dan sacekala :) Divan vam je blog,devojke.Sve pohvale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, pa zasto :) za drugi put planiraj i ovaj tretman. Hvala puno, pozdrav od nas dvije ;)

      Delete
  5. Čim budem pravila narudžbu na iherb, uzimam ga.
    Hvala na recenziji :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno, svi koji su probali oduševljeni su :)

      Delete
  6. Ovaj tretman je savrsen, obavezno morate da probate. :clap:

    ReplyDelete
  7. Da li može negdje drugo da se kupe ampule? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi nismo našle nigde drugde, uvoznika za naše prostore nema. :)

      Delete