Wednesday, March 19, 2014

Prolećni noviteti - nega kose

Kada me je poštar obradovao pre koji minut, znala sam da sa vama moram podeliti oduševljenje. Stigao mi je paket sa iHerba, taman kad sam se juče ponovila nekim stvarčicama koje sam duže vreme planirala. Sada, kao što možete pretpostaviti, ne mogu da se odlučim šta prvo da probam :)




Stigao mi je božanstveni paket koji čekam nekoliko nedelja. Zadovoljna sam isporukom, ažurnošću a proizvodima da ne pričam. Već danas idem da uplatim još novca na kraticu da još nešto poručim.
Ove gomile što vidite u dnu su Ampule Jojoba, o njima smo detaljno pisale ovde. Savršena hidratacija, ekonomična količina i pakovanje, organsko poreklo.

 Sledeći na listi je Jason šampon za oporavak kose sa biotinom. Šampon je takođe organski, bez sulfata, savšenog sastava sa alojom, biotinom i ostalim divnim sastojcima. Košta nešto malo više od 8 dolara za 500ml, što je i više nego povoljno za jedan organski šampon.

Ovo je sastav:
Aqua (water), sodium cocoyl isethionate, decyl glucoside, cocamidopropyl hydroxysultaine, aloe barbadensis leaf juice*, calendula officinalis flower extract*, chamomilla recutita (matricaria) flower extract*, citrus grandis (grapefruit) fruit extract*, equisetum arvense leaf extract*, lavandula angustifolia (lavender) flower/leaf/stem extract*, panax ginseng root extract, amine hydrochloride, biotin, citric acid, cocamidopropyl dimethylamine, dimethicone, glycerin, guar hydroxypropyltrimonium chloride, hydrolyzed soy protein, panthenol, sodium chloride, sodium hydroxide, sodium lauryl sulfoacetate, sodium phytate, sodium sulfate, tocopheryl acetate, alcohol*, ethylhexylglycerin, phenoxyethanol, alpha-isomethyl lonone, benzyl benzoate, benzyl salicylate, butylphenyl methylpropional, coumarin, fragrance (parfum).
*Certified Organic Ingredient


Sledeće na listi su kapsule za kosu i nokte. Proleće je poznato po sezonskom opadanju pa sam htela da budem jedan korak ispred :) Ovaj proizvod je došao gratis na porudžbinu. Sastav možete videti ovde.


Sledeći, leave in u spreju sa arganom i keratinom za zaštitu od peglanja. Ovo nisam tome namenila jer zaštitu od pegle ne može pružiti, privukao me je hranljivi sastav isprva, ali kako sam na brzinu poručivala nisam primetila da je treći sastojak isušujući alkohol. Ostatak sastava je predivan, žao mi je zbog alkohola, ali ću ga svejedno koristiti, pokušaću da "isparim" taj alkohol utrljavanjem prvo na dlanove, pa potom na kosu.
Sastav:
Aqua (purified water), glycerin, SD alcohol-40B, *argania spinosa (argan) kernel oil, hydrolyzed paullinia cupana (brazilian cocoa) keratin extract [phyto-keratin], *aspalathus linearis (rooibos tea) extract, *cocos nucifera (coconut) oil, *macadamia ternifolia (macadamia) seed extract, *butyrospermum parkii (shea butter) extract, sorbitol, amodimethicone, panthenol, (pro-vitamin B-5), benzyl alcohol, polysorbate 20, phenoxyethanol, natural fragrance





Insight-u ne treba dodatna najava, poznato je da sam oduševljena ovim brendom. Damage šampon o kom sam pisala ovde sam potrošila, ovaj mi je bio prvi sledeći na listi. Namenjen je tankoj dlaci koja se mrsi. Pored njega je njegov brat po brendu, Rolland Relife pakovanje. Rolland me generalno oduševljava svojim sastavima, i kombinacijama prirodnih ulja i masnih alkohola, pa je tako i ovo pakovanje došlo na red. U sastavu ima keratina, ulja i pšeničnog proteina.








Šta biste rado posedovale od navedenog? 

21 comments:

  1. Zbog ovih ampula Jojobe već duže vreme razmišljam da se usudim na kupovinu preko neta. Do sad nisam nikad naručivala sa iHerba ili nekog tako sajta, uglavnom iz straha da mi ne naplate carinu duplo više od cene paketa. :) Sve mi se čini da ću se usuditi zbog njih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja vec neko vreme narucujem sa raznih sajtova i stvari koje kostaju vise od 50 dolara i nikad mi nije stigla carina vise od 100 dinara. Ne brini. :)

      Delete
    2. Carinu ni ne obracunavaju za sume manje od 50e tako da je Jojoba bezbedna :)

      Delete
  2. sve je super i primamljivo.Jako se radujem recesiji ovog insight sampon,jer me bas zanima kakav je u odnosu na ove sto su vec pisani i svi iste kupuju.Da li se ovaj Insight moze koristiti na tretiranoj kosi,znam da je hidratantni sampon za frizzy kosu,a imaju color al nekako mislim da color samo cuva boju,nega i sve ostalo ne znam bas...A i kosa mi je dehidrirana tako da...Kasd procitam tvoju recesiju odlucicu se vec :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja je tretirana, pramenovi i svasta, tako da javljam rezultate. Color je takodje dobar, ali ovaj mi je prevagnuo sastavom :)

      Delete
    2. Nadam se da ce uskoro recesija,obavezno da napises.Mislim samo da mi neispira boju sa kose,zato pitam da li je ok,a znam da je i tvoja tretirana :) Al posto nema sls nadam se da neispira,dvoumim se izmedju tog i color.

      Delete
    3. Već sledeće nedelje će recenzija, već posle nekoliko pranja imam dobru predstavu u glavi :)

      Delete
  3. Hvala na otkrivanju ovog super sajta, inace obozavam da porucujem sa neta, to mi je jedna od opsesija. Zanima me sta mislis o ovom preparatu.
    http://www.iherb.com/product-reviews/Giovanni-Nutrafix-Hair-Reconstructor-6-8-fl-oz-200-ml/6420/?p=1

    I posto vidim pa pijes vitamine za kosu, zanima me sta mislis o Fitoval kapsulama?

    Hvala puno :*****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapravo ne pijem te vitamine, jednom sam ranije Reigenforte, ali posto probleme nemam, ni ne primetim rezultate neke ali ni ne smetaju. Takodje, kad sam ja kupovala apotekarka mi je rekla da Reigenforte ima bolji sastav od Foltene kapsula, tako da sam se ja odlucila za njih :)

      Nema na cemuuuu, i herb je predivan :*

      Delete
  4. Zanima me ko proizvodi ovaj sampon JASON,koja zemlja,vidim da ima silikon u sastavu i to cist tako da...nista od kupovine :) Mozda ovo ulje tj.serum,deluje primamljivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim i ja sad silikon, ali ja ga necu koristiti samostalno tako da mi sigurno nece smetati :)
      Pogledacu ko je proizvodjac kad stignem kuci :)

      Delete
  5. Samo bih se osvrnula na komentar o carinjenju paketa:Meni je bas danas stigao paket sa IHerba i carina je bila oko 800 din,a vrednost paketa je bila manja od 50 dolara i vec skoro godinu dana mi tako carine.Pre toga skoro nista nisam placala.Tako da nije bas da nista ne naplate.Ali smatram da je to ok jer ipak dolazimo do proizvoda kojih ovde nema,tako da,,:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su samo pdv, ali je cena bila 25 dolara, i beogradska carina je u pitanju, cula sam da je novosadska uzasna a i sama sam imala uzasno iskustvo s njima :/

      Delete
  6. Jedva čekam recenziju svega osim Jojobe. Zašto?! Zato što sam je sinoć isprobala i prezadovoljna sam efektom :) Hvala dobavljaču Monoklici :)

    Htina :)
    (ne mogu sad da se logujem na account pa postujem kao anonimus)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjajna je jojobica, nikada necu prestati da je narucujem :)

      Delete
  7. E sad mi žao što ja ne poručih još jedan paketić jojobice :(
    Samo da kažem CLAP za novitete :)
    Mene zanima koliko dugo utrljavaš u dlanove ovaj leave in da bi alkohol ispario? Nekoliko sekundi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam pojma, ja to otprilike jer sam nasla na netu kako se radi :D
      Naprskam na dlanove, onda masem dlanovima kroz vazduh, pa kad ruke prestanu da budu hladne (od alkohola) onda stavljam na kosu. :)
      Ostane uljani trag na rukama, ne onako vodeni.

      Delete
  8. Kakvo je Rolland pakovanje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa posto je novitet nemam najjasniju sliku, koristila sam ga jednom, i to sa jako losim samponom (upravo ovaj iz posta). Za pocetak je dobro kombinovano pakovanje, glatka kosa, mekana, lako se ceslja :)

      Delete
  9. Kada kupujete sa stranih sajtova na koji nacin placate?

    ReplyDelete