Wednesday, March 26, 2014

Prolećno "spremanje" kose - inspiracija

1) Ošišajte krajeve

Posle dugog zimskog perioda (koji na svu sreću ove godine nije bio tako strašan :)) vreme je da šišnete krajeve. Nađite dobrog frizera koji će vas saslušati, i ošišati koliko tražite. Drastične promene frizure nisu poželjne, razmislite da li baš tu promenu, boju ili frizuru koja vam je trenutno aktuelna, želite da imate tokom celog leta, na moru, kad pocrnite.



2) Osvežite boju

Pravo vreme za bayalage period. Ako imate svetlu kosu ili pramenove, potamnite koren i prelijte duzinu. Upravo je ovo moj prolećni izbor, ovih dana koren farbam u 6.1 a dužna ostaje kombinacija 8.1 i 9.1 :)





3) Dubisnki hidrirajte kosu uz trunku proteina

Dehidrirana kosa, dehidrirana koža, česta je prolećna pojava. Obavite jedan tretman dubinske hidratacije da bi vam kosa bila lepršava i glatka. Takođe, ne zaboravite da je sjaj jedan od glavnih prolećnih aduta, konačno dočekasmo da sunce sine. Proteinsko pakovanje možete prorediti u ovom periodu, do leta, ali nemojte ga izostaviti.



4) Obnovite zalihe

Omiljeno vreme za šoping! U šetnji ne odolim da svratim u parfimerije i pokupujem dobre, a jeftine sitnice za kosu. Ovde je jedan spisak, a ja bih istom dodala Mama&Baby šampon iz Lilija, odličan je, blag, kosa bude glatka i mekana.



5) Uvedite vitamine za kosu

Budite korak ispred sezonskog opadanja, uzmite neke od vitamina za jačanje kose i noktiju. Posavetujte se (sa svojim lekarom ili farmaceutom :)) koji su najbolji, meni je moja apotekarka preporučila Reigenforte, a imam i kompleks vitamina koji sam dobila kao poklon uz porudžbinu sa iHerb-a.



6) Osmislite prolećne frizure

Monoklicin sock bun :)






Lokne, vikleri, sock bun, pletenice naš su izbor za ovo proleće. Sa pokojom bandanom, trakicom ili mašnicom, savršena frizura koja će divno izgledati a uz pomoć kojih će kosa biti čak i zdravija.




Evo malo inspiracije:




20 comments:

  1. Citas mi misli, nikako da zakazem frizera a cini mi se da je posle zime to bas neophodno.
    A i smisljam frizure :)

    ReplyDelete
  2. Uradila sve :proudofmyself: :)))
    Samo čekam obećani članak za tvoj sock bun ;) :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaaam znam, samo ne stižemo nikako, gužve na svim poljima :)
      Biće :***

      Delete
  3. Da li moze neki post kako uspevas da ofarbas sam koren tamniji i dobijes efekat bayalage? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa tesko da ce biti samo o tome post jer to nije nikakva komplikovana stvar koju bi trebalo objasnjavati... Samo redovno farbas izrastak i povlacis malo nize delimicno zamazanom cetkom...

      Delete
  4. Kao i uvek sjajne ste ! Sve se pamti i belezi svaki savet je dragocen!!!
    Sonja

    ReplyDelete
  5. Zdravo! Da li moze post o tome kako postici balayage efekat kao na slici?Predivno je. Da li se ovo moze uraditi bez frizera?Hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedino ako već imaš pramenove :)
      Biće jedan sličan post, planiram da radim ovo drugarici pa ćemo napraviti tutorijal :)

      Delete
  6. Cao Monoklico, imam jednu nedoumicu. U jednom tvom tekstu sam procitala da ako hocu dugu kosu, da bi trebalo da sto duze odlazem frizera. A sada citam da je pozeljno da se osisaju krajevi. Kako pronaci sredinu? :) Posto sam od potrage za frizerom koji ce me osisati koliko trazim, odavno odustala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada kazemo da se odlozi odlazak kod frizera, misli se na to da se ne sisa kosa jednom mjesecno kako preporucuju svi frizeri, jer tako kosa nikad nece dostici zeljenu duzinu. Odes jednom u 3,4 mjeseca, zavisi kako ti krajevi izgledaju, da li su istanjeni, ispucali. U tom slucaju je sisanje neizbjezno

      Delete
  7. Imam pitanje :) kad poteinske maske ukrute dlaku jel to znaci da kosi i nije potreban protein toliko koliko mi mislimo da jeste ili je kod mene samo slucaj da mi ukruti dlaku,tj bude nekako krta i suva ,drvenasta,nema leprsavosti itd.?Kako da znam ka mi je potreban protein,a kad hidratacija :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. U suštini, proteini su potrebni svima, ali u većoj ili manjoj meri. Proredi stavljanje proteinskog pakovanja ako ti ukruti kosu, a kada ga stavljaš (jednom do dva puta mesečno, na primer) stavi posle malo hidratantnog regeneratora da ublaži taj vizuelni efekat proteina :)

      Delete
  8. http://1.bp.blogspot.com/-0ElzQcWg6hU/UzqhWfBejsI/AAAAAAAAAW0/UR8HCxdi_cw/s1600/DSCF5026.JPG sta mislis o sastavu ove maske? radi se o Still pakovanju med i cokolada, pa me generalno zanima sta mislite o njihovim maskama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Med i čokolada je solidno pakovanje, Still Malina je malo slabije :)

      Delete
  9. Avokado i jogurt preporucujem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako pricamo o namirnicama i ja ih preporucujem za jesti :D

      Delete