Monday, March 31, 2014

Sleep in Rollers-recenzija

Vjerovatno ste primijetili da sam veliki viklerofil i da sam luda za isprobavanjem i kupovinom istih, kako za uvijanje, tako i za ispravljanje kose. Ne moram vam opisivati moju sreću kad mi je stigao mail sa kodovima za popuste i besplatne stvarcice, tako da me zapalo da sa kupovinom jednog preparata koji košta tek nekoliko eura, gratis dobijem Sleep in Rollers. Prije toga sam čitala puno o njima, kako ih poznate dame nose redovno, kako su wow itd. Jedva sam dočekala tog poštara da mi donese moje.





Ja sam dobila ove i osim 20 viklera dobila sam roze šnale ,,štipaljke" i CD  sa uputstvom za korišćenje koji moj lap nije mogao da učita, iz nekog razloga. Sami vikleri se sastoje od sunđera koji se nalaze u sredini, obloženi ovojnicom koja ima čičak. Ništa komplikovano, na prvi pogled.







Naravno, jedva sam čekala da isprobam. Oprala sam kosu i stavljala ih na 90% prosušenu, kao što to radim sa velikim viklerima na čičak. Pošto su ovi vikleri manjeg prečnika od mojih za ispravljenje kose, stavljala sam ih samo na krajeve, želeći da postignem efekat vani isfenirane kose. Tada nisam spavala sa njima već sam ih držala preko dana. Već pri skidanju sam primijetila da ih teže izvlačim nego ove velike ali sam pripisala to činjenici da kosa nije bila potpuno suva. Napominjem da efekta na kosi nije bilo, ni malo. Sledeći put sam prespavala sa njima, sve ok, moglo se izdržati. Nije prijatno ali sam ja navikla da prespavam sa raznim skalamerijama i instalacijama na glavi, pa je ovo bilo ok. Moje muke počinju sa skidanjem njih sa kose, toliko sam kose iščupala i jedva skinula to čudo sa glave, da sam dobila želju da ih bacim u kantu odmah. Ne moram naglašavati da mi je kosa bila kao da sam prespavala sa mokrom kosom (a nisam, jer sam ih navila na potpuno suvu). Još jednom sam ih stavila na suvu kosu, opet sam čupala kosu da ih skinem i odustala.




 



Ne znam kome je palo na pamet da stavi tako grub čičak na njih jer mislim da ne postoji kosa na svijetu koju ne bi isčupalo. Palo mi je na pamet da su mi uvalili fake ali opet, radi se o sajtu koji provjereno
prodaje original kozmetiku. Sad sam u rebusu, ne znam šta da radim sa njima. Pogledam po netu, pola svijeta ih koristi, a ja proživljavam torturu svaki put kad im pružim šansu. Čak sam izvukla sunđer iz njih i pokušala tako da navijem, kačeći ih ovim štipaljkama koje sam dobila uz njih ali opet nije to to, jer mi stipaljka prelomi kosu tu gdje je zakačim, a to me jako nervira i ne izgleda lijepo.





Ako imate kakav savjet ili sugestiju za mene i moje viklere, pišite ;)

19 comments:

  1. A prvo sto mi je palo na pamet kad sam otvorila post i videla sliku: "Kako su lepi! Zelim ih i ja!". Nista gore od viklera koji cupaju. Nekad mi se cini, bolje da sam se fenirala, nego izgubila pola vlasi zauvek. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prerazocarana sam :/ bas sam ocekivala nesto wow, kad ono cupanje kose i losa frizura :D

      Delete
  2. Koristim metalne viklere s gumicom, imam gustu i tešku kosu koja jedino s njima ne gubi oblik nakon pola sata. Meni bi možda ovi vikleri i valjali jer mi obični sa čičkom spadaju ako ih ne učvrstim špangicom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovi cisto sumnjam :/ pregrub im je čičak. Ali ovi koje ja koristim za ispravljanje, bi ti sigurno bili ok http://sjajnakosa.blogspot.com/2014/02/foto-tutorijal-kako-ispraviti-kosu-bez.html
      Meni su oni baš odlični

      Delete
  3. Meni SVI vikleri na čičak užasno čupaju kosu. Uopšte mi nije jasno u čemu je štos. Moja majka koristi isključivo njih i njoj nikakve probleme ne prave, a meni - UŽAS. Nije do tehnike navijanja, davala sam njoj da navije meni. Ne vredi.

    ReplyDelete
  4. Mozda sto ti je kosa bas bas duga? :D
    Crveni su super, nemaju jak cicak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, to mi nije palo na pamet. :D
      Probaću i te crLJene nekom prilikom. :D

      Delete
  5. Nije bas vezano za post, ali nemam gde da pitam :D Kupila sam skoro Alverde Haarbutter, koristila sam ga jedno 3-4 puta sto kao leave in sto kao masku pre pranja kose, i mnogo mi odgovara, lepo smeksa kosu i smiri je, bude divna i na na dodir i na izgled, ma prelepa, nikad bolja. E sad, moj problem je sto ima alkohol na visokom trecem mestu i ja se bojim da bi mi mozda mogao isusiti kosu na duze staze, iako me je sad efektom oborio sa nogu. Sta vi mislite? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koji alkohol? Ako je masni alkohol nema brige, on služi za hidrataciju. Ako je čist alkohol, prirodni proizvodi imaju tu tendenciju da ga sadrže jer ga koriste kao konzervans.

      Delete
    2. Pise samo Alcohol, ne pise ni stearyl ni cetyl ni nista, pa sam se malo zabrinula.

      Delete
    3. To je cisti alkokol. Ako primijetis da ti skodi, onda prestani sa koriscenjem, a vec ako nema nikakvog stetnog dejstva, nastavi sa koriscenjem. Nekom dosta smeta takav alkohol, a neko ni ne osjeti da je tu

      Delete
  6. uf bre kako to??? znas ti koliko puta meni sa stranih sajtova upadnu takve gluposti!!!! Ja nekad mislim da oni vide aha Srbija, i pošalju mi sranjce :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha, sranjce, prava rijec :/ Pa ja ne mogu da vjerujem da nekom ovi vikleri mogu biti dobri, taman pomisljam da su mi poslali neki fush. Tek da sam ih platila 30ak eura bih ih zapalila :I

      Delete
  7. hahaha, slika te cure opisuje savrseno situaciju i da se ne procita post. :clap:

    ReplyDelete
  8. Uh... Čim pogledam čičak viklere i moja kosa se nakostreši od straha pa i sama dobije čičak efekat :( Baci ih, nemoj da zapadaš u iskušenje da im opet daš šansu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, sve su prilike da cu ih dati baki, ona ima kratku kosu :)

      Delete
  9. Nisam do sad primetila nikakvo stetno dejstvo, ali ga kratko koristim, pa se bojim da li ce na duze staze doci do isusivanja :)

    ReplyDelete