Tuesday, April 1, 2014

Aloxxi šampon za suvo pranje

Jedan novitet ovog meseca, proizvod koji sam inače retko koristila, ovog meseca je dobio priliku da se pokaže jer sam jako jako zauzeta u poslednje vreme. Uz saradnju sa Studijom 22 od uvoznika Primax dobila sam Aloxxi Dry shampoo, šampon za suvo pranje.

Ono što vam je poznato od ranije je da nisam pobornik čestog pranja kose, i da smišljam sve moguće načine da pranje odložim za jedan dan kako bih manje isušivala pramenovima izmučenu dužinu i krajeve.









Proizvod dolazi u praktičnoj ambalaži poput dezodoransa, i vrlo je jednostavan za korišćenje. Kako sam ranije pribegavala baby puderu u svrhu odlaganja pranja, ovo je svakako uredniji i jednostavniji način da se pranje odloži za jedan dan. I ne ostavlja beli trag po kosi, što je tamnokosim devojkama posebno važno jer čak i na mojoj srednje plavoj kosi primetan je trag belog pudera.

Na pakovanju je  posebno naznačeno da je proizvod bez talka. Malim istraživanjem saznala sam da talk zapušava pore na temenu i dovodi do pojave peruti i seboreje. Osim toga, krenula sam u istraživanja o kancerogenom dejstvu talka i tu se nisam zaustavila jer je talc jako čest sastojak u mojoj kozmetici za lice i telo. Ovo je vrlo korisno znati kada  često koristite ovakve proizvode. U svom sastavu Dry shampoo sadrži ekstrakte gline, pirinča i krompira koji absorbuju masnoće sa temena, i grejpfrut i med koji hidriraju kožu glave. Ne bih se usudila da kažem da hidrira kožu glave, ali mogu reći da je uprkos alkoholu u sastavu ne isušuje teme i ne izaziva perut. Alkohol je u ovom slučaju neophodan da bi se apsorbovala masnoća i uklonili neprijani mirisi iz kose. Budite pažljivi da ovaj proizvod ne prskate na dužinu kose i problem isušivanja nećete imati.

Ja sam ga koristila na sledeći način: raščešljam kosu, delim kosu po razdeljku kao da je farbam (s tim da odvajam veće pramenove kose) i prskam malu količinu Dry šampona. Zatim očešljam ponovo kosu, i prstima umasiram proizvod. Kosa mi se odigne od temena (ne bude slepljena uz glavu, kao što to obično biva kad nije oprana), i dobije mat odsjaj, nasuprot masnom, sjajnom odsjaju koji se vidi i kad vežete masnu kosu. Zatim sam birala niski rep ili sock bun. Kosa još jedan dan izgleda uredno i sređeno.

Ovaj šampon pripada kolekciji za profesionalnu negu kose, košta 1780 dinara, a može se kupiti u Primax-ovim apotekama. Vrlo rado bih probala nešto od nege iz Aloxxi-ja jer mi se ovaj proizvod pokazao odličnim, i sigurno da bih ga kupila sada kad sam spoznala koristi šampona za suvo pranje. :D
I ostale recenzije na netu su veoma pozitivne, od strane devojaka koje su probale više vrsta ovog tipa proizvoda, tako da sam i time potvrdila svoj pozitivan utisak.

Da li ste koristile ovakve proizvode i koliko ih četo koristite?


6 comments:

  1. Kuca je ispala lepse od sampona! :D

    ReplyDelete
  2. Poruka slike je jasna - koristite šampone za suvo pranje i imaćete više vremena za svog ljubimca :)

    Odlična recenzija, ja ću ga svakako probati.

    ReplyDelete
  3. Jao kako slatka kuca,ma medena je :))))

    ReplyDelete