Friday, April 4, 2014

Aussie 3 minute miracle lucious long treatment-recenzija

Kao i svaki maskofil, uvijek sam u potrazi za novim preparatom koji bih isprobala. Čim pročitam da je 2,3 osobe pohvalilo neki preparat, poželim da ga isprobam. Tako je otprilike bilo i sa ovim. U početku sam mislila da postoji samo jedan 3 minute miracle treatment i čitala sam različite utiske, od onih najpozitivnijih do onih da tretman ne služi svrsi ni malo. Pošto mi ovamo nije dostupan (naravno), oduševila sam se činjenicom da postoji u ponudi sajta sa kojeg češće poručujem. Tada sam i vidjela da postoje različite linije 3 minute miracle tretmana i krenula u istraživanje sastava i recenzija po netu.
Čisto da pomenem, da ne biste bili u zabludi kao ja, postoje:

  • Aussie 3 minute miracle reconstructor treatment-Najhvaljeniji na netu, uglavnom nekom odgovara na prvo korišćenje ili ne odgovara uopšte.
  • Aussie 3 minute miracle miracle shine treatment-Namijenjen vraćanju sjaja kosi.
  • Aussie 3 minute miracle colour mate treatment-Namijenjen farbanoj kosi i osvežavanju boje.
  • Aussie 3 minute miracle take the heat treatment-Tretman namijenjen zaštiti od njegativnog dejstva toplote.
  • Aussie 3 minute miracle frizz remedy treatment-Daje vlažnost kosi i na taj načim sprečava frizzy look.
  • Aussie 3 minute miracle lucious long treatment-Namijenjen dugoj kosi i održavanju iste i taj koji ću recenzirati danas.


Za ovaj tretman sam se odlučila jer je, po mom mišljenju, imao najbolji sastav za koji znam da bi mojoj kosi odgovarao. Kao što pretpostavljate, ima najveći procenat prirodnih sastojaka u odnosu na ostale, a i u procesu sam puštanja kose, tako da mi njegova namjena baš odgovara. 
Preparat se dozira kroz ovaj krug u sredini

Prvo ćemo krenuti od pakovanja. Ambalaža je prilično neuobičajena za tretman, jer nisam baš navikla na pakovanja u bočici, no navikoh se odmah jer je pakovanje savrseno. Nema poklopac, a proizvod se dozira samo istiskivanjem. Malo je to nepraktično zbog doziranja odgovarajuće količine preparata ali mislim da praksa čini svoje i na kraju se naviknemo. Preparat je srednje čvrste konzistencije.



Sada neka riječ o sastavu. Kao što možete da vidite, radi se o silikonskom pakovanju, koji pretežno čini hemija, uz dodatak nekih prirodnih sastojaka. Tako vidimo da sadrži masne alkohole, i neke ne baš poželjne materija poput konzervanasa ali pošto preparat ne stavljam na tjeme, sumnjam da mi mogu štetiti u nekoj većoj mjeri. Pakovanje mirise na neke čudne bombone, nisam još uspjela provaliti koje, a miris se zadržava do narednog pranja.


Prema mom dosadašnjem iskustvu, mišljenja sam da ovo pakovanje meni sa suvom kosom jako odgovara. Kosa bude mekana, dobije sjaj, a opet nije preteško pakovanje, tako da mislim da bi odgovaralo i manje zahtjevnim kosama. Nije masno i ne otežava kosu, za one koji vole lagani osjećaj. Što se tiče gorepomenutog sjaja, ja nisam ni obraćala pažnju na to dok nisam slikala kosu. Moram priznati da mi se ovaj tretman sve više sviđa. Iako piše da se drži 3 minuta, ja ga držim kao i svako pakovanje, oko pola sata. Jednom sam zagrijavala i efekat je bio još bolji. Suve krajeve ishidrira i oni ostaju glatki do narednog pranja.


I za kraj, dokaz za sjaj :D Moja kosa nakon Foltene šampona, Aussie tretmana i malo Johnsons leave in balzama koji mi drži kosu uvijenom duže.
Kosa treći dan nakon pranja

Kosa drugi dan nakon pranja


Da li ste nekad imali prilike da probate Aussie?





36 comments:

  1. Imala sam Aussie 3 minute miracle reconstructor treatment i nikako mi nije odgovarao,potrošila sam ga jako brzo jer sam doslovno morala stavljati punu šaku,a kosa mi je tad bila poluduga. Tako da je to,što se mene tiče bila loša investicija. I ne smijem zaboraviti miris,ispočetka mi je bio zabavan kao žvakaće gume a kasnije poprilično naporan. Recenzija je super,nisam ni znala da postoji više vrsta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posto je taj tretman namijen kosi koja pretezno vise ,,voli" proteine i kojoj treba rekonstrukcija, mozda ti zato nije odgovarao :) Moja kosa voli hidrataciju, zato taj nisam ni uzimala u obzir. Drago mi je da sam pomogla ;)

      Delete
  2. Odmah naručujem ovaj i reconstructor. ;-)

    Sanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, Sanja divni moj djak :D Obavezno mi javljaj utiske

      Delete
    2. Nema trenutno lucious long treatment. :-(
      Al', biću obaveštena kad stigne. :-D

      Delete
    3. Imas ovdje, neki euro skuplje ako si bas nestrpljiva :D http://www.chemistdirect.co.uk/aussie-luscious-long-3-minute-miracle-deep-treatment/prd-uns

      Delete
    4. I evo ti kod za taj sajt za 7% popusta VCUK238, pa vidi radi li :D

      Delete
  3. Nisam koristila Aussie, ali cu potraziti u inostranstvu. Mnogo mi se svidja boja kose. Koja je?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Macadamia 6.1 sa 3% hidrogena preko bijelih pramenova. Uzivo je malo tamnija

      Delete
  4. Nisam probala ali jako želim da kupim Aussie 3 minute reconstructor, možeš li mi reći sa kog sajta mogu da naručim? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imas na feelunique i chemistdirect.co.uk pa vidi gdje ti se bolje isplati :)

      Delete
  5. Sa cim je kosa uvijana? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa dva veelika tvistera, ubrzo će biti fototutorijal ;)

      Delete
  6. Pokazi nam malo kako ti kosa ne izgleda kada je uvijena/isfenirana, vec osusena prirodnim putem. Ovako ti nista ne verujem, jer se pravo stanje na krajevima uopste ne vidi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upotrebu fena i pegle sam svela na minimum, tako da ne znam sta zahtijevas. Mozda da se upoznamo pa da ti pokazem moje krajeve uzivo, ne kapiram :D ne znam koja bi bila korist od obmanjivanja citalaca, obzirom da proizvode recenziramo da bi nekom pomogli u odabiru, bez ikakve pristrasnosti

      Delete
    2. Ne vidi se stanje na krajevima?!
      Nije mi samo jasno na koju foru misliš da tvisteri mogu da maskiraju oštećene krajeve?! Ako znaš takve čudotvorne tvistere ja te molim da me o njima što pre informišeš da se ne mučim više oko nege kose!
      Očigledno je da ima ljudi kojima je lakše da budu zavidni, nego racionalni...

      Delete
    3. Pa vidis da mi zena ne vjeruje nista dok joj ne dostavim nalaz obdukcije mojih dlaka na glavi uzetih slucajnim uzorkom :D

      Delete
  7. Lajf, šta mi radiš žeeeno :) Kad ti pogledam kosu shvatam da mi je i ovo NEOPHODNO!

    ReplyDelete
  8. Odličan je Ausssie, probala sam puno toga i zaista vrijedan pažnje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicno, svidja mi se sto imamo isto iskustvo :)

      Delete
  9. Sviđa mi se fora s doziranjem.
    A tvoja kosa...<3 Svaki put se iznova oduševim!
    I moram prestati s kupovanjem preparata za kosu dok ne potrošim zalihe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lacika moj, hvala ti <3 kad budes rijesila da se pocastis, preporuka ti nece faliti :*

      Delete
  10. Da li ima neki promo kod za feelunique? Porucila bih ovu ljepotu od proizvoda i Orofluido masku (mozda i 2) :-) ♡

    ReplyDelete
  11. Ima :D nasla sam kod za 10% Aprilhair ;)

    ReplyDelete
  12. Taj i ja nadjoh malocas, nadala sam se malo vecem % ali daj sta das :-D merci :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedino ako te ne mrzi da cekas Uskrs, tada bi trebalo da daju malo veci % ;)

      Delete
    2. Da znas, pokusacu da se strpim.. ali ne duze od nedelju dana :-D

      I daj brrrzo foto tutorijal za taj divan friz! :-)

      Delete
    3. Jao, planiram ali uvijek u nekoj stisci sa vremenom. Ali bice, obecavam ;)

      Delete
  13. Kosa mi je gusta. Spolja talasasta a unutra ravna. Kad god je operem i osušim, ona se spolja ućeba. Izgleda jako neuredno, kao metla i dosta čupavo, iako sam se očešljala i isfenirala.

    Šta mi preporučujete da koristim od preparata? Ili da li imate neki savet kako da sprečim tu "ućebanost"?

    Unapred hvala na odgovoru. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dubinska hidratacija, gornji dio kose ti je suv, zato se to desava

      Delete
    2. Hvala na odgovoru i hvala na svim savetima na tvom blogu!
      Veliki pozdrav! <3

      Delete
    3. Nema na cemu, hvala tu sto nas citas ;)

      Delete