Monday, April 14, 2014

Foto tutorijal: Kako uviti kosu bez toplote i oštećenja - 2. deo

Nakon posta o Aussie pakovanju, dobila sam puno pitanja vezanih za lokne koje imam na tim slikama, obećala sam tom prilikom tutorijal. Pa evo nas :). Ovaj je nastavak ovog posta, u kojem sam vam pisala o drugim vrstama viklera koje koristim za uvijanje kose.



Ono što vam je potrebno jeste dva debela viklera i Johnsons leave in, za dugotrajnije lokne. Kao što možete da vidite, uporedila sam ovaj vikler sa onima iz pošlog posta i vidite da je znatno deblji i veći od narandžastog. To vam je otprilike orijentir kad budete tražili da kupite. Moram biti iskrena i reći da ove plave viklere nisam uopste koristila kao ove tanje, a razlog za to jeste što kad ih stavim nekoliko, navijem tanje pramenove, ne uviju se uopšte. Razlog zašto se to dešava mi nije poznat, a sumnjam u to da moja kosa nema dovoljnu dužinu da bi se mogla uvijati čitava ovim viklerima. Zato sam isprobala ovaj metod sa dva viklera i bila prezadovoljna rezultatima, tako i ne čudi što sad sve češće potežem za njima kad želim da uvijem kosu.




Nego da mi pređemo na stvar. Nakon pranja kose, ja ostavim da mi se kosa suši prirodno, eventualno prosušim tjeme ako žurim nekuda. Kad je kosa suva otprilike 90%, počnem da uvijam. U slikama to izgleda ovako:





1. Na prvoj slici vidi se moja kosa sušena prirodno,
prije nego stavim leave in. Namažem leave in samo na donji dio kose, a kosu podijelim na dva dijela.
2. Vikler postavljam sa spoljašnje strane kose, otprilike vidite u kojoj visini.
3. Navijam donji dio kose oko viklera.
4. Uvija se dok ne dobijem repić koji je u stvari vrh tog pramena.
5. Repić upakujem paralelno sa viklerom i navijem prema korijenu koliko puta može da vikler ne spada.

Vrlo je bitno da se vikler drži vrtikalno i da se na tako postavljen vikler obmotava kosa.

Ja uglavnom prespavam sa njima, da mi frizura bude za posao gotova ujutro.



A rezultat bude ovako uvijena kosa.





40 comments:

  1. Prelepo je :)
    Moraću da pokušam :)

    ReplyDelete
  2. Live in stavljas na osusenu kosu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, o.k. Probacu kolko jos veceras :) Gde inace ima da se nabavi ovaj Johnson live in? Ja ga nigde u Kragujevcu nisam vidjala...

      Delete
  3. Predivno i prehvala na tutorijalu :)))
    Pitanje:da li ti ovaj Johnsson ima ikakve slicnosti s macadamia leave in-om u kremi (ja imam taj od M.i nisam primijetila nikakav efekt osim laganog sljepljivanja kose, pa sad ne znan da li da si uzmem ovaj od J. :) ah te zenske muke i nedoumice :)) )

    ReplyDelete
  4. Nema na cemu :*
    M. je vise krema i jaca je dok je J. nekako gelast. Isplati se uzimajuci u obzir da 250ml kosta oko 2e :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh super, hvala na sugestiji i odgovoru; cim popijem kavu - pravac dm :D

      Delete
  5. Celu kosu navijes na dva viklera? Imam ovakve,ali mi je kosa bas gusta,kad navijem na vise viklera ispadnem kao ovcica :-) Inace,citam rednovno blog,sve pohvale :-) Ivana

    ReplyDelete
  6. Ko ima guscu kosu onda moze i tri. Znaci, dva kao ja, i treci tamo iza, po sredini glave, istim postupkom. Ja sa ovim debelima ne mogu ispati ovcica, slabo uvijaju manje pamenove :/. Mozda ti uvijas odozdo pa su onda lokne sitnije. Probaj ovo, dobices talasastu kosu kad se malecko opusti.

    Hvala ti :)

    ReplyDelete
  7. Super savet, hvala :) Ma svaki put ja to uvijem na drugu stranu, mora da je u tome problem! :)

    ReplyDelete
  8. Neverovatno dobro izgleda! :)

    ReplyDelete
  9. A cime vi pricvrscujete tvistere? Meni ne mogu da stoje sami, vec moram da stavljam i malu stipaljku kako mi kosa ne bi strcala.. imam kosu do polovine ledja, dakle nije duzina problem nego mozda ne znam valjano da pricvrstim tvistere :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni tvisteri stoje sami, tako ih nemjestim. Nije mi teska kosa ali sam uvijala i tudje teze kose na ovaj nacin i drzali su

      Delete
    2. Ja sam bas zbog toga jedno vrijeme batalila tvistere :-) kosa mi nije teska ali je dosta gusta.. Nista, sa probamo ponovo :-)

      <3

      Delete
  10. Brazil Nut Define and No Frizz Styling Cream

    Jeste li imale priliku da isprobate ovaj The Body shop proizvod? Iskopiracu i sastav pa mi recite sta mislite :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam, meni TBS proizvodi nisu dostupni :( daj sastav da analiziramo :D

      Delete
    2. Water, Cyclomethicone, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Sodium Chloride, Bertholletia Exclesa (Brazil Nut) Oil, Dimethicone Copolyol, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, PPG-3 Myristyl Ether, Propylene Glycol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Rosa Canina (Dog Rose) Hips Oil, Potassium Sorbate, Propylparaben, Fragrance, Methylparaben, Oryzanol, Hypericum Perforatum Extract, Achillea Millefolium (Yarrow) Extract, Panax Ginseng (Ginseng) Extract, Tocopherol, Caramel

      Voila :-)

      Delete
    3. Ima silikone i prirodne sastojke kao i konzervanse. Mislim da ne moze da ti steti ako ga naravno stavljas samo na krajeve i trebalo bi da hidrira ;)

      Delete
  11. Jako lepo :)Pokusacu sa manje viklera jer sam imala obicaj da stavim cak i skoro 2 pakovanja pa ispadnem ko ovcica:D a imamo bas slicnu kosu .Stavljacu 3 viklera da vidim kako ce biti Zar ti nije neudobno kad spavas sa njima?nikada ih nisam stavljala nocu .Pozdrav,J.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam navikla da prespavam sa viklerima pa mi nije nista cudno, mekani su :D srecom

      Delete
  12. mnoklice spasavaj :) malo odstupam od teme, ali imam smedje farbanu kosu, 6,23 revlon youn color, sad sam kupila macadamia 6, da li da menjam za 6,1, ili ne? kakva ce mi ispasti, da ne budem crvena? hvala unapred :*

    ReplyDelete
  13. Jel imas mozda sastav tog live in creme sto stavljas johnson?Da vidim mami me :) Imam tvistere,al ne koristim,jednostavno,moja kosa sklizne sa njih,ma koje velicine da su,ne znam jel neko probao one kineske sto su sad postale hit mrezice lokne budu spiralne?

    ReplyDelete
  14. Kad dodjem kuci, postavicu ti sastav leave in. Ma sigurno da ih ne stavljas ispravno, moram stati u odbranu mojih tvistera :D

    Imam ih ja, to su curlsformers. Bice i o njima pisano brzo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aqua, behenyl alcohol, dimethicone, glycerin, hydroxyethylcellulose, cetearyl alcohol, behentrimonium chloride, behentrimonium methosulfate, citric acid, sodium hydroxide, isopropyl alcohol, sodium benzoate, parfum

      Delete
    2. Haha,moguce,salim se probala sam na sve nacine i na ovaj tvoj al oni sami skliznu,pa sam mislila da probam ove,merkam ih od zimus jos,al nikako da se odlucim,ipak je to kinez,a nabili cene :)
      Prema ovome ima alkohola dosta,nadam se da nece isusivati,imam baleu al ono mi isusuje iako je hidratantna krema,al meni to kao da stavim alkohol pa kosa bude metla.

      Delete
    3. Ovo su sve masni alkoholi i oni ti ne mogu isusiti kosu nikako ;) kad meni moju nisu, sumnjam da ce iciju.
      Lijepe lokne prave i curlsformersi ali mi je komplikovano da ih stavljam tj oduzima vremena puno vise u odnosu na ovaj sistem sa dva

      Delete
  15. jel ti 'repić' umotaš u kosu koju si omotavala oko viklera,ili i njega uvijaš... ili kako...?ne svatam ni uz slike :shy: :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj repic polozim tj spakujem paralelno sa viklerom i onda navijam na gore vikler :)

      Delete
    2. aha,super,hvala!:-)

      Delete
  16. što bi moglo poslužiti kao zamjena Johnson's leave in-u....ne pronalazim ga kod nas pa ako imaš kakav prijedlog? Hvala! :-)

    ReplyDelete
  17. Meni je nemoguce spavati sa tvisterima koliko su mi neudobni. Svaka cast kako uspevas. Pokusavam da pronadjem sundjeraste tvistere, ali ih nesto ne vidim.

    ReplyDelete
  18. Koliki je precnik plavih viklera, tj debljina ?

    ReplyDelete