Monday, April 7, 2014

Macadamia natural oil maska za kosu - rerecenzija i pogled iz drugog ugla

Vjerovatno ste ranije čitali na blogu da jednoj od nas nije odgovarala ova maska i da je moja koautorka bila tako-tako zadovoljna njom. Međutim, kako ja svugdje hvalim ovu masku i preporučujem je suvim kosama, red je da vam pružimo pogled iz drugog ugla kad je ova maska u pitanju.

Na početku da naglasim, moja kosa je do pola leđa, prilično suva i istretirana blanšem.

Ne moram vam pričati o ambalaži i cijeni pošto ste, sigurna sam, upoznati sa svim pojedinostima vezano za ovu masku. Ja imam naviku da kupujem u pakovanju od 30ml tj kesicu iz razloga što imam priličan broj pakovanja, pa da imam slobodu izbora, a to je svakako lakše kad je 30ml u pitanju umjesto 250ml.



Ako se neko ne sjeća sastava:

Water (Aqua), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cetyl Palmitate, Behentrimonium Chloride, Fragrance (Parfum), Amodimethicone, Trideceth-12, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Sodium PCA, Dimethicone, Cetrimonium Chloride, Triethanolamine, Citric Acid, Butylene Glycol, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Chlorphenesin, Sorbic Acid, Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylproprional, Citronellol, Limonene, Yellow 6 (CI 15985), Yellow 5 (CI 19140), CI 14720.


Kao što znate, pakovanje spada u silikonska sa dodatkom masnih alkohola i ulja, te je ovo pakovanje čisto hidrantno. U procesu oporavka moje kose je bilo neizbježno jer mi je jednim pranjem umirivalo veoma pufnastu tretiranu kosu i u momentu omekšavalo gornji sloj kose koji je bio najoštećeniji. Kad je pakovanje u stanju tako da djeluje na moju kosu, sa razlogom ga hvalim svima. Znači, namjena maske je da djeluje na izrazito suvoj kosi i to čini odlično. Pakovanje je dosta koncentrovano i teško, pa iz tog razloga se može desiti da nekom ne odgovara uopšte. Prije nego se kupi koncentrovano pakovanje poput ovoga, treba se racionalno i realno procijeniti stanje kose, jer nekom od vas kosa možda treba proteine, a vi stavljate prilično jaku masku poput Macadamia-e i tu budete razočarani. Ono što je meni takođe fantastično jeste miris koji ostaje do narednog pranja, uz leave in kremu bude upotpunjen, a suva kosa omekšana sa glatkim krajevima.

Razlog zašto smo napisale ponovo recenziju istog preparata jeste to što mislim da ova maska zaslužuje pohvalu od moje suve kose i da služi kao preporuka svim suvim kosama da joj daju šansu, barem kroz isprobavanje tih 30ml za koje mislim da nije previše izdvojiti jer ako vam bude odgovarala, voljećete je ovako kao ja. Ne zaboravite i na povremeno pakovanje kose proteinskim pakovanjem, jer jedno uz drugo daje ono što je kosi zaista potrebno.

18 comments:

  1. Meni je Macadamia savrseno pakovanje! Trenutno smirena, slozena, sjajna kosa. Meni je odlicno! I cestitam za vise od 200 000 pregleda, svaka cast, vrlo brzo napredujete! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umetnico, hvala <3 drago mi je i tebi da se svidja kao meni :*

      Delete
  2. Probacu definitivno i masku i kremu,ulju sam dugo verna pa se nadam da ce mi i ovo odgovarati:)J.

    ReplyDelete
  3. Pozdrav, jel mi mozete reci koja je cijena i di je ima uzeti? Kosa mi je u zadnje vrijeme izrazito suha..a prije sam znala otic kod frizerke na tretman macadamiom kompletni ali mislim da mi je to skuplja opcija pa me zanima di je ima uzet i koja bi bila cijena, hvala, Lp

    ReplyDelete
  4. Koja proteinska pakovanja preporucujete?Hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hbo, Aminokeratin, a od kombinovanih Bioclin, BC repair i Insight damage

      Delete
  5. Hvala :) vec imam Insight Damage plus Macadamia i imam sve :D

    ReplyDelete
  6. Koje mi proteinske i hidratantne maske mozete preporuciti a da ih mogu nabaviti u Bosni, sem ovih Macadamia proizvoda, Insight ne mogu nigdje naci :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebalo bi da na teritoriji BIH da ima Alexandar cosmetics gde se kupuju Insight i Macadamia. Proveri na Alexandrovom sajtu :)

      Delete
  7. meni je npr.macadamia maska za kosu fenomenalna dok mi ulje ne odgovara :O ne znam da li da probam leave in kremu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imas suve krajeve, vrijedi da je probas :)

      Delete
  8. Meni u pocetku nije odgovarala ta maska. Mrsila mi se kosa,bila kruta ,a sad mi je super!

    ReplyDelete
  9. Ja se kanim ponovo da je probam, Lajf me ubedjuje :)

    Mono

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj! :) . Daj joj jos jednu sansu jer kosa se menja.

      Delete
  10. Pozdrav.. Moja kosa je ravna sa izrazito masnim temenom,nije tretirana,i svasta nesto sam probala,kako bih je dovela u red,nekad uspe,nekad ne. Interesuje me koje mi pakovanje preporucujete,krajevi su mi malo suvkasti,jer pustam kosu,pa je nisam sisala nekoliko meseci? Hvala unapred :)

    ReplyDelete