Saturday, April 12, 2014

Selective Feel the difference daily shampoo

Već neko vrijeme sam oblijetala oko ovih šampona kod nas u Cosmetics-u ali posto imam gomilu šampona, nikako nije stigao na red. Generalno volim Selective proizvode, jako su mi se dobro pokazali, tako da nekako imam povjerenja u njih.




Kako se gomila smanjila, rijesila sam da se počastim jednim šamponom iz Feel the difference linije jer sam čitajuci sastave jednom prilikom, vidjela da su prepuni prirodnih komponenti. Ništa kao to me ne može privući na kupovinu. Odluka je pala na Daily šampon, nisam ni ja sigurna zašto. Možda zato što sam uvijek bježala od šampona namijenjenih čestom pranju jer ne perem kosu svakodnevno i vodim se logikom da posto imam suvu kosu koristim samo preparate namijenjene mom tipu kose i izbjegnem mogućnost da mi nesto ne odgovara zbog neadekvatnog izbora. Oslanjajući se na sastav, procijenila sam da će to biti pun pogodak. I nisam pogriješila.


Da krenemo od početka.


Što se tice same ambalaze, šampon dolazi u bočici od 250ml, prilično neutralnog izgleda. Sam šampon je providno gelast, blagog mirisa. Ovaj šampon, prema sastavu, spada u blage šampone, bez SLS-a, sa blagim čistacima, što ja i tražim. Odmah nakon čistaca sadrzi prirodne komponente. Kao sto se na kraju vidi, sadrzi alcohol denat, ali ne mislite da on ima štetno dejstvo ovdje, pri kraju je sastava, u maloj kolicini i služi kao konzervans.


Za dejstvo šampona mogu slobodno reći da sam veoma srećna sto sam naišla na ovako blag i efikasan šampon. Blaži je od svih šampona koje sam ikad koristila, a kosa bude čista 3 dana kao i sa svakim drugim. Moram naglasiti da me je oduševio, a kako i neće kad mi zagladi sve antenice, čak i površinski sloj kose uz mrvicu maske na krajevima. Daje fenomenalan sjaj kosi uz neagresivno čišćenje. Koliko je blag svjedoči činjenica da mi ne skida ni malo boje, što mi se desava sa skoro svim šamponima barem nakon farbanja. Sa ovim ne, uvjerila sam u to kad sam njime prala kosu 3 dana nakon farbanja.

Tako da, ako neko muku muči sa ispiranjem boje, ovaj šampon je pravi za to. Kod mene je pobrao sve pozitivne kritike jer je blag i lijepo pere, dok mu je jedina mana (za mene ni to) cijena od 5.80e.

Ovaj sampon je lagano došao na prvo mjesto moje trenutne liste šampona, a za njim su Babylove, Insight damage, Lush.

Jeste li koristili neke Selective proizvode i kako ste zadovoljni?

17 comments:

  1. Zanima me gde u BanjaLuci ima selective,ako neko zna neka napise.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Didacu a mislim da ima i u CM-u :)

      Delete
  2. Od selectiva nedavno kupila aminokeratin posto mi je kosa se ostetila jajo i puca,jos je na testiranju,ne znam koliko cesto da ga stavljm i da li samo na vrhove ili cijelu duzinu stepenasto sam osisana po povrsini

    ReplyDelete
  3. Ja ga ne bih primicala tjemenu zbog silikona...

    ReplyDelete
  4. Da li je neko probao Alverde sampon za ostecenu kosu sa avokadom,kupila sam ga i super mi je blagi sulfati bez silikona sa proteinima:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nismo ali ako ti sastav odgovara, samo naprijed ;)

      Delete
  5. Vazi izbjegavacu da pridjem tjemenu,koliko daleko najvise?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ne znam koje ti je duzine kosa, znaci sto dalje mozes, da ti ne dotakne tjeme

      Delete
    2. Kosa mi je do lopatica ali imam duboke siske koje hocu da pustim da rastu

      Delete
    3. Nemoj po povrsini siski, nego samo na vrhove

      Delete
  6. A, gde imaju da se kupe njihovi proizvodi? Konkretno me zanima Kragujevac :)

    ReplyDelete
  7. Je l' mu je struktura slicnija Insight-u ili baby love-u? Jer meni baby love ne odgovara i bas slabo peni, a Insight mi je divan i odgovara u svakom pogledu, ali mucim muku sa ispiranjem boje :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj sampon uopste ne pjeni tj bas malo. Ako trazis pjenece, onda bolje Insight. Ali ako mucis muku sa ispiranjem kao ja, ovaj sampon je br.1. Znači, u odnosu na njega i BL i Insight djeluju kao mnogo jaci na ispiranje

      Delete
  8. Koji od sampona bez sls-a bi preporucila kao najbolji nama koje se farbamo u crvene nijanse? Koji najmanje ispira boju?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cowash mi ne bi odgovarao, kosa mi se jako masti, to bi bila propast, ali ovaj sampon cu nabaviti. Hvala puno, sjajna si <3

      Delete