Thursday, May 22, 2014

Blogoprojekat puštanje kose-peti mjesec

Pa ja ne mogu da vjerujem da je već proslo 5 mjeseci od početka projekta  i da se polako približavamo kraju.

Šampon


Koristila sam Lush kruti samponFolteneBabyloveInsight za oštećenu kosu i Selective šampon co-wash sa balzamom Still slatki badem.


Balzam


Balea oil repair i Balea mango sam koristila nekoliko puta pojedinačno i nekoliko puta u kombinaciji za dubinsku hidrataciju.



Maska/pakovanje


Od hidrantnih sam koristila Orofludo,  Desert essence, Marrakesh, Insight dry, Macadamia, Insight antifrizz, Insight damage, Redken diamond oil i jednom HBP.



Tretmani prije i posle pranja (ampule i tretmani za tjeme)


Ampule koje sam naviše koristila su Biopoint nourishing phials za suvu kosu bez ispiranja i Queen Helene Jojoba hot oil treatment.



Leave-in proizvodi


Najčešće sam koristila Orofluido uljeMacadamia leave in  i uljeAlfaparf, a jednom sam i Label.m leave in.



Tretiranje kose (toplotom, farbom)


Jednom sam stavljala preliv farbom KYO 5.1 sa 3% hidrogena. Nekoliko puta puta sam kosu sušila fenom. Presu nisam koristila. Najčešće sam uvijala kosu i ispravljala uz pomoć viklera. 


Napredak u rastu


Pošto uopšte ne mogu da utvrdim po izrastu koliko mi kosa raste, procjenjujem da je oko 1cm mjesečno. Kosa mi je prispjela za šišanje i planiram da se šišam za 10 dana. Na slici stanje izgleda mnogo gore nego što jeste jer sam koristila novu Redken masku kojom uopste nisam zadovoljna. I o tome će biti riječi uskoro.


38 comments:

  1. Odlicno! :D
    Ja sam svoji kosu zadnji put sisala u decembru mesecu.Nisam je susila fenom,nisam je peglala.Koristila sam masku za kosu,neke apmule,ulje za krajeve i to je to.Kosa mi nije procvetala ali ipak planiram da se sisam imam dugu kosu i tesko se susi,ako je operem uvece njoj treba po 2 h ,ako operem preko dana oko 30min ona se osusi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago tebi sto imas tako gustu kosu, ubila bih za jednu takvu :D

      Delete
  2. Brzo prodje pet meseca.. a kosa bas porasla... moja je sve svetlija, vracam se u plavo.. a radicu za desetak dana i botoks kose :) jedva cekam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da se javnem. utisci fantasticni... Biolage je koristila frizerka, tretman odlican, temeljan... a i divni saveti... kosa sija, premekana, dlaka glatka... ne znam kako ovde da posaljem sliku ali prezadovoljna sam :) i pazarila ExquisiteOil Strengthening Treatment ... tretman trajao skoro dva sata...

      Delete
    2. Mozes sliku dodati na dodaj.rs pa mi ovdje staviti link da vidim. Bas mi je drago sto si zadovoljna. Biolage proizvodi su mi inace privlacni iako nisam nista njihovo koristila jos

      Delete
  3. Predivna kosa !
    Koji Lush koristis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;) koristim onaj za sjaj kose, mislim da je Ultimate shine

      Delete
  4. Koliko vidim kosa je nefenirana ,samo osusena i zato su takvi krajevi ,a verujem da joj ih je neka frizerka bas stanjila i zato izgledaju tako.
    Bas da vidim neko ko se ne fenira kako mu kosa izgleda bez feniranja.
    Porasla je prilicno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma Dani, sve si u pravu. 1cm se sisam uskoro posto mi je realno toliko istanjena, ovim Redken pakovanjem sam prilicno razocarana :\

      Delete
  5. Ok ti je kosa,nemoj se cimati toliko,sta ce ko reci i napisati,naravno svako ima svoje misljenje pa cak i kad popljuje po drugima,prihvatis sve i ides dalje :) Ne znam da li pratis blogerku Camilu,al njena kosa je frhunska :) ja lepsu nisam videla,pa cak i kad je neisfenirana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nazalost, ne pratim mnogo blogova jer stvarno nemam vremena. Pored porodice, posla i ostalih obaveza, ne stizem. Ali pogledacu je ;) nismo svi rodjeni sa gustom i jakom kosom, nazalost... jos kad se krene sa blansem i farbom, to je vrzino kolo :/

      Delete
    2. Nije ni njena kosa gusta,cak mi se cini da je retka,tvoja je po meni bas gusta,nedeluje mi retko uopste.Ne znam jesi li probala amikin sampon zanima me kakv je?Znam kako je kad si farbana,vise kosa nije kao sto je nekad bila svilena,sjajna i leprsava :) Sad treba proizvoda i proizvoda,a konkretno boljitka nevidis nekog.A toliko proizvoda obecava,a na kraju efekti ama bas nikakvi,ja sve ocekujem sa wow efektima :)

      Delete
    3. Ah ta Camila :D prelepa ona sa jos lepsom kosom ;) I ja bih rekla da joj nije toliko gusta,ali njena kosa je carobna,kao sa reklame iako je uvija cesto :)

      Delete
    4. Vidjela sam, stvarno je prelijepa. Ona ima nedarbanu ili farbanu kosu nekom prirodnom nijansom. Moj je plan da isisam ovaj blans i farbanje u boju priblizno mojoj prirodnoj. Ali do tada treba izdrzati

      Delete
  6. Camila ima najlepsu kosu koju sam ja videla :) Ima jedan blog gde je govorila o svojoj nezi kose,u uvodnom delu govori da njena kosa nije farbana i da je nikad nije farbala,mada meni iskreno deluje kao farbana jer cudna je nekako boja,deluje prirodno ali ne skroz.Ima jedan video gde uvija kosu na peglu i kosa joj se uzasno dimi,iskreno cudno mi je da je toliko pali,a ona tako savrseno izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ni meni nije jasno :/ Njoj je vecinom kosa istalasana figarom ili peglom,a njoj je kosa pre pre predivna!

      Delete
    2. Vidim da sam vas sve navukla na Camilu,morala sam jer se toliko po blogovima raspravlja o kosama jeli fenirana ,cime je negovana itd.Ova njena kosa je... ja videla takvu do sad nisam sem kad se neko isfenira u salonima,mada ni tad nema takav pad ni glatkocu nit sjaj,e sad mozda je i do njenog osvetljenja ona se profesionalno bavi tim blogovanjem i snimanjem video klipova,sto bi rekli prodaje proizvode,al ono pusenje sa kosom ni meni nije jasno :) Ko zna da li joj je uopste takva kosa kad bi je samo oprala samponom :) Sad ispadne da hejtujem,al nije samo budimo realni.Da mi se nedopada njena kosa ne bi rekla da pogledate njen blog tj.video klip.

      Delete
  7. Kako se zove njen blog?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imas je na YT Camila Coelho ;)

      Delete
  8. Mni je tvoja kosa sto se tice duzine i kvaliteta ekstra ,samo mi se ne svidja trenutna boja,ali razumem da se boje brzo isperu i da nije moguce stalno se farbati,i ja isto imam problem sa ispiranjem farbi.Dali si nekad probala farbe tipa revlon young i kakvi su ti utisci?
    Pozdrav !!!

    ReplyDelete
  9. Nisam koristila Revlon... poslednji put sam koristila KYO bez amonijaka i isprala mi se nakon 2 pranja iako mi se boja bas svidjala.

    Sto se Camile tice, eto ne znam kako uspijeva da presuje i figaruje kosu i da joj kosa bude zdrava. Ko zna na kakve tretmane ona ide, a smatram da to nie fer prema citaocima kojima neki tretmani nisu dostupni. A meni se cini da je ona tamnoputa, mozda je i to razlog kvaliteta njene kose

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brazilka je,moguce je :) Ja je odavno pratim i prosto svaki put me ostavi bez daha i njen ten i kosa i lepota,ali u pravu si za te tretmane,verovatno kosi pruza nesto sto nama ovde nije dostupno :/ Ona preferira onu masku Silikon mix i kaze da cuda radi ali je recimo ta maska za moj dzep skupa i uvek postoji ono "ali sta ako" meni to ne odgovara :D

      Delete
    2. Mislim da je do te maske jer sam gledala dosta klipova od nekih devojka koje je koriste i zaista im je kosa kao njena,a nisu brazilke :) Ta maska je oko 17dolara sto i nije puno stim da se dobije oko 1kg.Ako da je takve rezultate onda vredi svaku paru :) Da se razumemo sve sto sadrzi silikone u sbe moze da da rezultat kao kod Camile,al ono paljenje kose nije mi jasno i da ona posle svega izgleda onako dobro.Marketing je cudo :)

      Delete
    3. Nisam cula.za tu masku, a ne znam bas da li bih je i kupila ako je sastav kao naziv-silikon mix :D ne znam koliko maska mora da bude svemoguca da nakon konstantne upotrebe pegla i figara kosa bude blistava, sjajna i divna. Ja nisam naisla ni na sta takvo, a isprobah gomilu preparata :D

      Ima ona tajnu svog uspjeha i svaka joj cast na tome

      Delete
    4. Napisah ispod da ima dimeticone,al evo sastava iz prve ruke :) Water, Mineral Oil, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Glycerine, Citric Acid, Cetrimoniun Chloride, Dimethycone Copolyol, Cyclomethicone, Keratin, Ceramide, Diazolidinyl Urea (and) lodopropynyl Butylcarbamate, Fragrance.Uglavnom maska je na bazi keratina i zato svakoj kosi daje onako sjaj i glatkocu,tako pise i na maski,stim da izgleda da na toj ambalazi nelazu,kao na ovima sto mi kupujemo :)

      Delete
    5. 17$ nije puno i to bih mogla dati ali ja sam pronalazila pakovanje od 500g za 20ak funti + postarina od 10 pa cak i vise funti sto je zaista mislim puno :/ Da citala sam da su mnoge zadovoljne ali meni tesko sta prija kosi :) Ako je nadjem tako jeftino kupujem je sigurno ;)

      Delete
  10. U sastavu samo ima dimeticone nema nista vise od silikona,ima mineralna ulja,i jos neke sastojke,al kod svakoga ta maska na snimcima ima efekta kao na njenoj kosi,sve su iste,pa cak i one od crnkinja.Mislim da je jedna blogerka sa nasih prostora probala i da je bila odusevljena negde sam procitala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima 2 silikona: dimethicone i cyclomethicone.
      Brazilke imaju jacu kosu.
      A u sastavu ne vidim nista spektakularno.
      Ona je jos i mlada. Ja sam mojoj kosi u njenim godinama mogla svasta da radim (spiralni minival,farbanje u crveno itd) a nisam je nesto puno negovala i bila je predivna.
      Da ne duzim ,manite se Camile,sve je to sminka i dobre kamere,tretmani itd.
      Ovo na slici sto vidite na blogu je pravo stanje kose,bez sminke ,bez cpecijalnih kamera i to je super kosa.

      Delete
  11. Ja izbjegavam proozvode na bazi mineralnih ulja, nikako mi ne odgovaraju :/ ajde ako probate, pisite mi ovdje. Ostatak sastava je odlican

    ReplyDelete
  12. Pozdrav Monoklice! Pratim tvoj blog i odusevljena sam savetima koje delis sa svima nama i htela bih da te zamolim za savet, posto definitivno nemam srece sa frizerima. Godinama sam plava,izrastak farbam revlon farbom 1001,ali sam pozelelaa da probam ovaj trend da tako kazem- tamniji izrastak na plavoj kosi. Otisla sam kod frizera kako ne bih sama esperimentisala,ofarbao me je revlon farbom 7.3 i 6% hidrogen. Nisam zadovoljna rezultatom pa sam mislila da se prefarbam sa 1001 i vratim na staro. Znam da nisi koristila revlon ,ali bih te zamolila samo da mi kazes da li prefarbavanjem te boje moglo doci do nezeljenih efekata tj.sive oli zelenkaste boje? Nadam se da sam dobro objasnila....Hvala puno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne moze doci do sive ili zelenkaste, ali posvetljivanjem moze doci do izbijanja narandzastog pigmenta. Pusti da se ta sedmica ispere skroz pa tek onda farbaj. :)
      Nema na cemu :)

      Delete
  13. Kako koristis u istom pranju balsam i dubinsku hidrataciju? Jel su potrebna oba proizvoda i koliko cesto ih koristis zajedno?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ne koristim u istom pranju nego ili pakovanje ili dubinsku balzamom (nekad i pakovanjem). Ako imas puno suvu kosu, mozes dubinsku pa isperes preparat, pa na krajeve stavis opet malo balzama, drzis koji sekund i isperes

      Delete
    2. Nije mi suva kosa nego sam izgleda pogresno protumacila - Balea oil repair i Balea mango sam koristila nekoliko puta pojedinačno i nekoliko puta u kombinaciji za dubinsku hidrataciju. Hvala na objasnjenju!

      Delete
  14. Odlicno napredujes, ja sam ovaj mesec imala kraljevski tretman kod frizera i bila sam zadovoljna, sve cu napisati u izvestaju.jedino sto sam se iznenadila posle njihovog feniranja kosa mi je bila dugacka 64 cm, a sama kad sam je merila bila je 58 cm.

    ReplyDelete