Saturday, May 10, 2014

Hidratacija za manji budžet - Balea regeneratori

Fakat je da svakoj kosi treba hidratacija, bez obzira da li je farbana ili nije, da li je prava ili kovrdžava, da li je ispravljate ili ne. Vremenom krajevi kose postaju suvi usled različitih spoljašnjih uticaja, kao što su vjetar, hladan, topao vazduh, sunce. Zato je vrlo korisno da prepoznate kad vam treba hidrantna njega i primijenite dubinsku hidrataciju o kojoj je već bilo riječi.

Kako smo naveli, dubinska hidratacija se radi preparatima koji su bogati hidrantnim sastojcima, koji uz pomoć toplote, prodiru u vlas. I ne, u tu svrhu nije potrebno koristiti skupe preparate, a dva koja toplo preporučujemo su balzami Balea oil repair i mango aloa.


Balea oil repair






Proizvođač naglašava da je ovaj balzam namijenjen lomljivoj kosi, koji u sebi sadrži arganovo ulje i protein pšenice, koji zajedno daju elastičnost kosi i sprečavaju tanjenje kose usled krzanja i lomljenja.
Dolazi u ambalaži od 200ml, srednje guste je kozistencije i miriše na slatkasto tj. na kolače što ja baš volim.















Ako pogledamo sastav, vidjećemo da je prilično prost, što je nekad sasvim i
dovoljno da proizvod radi posao. Pošto sadrži i hidrantnu i proteinsku komponentu, znači da je proizvod kombinovan. Pošto ga koristim već neko vrijeme, mogu da potvrdim da je hidrantna komponenta jača, a samim tim i neće smetati kosama koje ne podnose proteine. Osim tih sastojaka, sadrži i glicerin i masni alkohol tako da se možete u potpunosti osloniti na njega kad vam je potreban jači balzam ili želite dubinski da hidrirate kosu. Slobodno mogu reći da je jačine kao srednje jako pakovanje kada se ovim balzamom radi dubinska hidratacija ali ipak ne može u potpunosti da zamijeni pakovanje jer nema dovoljno bogat sastav.

Balea mango i aloe vera







Ovaj balzam je takođe namijenen suvoj i oštećenoj kosi, vitaminima B3 i B5. Rjeđe je konzistencije od Oil repair, dolazi u ambalaži od 300ml i ne miriše lijepo uopšte, teškog je voćnog mirisa.













Što se tiče sastava, čisto je hidrantan tako da je proizvođač malo pogriješio kad
je namijenio ovaj proizvod oštećenoj kosi. No obzirom da se radi o balzamu, neki posebni uticaj u tom smjeru teško je i očekivati. Nakon masnih alkohola, po sredini sastava vidimo da sadrži pantenol, koji baš i ne odgovara svima. Ono što sam ja primijetila jeste da se dejstvo pantenola ne osjeća na mojoj kosi, tako da mislim da ne može uticati u velikoj mjeri štetno. Na kraju sastava se nalaze prirodni sastojci. Moram vam priznati da sam bila skeptična kad sam prvi put pročitala sastav ali nakon probanja, sve sumnje su otišle niz vodu. Ovaj balzam odlično hidrira, kako dubinski tako i nakon nekog preparata. Jedno vrijeme sam nakon svakog pakovanja, bilo proteinskog ili hidrantnog stavljala na krajeve ovaj balzam i držala po nekoliko sekundi. Krajevi budu divni, hidrirani i zaglađeni.

Da sumiramo, radi se o dva odlična hidrantna balzama, bez silikona, koji odlično hidriraju kosu, koriščeni kako posle preparata, tako i samostalno pri dubinskoj hidrataciji. Kako im je i cijena prilično povoljna, mislim da se isplati probati ih, jer ako vam budz odgovarali bićete prezadovoljni efektom koji daju.

Jeste li probali ove ili neke druge Balea balzame i kako ste zadovoljni njima?


40 comments:

  1. ne,ja sam kupila za probu balzam garnier ultra doux-honey treasures jos ga nisam probala,miris je predivan i nadam se da ce biti dobar za moju kosu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, njega jos nismo imale priliku da probamo. Doduse, probala sam samo sampon iz te kolekcije i cini mi se da nije jak kao kajsija npr

      Delete
  2. ja sam oil repair jos davno bila probala i odusevio me :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mi ove balzame koristimo vec neko vrijeme ali su tek sad dosli na red za recenziranje ;)

      Delete
  3. Ja bas volim Mango i Aloe Vera, i miris i kakva mi je kosa posle njega.. A sada bih volela da probam i oil repair, sta je vase misljenje, da li se od njega kosa vise masti ili nema uticaja? Imam problem sa kosom isusenom od farbanja koja se brzo masti, tako da se trudim da je sto vise pokrijem balzamom a da ne stavim na teme..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti je kosa bas suva, mislim da ti je nece otezati jer prilicno bude upijen od kose, probaj svakako pa procijeni. Mislim da neces pogrijesiti

      Delete
  4. Ja koristim mango i aloe vera balzam bez ispiranja i veoma sam zadovoljna. Lagan je, ne masti i ne opterecuje kosu kao neki drugi live in proizvodi. Sto se mirisa tice, ni meni nisu favoriti vocni mirisi, ali, sve jedno, posle i onako stavom makadamija ulje koje je fenomenalno! Inace, probala sam velnea sampon (macadamia nut oil) i odusevila se. Zanima me da li si probala i regenerator i kakav je?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam, on je solidan s tim da suvoj kosi bude preslab... ima lijep sastav tako da skoditi svakako ne moze

      Delete
  5. Cao, pocela sam da pratim vas blog i iscitala sam ga skoro celog, ali i dalje ne shvatam jedan dio. Razumela sam koje prozivode treba koristiti, i kupila sam sve o cemu ste pricali.

    Nije mi jasno sta ide nakon pranja temena samponom, kupila sam Balea mango regenrator, insignit dry masku i selective aminokeratin? Zanima me kojim redosledom treba d aih koristim?

    Inace kosa mi je suva, talasasta i farbana u crveno.

    Hvala puno unapred da odgovoru, i svaka pohvala za blog, SVAKA CAST!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa neces koristiti sve u toku jednog pranja, u postu o izboru adekvatnog pakovanja stoji da se proteinsko cesce koristi ako je kosa ostecena, a hidrantno ako je suva. Znaci ako je suva, dry i mango svako pranje, a jednom u 10 dana Ak i mango

      Delete
  6. Imam ovaj balea mango,garnier shea i avokado i aminokeratin,treba li mi i neko pakovanje jace i koje bi mi preporucila :-) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zavisi kakva ti je kosa, ako ti je suvlja onda ne bi bilo lose da vidis i neko hidrantno pakovanje, npr Insight dry ili antifrizz

      Delete
  7. nisam imala priliku probat ove regeneratore

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidi neki od ova dva, pa probaj,vidjeces da su ok ;)

      Delete
  8. Imam Balea mango i aloe vera i super mi je za dubinsku hidrataciju. Miris mi je savrsen, osjeti se i nakon nekoliko pranja kose i koristenja druge maske ili balzama. Kosa mi bude ekstra mekana i volim ga onda cesto koristiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni i mojim drugaricama ne odgovara miris mango ali to nam ne smeta da ga koristimo :D. Super kad ti odgovara ;)

      Delete
  9. Suvkasta je i ostecena i puca jako,ako koristim aminokeratin jel previsr uzeti i insight demage ili je bolje insight dry?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje je misljenje da AK radi posao odlicno i da je dovoljno njega koristiti kao proteinsko, a pored njega i neko cisto hidrantno

      Delete
  10. Sta mislis, koja je bolja za mene, imam suve krajeve. Pretpostavljam da bi mi vise odgovarala Balea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oil je jaci, pa procijeni u skladu sa stanjem kose. Mada mislim da svakako ni sa jednim nema greske

      Delete
  11. nisam probala, po opisu bih prije odabrala oil, mada sam čitala pohvale na račun oba proizvoda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, oba proizvoda rade odlican posao, ali ja malu prednost dajem oil-u :)

      Delete
  12. Balea mango imam odlican je za dubinsku,kosa bude mekana,leprsava nije ulijepljena danas sam kupila oil i jedva cekam veceras da operem kosu da vidim kakav je :-D.Da li je pretjerano posle aminokeratina raditi dubinsku sa ovim balea oil ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije previse ako ti je kosa farbana i suvlja :)

      Delete
  13. Kad kazes da stavljs posle pakovanja balzam na krajeve da li prvo isperes pakovanje pa onda stavis balzam ili zajedno stavis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isperem pakovanje koje sam drzala oko pola sata i stavim balzam, drzim minut, dva i isperem :)

      Delete
  14. Po tvojoj preporuci sam kupila babylove i foltene sampon,aminokeratin,balea mango i veceras sam probala balea oil i sa svim sam prezadovoljna!Devojke svaka vam cast molim vas ne prekidajte ovo da radite kosa mi je posle dugo vremena divna posle samo mesec dana vidno je poboljsanje hvala vam :-).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yey, bas mi je drago da si i ti zadovoljna proizvodima koje smo preporucile na nasem blogu :D

      Delete
  15. Mango i aloe vera sam koristila prosle godine u kombinaciji sa istim samponom, bila sam zadovoljna. Miris je stvarno divan, a pred kraj proleca-pocetak leta, kada sam ga ja koristila, predstavljao je odlicnu podlogu za prelaz godisnjih doba i laganu, osezavajucu negu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, a meni se miris njegov ne svidja, opet sve je individualno :D

      Delete
  16. Balea mango ima 300ml. ;) Bar ovaj moj.

    ReplyDelete
  17. Sta mislite o pakovanju Still med i cokolada? Ono je proteinsko, zar ne? Kosa mi je u dobrom stanju, debela i meka dlaka, nefarbana, krajevi suvkasti a tjeme sklono mascenju.
    Dvoumim se izmedju ove maske i B.Oil regeneratora..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znacio bi mi odgovor na ovo pitanje :-)

      Delete
    2. Ako ti je zdrava kosa, onda mozes koristiti Still, a Balea oil je hidrantni balzam. Uzmi svakako Balea, i pored Still ako odlucis

      Delete
  18. Monoklice trebam pomoc molim te ako možeš da mi kažeš kojom bi farbom mogla zamjenit farbu syoss 5-8
    http://www.syoss.com.hr/content/dam/syoss/hr/hr/phase1/cat%20coloration/classic/brown/hazelnut_brown/460x350_MA_SY_PD_Internet_5-8_0410_browns.jpg

    Boja ove farbe mi odgovara ali farba, glava me užasno svrbi nakon nje čak mi se pojavljuju i krastice... molim te pomozi.. zelim samo ovakvu boju... ali ne odgovara mi syoss farba :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kako ti ispada boja, pa ne mogu ni da preporučim zamenu,. Pogledaj KYO asortiman, boje su kvalitetne, blage a pigment je veran bojama iz kataloga. :)

      Delete
  19. Balea mango i aloe vera ili Garnier avokado i shea buter? Koji je po tebi bolji za hidrataciju?

    ReplyDelete
  20. Koristim vec duze vreme Balea oil repair i placentu sa keratinom. Kosa mi je prirodno ravna i kada mi je frizerka rekla da je ostecena, obustavila sam peglanje i feniranje i sve sto bi moglo da mi je još više uništi. Pre 2 nedelje sam uradila poznati ombre,ali ne na celoj kosi, već samo pramenovi koji su površinski. Da li mi preporučuješ još nešto i šta? Unapred hvala :)

    ReplyDelete