Tuesday, May 27, 2014

Insight antifrizz šampon i maska-recenzija

Antifrizz šampon




Još jedan u nizu Insight proizvoda koji me je apsolutno oduševio. Već i ptice na grani znaju da sam fan blagih šampona koji zaglađuju kosu i čuvaju njenu strukturu, ne razbaruše je dodatno i daju sjaj. To je upravo opis ovog šampona. Struktura šampona je gelasta, potrebna je vrlo mala količina koja će se u dodiru sa vodom malo razblažiti, lepo zapeniti (iako nema SLS!) i oprati celu kosu.


Ovaj šampon sadrži Coceth sulfat, blaži i blagotvorniji čistač od agresivnog SLS-a. Ukoliko tražite šampon bez SLS-a, a pritom mislite da blagu čistači nemaju snagu da operu vašu kosu - Coceth je vaš izbor. Lepo pere, lepo peni, a ne isušuje kosu, čuva njen prirodni Ph, i zadržava ipak prirodnog sebuma onoliko koliko je dovoljno da kosa bude glatka, lepršava, ali i čista i hidrirana. Okarkaterisala bih ga kao hidratantan, ali za razliku od drugih hidratantnih pruža izuetnu lakoću u korenu, bez otežavanja. Ne masti kosu kako to znaju da urade drugi hidratnatni šamponi, tako da je dobar kako za gustu i nemirnu kosu, tako i za tanku. Moja kosa je u korenu relativno normalna, s tim da ima tendenciju da se masti od kako ne vadim ruke iz nje :)


Budite sigurne da vam ovaj šampon neće dodatno umastiti kosu, opraće je odlično, skinuti silikone (da obnovimo gradivo, nije potreban isključivo SLS da skine silikone!). Ovaj šampon je istovremeno dovoljno blag da ne isuši kosu, dovoljno hidratantan da ispuni svoju antifriz ulogu - da zagladi nemirne dlačice, ali i dovoljno jak da opere kosu dobro.

Antifrizz maska


Kad su Insight maske u pitanju, ne moram vam posebno objašnjavati zbog čega sam se odlučila da je probam. Osim odličnog sastava, kopkalo me kakav efekat može imati maska za neutralisanje frizz-a koji obično imaju kovrdžave kose na ravnoj kosi.

Sama konzistencija proizvoda je slična Dry i Damage pakovanju iz iste linije, s tim da je miris poprilično čudan ali se zadržava čak danima. Sastav čine hidrantni sastojci, od koji su neki ulje semenki kanabisa ( :D), ulje pamuka, kakao buter i laneno ulje. Ova maska kao i sve iz linije nema silikone.

Što se tiče dejstva, ono bukvalno opegla kosu i time pokazuje da uspešno radi ono što obećava-zaglađuje i hidrira kosu. Moja kosa je prava ali nekad ima puff efekat, uz ovo pakovanje kosa mi bude kao da sam je presovala, a kosa dobije sjaj kao da je pakovanje silikonsko. Ko ne voli taj efekat zaglađene i spuštene kose, a želi čisto hidrantno pakovanje, možda bi ipak trebalo da se odluči za Dry. Po mom mišljenju i iz mog iskustva, ovo pakovanje najbolje godi mojoj suvkastoj kosi od svih iz Insight linije i biće odlično kako kovrdžavim kosama, za definisanje lokni i smanjenje volumena, tako i pravoj kosi koja nekad ima pufnast izgled. Ja lično volim kad bezsilikonsko pakovanje daje efekat zaglađenosti i meke kose jer tada znam da je nahranjena onako kako i zaslužuje.

Opet napominjem da su ove maske i šamponi odličnog sastava i efekta, a odnos cene i kvaliteta iznenađujuće dobar i mislim da se za svaki tip kose može naći odgovarajući proizvod.

85 comments:

  1. Sjajan post, kao i uvijek :-) ima li ove linije u Cg?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima u CG, A cosmetics, Podgorica ili Budva :)

      Delete
  2. ja sam oduševljena insight-om :))
    nisam probala ovu masku, ali si me sad skoro ubedila. Možeš li da mi kažeš koja ti više 'slepi' kosu, odnosno koja jače može da obuzda, ova ili damage? Pitam, jer meni damage više posloži kosu nego dry. Obe su mi jako jako dobre, ali možda damage više uradi sa mojom kosom ono što ja tražim, jer je moja baš gusta i totalno buntovna, i generalno gledano teška za oblikovanje, ali posle ovih maski, meni je neviđeno lako da se isfeniram.
    Inače, njihovi proizvodi stvarno daju i više nego što koštaju, slažem se u potpunosti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni damage sampon slepi kosu, ne znam da li da dajem sansu onom za suvu ili antifrizzu?

      Delete
    2. Meni damage npr uopste ne slijepi kosu, samo je usvijeni i omeksa. Od dry, damage i antifrizz, najjace na spustanje kose djeluje antifrizz, barem meni :)

      Delete
  3. Joj boze sad sam se raspametila,zelim ih sve i demage i dry i antifriz i sampone i maske sve :-) a trenutno mi je kupatilo zatrpano i samponima i maskama ali hocu ih sve uh odakle poceti s kupovinom ovih insight proizvoda raspametih se ziva :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znas da nema greske ni sa jednim, damage sadrzi nesto proteina, dry hidrira i malo zagladjuje,a antifrizz isto hidrira i jace zagladjuje :D

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Hahaha, nisi jedina.
      Danas se vratim iz kupovine Balea mango balzam, oil repair da se iskoristi popust u dm-u :D, i jos sam pre nedelju dana uzela i damage, i dodjem ovde i vidim ovaj post, i sad hocu i ovo. :D

      Delete
  4. Wau! Sjajna recenzija!
    Jedva čekam da ih kupim! Posebno mi se sviđa što pakovanje, kako kažeš, opegla kosu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja, i meni! :-D

      Delete
    2. Laci, moras probati i ostati odusevljena kao ja :D :*

      Delete
  5. Ovo bi mi bas trebalo jer mi je kosa jako gusta i ima taj puf efekat ali ovo nisam vidjela da ima kod nas u Banjaluci :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. nema u BiH uopšte :( i ja ću da kupim kad odem u Bg.

      Delete
  6. Planiram da kupim insight demage sampon,s obzirom da koristim aminokeratin ne bih i demage pakovanje vec dry ili antifriz.Kosa mi je tanka farbana i ne bas nesto gusta kad je operem i osusim bude mekana i prelepa ali vec sutradan se nekako ""spust""i izlomi ni na sta ne liči,pa sta mislis koje bi mi više godilo ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolje mozda dry od antifrizz za to sto ti zelis, opet kose su razlicite, meni najmanje zagladjena bude sa damage. AK i damage nemaju isti efekat, barem meni

      Delete
  7. Replies
    1. Prvo je bio demage ,a sad su mi tu negde dry i color. Color mi je nesto izmedju demage i dry. Kad malo bolje razmislim ..mozda mi je najbolji dry :D

      Delete
  8. Da li masku stavljate pre pranja ili nakon? :) I da li mozete da podelite neko iskustvo o ampulama, koje ste koristile i kako ste upotrebljavale? Inace zahvaljujuci vasem sajtu (i Insight samponu i regeneratoru) napokon imam dugu kosu bez izrkzalih krajeva :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masku posle samponiranja stavljamo :) upotrebljavala sam mnoge i taj post ceka da ga zavrsim ali mi je problem sto nemam slike sastava tj kupujem pojedinacno, a zagledaju me cudno kad krenem da slikam u prodavnici :D svakako je u planu

      Delete
    2. I stvarno nam je puno drago kad nekom pomognemo <3

      Delete
    3. Pratim vas i sa nestrpljenjem cekam taj post :) Ostanite najbolje kao do sada :) <3

      Delete
  9. Jako zanimljivo, već sam primjetila ovu marku kod tebe, no ne znam ima li u Hrvatskoj??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema u Hrvatskoj, moraćeš da nađeš nekog da ti pošalje ili donese :)
      Vredi, zaista :)

      Delete
  10. Monoklice trebam pomoc molim te ako možeš da mi kažeš kojom bi farbom mogla zamenit farbu syoss 5-8
    http://www.syoss.com.hr/content/dam/syoss/hr/hr/phase1/cat%20coloration/classic/brown/hazelnut_brown/460x350_MA_SY_PD_Internet_5-8_0410_browns.jpg

    Boja ove farbe mi odgovara ali farba, glava me užasno svrbi nakon nje čak mi se pojavljuju i krastice... molim te pomozi.. zelim samo ovakvu boju... ali ne odgovara mi syoss farba :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraš mi poslati kako izgleda ofarbana kosa, koju boju dobiješ jer sa tih komercijalnih kutija i slika i zbunjujućih brojeva ne mogu ništa da zaključim :)

      Delete
  11. monoklice ,nije tema ali imam jedan problem...prestala sam da koristim bilo kakav vid toplote na kosi posle par godina,kad je ne prosusim fenom izgleda nekako suvo i bez sjaja bezivotno a nije mi ostecena kosa ,mene zanima jel to neki prolazni period dok se kosa ne navikne ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, tako je i meni bilo. Evo npr ova linija proizvoda bi ti pomogla da ti kosa pada ljepse nakon pranja

      Delete
  12. Imam pitanje tice se sampona dvoumim se izmedju color i antifrizza,farbana sam pa zelim da sacuvam boju jer nekako sa svakim samponom se brzo ispira doduse koristila sam sve sa slsom,pa sad zelim probati bez slsa,a dvoumim se izmedju ova dva sampona ili amike color pa me zanima koji bi ti pre odabrala :) ?I da koju masku da odaberem da li color ili antifrizz imamo slicnu kosu tanku i farbanu :) Zanima me tvoje misljenje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nećeš pogrešiti ni sa jednim, ali ovaj sam probala pa mogu da govorim u "njegovo ime" da neće isprati farbu ni isušiti kosu :)
      Što se maske tiče, takođe :)

      Delete
    2. Hvala,pa treba mi nesto jako hidratantno jer dosta je dlaka suva od farbe,pa bi nekako da je oporavim,ni dubinska joj ne moze pomoci :) pa sam u dilemi dali color ili antifrizz moracu da razmislim dobro samo da ne bude promasaj :)

      Delete
  13. AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCOL DISTEARATE, HYDROXYPROPYLTRIMONIUM HONEY, SODIUM CHLORIDE, LAURETH-4, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, PARFUM, HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, IMIDAZOLIDINYL UREA, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, SODIUM CITRATE, FORMIC ACID, MEL, SINE ADIPE LAC, SORBIC ACID, CI 47005, CI 14700

    Drage Mono i Lajf,
    molim vas recite mi sta mislite o sledecem sastavu sampona:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ništa posebno, običan šampon sa SLS-om i bez silikona, liči mi na Garnier ultra doux :)

      Delete
    2. Hvala puno na odg, to je Oriflame Milk & Honey. Kotistim Velnea mm i Garnier kajsiju pa bih ubacila jos jedan..

      Delete
  14. Kad kazes da ti antifriz najjace zagladi kosu da li mislis samo na antenice,ili ti i slepi kosu nije mi nesto gusta a tanka je bojim se da je ne slepi puno i je li ti taj osecaj spustene kose i u korenu ili samo duzina?

    ReplyDelete
  15. Pitam za masku ne za sampon,zaboravi naglasiti :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je kosa tanka, a pakovanje ne stavljam na korijen. Znaci zagladi mi duzinu ;)

      Delete
  16. ja sam od ovih pakovanja probala Damage, prija kosi i zadovoljna sam, ali sad bih da uzmem cisto hidratantno. Htela sam Dry, medjutim sad si me bacila u nedoumicu sa anti-frizom :( Kosa mi je farbana, suvkasta malo pri krajevima, ali nista strasno, redovno je pakujem, izbegavam upotrebu toplote, koje bi mi mozda bolje odgovaralo od ta dva? e da, i blago talasasta mi je kosa, da ne kazem pufnasta :D

    ReplyDelete
  17. Gde se kupuju ove maske i pakovanja? I htela sam da te pitam da li mozda nekada sama pravis proteinsko pakovanje? Ostecena mi je kosa od farbanja,postaje suva,htela bih izmedju farbanja da stavim neki proteinski tretman,sta mi prepocujes? Hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alexandar cosmetics :)

      Proteinsko Aminokeratin od Selective ili neke od selective ampula.
      Pogledaj ovaj tekst
      http://sjajnakosa.blogspot.com/2013/12/tretmani-za-ostecenu-kosu-1-deo.html

      Delete
  18. Devojke koja je pisala ovu recenziju,jel Lajf :)?Sudeci po slikama imamo slicnu kosu,ako je to devojka sa svetlijom kosom onda bi i meni ovo odgovaralo:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obe smo pisale recenziju, obema odgovaraju ovi proizvodi :)

      Delete
  19. kupila si me ovim da je hidrantan a ne otezava i masti kosu

    ReplyDelete
  20. Da li zagrijavas tretmane za kosu kao sto je npr.protein infuse?I hidrantne da li njih zagrijavas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, oni se ne zagrevaju. Pogledaj ovaj odeljak bloga
      http://sjajnakosa.blogspot.com/search/label/Ampule%20za%20kosu%20i%20dodatna%20nega

      :)

      Delete
    2. Procitala sam sve o tretmanima ali nisam nasla ovo da li se zagrijava ili ne :-( a ovaj odgovor mi je nejasan možeš li mi molim te ponovo odgovoriti koje zagrijavas a koje ne :-( Hvalaaaa i izvini ali stvarno nisam nasla ?

      Delete
    3. Proteinski tretmani se ne zagrijavaju :)

      Delete
    4. Na selective protein infuse pise da se nanese na kosu i da se 10-15 min.drzi pod izvorom toplote !

      Delete
  21. Pisala sam u ranijem postu o mom problemu ali mozda nisi videla :) Zasto mi je kosa totalno suva i bez sjaja kada radim dubinsku sa shea&avokado, a recimo kosa mi blista kad stavim balzam i stoji mi cak i do sat vremena? :/ Gde gresim? I Insight damage pakovanje kad zagrevam takodje mi kosa bude bljuc,a ovako kad stoji onda mi je kosa dobra :) Takodje moram da te pitam sta bi moglo da mi nadrazuje kozu glave kod sampona Baby love i Insight damage jer u oba slucaja posle 2,3 dana krene koza glave da me uzasno svrbi a kosa jos nije za pranje? Moja kosa je inace tanke dlake,lako se lomi u toku noci,kad operem kosu imam lokne a cim legnem to budu nedefinisani uvojci :D Inace jako sporo raste i nervira me zbog toga! Sve sam probala i dalje istrazujem,jos uvek nisam nasla pravo resenje ni u jednom proizvodu,to su sve polovicna resenja.
    Izvini na malo duzem pisanju i sto te smaram,ali bih volela da mi odgovoris na ova pitanja ;)<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvini, tesko nam je da ispratimo svugde pitanja :(

      Nisam sigurna zasto je to tako, pokusavam da smislim razlog, ali ne ide. Slobodno izbaci zagrevanje, i drzi duze pakovanje ili balzam pod peskirom :)

      Sto se sampona tice, prvo vidi da li dobro isperes sampon. I jedan i drugi su problematicni za ispiranje, makar meni, jako dugo ih ispiram jer su oba gelaste strukture i ne rastvore se odmah u vodi kada trljam.
      Ako to ne uspe, vidi da predjes na Foltene ili Reigenforte i prati desavanja na glavi :)
      Nema frke, nemoj se ljutis sto nismo odgovorile odmah :)
      Mnogo pitanja stize :)

      Delete
    2. Hvala na odgovoru :) Bas cu obratiti paznju oko tog ispiranja pa cu videti da li i dalje imam taj svrab ;) Ne ljutim se,znam da ne stizete :D Super ste samo tako nastavite <3

      Delete
  22. Muz mi dolazi s posla i donosi mi ovaj ulov:)))))
    A zene, zasto kazu da treba obavezno koristiti i regenerator iako je maska hidrantna? I to kazu nezavisno od pakovanja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobar muž, dobar :)))

      Nije obavezno koristiti i regenerator ako hidriras kosu dovoljno maskom :)

      Delete
    2. Dobar :-D
      Kazu bilo koji regenerator kako bi zatvorio kutikulu i kako bi sampon imao dejstvo..? :-/

      Delete
    3. To je kompletna glupost o.O

      Kakvo sampon ima dejstvo nakon balzama koji navodno otvara kutikulu? Nema nikakve logike.

      Kutikula se zatvara kada je hidrirana i neisušena, isušena kutikula je izdignuta i kosa nema sjaj. Dakle, kutikulu može da zatvori:
      - hladna voda (topla je otvara, izdiže, isušuje jer gubi vlagu)
      - dobra nega, potpuna hidratacija uz proteinske tretmane (trajno zatvaranje kutikule, kosa je zdrava)
      - silikonski serum (koji trenutno zagladi kutikulu, popunjava rupe i čini kosu sjajnom)
      :)
      Pitaj ako imaš još neke nedoumice :)

      Delete
    4. Hvala na podrsci i pojasnjenju :-D kao sto si mozda i primijetila, i ja sam sumnjala u tu izjavu radnice iz AC.

      Elem, je li moguce da se kosa tesko rascesljava posle ovog sampona i maske? Stavljala sam U1 i Balea O.repair serum ali avaj.. pa se pitam da li je od Insight-a, ili je kosa sama pocela da se mrsi i opada prilikom cetkanja :-(
      Ne farbam se, imam zdravu kosu, dlaka debela a mekana,i pufnasta :-D

      Delete
    5. Zaista nemam predstavu sta bi moglo biti... Probaj da promenis sve, pa uvodis jedno po jedno u razlicitim kombinacijama sa drugim proizvodima. Od maske ne opada sigurno (nadam se da je ne stavljas na teme!), probaj da koristis sve isto sa drugim samponom...

      Delete
    6. Koda mi je (bila) sklona mascenju, tako da masku stavljam maltene na same krajeve, tacnije ispod ramena (cak ne ni od usiju) pa do krajeva a kosa mi je ispod linije brusa. Probacu i drugi leave in.. inace, ne opada ovako vec samo kada se cesljam sto je cudno -do sada mi je maltene 3 dlake ostajalo na cetki..
      kosa mi je prilicno sjajna pa pretpostavljam da je dovoljno hidrirana.

      Jos jednom sve pohvale, divna tematika bloga a vi jos divnije sa divnim i njegovanim kosama <3

      N.

      Delete
    7. Samo da apdejtujem :-) ovaj sampon i pakovanje obozavam, a opadanje je izgleda sezonsko tako da sam pocela borbu :-(

      N.

      Delete
  23. Monoklice ja ne znam gde da ti postavim pitanje pa cu ovde,pisala sam na ani,ali nekako svi drugi odgovore,a ti nikako,a bas bi volela da mi i ti das savet. Inace pratim vec neko vreme tvoj blog i super ste,samo tako nastavite.
    Pa ovako...prirodna boja kose,ne tretiram je,osim susenja fenom,ali se jako mrsi,ceba,stalno naelektrisana itd,evo slikica...sinoc oprana,odjutros ocesljana i uzas je...

    http://www.dodaj.rs/f/3R/LT/1tojH7uB/010620141448.jpg

    i tako stalno,sta god koristila. Treba mi preporuka za neki sampon,ali da je bez sls (osim baby love i velnee jer sam to probala i ne odgovara mi) mada mi se inace koji god sampon uzmem pojavi perut i svrab glave pa su mi na ani rekle devojke da je to verovatno zbog sls,pa da probam insight dry ili insight protiv peruti. Sta ti mislis? Inace imam insight dry masku,balea oil repair balzam. Planiram da kupim alfaparf leave in cim nadjem. Sinoc sam radila dubinsku hiodrataciju sa insight dry i eto sta je ispalo. :-) Svaki savet i preporuka je dobro dosla. Ja ne znam kako da smirim ovu moju vunu. :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemoj da kosu susis fenom, zato izgleda ovako lose

      Delete
  24. Hvala na savetu,ali ne mogu bas ni malo da je ne susim fenom...kako cu...ne mogu skroz mokru glavu da ostavim,moram makar malo da prosusim...mada cu pokusati kad bude toplije...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prosusi teme, duzinu pusti da se sama susi :)

      Uzmi sampon bez sulfata, nabavi leave-in u kremici i difuzer ako bas moras fenom da susis kosu :)

      Delete
    2. Hvala. Samo jos da nadjem taj cuveni alfaparf leave in,nigde u NS ne mogu da ga pronadjem.

      Delete
    3. Glasina je da ima u parfimeriji kod Limanske pijace, ali nisam proverila pa ne mogu da tvrdim :)

      Delete
  25. Evo da i ja stanem u red sa pitanjima :) Imam tanku dlaku koju tretiram insight samponom protiv opadanja kose i insight maskom za ostecenu kosu po tvojim preporukama u postovima. Rekla bih da mi ova kombinacija odgovara. Posle nje mi kosa bude nekako mekana. Problem je sto posle feniranja ona bude lepo oblikovana, ali posle par sati nekako nadodje ( kao da je bila izlozena velikoj vlazi ) i pocne da se talasa sto naravno izgleda cupavo. Mene zanima da li postoji neki proizvod za kontrolisanje tog talasanja i nadolazenja ? Volela bih da ostane ravna kao posle feniranja. Ima li mi pomoci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima naravno, to bi bio dobar leave in u obliku ulja ili kreme. Imas preporuke u odeljku bloga http://sjajnakosa.blogspot.com/search/label/Leave-in%20preparati%20i%20za%C5%A1tita

      Topla, najtoplija preporuka za Alfaparf leave-in u kremi :)

      Delete
    2. Ja stavljam Balea mleko za kosu mango i aloe vera. Izgleda da to nije dovoljno jako. Bas cu da uzmem taj alfaparf pa javljam utiske :)

      Delete
  26. Za kosu tanke dlake,srednje gustine,da li je bolje sisanje na stepenove ili na ravno? Koja frizura daje lep pad i punocu? Nije u okviru teme ali moram da pitam za savet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zavisi od kvaliteta kose,duzine, oblika... ja stepenove ne volim jer imam traume od tanjenja kose, eventualno neki blagi, par cm kraci od ostatka kose

      Delete
    2. Duga je vise od pola ledja ali iskreno i ja se bojim tog tanjenja jer onda ne lici ni na sta!

      Delete
    3. http://sjajnakosa.blogspot.com/2013/08/duga-kosa-sisanje.html

      Mozda ovo pomogne :)

      Delete
  27. Na selective protein infuse pise da se nanese na kosu i 10-15 min drzi pod izvorom toplote !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ti zagrijavaj slobodno, meni se od zagrijavanja proteinskih tretmana kosa ukoci i podivlja, pa tako nikom ne preporucujem to

      Delete
  28. Nabavila sam Antifrizz masku,inace kosa mi je poprilicno zdrava (feniram je ali se redovno sisam), a za masku sam se odlucila jer zelim da je pustam, a posto mi je dlaka poprilicno laka, kosa mi se brzo rasiri pa mi je bilo potrebno neko pakovanje koje bi je smirilo. Stavljam je nakon samponiranja i ok je sjaj nakon nje, samo ipak ne uspeva da mi dovoljno smiri kosu. Trudim se da je sto manje susim fenom, pa sam htela da pitam da li je tvoja kosa tretirana kada na njoj ima tako jak efekat? Hvala unapred, odlicni ste!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja kosa jeste tretirana blansem nekoliko puta, farbana takodje bezbroj puta. Bas me cudi da ti efekat nije neki obzirom da moja kosa voli jaca pakovanja, a ovo je odlicno slozi. Probaj da njime odradis dubinsku hidrataciju.

      Nema na cemu, hvala ti puno :)

      Delete
  29. Pozdrav. Zanima me koliko cesto koristis/ili si koristila ovu masku za kosu?
    Da li bi bilo ok da kosu perem ovim samponom i da stavljam ovu masku svaki put? Posto mi se kosa bas nekada zna napuhati sa jedne strane, a sa druge bude ok.
    Hvala puno. :)

    ReplyDelete