Saturday, May 3, 2014

Sajam kozmetike - ulov i utisci

Već neki peti sajam kozmetike koji posećujem, malo mi je sve postalo previše slično prethodnom i monotono. Za razliku od sličnih događanja u inostranstvu, ovaj sajam je prodajni, što je dobro za nas krajnje kupce da se malo osladimo. :)

U ovom tekstu osloniću se samo na ono što me je fasciniralo, jer je previše toga bilo potpuno prosečno, obično izlaganje bez ikakvih noviteta i beneficija, inovacija ili bilo čega što bi bilo vredno pominjanja.

Krenimo jednog noviteta na sajmu, a to je brend Marrekesh koji sam snimila, ali nisam ništa još kupila. Odmeravam dok moja blogokoleginica isprobava, na kvarno čekam da uzmem veliko pakovanje već proverenog proizvoda. Prve prognoze za masku su povoljne.

Drugi novitet koji me je oduševio je brend Rilastil koji je konačno stigao u Srbiju, i čije ću sve proizvode, nadam se, uskoro isprobati. Do sada sam gnjavila moju gorepomenutu blogokoleginicu da mi šalje micelarnu iz Crne Gore, ali sada može da odahne, bar što se Rilastila tiče. :)


Treće i najbitnije što je na mene ostavilo utisak je Amika stejdž pri Alexandar cosmetics štandu. Divna edukatorka iz Njujorka, Chelsea Blair, koja je radila demonstraciju Amika stajling aparata bila je mnogo simpatična, prijatna, otvorena za razgovor ne samo o Amiki, nego i o kosi generalno. Isprobale smo Dry shampoo, Heat protect serum i 5p figaro koji bih jako volela da umem i sama da koristim toliko vešto kao što to ona radi. Ovde sam se najduže i zadržala, i odatle je potekla većina mog ulova sa sajma. :)
Čelsi me je svašta naučila, između ostalog kako se rade 50s lokne i u čemu je caka, kako koristiti korektore pri bojenju kose i preporučivala mi je neke proizvode za koje sam je pitala.

Nisam preterivala u kupovini jer su mi većina proizvoda dostupni i redovno, ali proizvodi sa slike nisu mogli da čekaju, uhvatile me bube na licu mesta.

Insight Dry - obnavljam zalihe, do sada sam koristila ono što mi je moja draga koautorka poslala.
Amika Dry shampoo - došla sam na sajam sa ne tako čistom kosom, a Čelsi mi je kao magijom kosu učinila čistom za taj dan i ceo dan sutradan!
Amika pakovanjce - obnavljam zalihe takođe, jednu kesicu sam potrošila i još malo pa ću imati dovoljno jasnu predstavu za recenziju.
Amika Triple RX  shampoo - takođe na Čelsinu preporuku, nisam uopšte razmišljala o drugim.
Prima tonik sa voćnim kiselinama - ovo planiram već duže vreme, jer sam njhovom kremom sa 10% VK, ovo je samo dopuna mojoj nezi sa voćnim kiselinama. I dalje tvrdim da su voćne kiseline nešto najbolje što sam uradila za svoje lice. :)

I... poprilična lista želja koju ću da ispunjavam u narednom periodu :)


Da li ste bile na sajmu i šta vam je privuklo pažnju?

14 comments:

  1. Nisam išla ovaj put, i prošli put sam bila blago ravnodušna. Previše mi je PRO oriented sajam, a i popusti nisu drastični.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prednost je što je sve na jednom mestu, pa da se obnove zalihe...

      Delete
  2. Hoce Rilastil proizvodi moci da se nabave i u slobodnoj prodaji i gde?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Već ih ima po nekim apotekama :)
      U Novom Sadu je adresa Šafarikova 8

      Delete
    2. Super :) Ali ja sam iz Beograda, potrazicu po apotekama, bitno da konacno ima njihovih proizvoda kod nas :)

      Delete
    3. Rilastil u Beogradu mozes kupiti u Prizma prodavnici, adresa je Pop Lukina br 12 (kod Brankovog mosta)

      Delete
  3. Sta je dobro od Rilastila? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Micelarnu sam samo probala, a naoštrila sam se i na neku hidratantnu kremicu :)

      Delete
  4. Mogu samo zamisliti kako ti je bilo,toliko ljepota za kosu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milina, kao dete u prodavnici igračaka :)))

      Delete
  5. Nisam išla, jedva čekam utiske za Amika pakovanje :)

    ReplyDelete
  6. Videces koliko ce ti taj tonik znaciti u nezi :)
    Ja od kad sam videla Amika figara imam u planu jedan, samo moze da ceka jos malo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onaj 5p je savršen, ima sve potrebno, deblji, tanji, kupasti nastavak, i neko čudo za volumen :)

      Delete