Wednesday, May 7, 2014

Volimo i preporučujmo: Prolećni favoriti

Ovaj post je spreman već neko vreme ali su nastupili hladni dani u međuvremenu, i proleće pade u drugi plan. Kako je zasijalo sunce, tako je bio red da i ovaj post ugleda svetlost dana.



Selective Feel the difference daily shampoo

Šampon koji me osvojio za kratko vreme, divnog sastava i blagog efekta na kosi. Preporučila bih ga svima koji žele da sačuvaju boju jer je ne ispira. Pritom, vrlo je blag, čisti solidno, a meni čak nekad posle pranja njime nije potrebno da stavljam pakovanje. Pisali smo o njemu ovde, za one koji žele da pročitaju više.


Ashley losion za telo





Novo iz Alexandra, mirišljavo čudo, mleko za telo sa mirisom žvaka/jagode/maline/detinjstva posle samo nedelju dana korišćenja zauzeo je vodeće mesto. Ceo stan, telefon, posteljina i kuče ( :D ) mi mirišu na ovaj losion, prosto sam oduševljena. Podseća sa Victorias secret losione, na čiju se referencu i oslanja, s tim da je mnogo povoljniji i dostupniji. Moj izbor je svetlo roze voćkasti miris koji me pre svega podseća na žvake. :)



Avon UCR matte ruževi

Sa sigurnošću da će mi se na osnovu pređašnjeg iskustva sa Avon UCR ruževima, sa sigurnošću sam poručila Matte, neke fullsize neke testere i samo su zapečatili moju sigurnost u kvalitet ovih ruževa. Izuzetna postojanost, izuzetna pigmentovanost. Ja sam fan tamnijih i crvenkastih ruževa, te su moji favoriti Matte grape i Matte Ruby.


Alfaparf leave in

O njemu smo pisale ovde, ali zaista nikad dosta reči hvale za ovaj proizvod. Svako kome odgovaraju leave-in preparati u kremi, ljubičasti Alfaparf kako mu mi tepamo, je prava stvar. Smiruje frizz, elektricitet, štiti kosu istovremeno je hidrirajući. Troši se vrlo sporo, tako da je i isplativ.


Free limix uljana ampula

Volim da isprobavam koncentrovane tretmane, pa tako me je privukla i ova ampula. Ranije sam je jednom probala i bila mi je odlična, zatim sam zaboravila na njih skroz. Skoro sam je opet kupila jer sam sada i malo proučila sastav koji je odličan, bez isušujućih alkohola i oduševila se nanovo efektom. Biće brzo i recenzija.


Vikleri

Svih vrsta i oblika, topla naša preporuka. Dosta smo pisale o njima ovde, ovde i ovde pa mislimo da je vreme da im date šansu i napravite sebi romantične lokne u susret lepim danima.


Weleda wild rose lotion

Hidrantna krema za mešovitu kozu lica, moje otkriće. Osim sastava koji je odličan, efekat na koži je savršen. Upija odmah, nije masna, a hidrantna je dovoljno da koža u momentu omekša i dobije divan i zdrav izgled. Ja sam je tokom zime koristila za preko dana, a kad nastupe topliji dani, koristiću je za veče.



W7 Afrika bronzer

Moje najomiljenije rumenilo na svetu. Kako sam kao ,,plavuša" imala puno muke da nađem odgovarajuće rumenilo, poručila sam W7 bronzer, naslepo. Meni ta kozmetika nije dostupna, tako da nisam imala gde da pogledam ni tester. Uglavnom, nisam omanula. Savršeno mi služi kao rumenilo, koje osim zlatne i braon nijanse ima i dodatak roze. Ukoliko želite da kupite ovaj bronzer, a iz Srbije ste, kliknite na banner glam.co.rs na našem blogu.


Lip drench balzam za usne

Mislila sam da ću večno ostati verna Eucerin balzamu za usne ali avaj. Slučajno sam kupila Lip drench balzam sa ukusom grejpfruta i oduševila se. Usne mekane odmah, slatkog ukusa i prelepog mirisa. Mislim da jedno vreme neću menjati omiljeni balzam za usne.


Morrocanoil pakovanje za kosu

Hidratandno čudo za kosu, čim mu vidim dno panično ga poručujem ponovo nadajući se da će stići pre nego što ispraznim ovo pakovanje. Ako ste u prilici, vredi svaku paru. Uskoro očekujte potpunu recenziju.





21 comments:

  1. Cekam recenziju Morrocanoil pakovanja i free limix ampula :)

    ReplyDelete
  2. Jel ti ten vidno bolji od kad koristis weledu? I da li ti je koza osetljiva ili ti vecina preparata pase? Planitam da kupim pa me zanima sve a nema bas puno recenzija za njihove kremice

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam mjesovitu kozu lica ali nemam problema sa bubuljicama. Odgovara mi super, nije jaka za dnevnu varijantu, a opet hidrira odlicno. Uporedo sam sada opet pocela da koristim i Eucerin aquaporin, Weleda mi je bolja

      Delete
  3. Divan post! Free limix ampule sam probala i solidne su mi, ipak su mi Jojobine broj 1, ali Alfaparf nutri leave in....za njega nemam reci koliko je dobar! Vel'ka vam hvala na preporuci! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neka smo te zarazile jojobicom <3 i leave in je fantastican. Vel'ka nam je cast sto smo potrefile :D

      Delete
  4. Zdravo. Koja je cena tog losiona iz Aleksandar, i Afrika bronzera? Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Losion je 490 dinara, a Afrika bronzer 840 (klikni na baner Glam sa desne strane)

      Delete
  5. Uvijek mi izazoveš zazubice s morrocanoil :D
    Imam ti preporuku za odličan balzam za usne: s iherb Sierra Bees, ja sam uzimala s medom i vit.E. Najbolji balzam koji sam uzimala do sad, a košta samo 0,50 $
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja umjesto tog besplatnog primjerka uzela vitamine. Ako bude bilo sljedeceg puta, uzimam obavezno :*

      Delete
    2. Nažalost, nemaju ni oni više ništa za dž :(
      Al svejedno je ovo smiješna cijena.
      Btw, pri zadnjoj narudžbi cca 45e sam dobila za dž samo kapu za tuširanje koju sad koristim za dubinsku :D :D

      Delete
  6. Vec sam postavljala ovo pitanje, ali niko mi nije odgovorio. Brzo mi je potreban vas odgovor, zelim da negujem kosu kao i vi.

    Sta mislite o ovom sastavu leave in-a (Aussie - its a 10 miracle leave in product)?


    FULL INGREDIENT LIST:
    Water purified, cetearyl alcohol, behentrimonium chloride, methylparaben, propylparaben, propylene glycol, panthenol, cyclomethicone, silk amino acid, helianthus annuus (sunflower) seed extract (sunflower), camellia sinensis leaf extract, quaternium 80, fragrance (parfum), eugenol 3, coumarin 3, cinnamal 3, linalool 3, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fin je sastav, generalno, mada ne razumem parabene u prvoj polovini sastava. Nemaju negativan uticaj na kosu, nego se pitam da li onda zbog njih opada koncentracija fenomenalnih sastojaka nakon. Vredi probati, ja bih kupila :)

      Izvini na zakasnelom odgovoru, izgleda nam je promakao tvoj komentar :)

      Delete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. Super stvarcice,moracu probati nesto,zanima me ovaj lip drench da li mozes napisati sastav bila bi ti zahvalna :) ?Moroccon oil imam zelju da probam al kad sam cula utiske od svojih drugarica koje su probale celu linijju nisu bas nesto odusevljene,pogotovo ne sa samponom,uljem,maska kazu prosecna skroz.Al mene mami i dalje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama se svidja Morrocan :)

      Sastav lip drench http://www.dodaj.rs/f/1g/GR/2IDpQNPo/cymera20140522155111.jpg

      Delete
    2. Hvala,ja jedva cekam da probam ulje i masku od morrocana :) pa cu da vidim,ovako naravno da je svima kao prosecno ,utisci su podeljeni,samo me zanima jel lip drench ostavlja neku boju na usnama?Nadam se da ne :)

      Delete
    3. Lip dr ne ostavlja nikakav trag, bez brige ;)

      Delete
  9. koja je cena Alfaparf leave in-a i gde se moze naci u Srbiji? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kontaktiraju uvoznike za sve lokacije, mi znamo informaciju samo za Beograd :)
      Milana Rakića 48

      Delete