Monday, June 23, 2014

Kraj blogoprojekta-Šesti mjesec

Pa drage moje, dođosmo do kraja ovog našeg malog ali uspješnog projekta. Koristim ovu priliku da vam se zahvalim na lijepim riječima i ohrabrenju koje ste mi upućivale iz mjeseca u mjesec. Iskreno, nekad sam bila na ivici da odsiječem kosu do glave, koliko me je nervirala ali sam prebrodila to, zajedno uz vas i odlične preparate koje sam imala priliku da koristim.
Pa evo, poslednja stranica dnevnika ovog projekta:

Šampon


Naizmjenično Babylove i Selective, uz cowash. Par puta Insight damage i Foltene.

Balzam


Balea oil repair i Big sexy hair jednom isproban, bas sinoć :D

Maska/pakovanje


Orofluido, Insight antifrizz najčešće, Label.m, Redken oil masku, Insight damage, Marrakesh, Moroccanoil, Alfaparf zeleno od bambusa i jednom HBP uz užasan izgled kose. Najčešće sam radila dubinsku kombinacijom pakovanja, razne varijante.

Tretmani prije i posle pranja (ampule i tretmani za tjeme)


Samo Queen Helene Jojoba hot oil treatment i Biopoint žute ampule.

Leave in proizvodi


Orofluido ulje, Alfaparf, Marien prskalica kojom baš i nisam zadovoljna ali joj hvala što mi je pomogla da uvidim da mi ne odgovaraju regeneratori u prskalicama ni malo.

Tretiranje kose (Toplotom/farbom)


Jednom sam uradila preliv kombinacijom 6.1 Macadamia i 5.1 KYO farbom sa 3% hidrogena i fenirala par puta zbog prilika.

Napredak u rastu


Nisam mogla da pratim, jer sam skratila oko 1cm kose. Sada mogu reći da mi je kosa odlična i da sam prezadovoljna njom.

Sada ću vam u slikama prikazati evoluciju moje kose kroz ovih 6 mjeseci:






I konačan izgled kose 

Slika lijevo prije farbanja, vidi se dužina. Slika desno nakon farbanja, vidi se sjaj
Obije slike su slikane neposredno nakon pranja i sušenja kose prirodnim putem
Ono što želim da vam kažem jeste da sam ja sada prezadovoljna i dužinom i kosom. Za mene je ogromni uspjeh što sam postigla da kosu mogu da ostavim samo tako da se suši, a da ona i bez leave in izgleda zdravije nego na početku projekta.

A sada, zanimljivi dio. Drage djevojke koje su zajedno sa mnom vodile dnevnik, mogu mi isti poslati na mail adresu monoklica@gmail.com i za najuspješniji dnevnik i kosu dodjeljujemo nagradu u vidu preparata za kosu. Dnevnike možete slati do petka, 28.06. kada ćemo i proglasiti najuspješniju čitateljku.


26 comments:

  1. PREDIVNA KOSAAA ,nadam se da cu uz vase preporuke i ja svoju dovesti u pristojno stanje,sad sam u fazi da bih je osisala do glave koliko me nervira :'(

    ReplyDelete
  2. Koje si pakovanje koristila na ovoj slici?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na ovoj gdje je tamnija kosa Big sexy hair conditioner :) balzam je ali jak kao pakovanje

      Delete
  3. Bravoo, divna ti je kosa :)
    Ja sam do pre nedelju dana imala tu duzinu kose, mozda i duzu, i osisah se na duzi paz (ne namerno, pogresno sam razumela frizerku :( ) I sad je pustaaam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) joj pa zasto si osisala kosu :( ali ne brini, porašće, samo se pridržavaj osnovnih pravila u puštanju kose i očas poslaće da se sredi to

      Delete
  4. Prelepa ti je kosa!Svaka cast na istrajnosti u nezi i cuvanju kose.

    ReplyDelete
  5. Da ne koristis blage sampone i co wash ne bi bilo ove divne kose.Dzaba orofluido, marrakesh i ostala cuda.Devojke, manite se "prirodnih" litarskih sampona ako vam je kosa tretirana..pa ako i nije, sigurno nece biti lepsa, moze samo ruznija biti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je kosa lepa i kad koristim te litarske sampone, to sve zavisi od kose do kose, uz dobro pakovanje posle, skoro mi je ista kao da sam je prala sa nekim dr jakim samponom. :) Mada cu sad da probam taj dmov bejbi sampon

      Delete
    2. jaki samponi otvore dlaku i pakovanje ima jaci efekat..ali na duze staze, mislim da je ipak bolje koristiti kvalitetniji sampon..ali ako peres kosu jednom nedeljno nemas problem..e sad, zavisi i koliko koristis toplotne uredjaje..ima dosta faktora koji uticu..ali, uglavnom, ko sto Mona kaze, to ti je kao da cupas pa sadis..prvo oduzimas kosi vlaznost pa je onda pakovanjem vracas.ako je prirodno jaka kosa i netretirana moze litarski, ali opet, cemu?kad postoji milion kvalitetnijih sampona..

      Delete
    3. Koliko cesto peres kosu kad koristis Insight ili Babylove? Da li to sto nema sulfata nesto menja? Imam drugaricu koja koristi orofluido sampon, i pere kosu jednom nedeljno, cak joj se ni tad ne vidi da je prljava, opere je jer joj se pokvari frizura :)

      Delete
    4. Bitna je i maska, pored blagih sampona :) mislim da Orofluido sampon ima sls pa je i malo jaci. Ja perem kosu dva puta sedmicno, pa bilo jacim ili blazim samponom ili cowash. Istim tempom mi se masti kosa

      Delete
  6. Super oporavak,svaka cast,ja ne znam kako bi izdrzala i ovako kuburim sa kosom non stop nema sta nisam probala uradila,i na kraju skontala da su silikoni masakr izvrsili na mojoj dlaci,i naravno zamaskiraju samo i daju prividan efeat glatke i sjajne dlake,a kad se opere haos.Slazem se sa Anonymusom od gore :) sve zavisi od kose i dlake kakva je.Rekla si nakon HBD da ti je kosa u katastrofalnom izgledu,e vidis meni je od latte maske tako nakon samo par minuta drzanja,sta bi bilo da je HBD upitanju :) nesmem ni da zamislim.A boja kose definitivno znaci isto dosta,plave kose meni deluju nekako isprano i bezivotno,ma koliko god se negovale,dok tamnije boje imaju veci sjaj i lepse izgledaju.Moje misljenje.Pogotovo kad su sveze ofarbane,svaka kosa odmah lepse i zdravije izgleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamnije boje odbijaju svetlost, zato daju efekat sjajne kose. Ali ne moze ni ostecena kosa da sija, pa da je zlatom farbamo.

      Hvala ti na pohvalama :D

      Delete
  7. Slazem se :) Al problem je sto ne perem kosu jednom nedeljno i onda su mi samponi previse jaki :) Sva sreca pa mi je kosa kvalitetna, inace, ne bi bilo dobro

    ReplyDelete
  8. Lepa kosa,hvala ti na savetima i strpljenju!

    ReplyDelete
  9. Jedno pitanje :D koliko bi cesto preporucila stavljanje pakovanja za kosu (insight antifrizz) kosa mi je kratka - paz, a bila je farbana i sada i pustam to da izraste (izrastak je oko 11cm,glupirala sam se sta da kazem) imam bas gustu kosu, ali puuunoo antenica na sve strane...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stavljaj masku svako pranje, nema silikone maska pa ne postoji opasnost od ulepljivanja i otezavanja kose cestom upotrebom

      Delete
  10. Koje lakove za kosu bi mi preporucila? S vremena na vreme bih napravila frizuru pa mi treba neki dobar a menje stetan za ucvrscivanje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pravo da ti kazem, ne koristim ih. Ali sam ranije kupovala Taft sa arganom i ok je, mada ne za često korištenje nikako

      Delete
  11. Kosa ti je super. Ja sam od marta kofistila blove sampon i bio mi je super upocetku. Imam kovrčavu kosu, tjeme se brzo masti, a ostatak suvlji. Prije sam prala kosu 2x sed, a sad 1x, i kosa mi je dosta suvlja nego inace. I skontala sam da je do sampona. Sad sam presla na alverde za farbanu. Zanima me tvoje mišljenje o gliss maski zutoj i da li je ona kombinovana. Inace mango balea je super, a planiram i oil probati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda je poceo da ti smeta pantenol u Babylove. Jedna od nas je probala tu zutu masku i nije bila nesto narocito dobra. Umjesto nje bih ti preporucila Alfaparf masku iz nutritive kolekcije

      Delete
  12. Preedivno ti sija kosa na poslednje dve slike, kao ogledalo! :)

    ReplyDelete
  13. Super oporavak.Vidi se razlika zaista.Naime imala bi pitanje za tebe dvoumim se izmedju insight maske za kosu antifrizz i color,pa me zanima sta mislis koja je jaca od prilike po tvom misljenju,treba mi hidratantno cudo,al da nema silikone :) al da radi posao na duze staze,a ne zamo da zamaskira.Uzela sam garnier balzam al smo u nekoj cudnoj vezi :) A taj deo od usiju do krajeva mi je bas frizzi i suv,ne znam vise sta da mu radim,jer i kad se osisa,opet je isto stanje,pomagaj :)

    ReplyDelete