Thursday, June 5, 2014

Marrakesh Miracle Masque-recenzija





Evo je došao i taj dan, kad ću vam pisati o jednoj maski koju jako puno volim i koju bih željela da imam non stop u svojoj kolekciji. Marrakesh miracle masque jeste maska brenda Earthly body, koji pored preparata za kosu proizvode i preparate za tijelo na bazi marokanskog ulja. Sama ideja i pakovanja su nekako mistična i egzotična i prosto mame da se probaju. Ja sam moju kesicu pakovanja od 30ml dobila od drage Sanje (:*) jer mi maska nije baš dostupna ovdje u Crnoj Gori.










Maska postoji u ambalaži od 30ml-kesica i bočica sa pumpicom od 264ml. Konzistencija maske je srednje ka gustoj, tako da nije potrebno stavljati veliku količinu proizvoda na kosu. Još nešto što ovu masku čini divnom jeste i miris koji potsjeća na parfem L Lolita lempicka, pa ko voli...














Što se tiče sastava, pošto sadrži silikon, prema mom mišljenju, spada u odlične silikonske maske, koja je bogata uljima kao što su ulje konoplje, arganovo, ulje jojobe, koja se nalaze odmah posle vode, masnih alkohola i silikona.Sadrži i pantenol ali pošto mi uopšte ne smeta u ovoj maski, ne mogu reći da li je primjetan i u kojoj mjeri može smetati kosama koje ne vole ovaj sastojak. Ono na šta se oslanja cijela linija proizvoda jeste činjenica da ne sadrže boje, parabene i propilen glikol. Takođe je istaknuto i to da ne testiraju svoje proizvode na životinjama.



Kada govorimo o efektu na kosu, moram vam reći da je fantastičan, nakon držanja pakovanja na kosi 30minuta, čak dok se ispira vidi se divan efekat koji ova maska daje. Kosa bukvalno postaje svila, mekana na dodir. Kad se kosa osuši, vidljivo je da su krajevi hidrirani i meki, a kosa zaglađena, a ne otežana. Mada osobama koje vole volumen i skakutavu kosu, ne znam da li bih mogla preporučiti ovu masku jer je dejstvo na moju kosu prilično zaglađujuće. Daje sjaj kosi i hidrira, i sigurna sam da bi odgovarala svim tipovima kose jer nije ni preteška ni preblaga.
Moja kosa nakon ove maske, sušena prirodno. I da, ošišala sam se :)





                     










33 comments:

  1. O kako divna kosa :-),koliko dugo si je koristila i gde ima da se kupi :-D?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, trudim se :* 30ml mi je trajalo 7 pranja, sad ganjam da kupim opet ali full size ;) bilo je na sajmu da se kupi, sad nisam sigurna gdje ima :/ ako saznam, javim

      Delete
    2. Hvala puno, trudim se :* 30ml mi je trajalo 7 pranja, sad ganjam da kupim opet ali full size ;) bilo je na sajmu da se kupi, sad nisam sigurna gdje ima :/ ako saznam, javim

      Delete
  2. Očigledno predobra maska.. boja ti je savršena <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isprala se boja ali nije lose, a maska je fantasticna ;) :*

      Delete
  3. Evo u Srbiji gde ima da se naruči
    http://www.marrakesh.rs/index.php/proizvodi/marrakesh-ulja/marrakesh-miracle-masque-detail.html
    264ml-1949 din.
    Kad sam ja naručivala bile su samo kesice, malo skuplje od sadašnje cene.

    Da Life, ko voli volumen, ova maska nije za njega/nju.

    Polubac!

    Sanja

    ReplyDelete
  4. Kosa kao preporodjena, predivna i boja i duzina i sjaj! Prelepo! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Savrseno hidrira i daje sjaj, bas odlicna maska ;) hvala :*

      Delete
  5. Divna recenzija, kao i uvijek. I jos jedan divan proizvod koji dodajem na wish list ♡
    N.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, obavezno da probas i da se odusevis kao ja :D <3

      Delete
  6. E sad je kao Camilina kosa :) rekla sam ja da je sve do efekta silikona :) Prelep sjaj vidi se da je hidrirana onako lepo kako volim :) moracu da je probam sad definiitivno,al steta sto ima silikona samo,al iskreno ne mozemo imati zagladjene krajeve i dlaku ako ih nema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni bukvalno od maske zavisi izgled kose, znaci ako mi maska na odgovara, kosa kao zica. A kad je maska dobra, kosa svila. Mada ova maska ima dosta ulja, tako da silikoni budu samo plus.

      E da, i hvala ti na komplimentu XD

      Delete
    2. Tako je i kod mene stanje sa maskama tako da te u poptunosti razumem.Mada meni se cini i da sampon dosta moze uticati na dlaku samu i kosu,al posto su meni svi samponi prejaki pa cak i baby love onda sam se pomirila sa sudbinom da ne postoji blagi sampon o kome ja mastam :) Nema na cemu.

      Delete
    3. Preporucujem ti da probas Selective feel the difference daily sampon, mislim da ne postoji blazi od njega :)

      Delete
  7. Sta bi mi da nema tebe da nam uvodis kvalitetne novitete ;) Jel mozes da uporedis ovu masku sa insight maskom za ostecenu kosu? Kako bi kombinovala ove dve maske (ako uopste ima potrebe)? I da predpostavim da je ova maska dovoljna tj da za rascesljavanje nije potreban balzam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trudimo se da recenziramo kvalitetne proizvode kako bi i vi lakse nasli neki za sebe :) Meni damage ne zagladi ksu, bude meka ali ne i ovako prava vec vise skakutava :D a ovu i bilo koju cisto hidrantnu bih sa damage kombinovala tako sto bih 3 pranja hidrantnu masku i jednom damage. Ako osjetis da ti je kosa omlitavila od hidrantnih, onda obrnuto, 2 pranja damage i trece hidrantna

      Delete
  8. Jao, jedva sam čekala novi post, a ovo me posebno zanimalo! :)

    Lajf, divna ti je kosa... Po dužini se i ne primećuje da si se šišala, ali po obliku i zdravlju krajeva - i te kako! Lepa ti je i boja, iako se malo isprala, kako ti kažeš. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na tako divnim rijecima <3 pa taj prokleti 1cm je bio kritican, ostatak je ok. I da, nadam se da cu uspjeti da apstiniram od farbanja tokom ljeta, pa nema veze sto mi je kosa svijetla i prosarana :D

      Delete
    2. Nemoj je farbati, lepa ti je. Po mom mišljenju, nemaš potrebe. Važno je da ti je zdrava kosa. :)

      Delete
  9. Divno Life ,divna i sjajna kosa!
    Taman sam mislila da je ganjam,ali cu odustati jer volim volumen i skakutavu kosu :D
    Takav sjaj nisam videla jos ni sa jednom maskom !

    ReplyDelete
  10. Koliko maske staviš prilikom jednog pranja i da li zagrevaš? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovu nisam zagrijavala, a stavim velicinu oko 2 ljesnika, nekad i manje. Kosa sve popije :)

      Delete
    2. Uf, sad moram kupiti ovu masku... :D

      Delete
    3. Vidi prvo malo od 30ml, pa ako ti se svidi onda full size :D

      Delete
    4. Hocu, hvala! :))

      Delete
  11. Dani, hvala ti draga moja <3 da znas da sam na tebe mislila kad sam pisala o skakutavoj kosi :D
    Meni sa ovom maskom, Orom i Aussie bas jako sija kosa :)

    ReplyDelete
  12. Videh na njihovom sajtu da ima neki leave-in poput Revlon Uniq one, mislim da cu isprobati tako jos neke stvari i naravno ovu maskicu :D Kosa ti je prelepa! ;)
    Vidim da imate iskustva sa Amika presom, da li je stvarno toliko dobra i da li stvarno slabije ostecuje kosu posto ne mogu da zamislim da je ne osteti bar malo? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno ;) druga koautorka ima Amika presu i odlicna joj je, tako da vjerujem da ne steti :)

      Delete
  13. Koju farbu si koristila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvo Macadamia i jednom Koleston, a poslednji put KYO

      Delete
  14. Nikad ti kosa nije ljepše izgledala! Fenomenalan sjaj, dlaka složena, ma sve ono baš što ti očekuješ od pakovanja.
    Stavljam je na wl čim se riješim ovih koje sam nakupovala :*

    ReplyDelete
  15. Hvala Laco moj :* avaj, znas sta treba da radis :D

    ReplyDelete