Monday, January 26, 2015

Redken Diamond oil - pakovanje za kosu

Redken je jako poznat brend za njegu kose i sama pomisao na njega asocira na kvalitet. Time sam se i ja vodila kad sam odlučila da probam prvo All soft liniju, a posle i pakovanje iz diamond oil linije. Pošto je u poslednje vrijeme proizvođačima jako interesantno da izbace na tržište liniju proizvoda obogaćenu uljima, tako se i Redken upustio u te vode. Zanimljivo je da je Redken do tad proizvodio maske koje su, najvećim dijelom sadržale samo ,,hemiju'' sa prirodnim sastojcima tek u tragovima i to pri kraju sastava.




 
Kako mi ovi proizvodi  nisu dostupni, pa ne mogu da iščitavam sastave pakovanja do iznemoglosti i odlučim koje ću da kupim, nakon pozitivnog iskustva sa preparatima iz All soft linije, čitanja sastava online i recenzija, izbor je pao na Redken diamond oil masku.

Sama maska dolazi u zlatkastoj ambalaži u količini od 200 ml. Moram priznati da me malo podsjeća na  ambalažu Orofluido pakovanja.
Što se  tiče konzistencije, srednje do gusta pastasta masa karakterističnog mirisa, koji izvjetri odmah.

Ali ono što je mene definitivno privuklo da je probam jeste sastav, koji mi se u  teoriji učinio savršen
za moju kosu koja voli hidrataciju, a pogotovo u obliku pakovanja koja imaju u svom sastavu ulja i silikone. Znam da je to dobitna kombinacija za moju kosu tretiranu blanšem. Pakovanje sadrži i proteinske komponente ali u dnu sastava tako da nisam ni pomislila na dobijanje proteinskog efekta.

Toliko očekivanja, a toliko loš efekat nisam dobila ni sa jednim preparatom do sada. Ovo pakovanje mi je bukvalno sušilo kosu i uništavalo izgled krajeva i cjelokupne kose. Kosa je dok se ispira savršeno glatka i mekana, a dok se osuši izgleda kao najgora vuna. Ono što mogu da potvrdim jeste da  ne samo da nije poboljšavalo izgled kose već je učinilo još gorom.  I dalje mi je misterija kako jedan u teoriji lijep sastav može da toliko omane u praksi. Davala sam mu puno šansi ali me svaki put iznevjerilo, bilo da ga samo držim određeno vrijeme na kosi ili ga držim i zagrijavam. Efekat je svaki put isti-nula. Ali kao što se vidi na slici, ja sam ga skoro i potrošila. A kako, biće riječi u nekom od narednih postova.



Što se tiče Redkena, za sada sam završila sa njima, jednostavno taj brend uopšte nema niske cijene, da bi bilo ko rizikovao da baca pare.

Da li imate i vi  isto iskistvo sa ovom Redken maskom?

8 comments:

  1. Nemam sa maskama. Ali sam isprobavala njihove sampone i bila zadovoljna u to.
    Ipak sam probala mnogo bolje preparate za kosu i sad ne bih eksperimentisala sa Redkenom.
    A zar moram da cekam nedelju dana na post :p
    Ljubim vas puno :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeeee, Dani Dani, zaukavamo se polako, a zaboravile smo koliko nam je čitalačka publika nestrpljiva. :p
      Ljubimo te!

      Delete
    2. Tek sam sad videla da sam zbrljala post ." I bila sam zadovoljna u to vreme ".
      Jako jako nestrpljiva ,samo da znate :-)

      Delete
    3. Nećeš dugo čekati, odmah da ti kažem :*

      Delete
  2. Imam takodje tu masku i prosledila sam je mami. Tj nemam je više ;( od kose mi je pravila slamu, nisam mogla ni da je očešljam a da ne pričam o tome da mi se miris nije dopao nikako. Nekako hemijski da sam pomislila da se moj uzorak pokvario...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam objašnjenje šta je toliko loše u ovom pakovanju, i dalje mi je misterija :/ Žali Bože bačenih para

      Delete
  3. Cao, dobila sam na poklon John Frieda Full Repair Heat Activated Style Creator, koji ima sl sastav:
    AQUA, ALCOHOL, POLYSILICONE-9, ALCOHOL DENAT., PROPYLENE GLYCOL, DIAZOLIDINYL UREA, STEARTRIMONIUM CHLORIDE, POLYSORBATE 20, METHYLPARABEN, SODIUM CITRATE, PARFUM, PLUKENETIA VOLUBILIS SEED OIL, PROPYLPARABEN, TOCOPHEROL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL, CITRONELLOL

    Nije mi jasno kako je alcohol i acohol denat tako visoko u popisu sastojaka,zar to nijesu stetni sastojci za kosu? Imam farbanu kosu pa me strah da pocnem da koristim proizvod jer se bojim da ce mi kosa biti jos gora.
    Hvala na savjetu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, sastav mi se uopste ne svidja, pogotovo zbog cinjenice da se koristi kao ,,zastita'' od toplote, a ima dva cista alkohola u vrhu sastava. Da sam na tvom mjestu, ja to ne bih koristila...

      Delete