Friday, February 6, 2015

Moroccanoil maska i ulja (regular i light) - recenzija

Više puta u favoritima, a pune recenzije nigde. Jedino objašnjenje (ovog fenomena :)) nalazimo u tome da smo toliko dosađivale ovim preparatima, da nam na pamet nije palo da prave, potpune recenzije na blogu zapravo nema. Ispravljamo tu grešku jednom grupnom recenijom, usudićemo se reći, možda i najboljih proizvoda za kosu koje smo probale ikada.

Moroccanoil Hydration mask


Bez sumnje, ovo je naša omiljena maska na svetu. Cena je tragično visoka, nažalost, ali se može naći na popustima na raznim online shopping sajtovima. Ukoliko tražite nešto čime ćete počastiti svoju kosu (jer je bila tako dobra cele godine, jelte :)) ovo je njen "nakit" koji je zaslužila.

Radi se o ekstra hranljivoj i hidratantnoj maski izuzetno bogate strukture i savršeno izbalansiranog sastava. Aganovo ulje je već treći sastojak na listi, što nam govori da je u velikoj koncentraciji zastupljen, što efekat svakako potvrđuje. Iskreno, viđamo dosta preparata sa sličnim sastavom, ali jedno je sigurno - retko koji od njih može i da priđe efektu ovog pakovanja. Sigurno da je sastav jedna od najbitnijih stavki kod proizvoda, ali sigurno da postoji tajna u formulaciji, kvalitetu sastojaka, koncentraciji jednih sastojaka u odnosu na druge... Nažalost, dok ne probamo svako pakovanje koje u teoriji ima doba sastav, nikada nećemo saznati konačnu ocenu.

Efekat ove maske je krajnje zapanjujuć, svoju kosu vrlo verovatno nećete prepoznati kada joj prvi put pružite ovaj bogati tretman. Zaglađena, bez trunke samovolje, složena, sjajna, dugoročno nahranjena i zaštićena. O češljanju neću ni da govorim, moja kosa je izuzetno problematična što se toga tiče (tanka dlaka, gusta kosa, tretirana) i bukvalno svoju kosu ne prepoznajem koliko lako kroz nju prolazi češalj ili prsti, koje nisam smela da približim kosi ranije dok nije bila makar 80% suva.

Dakle, bez sumnje, ovo je najbolje pakovanje u našim kolekcijama, i čim mu vidimo dno skupljamo dobrotvorni prilog za nove. :D
Želja nam je da probamo i klasičnu hranljivu masku (oni je zovu maskom za oštećenu kosu, ali ona nije proteinska, ima jedan protein i eventualno se može rangirati među kombinovane, ako i toliko. Ali svi proizvođači se opasno frljaju sa etiketiranjem proizvoda, na to smo navikli).





Moroccanoil classic ulje za kosu


U paketu sam ga uzela sa maskom, priznajem da sam za dva preparata dala novca u vrednosti dva puna frižidera, ali sam vredno radila, štedela, zaslužila i nagradila sebe.
Ulje je hranljivo-silikonskog sastava, i ja zaista čvrsto verujem da osim što fantastično štiti kosu, on je još i hrani. Prosto, postoji razlika između ovog i jedftinog ulja sa istim ili sličnim sastavom. Veoma je gusto, jako se lako pretera, tako da treba biti oprezan sa doziranjem količine. Nanosim ga na potpuno mokru kosu, daje joj neprikosnovenu zaštitu (apsolutno se ne bih libila da peglam kosu posle ovog seruma) i daje joj mekoću, sjaj i kontrolu. O hidriranosti neću da pričam jer je to oprečno govoriti za preparata koji prosto nema tu ulogu, ali reći ću da utiče na nivo hidriranosti dlake, ako ništa, time što vlagu u potpunosti zadržava unutar vlasi. Iako po uputstvima može da se miksa sa pakovanjem, farbom i sl. ja to apsolutno ne preporučujem jer će bez problema da umasti kosu zbog svoje koncentracije, gustine i hranljivosti.

Sastav: Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Cyclomethicone, Butylphenyl, MethylPropional, Argania Spinoza Kernal Oil (Aragan Oil), Linseed (Linum Usitatissimum) Extract, Fragrance Supplement, D&C Yellow-11, D&C Red-17, Coumarin, Benzyl Benzoate, Alpha-Isomethyl Ionone.

Moroccanoil light ulje za kosu


Namijenjeno je nježnijoj i tretiranoj odnosno posvetljivanoj kosi, kojoj je klasično ulje u nekom smislu ,,preteško". Ako ih uporedimo po efektu, light varijanta je rjeđe konzistencije i nije moguće pretjerati u količini jer koliko god da se stavi, kosa ga jednostavno upije. Sastav takođe odličan kao i kod klasične varijante, uz prateći efekat sjajne, zaglađene i ishidrirane kose. To se najbolje vidi po površinskom sloju kose koji je najizloženiji, a samim tim i najlošije izgleda. Zahvaljujući ovim serumima ostaje hidriran do narednog pranja. Ako bih morala da dam savjet vezano za izbor ili način korišćenja ovih ulja, on bi glasio - klasično zimi za sve tretirane i dehidrirane kose, a light ljeti kad nema jakih isušivača poput centralnog grijanja, vjetra itd, s tim da light može da njegu tokom cijele godine kad je kosa manje suva i ne zahtijeva jaču njegu.


Sastav: Cyclomethicone, dimethicone, argania spinosa kernel oil, parfum, linum usitatissimum seed extract, butylphenyl methylpropional, benzyl benzoate, alpha-isomethyl ionone, Cl 26100, Cl 47000



Da li ste probali ove poizvode i kakva su vaša iskustva?

Ljubac od Monoklice i Lajf :*

17 comments:

  1. Moze li mi neko pomoci? Imam talasastu kosu (vise vuce na kovrdzavu).Pre nekoliko nedelja sam se sisala ali su se opet pojavile one bele tackice pri krajevima kose.Suve je,gruba,kida se.Mozes li da mi preporucis neko dobroo pakovanje da je oporavim?(nisam bas pri parama za npr. Davines HBP ili Selective Amino Keratin) Hvala unapred !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od jeftinijih pakovanja nema kvalitetnog proteinskog, nazalost. Mogla bi da pogledaš Alfaparf zeleni ili Free limix therapy repair, jeftinije nema...

      Delete
  2. Koja je to famozna cena? Umirem od zelje da znam, kad je vec toliko spominjes. Pozz

    ReplyDelete
  3. Postoji i manje pakovanje od 75 ml, kosta oko 13 e. I meni je ovo definitivno najjace pakovanje koje sam probalAa. Stedim ga za posebne prilike.

    ReplyDelete
  4. A gde moze da se kupi ovo pakovanje u Beogradu? Trazim po netu, ali mi nesto ne ide :)

    ReplyDelete
  5. Moro mi je tiha patnja!
    Pozdrav od danijelee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dani, mislim da tebi pakovanje ove jacine nije potrebno jer ti je kosa u perfektnom stanju ali ne sumnjam da ces ga probati kad tad :D :*

      Delete
  6. Koliko je ova maska jača tj.bolje hidrira i njeguje kosu od Orofluido maske? Da li je drastično bolja od Orofluido? Zanima me čisto tvoje misljenje,jer primjetila sam da nam uglavnom odgovaraju isti proizvodi za njegu kose i baš imaju onakvo dejstvo kakvim ih opišeš :) puno pozdrava

    ReplyDelete
    Replies
    1. I Orofluido i Morrocanoil rade na istom principu-reklo bi se da su jako slične. Samo bih Moroccan izdvojila kao jaču, odnosno daje bolje zaglađivanje kosi koja je suvlja.

      Hvala ti što nas čitaš :)

      Delete
    2. e hvala ti mnogo. to me je i interesovalo. svaki proizvod koji mi dobro zagladi kosu i smanji vrijeme feniranja mi je pun pogodak. :)

      Delete
  7. Zdravo :-) prvi put citam vas blog i stvarno je za svaku pohvalu.Jako mi se dopada i stekla sam dojam da ste jako strucne sto mi.je jako drago,jer imam jednu nedoumicu i voljela bih cuti vase misljenje,ali ne znam na koji nacin da vam posaljem privatnu por sa slikom heheh da ocijenite situaciju :) Lp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možeš nam pisati na mail monoklica@gmail.com ili na fb stranici Saveti za lepu kosu https://www.facebook.com/pages/Saveti-za-lepu-kosu/634055779949774?ref=stream

      Hvala ti i pozdrav :)

      Delete
    2. Možeš nam pisati na mail monoklica@gmail.com ili na fb stranici Saveti za lepu kosu https://www.facebook.com/pages/Saveti-za-lepu-kosu/634055779949774?ref=stream

      Hvala ti i pozdrav :)

      Delete
  8. Oke pisem na mail :*

    ReplyDelete
  9. Gde kupujete ove proizvode? Veliki pozdrav...

    ReplyDelete
  10. Monoklice, moram nesto da te pitam. :D Kad gledam tv, ljudima kosa predivno izgleda i lepo se presijava. Je l' znas mozda je l' u pitanju neki preparat koji daje sjaj kosi? Pratim tvoj blog i pocela sam da koristim neke preparate za hidrataciju koje si savetovala. U principu mi je kosa zdrava, ne koristim peglu, skoro sam se prvi put ofarbala, tacnije izvukla pramenove, ali i pre toga se nije sjajila. Inace, imam gustu, uvijenu kosu i dosta suvu.

    I imam jos jedno pitanje. Moja sestra ima ravnu, tanku kosu i htela bi da je uvije, ali joj to ne ide od ruke, jer se lokne ne zadrzavaju. :D Je l' ima neki preparat kojim se to moze ucvrstiti?

    ReplyDelete